آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

زمســـــــــــــــــــــــتون

1393/3/1 14:40
نویسنده : مامان مریم
460 بازدید
اشتراک گذاری

هوا سرد شده و کمتر میشه بیرون رفت آخه میترسم سرما بخوری پارسال تقریبا هر 3 هفته 1 بار سرماخوردگی جزئی داشتی که از با این حال سر هر کدوم دکتر میرفتیم و امسال به لطف شربت ویتامین سانستول و یه مریضی حسابی آخر آذر که برای اولین بار سرفه کردنو هم تجربه کردی تا حالا که وسط زمستونه بخت باهامون یاری کرده

ولی حالا تو عاشق دویدن شدی و واسه همین شبا کلی میپوشونمت و با هم میریم پیاده روی و گاهی با بابا میریم پارک مثل اینجا که رفتی پارک پرواززبانکده محصل

 

 

و روزا هو تو خونه سرگرمیمم

 

 

 

تلوزیونو پشت سرت میبینی این خطوط که مشاهده میکنی کار دست شخص شماست

هر بار با پرتاب یک چیز یه نقطه سیاه کوچولو درست کردی که تبدیل به این خط ها شدند! و ما حالا باید از پشت میله های زندان تی وی ببینیم

 

 

ولی وقتی برف میاد دلم نمیاد تو خونه بمونیم و اینه که حاضر میشیم میریم پارک سر کوچه 

 

 

 

 

 

و من برات آدم برفی درست میکنم که تو بترکونیشniniweblog.com

 

 

 

 

و اینم یه روز جمعه تو پارک جنگلی لویزانزبانکده محصل

 

 

 

همیشه بخندی جوجو

 

 

پسندها (7)

نظرات (6)

ابجی رونیا کوچولو
1 خرداد 93 14:57
آخی انقدر هوا سرد بوده دماغش قرمز شده
مامان مریم
پاسخ
ولی از رو نمیرفت که
ساناز
1 خرداد 93 15:17
چه جالب درست مثل حال و هواي ما تو زمستون بود عكسا مثل هميشه قشنگ بود آيدين هم با لباساي زمستوني خوشتيپ و خوشگل
مامان مریم
پاسخ
مرسی ساناز جون مهربونم شما هم متین خوشگلمو ببوس
مامانی
1 خرداد 93 15:30
با اجازه لینکتون میکنم
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم منم لینکتون کردم
مامان رها
1 خرداد 93 19:28
خوشتيپ خان ديگه دو رو از چشم ما تيپ ميزنى و راستى قيافت خيلى شيطونكى شده هااااا آفرين آفرين شيطونى بكن مامانت اينجورى ميشه خودمونيما نبينم آروم بشينى خودم برات كلاس شيطنت درجه يك ميذارم ببين آيدين برو موهاى ماميت رو بكش باشه ؟؟؟؟؟ كتاباشم پاره كن ! برو ظرفاشو هم بشكن به مامانت نگى من گفتما دمار از روزگارم در مياره هيچى نگوووو اصن بگو بابات كرده برو آيدين برو عمليات رو شروع كن هواتو دارم
مامان مریم
پاسخ
رهــــــــــــــــــــــــــــــــا نگران نباش جوجوم دست خود شیطونو از پشت بسته موهای همیشه پریشونم خیلی وقته تو گیره ست ظرفاشم همه از بس پرتاب کرده جدا کردم نشکنه ولی شما نمیخواد بد آموزی کنی مرسی سر زدی
مامان عليرضا
2 خرداد 93 0:45
عزیزم.فدات بشه خاله مثل همیشه با اون لبخند نازت دلمو باز کردی جوجوی خاله نوع نمایش تی وی رو نمیپسندیدی راه راهش کردی؟
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جون جونـــــــــــــــــم بله کلا سلیقش خاصه
مریم طلایی❤
2 خرداد 93 20:53
سلام شما تو این تابستون ول کن خاطرات سرد زمستونی نیستینا امسال هم بنظرم تهران خیلی گرمه
مامان مریم
پاسخ
آخه اولین زمستونی بود که جوجوم برف بازی میکرد آره دوستم خیلی گرمه