آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

توچال

1393/2/31 17:43
نویسنده : مامان مریم
898 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال زمستون هنوز کوچولوتر از این بودی که مفهوم برف رو درک کنی و امسال من همش منتظر برف بودم تا باهات برف بازی کنم و لذت ببرم از هیجان یه پسر کوچولوی مشتاق برای همین اولین برفی که اومد روز جمعش با بابا محمد رفتیم توچال تا شاهد یه برف حسابی باشی و یه برف بازی حسابی بکنیم آخه من همیشه عاشق بازیهای پر هیجان با توام و عاشق قیافه ذوق زده ات و اما........زبانکده محصل

طبق معمول تو سورپرایزم کردی و به جای برف بازی عاشق دویدن روی برفاب شدی و حاصل این گردش فقط یه دست لباس کثیف شد و جالب اینکه اصلا با برفها کاری نداشتی و روی اونا نمیرفتی بلکه عاشق برف آب شده کنار خیابون شدیم

و صد البته عاشق اتوبوسهایی شدی که تا ایستگاه کوهنوردارو میبردند که البته به خاطر عشق به دویدن تو سوارش نشدیم ولی برای عکاسی ازشون خیلی استفاده کردیم که بگیم آیدین اتوبوس اتوبوس تا سرتو بیاری بالا و ازت عکس بندازیم

 

 

            

 

           

 

 

                                               

 

پسندها (9)

نظرات (10)

ساناز
31 اردیبهشت 93 18:16
به به گردش و عکسای قشنگ ..عالی بود مریم جون .. خوشحالم دیدمت خیلی ماشالا جوان و خوشگلی چقدر آیدین جون شبیه شماست همیشه خوش باشی دوست خوبم
مامان مریم
پاسخ
ممنون ساناز عزیزم آیدین شبیه هردومون شده چون منو همسری هم شبیه هم هستیم ولی هر کی میگه شبیه منه میذوقم مرسی گلم
مریم--------❤
31 اردیبهشت 93 18:27
سلام به به خاطرات رفی ما هم زنده شد
مامان مریم
پاسخ
سلام خانومی همیشه پر از خاطرات خوب باشید
مامان رها
31 اردیبهشت 93 18:30
وااااااااااااااااااااای وسط بهار هوس برف کردم همیشه به شادی و تفریح عزیزم
مامان مریم
پاسخ
مرسی رهای گلم چیزی نمونده همش 7 ماه دیگه
مریم(مامان کیان)
31 اردیبهشت 93 19:27
ببین اول تابستونی ما رو کجا بردی ها!!!!!! اما آیدین خیلی هم شبیه خودته
مامان مریم
پاسخ
اینم جزو محاسن عقب بودن تو وبلاگ نویسیه برای همه تجدید خاطره شد مرســـــــــــــــــی بازم ذوقیدم
مامان رها
31 اردیبهشت 93 22:15
آره اتفاقا منم كه توجه كردم شما و همسرى محترم شبيه به هم هستيد در نتيجه آيدينم شبيه هردوتونه
مامان مریم
پاسخ
رهـــــــــــــــــــــــــــــــــــا!!!!!!!!!!! داشتیم؟؟؟
Dayi Moden
31 اردیبهشت 93 23:46
دلت بسوزه منم سال بعد موقع برف اومدن تهرانم با دوستام میریم توچال آیدینم با خودمون می بریم
مامان مریم
پاسخ
منم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــام
ساناز
1 خرداد 93 0:47
مريم جون ميخواستم بگم هر سه شبيه هم هستيد منتها گفتم ايدين شبيه خودته بيشتر ذوق كني با شوهرت فاميل هستين ؟
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم آره همسرم پسرعممه
مامان جونم(سوگند من)
1 خرداد 93 11:44
وای چه تفاهمی همسر بنده هم پسر عمه من هستند همیشه شاد شاد شاد باشید خیلی دوست دارم مریم چونایدین جون عاشقتم
مامان مریم
پاسخ
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــزم شما هم همیشه همیشه خوش و خرم باشین گلم منم خیلی خیلی دوست دارم و باهات حس خوبی دارم و سوگند ناز و خوشگلمو
ابجی رونیا کوچولو
1 خرداد 93 13:46
آفرین هزار ماشالله به این پسر گل مامان جون ببوسش به منم سر بزنین ماشالله خیلی نظر دارین اما من ندارم میاین به منم نظر بدین؟
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم چرا که نه همین الان اومدم
خاله مینا
1 خرداد 93 15:10
آخی چه عکسهای قشنگی.... ماشالا به این گل پسر...
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم لطف کردی بهمون سر زدی