آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

عید 93

1393/3/15 17:22
نویسنده : مامان مریم
595 بازدید
اشتراک گذاری

امسال خونمون اصلا حال و هوای عیدو نداشت آخه چون تو پروژه پوشک گیری بودیم میخواستم صبر کنم تا تموم شدنش و بعد شروع کنم به خونه تکونی و درست 16 اسفند که تو برای اولین بار حتی دستشویی هم خودت رفتی اون اتفاق تلخ باعث شد اصلا یادم بره عید چی هست و هرروز فقط واسه خواب خونه بودیم و بقیه وقت بیرون با تو بودمhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

شب سال تحویل بغد از اینکه طبق روال اون مدت باهات اومدم خونه بعد از خوابیدن تو و محمد تازه شروع کردم به چبدن سفره هفت سین و پیدا کردن وسایلش که سپیده مهربونم که خوب میدونست چقدر داغونم روز قبل همه چی تا سنبل و سیر و سمنو برام آورده بود به اضافه یه عیدی قشنگ، ولی من ذهنم خیلی درگیر بود و خیلی خسته تر از این بودم که حتی پارچه هفت سینمو پیدا کنم و از یه روسری بزرگ ترکمن به جای سفره استفاده کردم و حتی ماهی قرمزارو هم برخلاف هرسال که اولین جا میدیدم میخریدم مهین برات خریدаквариум

امسال عید خونمون اصلا شبیه خونه های منتظر عمو نوروز نبود ولی با عیدی که خدا دومین روز بهمون داد دلامون روشن بود و لبامون به همه دنیا لبخند میزد ハートだよ。1つ のデコメ絵文字ハート のデコメ絵文字

 

 

 

 

و این هم هفته اول تعطیلات که با آقا مرتضی دوست محمد و مریم جون خانومشون و النا کوچولو یه پیک نیک کوچولو رفتیم پارک لاله که از سکوت و خلوتیش خیلی لذت بردیم و شما تا خیلی دورتر از ما میرفتین و هنوز تو دیدمون بودین و خیلی خوش گذشت

 

 

 

 

 

 

و پارک رفتن های هرروزمون ادامه داشتمحصل

 

 

 

 

 

و این هم آیدین روز سیزده به در که سبزه مونو که تازه در اومده و روز اول هنوز عدس بود آورده اول گره بزنه و بعد بده به آب روان و این آب قنات سر کوچمونه و اگه همه این کارو میکردن الان کل خیابون دولت رو آب میبرد

 

 

 

ایشالا سال خوب و پر از شادی و سلامتی داشته باشی عسل پسرハート のデコメ絵文字

 

 

 

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

ساناز
15 خرداد 93 18:04
عزیزم انشالا سال خوبی داشته باشی گل پسر خوشگل دلتون همیشه شاد باشه مریم جون
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیز مهربوووووووووووووووووونم
ساناز
15 خرداد 93 18:04
اول بودم
مامان جونم(سوگند من)
15 خرداد 93 19:56
مریم جونم همیشه لبتون به خنده باشه عزیزم و دیگه اتفاقات تلخ و فراموش کنی و به اینده روزهای خوبش فکر کنی من از صمیم همه بچه ها رو دوست دارم ولی ایدین خیلی شیرینه برام هزارتا بووووووووووووووووووووووووووووووس براش راستی از امروز پوشک گیری شروع کردم واقعا خسته شدم الانم سوگند خوابه راستی تو خواب بعد اظهر پوشکش کنم یا باز باشه؟
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست مهربونم شما به ما و آیدین لطف داری عزیــــــــــــــــــــــــزم فائزه جونم من روزای اول پوشک گیری برای خواب ظهر پوشک میکردم و چند روز که دیدم خشکه فقط شورت آموزشی برای خواب پاش میکردم و بعدها اگه با پوشیدن شورت آموزشی هم مخالفت میکرد یه پتوی چند لا زیرش مینداختم و باهاش لجبازی نمیکردم که حتما بپوش ولی آیدین همون چند روز اول دیگه اصلا تو خواب ظهر خیس نمیکرد ایشالا موفق باشی دوستم بووووووووووووووووووس واسه سوگند ناناز
مامان جونم(سوگند من)
15 خرداد 93 19:58
راستی منظورم از صمیم قلب بود . تو کامنت قبلی جا افتاد
مامان مریم
پاسخ
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــی مهربون
مامان عليرضا
16 خرداد 93 13:33
عزیز دلم ایشالا که امسال برات پر از روزهای شیرین و بی دردسر و پر از خوبی باشه. قربون پسر نازم برم.
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم برای شما هم همینطور
مامان آیسو وآیسا
16 خرداد 93 19:56
وای پوشگ گیرون منکه هنوز شروع نکرده جا میزنم خیلی سخته برا ایدین جووووووووووووووووووووووونم
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست خوبم شما که یه بار هم تجربه داری حتما موفق میشی ببوس عروسکارو
مریم(مامان کیان)
17 خرداد 93 11:28
منم با تاخیر فراوان یه سال پر از اتفاقات خوب براتون آرزو میکنم مخصوصا برای آیدین جونم که خیلی دوسش دارم
مامان مریم
پاسخ
ممنون خانومی من هم برای شما و خانواده کوچولوتون بهترین ها رو آرزو میکنم عزیزم و ما هم خیلی خیلی دوستون داریم
مریم طلایی❤
17 خرداد 93 14:37
سلامــــــــــــــ سبزه ی عیدتون خیلی خوشگل شده بود....ماهم هر سال 7-8 تا چیز مختلف میکاریم،روز عید ممکنه به اطرافیان بدیم اصلا خیلی کار لذت بخشیه سبزه ی عید کاشتن گر چه امسال هرچی کاشتم خراب شدم،خودمون هم سبزه نداشتیم
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم منم امسال به نیت آیدینم سبزه گذاشتم و واقعا لذت بخشه و هر سال اگه عمری باشه حتما این کارو میکنم
مریم طلایی❤
17 خرداد 93 14:53
به خاطر بسپاریم که ، همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است ؛ آرام، بی صدا، همیشگی ...
مامان مریم
پاسخ
مرسی از یاد آوری به موقعت خانــــــــــــــــــــــومی و خیلی قشنگ بود