آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

دودو

1393/3/17 11:11
نویسنده : مامان مریم
528 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از مامان شدن هر وقت که اون وسیله چرخ مانند رو دست بچه ها میدیدم که دسته داره و بچه ها با ذوق هدایتش میکنن با خودم فکر میکردم چه مامان بی سلیقه ای که همچین اسباب بازی ای واسه بچش انتخاب کرده اما..............زبانکده محصل

مامان شدن باعث شد بفهمم که اون مامانای طفلکی اون اسباب بازی رو انتخاب نکردن بلکه انتخاب بی کلاس خود کوچولوهاست

اولیشو مامانی برات خرید که البته یه هواپیمای کوچولو و خوشگل قرمز بود که یه دسته بلند داشت و تو عاشقش بودی و هر وقت میرفتی خونه مامانی بدون اینکه به کسی نگاه کنی تا درو باز میکردند میرفتی سراغش که جاشو هم بلد بودی و 1 ساعتی یک نفس مشغول بودی و منم اسمشو گذاشتم جیمبو که کل خانواده میشناختن و بعدیشو دوباره به شکل هواپیمای سبز بابا برات خرید و 7 تای بعدی به نوبت توسط مهین و محمد و ........ خریداری شد و تو بدون اون بیرون نمیری و هرجا یه دونه داری تو پارکینگ ،تو ماشین ،خونه مامانی ،2 تا خونه و حتی شمال و باغ شهریار و از اون جا که واقعا نمیدونستم اسمش چیه چون یه صدای دو دو دو میداد و اون موقع تو خیلی کوچولو بودی و همه چیو دو هجایی میگفتی اسمشو گذاشتم دو دو

و الان که دارم این پستو برات مینویسم 4 تا تو پارکینگ داری که پیاده روی رفتنی باید منتظر بشم یکیسو انتخاب کنی و با خودت بیاری

البته دودو مذکور مزایایی هم داره که اصلا تقاضای بغل نمیکنی و 2 ساعت هم پیاده روی بریم جلوتر از ما با دودوت میدویی 

 

 

کوچولو بودی

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس ها خیلی خیلی بیشتر بودند ولی بیشترش تو گوشیم و بیرون خونه بود که رم گوشیم سوخت

 

                         niniweblog.com

 

این عکسا مال امروزن و داغ داغ تو یه ظهر داغ خردادniniweblog.com

 

 

 

و همه پارکینگ ها و شیب های مسیر رو باید با دودو جونت طی کنیniniweblog.com

 

 

و من همیشه با این فاصله دارم دنبالت میدوم niniweblog.com

 

 

و اینا هم دیشب تو پارک دوتایی سوار الاکلنگniniweblog.com

 

 

عاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــقتمniniweblog.com            niniweblog.com

 

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان لیلا
15 خرداد 93 13:44
این چرخه منو به یاد بچه گیام انداخت هر وقت میرفتیم امامزاده عاشق این بودم که برم اینو بخرم.راستینم هم بزرگ شد حتما براش میخرم
مامان مریم
پاسخ
آخـــــــــــــــــــــــی چه بامزه که شما هم داشتی لیلا جووووون حتما برای راستین جونم بخر هروقت میریم پارک و آیدین چنددور پارکو میدوه و بچه بغلها میگن حوش به حالتون یا ببین نی نی خودش راه میزه من میگم یه دونه از اینا بدین دستش دیگه شمارو نمیشناسه مرسی سر زدی خانومی
Dayi Moden
15 خرداد 93 14:24
بله مامان خانوم این شما نیستی که اسبابا بازی های این دیکتاتور کوچیکو انتخاب می کنی
مامان مریم
پاسخ
بله آقا دایی آخه مال تورو من انتخاب میکردم که با هم بازی کنیم یادته اسباب بازیات چیا بودند؟؟؟
ساناز
15 خرداد 93 16:32
چه جالب مریم جون متین هم 3 تا از اینا داره خیلی هم بهش علاقه داره جالب بود برام آیدین هم همینطوره خخخ منم فکر شما رو میکردم که اسباب بازی بی کلاسیه ولی متین بعضی وقتا خطرناک ازش استفاده میکنه به تلوزیون و ویترین و .. میکوبه منم از دسترس خارجش کردم عکس آخریه تو باغتونه چه باصفاست
مامان مریم
پاسخ
الـــــــــــــــــــــــــــــــهی جونم متین هم داره؟ آیدین که خطرو گذرونده چندتا از خطوط مبارک رو تی وی کار دست دودو های محترمه ولی واسه بیرون خوبه نه گلم مال ویلای شماله آره منم عاشق طبیعت و کوههای سبزشم
مامان جونم(سوگند من)
15 خرداد 93 21:01
خوشگل خاله ای وای منم همش فکر می کنم کارایی نداره ولی سرگرمی خوبی هستا راستی برای سوگند وسیله دکتری خریدم کلی ذوق کرد و هر روز ما رو معاینه می کنه ممنون عزیزم خیلی به من کمک می کنی دوست داشتم نزدیک من بودی همچین دوستی جواهره برای من بازم از کمک های که می کنی سپاسگذارم
مامان مریم
پاسخ
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــزم خدارو شکر و ایشالا که دیگه از دکتر هم نترسه خودت ماهی دوست خوبم منم خیلی خیلی دوست دارم
مریم(مامان کیان)
17 خرداد 93 11:21
عزیزم اتفاقا منم عاشق اون اسباب بازی هستم خودم هم داشتم برای کیانم خریدم
مامان مریم
پاسخ
چه جالب که همه دارن خیالم هی داره راحتتر میشه که تو خیابون انقدرام عجیب نیستیم
مامان فهیمه
15 آذر 93 17:55
عزیزم پس این دو دو بود اینو که پسره منم عاشقش بود ولی دورش واسش زود تمام شد.البته ممکنه دوباره برگرده
مامان مریم
پاسخ
بله دوره دودو بازی ما زیاد بود....بیشتر از یک سال و نیم و پیوسته و همه جا قربون پرسک خوشگلمون....ببوسش علی جووونووووو