آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

سفر

1393/3/24 17:07
نویسنده : مامان مریم
734 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا دو هفته بعد سفر به بندر ترکمن محمد گفت بریم ویلای شمال و من هم نگران اینکه نکنه تو سفر باز هم یاد اون حرکات و لجبازی ها بیفتی و به محمد گفتم فعلا دست نگه داریم تا این حرکت کلا فراموشت بشه ولی نتونستم حریف بابا محمدت بشم و البته خودم هم شدیدا ذهن و روحم به خاطر تمرکز رو این قضیه خسته بود و این شد که راهی شدیم

 

ابتدای ورود با دودوی عزیزتYatta

 

 

 

 

 

 

 

و بعد از اینکه همه جارو آنالیز کردی چون بار آخر آبان پارسال اومده بودی رفتی سراغ بازی

 

 

 

و شب هم چالوس و دریا و شهربازی بلوار رادیو که برای اولین بار سوار قطار شدی و بعد هم برای  اولین بار پیتزا خوردی البته قبلا هم ما خوردنی تو هم تست میکردی ولی خوشت نمیومد ........من و محمد شدیدا اهل فست فود هستیم و تو اصلا و البته منم خوشحال بودم چون چیز خوبی هم نیست و همیشه اگه از بیرون پیتزا بگبریم قبلش شام تو رو میدم و اگه هم بریم بیرون همینطور و اونجا نهایتا برات سیب زمینی میخریم و این بار برای اولین بار دو برش پیتزا به عنوان شام خوردی و خوشت هم اومدزبانکده محصل

 

 

 

 

و برای اولین بار تو این سفر حاضر شدی تو صندلی ماشینت بشینی و صد البته برای دقایقی

 

 

 

و فردا صبح هم رفتیم نوشهر و بازم دریا و تو و عشق پرتاب سنگ

 

 

بهت میگم آیدین بهم بخند اینحوری ژست میگیری

 

 

سایز سنگو داری؟؟؟

 

 

با دوربین جلوت عکس مینداخنم ومحمد دائم هشذار میداد برم کنار تا یه سنگ قسمت پیشونیم شد

 

 

 

 

و این هم عصر همون روز پسرک من در بستنی نعمت و باز هم برای اولین بار مشغول بستنی سنتی

 

 

 

بعد هم اول یکم چالوس گردی کردیم که یه کیف مک کویین برات خریدیم که تا شب رو کولت بود و از همه جالبتر جلوی یه دستفروش خیلی شیک گفتی بابا محمد میشه یه توپ بردارم و انقدر عاشق اجازه گرفتنت بودم که خورده شدی و عاشق اون توپی و همه جا تو کیفته و خودت انتخابش کردی و بهش میگی توپ ناینجی و شب که باز هم رفتیم رستوران دیشبی چون محمد عاشق پیتزا خوردنت شده بود با بچه های میز بغلی مشغول بازی شدی و فقط اولش قول گرفتی نکنه توپت بیفته زمین گم بشه!!!

 

 

 

امشب شهر بازی شلوغ تر بود و من عاشقتم که دور دوم قطار سوار شدن قبول کردی بری پشت بشینی چون نوبت نی نی یه!!!

 

 

 

 

 

و این هم بعدا نوشتHippie

اینو میبینین؟؟؟

 

همونه فقط پارسال

 

 

و این هم 2 سال پیشزبانکده محصل

 

 

جوجوم بزرگ شده نه؟؟؟

ما که عاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــقشیم

 

 

                                

 

 

پسندها (20)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

مریم طلایی✿
24 خرداد 93 17:22
سلام پست طولانی گذاشتید سرعت نت من هم امروز کمبنظرتون چند دقیقه باید منتظر باشم تا کامل باز بشه
مامان مریم
پاسخ
سلام مریم جونم شرمنده خانومی
مریم طلایی✿
24 خرداد 93 17:26
همیشه به خوشی و مسافرت
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان جونم(سوگند من)
24 خرداد 93 18:28
وای وای عشق خاله جیگر نفس چه توپولی چه نازنازی بله که نفس خاله بزرگ شده اقا شده خلاصه خوشگل شده همیشششششششششششششششه به گردش مریم جونی نمی دونم با دل ما چه کردی وقتی میام نی نی وبلاگ اول از همه میام پیش ایدین جونم خیلی دوستش دارمم خیلی ماهییییییییییییییییید بوس
مامان مریم
پاسخ
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــزم خیلی ممنونم خانومی من هم شما و سوگند نازمو خیلی دوست دارم و تند تند بهتون سر میزنم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای دخملی طلا
الهه مامان مبین
24 خرداد 93 18:33
عزیز دلمی آیدین خوشگلم . چقدر عکسای پارسالش خوشگله . دلم ضعف کرد . همیشه به گردش عزیزم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم الهه جونم اون نی نی کوچولو مال دو سال پیشه شما هم همیشه شاد باشین
مامان رها
24 خرداد 93 19:31
جوووووووونم فدات شم آيدين توى ماه بودن حرف اولو ميزنى قربونت برم الهى عزيزمى از نگاه كردن به عكسات هيچ وقت سير نميشم خدا ميدونه فقط چند دفعه كل وبت رو خوندم خيلى نازززززززززززززى
مامان مریم
پاسخ
ممنون شما لطف داری ببوس دخملو
Dayi Moden
24 خرداد 93 19:35
من تابستون نیستم بازم شمال بریم
مامان مریم
پاسخ
هر وقت اومدی شده یه سر کوچولو میریم داداشی
مریم(مامان کیان)
24 خرداد 93 19:46
انقدر حواسم پرت اون نعمت شده بود عکسای کوچولویی اش و ندیدم!!!! عزیزم چقدر با نمک بودهالبته هنوزم هست ها .....
مامان مریم
پاسخ
مرسی گلم ماهی به خدا
مریم(مامان کیان)
24 خرداد 93 19:49
میگن دنیا کوچیکه همینه دیگه... ببین وقتی به او دوراهی میرسی تو دینگاه سمت راست و میری دقیقا روبرو اخرین ویلایی هست که میبینی یه جورایی بن بست میشه.... شیروونیش هم نارنجیه.... درش هم زرد پررنگ
مامان مریم
پاسخ
وااااااااااااااااااای مریم من اولین باری که با محمد رفتم طویر آیدینو 3 ماهه باردار بودم و خوب یادمه صبح که بارون میومد با محمد رفتم پیاده روی و جلوی همون ویلا و با محمد گفتیم چه ویلای قشنگی آخه ویلای دختر عمه امیر آقا یعنی شوهر سپیده و صاحب ویلا تو همون کوچه شماست و اولین ویلا اون قدیمیه و اون موقع هنوز ویلای سپیده اینا تکمیل نشده بود و ما مهمون اونا بودیم اصلا باورم نمیش دنیا انقدر کوچیک باشه ما همین هفته شاید بریم و اگه نه هفته بعد که میشه قبل ماه رمضون اگه بشه که ببینمت خیلی خیلی خوشحال میشم
مریم(مامان کیان)
24 خرداد 93 20:06
از این به بعد پست جدید که میزاری عکسارو بزار ادامه مطلب هر بار میام تا برسم به نظرات کلی طول میکشه!!! شوخی کردما هر طور راحتی
مامان مریم
پاسخ
باشه عزیزم فقط و فقط به خاطر روی گلت چشــــــــــــــــــــــــــم
ساناز
24 خرداد 93 23:00
مريم جون هميشه به سفر عزيزم بسيار عكساي قشنگي بود مخصوصا اون عكس هاي كوچولويي هاي آيدين جون خيلي جيگره و بامزه
مامان مریم
پاسخ
مرسی ساناز عزیــــــــــــــــــــــــــزم
ساناز
24 خرداد 93 23:02
خصوصي
مامان عليرضا
24 خرداد 93 23:40
عزیز دلم.از اون اولشم خوردنی بودیا هزار ماشالا. میگم آیدین جونم شمال میاید پیش ماهم بیاید دیده مریم جونم میبینم که شوشو شما هم مثل شوشوی ما اهل جادست! همیشه به سفر گردش دوست گلم.
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جون مهربونم شما هم همیشه شاد باشین خانومی بله شوشوی ما هم عشق سفره
مریم(مامان کیان)
25 خرداد 93 19:26
پلو و چلو داره تو اوناست
سمین
25 خرداد 93 19:32
سلام خانومی پسر خوشگلت رو از طرف من ببوس بابت جواب سوالم ممنون کلی کمکم کردید
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم شما هم کوچولوی نازتونو ببوسین
ساناز
26 خرداد 93 1:55
ممنون لطف كردي مگه پارك نرفتي كه بيداري
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم چرا اتفاقا دیشب آقازاده یه پارک دورتر هم انتخاب کرد و 2 ساعت و نیم بیرون بودم ولی شب تو تخت با گوشی موبم تا کامنتتو دیدم پریدم اومدم انجام وظیفه کنم و نتیجه الان تازه بیدار شدیم
مامان آیسو وآیسا
26 خرداد 93 11:51
عالی بود همیشه به گردش وخوشی سفر مریم نازنین
مامان مریم
پاسخ
ممنون مهربووووووووونم
سارا(مامان یسنا کوچولو)
26 خرداد 93 14:32
سلام عزیزم.ممنونم که پیش ما اومدی.از آشنایی باهاتون خیلی خوشحالم.امیدوارم همیشه به شادی و گردش باشید عزیزم.آیدین جون نانازمو از طرف من ببوس.
مامان مریم
پاسخ
ممنون سارا جون ممنون که به ما سر زدین شما هم یسنای خوشگلمو ببوس
مامان منیر
26 خرداد 93 15:44
سلام عزیزم همیشه به گردش و تفریح خدا پسز نازتو برات حفظ کنه گلم خوشحال میشم از دوستانتون باشم اگه موافق هستین باهم تبادل لینک داشته باشیم
مامان مریم
پاسخ
سلام خانومی و خیلی ممنون که بهمون سر زدین چرا که نه عزیزم شما با افتخار لینک شدین
مامی فرزانه
26 خرداد 93 20:16
سلام مامان آیدین ماشاالله برای این شیرین پسر شما با تبادل لینک موافق هستید
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم و خیلی ممنونم چرا که نه خانومی شما با افتخار لینک شدین
ساناز
27 خرداد 93 2:22
مریم(مامان کیان)
27 خرداد 93 19:05
سلام هستی؟ هنوز با اون متاسفانه درگیری؟؟؟
مامان مریم
پاسخ
هستم
مریم(پرنیاوبردیا)
27 خرداد 93 21:05
سلام دوسته عزیزم...... وبلاگی زیبایی دارین و همچنین پسر نازی..... اگه افتخار دادین به وبلاگ ما سر بزنید در صورت تمایل تبادل لینک کنیم پسر نازتون و ببوسید از طرف من
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم و خیلی خیلی شرمنده ام بابت تاخیرم سفر بودم و کامنتتون زیر همه نظرات بودم و ندیدمش البته که دوست دارم دوست خوبی مثل شما داشته باشم شما با افتخار لینک شدین عزیزم
مریم(مامان کیان)
28 خرداد 93 10:12
مریم جونم کجایی ؟ از دیروز خبری ازت نیست؟؟؟ آیدین خوبه؟
مامان مریم
پاسخ
اووووووومدم گلم
مریم(مامان کیان)
28 خرداد 93 13:17
تازه کامنتات و دیدم .... از صبح اینترنت ما هم مشکل داشت و سرعتش خیلی کم شده بود الان بهتر شده.......
مامان مریم
پاسخ
ما هم همینطور
مریم(مامان کیان)
28 خرداد 93 23:18
عزیزم برو سفر سلامت ما که مدتهاست با این درس همسرم عین اینایی هستیم که بچه مدرسه ای دارن اینم روشهمین امروز به یکی از دوستام میگفتم ما از یک سال بعد از عروسیمون درگیر درس و دانشگاهیم کماکان هم ادامه داره ....... خودم هم مشوقش هستم ا....ن شا اله تو اونموقع یه بارم همزمان میریم و هم و میبینیم فیس بوک و باید با فیلتر شکن بری حتما هم باید ایمیل یا جی میل داشته باشی..... به سلامتی برو و بیا بهت میگم چطوری عضوش بشی..... خوش بگذره عزیزم
مامان مریم
پاسخ
مرسی گلم ممنونم خیلی هم خوبه ایشالا که همسرت همیشه موفق باشه و شما هم مشوق برگشتم زود میام پیشت
مامان جونم(سوگند من)
29 خرداد 93 16:01
سلام مریم چون کم پیدا شدی ایدین جونم خوبه هزارتا بوووووووووووووووووووووووووووووووس برای دوست گلم و پسمل نازش
مامان مریم
پاسخ
ببخش دوست گلم سفر بودم ممنونم که همیشه به یادمی عزیزم ببوس سوگند جوووووووووووووووووووووووووووووووونمو
مامان الهه
31 خرداد 93 16:27
بیا دوست ماهم رمز رو برداشتم
مامان مریم
پاسخ
اومدم خانومی ممنون
آیدا
8 تیر 93 22:41
سلام وب قشنگی داری ما شالله چقد نازه حتماً اجباری به ما هم سری بزنید و نظر بدهید من که پسندیدم
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم ممنون لطف دارین چشم حتما