آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

آرایشگاه

1393/3/31 17:50
نویسنده : مامان مریم
747 بازدید
اشتراک گذاری

کوتاه کردن موهای پسر کوچولوم شده یکی از دغدغه های من، از اینکه حس کنم تو آرایشگاه استرس داشته باشی اصلا خوشم نمیاد و کلا همیشه سعی کردم هر اتفاق پرتنشی رو تا اونجا که میتونم ازت دور نگه دارم ، تا اینکه الهام جون دوست خوبم ایده آرایشگاههایی که صندلی کودکشون ماشینه بهم داد و همینجا ازش خیلی ممنونم

به محمد گفنم که این بار برای اصلاح موهات ببریمت تیراژه چون اونجا همچین آرایشگاهی دیده بودم و اونم یه آرایشگاه نزدیک حونه مربیش تو زرگنده بهم معرفی کرد و من هم از خدا خواسته باهات راهی شدم

تو مسیر طبق معمول عاشق رودخونه زرگنده شدی و بعد هم تو یه کوچه ای 3 تا بچه گربه با مامانشون پیدا کردی و کلی هم با اونا بازی کردی تا بلاخره رسیدیمモノクロ。可愛い。 のデコメ絵文字

و با اینکه یه ماشین خیلی کوچولو و ساده بود و اونی که تو تصورم و عکسای تبلیغاتی دیده بودم ، نبود ولی تو ازش خوشت اومد و خیلی راحت اجازه اصلاح به آقای آرایشگر رو دادی و البته ایشون هم خیلی آقای خوبی بودن و کلی باهات راه اومد و باهات حرف زد و سرگرمت کرد .......... البته من هم همون ابتدا بهش گفتم برات پیشبند نبنده و آخر کار اون ماشین اصلاحو روشن کنه تا نترسی و در نتیجه خیلی اصلاح خوب و راحت و ریلکسی داشتی و رفتنی حالا پیاده نمیشدیniniweblog.com

 

عکسا ادامه مطلب

 

آیدین و رودخونهزبانکده محصل

 

 

آیدین و پیشی هازبانکده محصل

 

 

آیدین تو آرایشگاهزبانکده محصل

 

 

و اینم یه آقا پسر خوشگلزبانکده محصل

 

 

 

الهام جونم خیلی ممنونم

 

 

 

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

ساناز
31 خرداد 93 19:05
سلام مریم جونی خوبی ؟ سفر خوش گذشت مبارک باشه آیدین جونم خیلی خوشگل شدی منم متین رو بردم آرایشگاه ولی یادم رفت عکس بندازم از بس استرس داشتم نزاره میخواستم بیارم سمت شما منتها گفتم نزدیک خودمون ببرم نشد بیارمش اونجا .. آیدین رو ببین با عینک آفتابی چه خوشتیپ شده
مامان مریم
پاسخ
سلام ساناز جونم ممنون گلم جای شما خیلی خالی مرسی عزیزم و خدارو شکر متین کوچولو اذیت نشده ببوس خوشگل پسرو
مامان منیر
31 خرداد 93 19:05
سلام عزیزم مبارکت باشه ناز بودی نازتر شدی امیرعلی منم از آرایشگاه رفتن فقط از همین قسمت ماشین اصلاحش میترسه
مامان مریم
پاسخ
سلام خانومی و ممنون دوست خوبم آیدین از همون قسمت اول میترسید تا آخر امیدوارم دیگه برامون این مشکل پیش نیاد ببوس پسر عسلو
مامان رها
31 خرداد 93 19:38
به به خوشتيپ من چه ماه شده ببوسش مريم جونم
مامان مریم
پاسخ
سلام رها جان و خیلی ممنون
مامان ساناز
31 خرداد 93 19:39
خصوصی
مامان مریم
پاسخ
دیدم دوست جونم و ماه و خوشگل
مریم طلایی✿
31 خرداد 93 19:47
سلام با این عینک خیلی خوشتیپ شدی کوچولو
مامان مریم
پاسخ
سلام مریم جون و ممنون خانومی
الهه مامان مبین
31 خرداد 93 20:29
مبارک باشه کوتاهی موهات آیدین نازم . فدای اون خنده های قشنگت عزیز دلم . منم بعد از مدتها موهای مبین رو به اصرار داداشم و مامانم کوتاه کردم تا روی شونه هاش اومده بود اما خیلی عرق میکرد دوستون دارم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان جونم(سوگند من)
31 خرداد 93 22:02
مبارک باشه عسلم چقدرم خوش تیپ شده نانازم عاششششششششششششششقتم منم سوگند یکسال و نیمش بود بردمش به حدی گریه کرد بیا وببین بعد بابایی موهاش و کوتاه می کرد یه دو سه بار کج و کوله زد حرصم و در اورد بعد چند هفته پیش بردمش ارایشگاه یکی از اشنایان اصلا هیچی نگفت روی پاهام نشست موهاش و مرتب کرد فقط خیلی سرش و تکون میداد تا اینکه دوباره هفته پیش بردمش خودش تنها نشست رو صندلی و موهاش و کرنلی زد حالا عکسهای تولدش و میزارم بزودی می بینید وای چقدر حرف زدم راستی عزیزم منم ازت دلگیر نشدم قربونت برم به قول قدیمی ها رفیق
مامان مریم
پاسخ
سلام دوست گلم و ممنونم عزیزم الهی دخمل ناااااااااااااااازمیبینی دخترا ذاتا خانومن ممنون عزیزم و رفیق خودم دوست دارم زیاااااااااااااااااااااااااد
مریم(مامان کیان)
31 خرداد 93 23:53
سلام مریم جونم خوش گذشت طویر چه خبر بود؟؟
مامان مریم
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااااااام مریم جونم انقدر این دو روز بهت فکر کردم نمیتونی تصور کنی مخ محمدو هم خوردم جاتون خیلی خالی بود و عالی بود فقط برگشتنی هوا خیلی خیلی گرم شد وقتی میگم طویر گرم بود تصور کن جاده چطور بود؟؟؟
مریم(مامان کیان)
31 خرداد 93 23:57
موهای آیدینم مبارکش باشه ماه بود ماهتر شد قربونش بشم میگم خوب شجاعی تنهایی آیدین و میبری آرایشگاه مردونه ها..... من فقط یه بار اونم با مامانم بردمش مردونه اونم کلی آروم بودا اما دیگه نبردمش البته میدونی که کلا شاید در سال سه بار بره ها اما اگه به من باشه میبرمش زنونه اونم دفعه آخری انقدر حرفای بدی اعم از من از زنا بدم میاد و الان ابروهام و بر میداری شکل زنا میشم و موهام وخیس نکن و ...........به خانمه گفت که دیگه نمیبرمش و محول کردم به باباش اوه چقدر حرف زدم.............
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیــــــــــــــــــــزم خوب کاری کردی سپردیش به باباش منم همه کارای آیدین رو به باباش محول کردم جز این یکی چون میترسم نتونه هواسشو پرت کنه و باهاش بازی کنه و آیدین اذیت بشه اما اگه دفعه بعد هم انقدر همکاری کنه دیگه میدم محمد همیشه ببره همونجا
Dayi Moden
1 تیر 93 0:27
وای این عینک آفتابیشو من ندیده بودم چقدر خوشگل شده باهاش
مامان مریم
پاسخ
سیــــــــــــــام دایی جون ممنون قابلی نداره
امیرحسین گلی از بهشت
1 تیر 93 11:00
مبارک باشه گل پسر
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم و خیلی لطف کردین که بهمون سر زدین
مامان عليرضا
1 تیر 93 12:11
وای دوستم شرمندم کردی. خدا رو شکر که موفق شدی و همه چیز به خوبی پیش رفت پسر نازنین خاله رو ببین.چقدر خوشگل تر شدی عزیزم هزار ماشالا. عینکت چقدر بهت میاد عزیزم. قربون اون خنده های نازت خاله فدات بشه عزیزم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم الهام جونم بازم ازت بابت این ایده خوب متشکرم عزیزم ببوس علیرضای نازمو
الهام مامان علیرضا
1 تیر 93 13:09
ممنونم مریم جون. این نهایت لطف شما رو می رسونه ماشاله به آیدین خان ماشاله آقاستخیلی خوبه که ژست می گیره ازش عکس بگیری؟! علیرضا که همۀ عکساش شکار لحظه هاست منم با کوتاه کردن موهای علیرضا مکافات دارم فکر کنم بد نباشه منم دنبال یه آرایشگاه مخصوص کودکان باشم
مامان مریم
پاسخ
الهام جونم خوشحالم کردی که بهمون سر زدی عزیزم آیدین هم تازه 1 ماهه گاهی دلش میسوزه برام و با خواهش فراوون یه ژستکی میگیره و اگه دوربین آماده باشه یه چیزی وگرنه خواهش دوباره فایده نداره اینجا آرایشگاه کودکان نبود گلم همون آرایشگاه مردونه معمولی بود و فقط این ماشین روبرای کوتاهی بچه ها داشت که برای من نعمتی شد ببوس پسر نازتو
خاله سانی
1 تیر 93 14:46
وااااای چه پسر با نمک و خوش تیپی خدا حفظش کنه.مبارک باشه اقا ایدین گل
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردین بهمون سر زدین
خاله سانی
1 تیر 93 14:47
با اجازه لینکتون کردم زود زود ایدین جونو ببینم
مامان مریم
پاسخ
مرسی خانومی من هم شما رو لینک کردم
مریم(مامان کیان)
1 تیر 93 15:15
مریم جون برو یامی مامی یه کوکو جدید گذاشته فردا شب میخوام درستش کنم ببین شاید خوشت اومد
مامان مریم
پاسخ
مرسی مریم جونم رفــــــــــــــــــتم که ببینم
مامی فرزانه
3 تیر 93 0:26
مبارک باشه عجیجم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم خانومـــــــــــــــــــی