آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

برف

1393/3/2 17:17
نویسنده : مامان مریم
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی برف میاد یاد بچگیهام میفتم صدات میکنم و با هم از پشت پنجره میشینیم به تماشا و خدارو شکر امسال آسمون دست و دلباز تر از چند سال پیش بود

چند دقیقه با هم بی صدا بیرونو نگاه میکنیم و بعد همزمان به هم و این شروع یه تصمیمه زود حاضر میشیمو میریم حیاط و این همه برف یکدست که منتظر قدمای ماست و من مثل بچگیام دلم نمیاد خرابش کنم ولی قدمای کوچولوی تو انگار زمینو قشنگتر هم میکنه مثل همیشه یه دوربین هم باهامه و تو سرخوش از این زیبایی اصلا بهم نگاه هم نمیکنی و منم با یه کلک تازه که آیدین بالارو نگاه دهنمونو باز کنیم برف بخوریم و تو هیجانزده از این بازی بهم نگاه میکنی و شیرین میخندی و این قشنگترین عکسایی میشه که تا حالا ازت گرفتم

عاشقتم کوچولوی مهربونم و امیدوارم سرنوشتت به پاکی همین برف ها رقم بخوره و همیشه همینجور ساده بخندیDeco-mail pictograms of Heart

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوست دارم شوکولاتمハート のデコメ絵文字

 

 

                                       キラキラ のデコメ絵文字キラキラ のデコメ絵文字アメリカン のデコメ絵文字アメリカン のデコメ絵文字ハート のデコメ絵文字ハート のデコメ絵文字ハート のデコメ絵文字ハート のデコメ絵文字ハート のデコメ絵文字ハート のデコメ絵文字ドット のデコメ絵文字毒ハート(♀) のデコメ絵文字ハートだよ。2つ のデコメ絵文字ハートだよ。2つ のデコメ絵文字

 

 

پسندها (11)

نظرات (14)

مریم(مامان کیان)
2 خرداد 93 17:21
شما نمیخوای از این زمستون بیای بیرون ها حالا هی ما رو هوایی کن واقعا هم عکسای ایدین جونم خیلی خوشگا شدن
مامان مریم
پاسخ
قول میدم این آخرین پست برفی بود و ممنون مریم جونم
مامان رها
2 خرداد 93 19:03
وای بینی پرسپولیسیش رو نیگا آیدین کجا رو نگاه میکنی بگو منم بفهم
مامان مریم
پاسخ
مماغشو آسمونو دیگه داره برف میخوره و تا به من با ذوق نگاه میکنه سریع عکس میندازم
مریم طلایی❤
2 خرداد 93 20:54
چه قد قرمز شدی زیر برف
Dayi Moden
3 خرداد 93 12:55
تازه بهت قول میدم درآینده وقتی بفهمه همین برف اومدن باعث تعطیل شدن مدرسش میشه خوشحال تر هم میشه
مامان مریم
پاسخ
ولی فکر نکنم نظر منم همین باشه!!!
ساناز
3 خرداد 93 15:07
شکلات خوشگل با لباسای زمستونی توی برف چه شود من اولش که پست برفی گذاشته بودی مریم جون فکر کردم ایران نیستی
مامان مریم
پاسخ
میشه بستنی زمستونی خاله جون اتفاقا خوب شد یادم انداختی همینجا به گل پسرم بگم امسال برای اولین بار بستنی زمستونی خورد و کلی هم استقبال کرد ساناز جونم اینجا ایرانه تهران خودمون و شمیرانات برفی
مامان عليرضا
3 خرداد 93 15:29
عزیزم.شکلات خوشمزه ی من. چقدرم دماغش قرمز شده الهی خاله فدات شه.
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جون جون خودم اینش به من و باباش رفته کل زمستون این شکلی هستیم
مامان ساناز
3 خرداد 93 16:31
بوووووووووس برای بستنی زمستونی خاله
مامان مریم
پاسخ
مرسی گلم
مامان جونم(سوگند من)
3 خرداد 93 22:37
عزیز دلم ایدین خوشگل منیخ زدی خالهفداش بشم با این لباسهای خوشگلش مامانیش کار دست خودتهمن الان اومدم خونتون یه گاز از اون لوپات بگیرم خوشمزه مناومدما
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست خوبم از این همه مخبتت لباساش هدیه مادرشوهر خواهرمه و کار دست خودشونه شلوارشو همون یه بار پوشید ولی من عاشق کلاه و سویشرتش بودم و خیلی دلم میخواد امسال هنرنمایی کنم و آماده پیگیری از وب کامل ساناز جونم
مامان رها
5 خرداد 93 0:39
سلام به کلبه رویایی خوش اومدید اینجا میتونید مطالب جالبی پیدا کنید و از اونا استفاده کنید ! خوش حال میشم ما رو لینک کنید لطفا . خواهشا . حتما نظر بذارید و ما رو خوش حال کنید همیشه به ما سر بزنید و هر روز با مطالبی جالبتر از دیروز مدیریت ( رها مامان آنیسا ) وب 2 ( آنیسا تک ستاره آسمانها ) آدرس وب 2 ( anisa69.Niniweblog.com) باتشکر از شما دوستان گرامی
مامان مریم
پاسخ
ممنون رها جون
☆مامان سپهر☆
5 خرداد 93 14:53
سلام مامان آیدین جون عزیز __$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$
مامان مریم
پاسخ
سلام عزـــــــــــــــــــــــــــــــزم مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــی گلم
ساناز
5 خرداد 93 16:54
خصوصي عزيزم
الهه مامان مبین
5 خرداد 93 16:57
ای جونم عزیز دلم وسط اون برفا . وای توی این گرمای خرداد شما برف دارید قربون آیدین عسلمممممممممممممممم
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم نه گلم من تو وبلاگ نویسی عقبم اگه به موضوعا دقت کنی هنوز تو زمستونم
ساناز
5 خرداد 93 18:19
الهه جون مطلب قديميه
مامان مریم
پاسخ
ساناز جون ممنون از توضیح
مامانی
5 خرداد 93 19:10
واااااااااااااای توی این روزها گرم چقدر این عکسهای برفی میچسبه آیدین کوچولو هم ناز شده
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست خوبم خیلی لطف کرذی که بهمون سر زدی