آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

رامسر اردیبهشت 94

1394/2/15 18:48
نویسنده : مامان مریم
3,945 بازدید
اشتراک گذاری

شبه...هیچی تو جاده معلوم نیست....ولی هوای پر از اکسیزنی که از دریچه های باز ماشین میاد تو بهت میگه اینجا باید خییلی فشنگ باشه...محمد هی میگه که کاش صبح راه میفتادیم تا بتونیم قشنگی جاده رو ببینیم...ولی بعد حرفش رو پس میگیره که خوب عوضش صبح که بیدار بشیم خستگی راه از تنمون در رفته و میتونیم از اولین روز سفرمون لذت ببریم...و دوباره چند دقیقه بعد باز از اول اون دیالوگ قببلی رو تکرار میکنه و هی از من میپرسه که نظر من چیه؟؟!!

تو عقب ماشین تو صندلی خودت نشستی...من هنوز مبهوت این همه همکاری هستم...آروم داری بازی میکنی...با ماشین سیمان مخلوط کنت!

شبه....هوای خوب چاده چالوس و ترانه های گلچین شده ای که یک شب من و محمد رو ساعتها بیدار نگه داشته تا به انتخاب هردومون بریزیم تو فلش...

سکوت و چشم گردوندن بین تاریکی بلکه بشه جنگل رو دید....شروع یه ترانه که سلیقه هردومون بوده....دست هایی که بدون هماهنگی یهو به طرف هم میرن و گره میخورن.....چقدر لذت بخشه با یکی انقدر خاطره داشته باشی تا یه ترانه هم بتونه بدون هیچ کلمه ای یکیتون کنه

چقدر لذت بخشه که بعد از درست سه سال و هفت ماه از به دنیا اومدنت ....باز مثل سابق با عشقت بری سفر....و این بار یه پسر کوچولوی خواستنی هم دارین ولی اون عقب داره بازی میکنه و باز ما میتونیم با هم حرف بزنیم...از اون حرفایی که هیچ وقت تموم نمیشه....باز جاده چالوس برام قشنگ شده و کوتاهمحبت

 

                  

به پیشنهاد محمد سفری که قرار بود پنج شنبه صبح شروع بشه از عصر چهار شنبه شروع شد تا حتی شده شب رو به ویلا برسیم از فردا صبحش بریم به سمت رامسر

محمد ظهر چهارشنبه خییلی خسته بود...تو هم صبحش مهد بودی و خسته بودی و من ترجیح میدادم بعد ناهار راه بیفتیم که تو ماشین بخوابی ولی با دیدن خستگی محمد گفتم بهتره اون هم بخوابه و این شد که هر دو خوب خوابیدین و تازه ساعت شش راه افتادیم. و خبر داشتم تو اوج ترافیک میخوایم بریم کرج و همینطور هم شد...فقط دو ساعت طول کشید برسیم کرج!!!

هوا تاریک شده بود که تو جاده چالوس بودیم ولی....اصلا فکر نمیکردم تو تا این حد همکاری بکنی....ما شش ساعت تو راه بودیم و تو همه این مدت رو صتدلی ماشینت نشسته بودی و بازی میکردی....برای ما شیرین زبونی میکردی...با ماشین هایی که تو ماشین بودن مشغول بودی و اون آخر ها برات کارتون گذاشتیم چون بیرون تاریک بود و بهت حق میدادم حوصله ات سر بره و این عاااالی بودبوس

و ما خیلی خیلی از مسیر لذت بردیم...با اینکه تاریک بود به هر جا میرسیدیم یه خاطره از دوران نامزدی و اوایل ازدواج داشتیم که تعریف بکنیم از اونجا...و ترانه هایی که حتی بدون نگاه کردن به همدیگه مارو به هم وصل میکرد....خیلی خیلی لذت بردیمآرام

با اینکه از خواب بیدارت کردم به عشق سفر سرحال بودی

                 

 

                 

 

                 

 

و بلاخره رسیدیم به رستوران محبوب قدیمی....دربند مازندران....این رستوران بیشتر برامون لذت بخشه چون خیلی نزدیک ویلاست و تقریبا یعنی رسیدیم

                 

 

                 

 

                 

 

از اول قرار بر این بود که فقط شب رو ویلا بمونیم و صح بریم به سمت رامسر...با رسیدن به ویلا هنوز نیم ساعت بیشتر از رسیدنمون نگذشته بود که باز سیستم برق دچار مشکل شد و برق ها رفت....ما هم پیش همون بخاری که روشن کرده بودیم هر سه تایی خوابیدیم و چه خواب خوبی....گرم بود این بار ویلا

این هم آیدین من چند دقیقه بعد رسیدن . سرخوش با اسباب بازی هایی که محمد براش آورده

 

                 

 

                 

و این هم فردا صبحش که محمد تو اون کمد زیر پله ها این اسباب بازی کودکی رو پیدا کرد و تو سرخووووشزبان

                 

و پیش به سوی رامسر....این هم منظره حیاط ویلا و آیدین ذوق زده ما که سوار ماشین شده بود و نمیومد عکس بگیریم.....آخه اون ابرهای خیلی خوشگل بودنآرام

                 

 

                  

بعد زمانی که تو مرزن آباد معطل شدیم چون ماشین یه صدایی میداد که محمد مشکوک شده بود بلاخره تصمیم گرفتیم به جای اتوبان از جنگل های عباس آباد و از سمت کلار دشت بریم که خییییییلی قشنگ بود

                  

 

                  

 

                  

پسرک من هم خوابیده بود و بیرون مه زیبا...

                  

انقدر اینجا همیشه مرطوبه که حتی سکو های سنگی هم سبز بودن و پر از خزه...هرجارو میدیدی فقط سبزی بود و بسمحبت

                  

عکس ها از داخل ماشینه و شیشه بارون زده ولی باز قشنگه...

                  

 

                  

 

                  

بلاخره رسیدیم رامسر و اول رفتیم جایی که پاییز پارسال با سپیده اینا اومده بودیم و ویلا گرفته بودیم...آخه جای قشنگی و دنجی بود

                   

ولی ایشون گفتن ویلاشون رو اجاره دادن و انقدر از اینکه ما یادشون بودیم خوشحال شد که همون سر ظهری مارو برد ویلای یکی از آشناهاشون و اونجارو برامون اجاره کرد که اونجا هم حیاط خیییلی خوشگل و بزرگی داشت

                   

بعد از ناهار محمد خوابید و من و تو رفتیم تو حیاط....واااای تازه بارون قطع شده بود و هوا عااااالی بودبغل

                   

 

                   

اصلا تاب دوست نداری و حتی یک بار هم راضی نشدی بشینی روشون

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

عصر هم اول رفتیم هتل رامسر...ما از اونجا هم خیلی خاطره داریم و من عاشق منظره بلوار روبروش تا دریام

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

و بعد هم تو رو که از صبح دنبال دریا بودی بردیم پیش محبوبتخندونک

همون چند متری دریا شروع کردی به درآوردن سویی شرتتتعجب

کلی باهات حرف زدیم که همین جوری داریم یخ میکنیم و آب تنی هنوز زوده...من خییییلی سردم بود و بعد کلی سنگ انداختن تو آب برگشتیم تو ماشین چون واااقعا سردم بود

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

بعد هم رفتیم تله کابین....ولی دیگه خیلی دیر شده بود و هوا داشت تاریک میشد و قید بالا رفتن رو زدیم

یکمی تو فروشگاه پایینش گشتیم و چون تو همکاری نکردی اومدیم بیرون....محمد کلی باهات بدو بدو بازی کرد تا باز خوش اخلاق شدیزبان

                   

 

                   

فردا صبح بعد صبحانه رفتیم سمت بندر کیاشهر

                   

باز هم پسر ماهی بودی و کل راه تو صندلیت بازی کردی

                   

بعد دو ساعت هم بهت اجازه دادم کارتون ببینی

                   

و بندر کیاشهر و مامان مریمی که یه مانتوی خیییلی نازک پوشیده بود و داشت یخ میکرد

از وسط اون پل چوبی خوشگل برگشتیم و تو ماشین جز یه تیشرت محمد هیچی نبود و همونو انداختم رو دوشمخندونکخدارو شکر برای تو پولیور برداشته بودم...بماند که صبح رامسر انقدر گرم بود که حتی سویی شرتت رو نیاورده بودم...

 

                   

 

                   

اگه بدونی رو این شن ها چه عشقی کردیمحبت

                   

 

                   

 

                   

محمد برات کلللی ماشین و اتوبوس کشید...

                   

 

                   

و مسیر بازگشت تازه بدنم به هوا عادت کرد و عکاسی کردم

                   

 

                   

اینجا لاک پشت دیدیم تو آب و خیلی ذوق کردی

                    

مرداب خزه بسته خییییلی خوشگل

                    

و بعد هم رفتیم لاهیجان

اول کتلت های خوشمزه محبوبم که با اینکه محمد خیلی دوست نداره ولی چون میدونه من چقدر عاشقشونم از خود گذشتگی کرد و ناهار رفتیم کتلتخوشمزه

محمد برای تو پرسی خرید که با دست بخوری و تو فقط نون خالی خوردیسکوت

                    

لاهیجان باورنی و زیبا که باعث شد نتونیم بریم شیطان کوه 

این هم شیطان کوه باز از پشت شیشه بارونی            

                    

برگشتیم ویلا و محمد خسته و تو اصرار که بریم پیش حلزون ها...

تو باغچه پیش درخت بهار نارنج یه کوپه خاک پر از حلزون بود و هرروز چند بار مارو میبردی پیششون

                    

اصلا فکر نکن تو لحظه ای سردت میشد

تو همون سرما هم توماس عزیز رو میبردی بالکن و رو حاشیه فرش مشغول میشدی بوس

                    

و عصر رفتیم ریباترین جای رامسر از نظر من

بلوار کازینو سابق و بلوار معلم فعلی

خیــــــــــــــلی خوشگل بود خصوصا هوای نمنماک و بارون ظهر و خیسی سنگ فرش ها و گلهای مخصوووووص

                     

 

                     

وقتی برای عکس همکاری نمیکنی این روش جواب میدهخنده

                     

 

                      

 

                      

 

                      

 

                      

و آخراش حسته شده بودی و محمد این شکلی شارژت کرد که ادامه بدی

                      

 

                     

 و بعد هم این شکلی

                     

از اینکه خداروشکر میگو سوخاری دوست داری امسال تو سفر خیلی سوءاستفاده میکنم

ترجیح میدم خونه شام بخوریم....شده ما سوسیس ولی تو میگوی محبوبتمحبت

                      

و روز بازگشت

                      

 

                      

جاده چالوس تو اردیبهشت غوغا میکنه...مثل رامسر که عروسی شده بود واسه خودش

                      

 

                      

 

                      

 

                      

آیدین ماااااه من که یدونه بود تو این سفربوس

                      

و این هم جشنواره لاله ها که چند روزی هنوز به افتتاحش مونده بود و نشد بریم داخل ولی این عکسارو از بیرون گرفتم...لاله ها هنوز کامل باز نشده و باز...خیلی قشنگ بودنآرام

                      

 

                      

 

این سفر جزو بهترین سفرهایی بود که فکر میکنم تا سالها یادم بمونه....مثل اولین رامسری که با محمد رفتم

خوب بود چون تو خیلی پسر خوبی بودی

گاهی تو ماشین اصلا یادمون میرفت یه پسر شیرین زبون باهامونه....کاملا سرت به بازی و دیدن بیرون و کمی کارتون و گاهی خواب بود و حتی یک بار هم تقاضای جلو اومدن نداشتی چه برسه به اصرارمحبت

و هروقت حرفی میزدی فقط قربونت میرفتیم و تو هم همه سفر خوش اخلاق و عالی بودیبغل

عاااشقتم شوکولاتم و امیدوارم از این به بعد بهترین خاطره هارو با هم داشته باشیمبوس

پسندها (21)

نظرات (65)

مامان راحله
15 اردیبهشت 94 19:07
سلام عزیزممممممم ... همیشه به گردش و شادی گلم . به به چه مناظر زیبایی ، چه عکس های قشنگی ، چه گل پسر خوشگلی ان شالله همیشه همینجوری در کنار هم شاد باشید
مامان مریم
پاسخ
سلام راحله عزیزم ممنونم دوست خوبم...مرسی از همه لطفت
مهربوون(محیا)
15 اردیبهشت 94 19:14
سلام مریم جون مهربون .... خوش اومدین عزیزم به شمال ... خوشحالم که بهتووون خیلی خوش گذشته و خاطرااااات گذشته و روزهای خوبی داشتین تو این جاده و این بار با آیدینی ماه این شادی صدبرابر زیباتر شده... امیدوارم که هرجا که هستید خوش و سلامت باشید ... بله خانومی رامسر که واقعا عروسیه تو این ماه واسه خودش ... ما هم ازین طبیعت زیبا استفاده بردیم ... خوش باشین دوستم همیشه
مامان مریم
پاسخ
سلام محیای عزیزم ممنونم دوست خوبم....مرسی برای همه محبتی که داشتی و داری عزیزم واقعا عروس شهرهای شماله رامسر شما و خانواده گل هم همینطور دوست گلم
مامان ِ یسنا
15 اردیبهشت 94 19:47
سلام مریمی عزیزم .... خیلی لذت بردم ...خیلی ... انگار منم باهاتون همسفر بودم ... وااااای من عاشق اون پل چوبی شدم ... چقد زیبا و رویایی ... واون مرداب خزه بسته منم عاشق رامسرم و عاشق اون بولوار منتهی به دریا ... خیلی زیباست آفرین ... چقد خوب تونستین آیدین جون شارژش کنین ... ماشالا آیدین جونم از عکسا معلومه که خیلی آقا بوده و خوش اخلاق
مامان مریم
پاسخ
سلام دوست خوب و مهربوووونم ممنونم خانومی....من هم خیلی خوشحال شدم که خوشت اومده گلم آره اون پل خیییلی خوشگله...راستش عکس ها خیییلی زیاد بودن و شدیدا گلچین کردم که بشه این از نظر من هم اونجا بی نظیره آیدین خودش وااقعا ماه بود و عالی همکاری میکرد...دیگه اگه خسته هم میشد ما میفهمیدیم و این بار ما براش جالب میکردیم و در کل اصلا بهانه گیری بچه گونه نداشتیم این بار قربونت عزیزم
الهام مامان علیرضا
15 اردیبهشت 94 19:57
سلام مریم جون خوبی؟ آیدینی خوبه؟ چقدر لذت بردم از دیدن تصاویری که گذاشتی و ممنون که لحظات خوبت رو با ما به اشتراک میگذاری و اتفاقا منم تو مسیر فیروزکوه همین جمله هایی از ذهنم می گذشت که تو اول پستت نوشته بودی و بخاطرش کلی خدا رو شکر کردم والا اگه برای منم صندوق عقب پر باشه از اون همه اسباب بازی همکاری می کنم و تو صندلی خودم می شینم و تکون نمی خورم و چه خوب که این همه اسباب بازی محبوب براش برداشتید و مخصوصا دودوی دوست داشتنی شو از میگو نگو که علیرضا هم این روزها خیلی بهش علاقه پیدا کرده و باورت میشه صبح از خواب بیدار میشه میخواد بره مهد میگه من میگو میخوام ظهر هم که میاد میگه من میگو میخوام به سختی تونستم بترسونمش که فقط روزی یک بار میگو بخوره آخه می ترسم زیادش ضرر داشته باشه در این مورد چیزی می دونی؟ ببوسش از طرف من و باز هم از این سفرها برو و باز هم عکس های زیباش و اینجا بذار تا ما هم حالش رو ببریم
مامان مریم
پاسخ
سلام الهام گلم ممنونم عزیزم خواهش میکنم دوستم....من هم خوشحال میشم بتونم دوستای خوبم رو خوشحال کنم حتی با چند تا عکس و واقعا هم جای شکر گذاری داره دوستم راستش اون اسباب بازی ها قرار بود ویلا بمونه...کاکیون و خاک برداری و فرغون که همه برای لب دریا بود و میخواستیم بزاریم ویلا بمونه که هربار میریم ببریمشون دریا...ولی محمد گفت تا رامسر هم ببریم که نشد اونجا شن بازی کنه...هوا سر بود این بار دودو که همه جا یکی دو تا داره...اون دودو مخصوص ماشین بود و همیشه اونجا هست نووووش جوووون علیرضای گلم باشه الهام جونم راستش خداروشکر علیرضا مثل آیدین بدغذا نیست....آیدین چون هرغذایی رو نمیخوره من میگو رو فقط وقتی غذایی که ما بخوریم دوست نداشته باشه یا دیروقت برسیم خونه بهش میدم...نمیخوام زیاد بدم که اونو هم مثل کتلت از فهرست مورد علاقه ها خارج کنه آیدین هم هررررروز میره سر فریزر که میگو بدهولی من بهش گفتم فقط شب ها میشه میگو خوردشب ها هم گاهی سرشو گول میمالم و هفته ای دوبار بیشتر بهش نمیدم...میخوام براش جذابیت داشته باشه برای سوءاستفاده های تو سفر ولی اصلا فکر نمیکنم بد باشه...بزار بخوره گل پسرمون..نوش حونش حتما دوست مهربونم
مامان ِ یسنا
15 اردیبهشت 94 19:58
شمال همه فصلاش زیباست بخصوص اردیبهشتش که واقعا میشه یه تیکه از بهشت ... حیف شد که بارون بود و شیطان کوه نرفتین ... ایشالا سفر بعدی الهی که همیشه شاد باشین و پر از نشاط و لحظاتتون سرشار از خوشی ... و در کنار آیدین عزیز زیباترینها رو داشته باشین الان سومین باره که دارم عکسارو میبینم ... واقعا زیباست ... روحم تازه شد ... دمت گرم مریم جونم اگه خدا بخواد چند روز دیگه ماهم سفر در پیش داریم ... فعلا چیزی نمیگم تا سورپرایز باشه ... مثل خودت که بدجوری سورپرایزمون کردی
مامان مریم
پاسخ
درسته دوستم همونجور که گفتی اردیبهش همه جا بهشته...اصلا اسمش روشه....ولی شمالی که همیشه بهشته تو فصل برتر سال دیگه غوغا میکنه شیطان کوه قبلا زیاد رفتیم...این بار چون بارونی بود نرفتیم ولی اگه باز گیلان بریم حتما دوباره میریم....خصوصا به عشق کتلت ممنوووونم از دعای قشنگت مهربووونم مرسی از این همه لطفت و وااااقعا خوشحالم که تونستم تو این لذت بردن دوست گلم رو هم سهیم کنممن هم همیشه از عکس های زیبای شهر قشنگتون لذت میبرم چقدر خوشحال شدم....امیدوارم خییییییییییییلی بهتون خوش بگذره و با خاطره خییییییییییلی زیبا برگردی و البته عکس های خوشگل
نازنین
15 اردیبهشت 94 20:07
مامان فهیمه
16 اردیبهشت 94 1:28
سلام مریم جونم سفر بخیر عزیزم واقعا کلی لذت بردم از این همه عکس سبز و زیبا انشالا با آقا محمد همیشه عشقولانه هاتون ترو تازه باشه و همیشه سایتون بالا سره آیدین جونم باشه آفرین به گل پسر خوش سفربا اون خنده های شیرینش که من عاشقشم منم رامسر میخوااااااام ،من هنوز نرفتم وااااای اون پل چوبی که عااااالی بود اون میگوهای سرخ شده هم نووووش جونت شوکولات (به قول مامان مریم) همیشه شاد باشین
مامان مریم
پاسخ
سلام فهیمه عزیــــــــــزم...ممنونم دوستم مرسی خانومی...خوشحالم کردی من هم برای خانواده کوچولوی شما قشنگترین هارو آرزو میکنم مرسی خاله جوووووووون مهربووونم ایشالا یه سفر خانوادگی خووووب با جوجو میرین و خیلی هم بهتون خوش میگذره عزیزم اون پل چوبی بندر کیاشهر نزدیکی لاهیجانه....یعنی گیلان ممنونم برای همه محبتی که داشتی دوستم....ببوس علی گلم رو عزیزم
بانو
16 اردیبهشت 94 9:51
سلام مریم جون همیشه به سفر و گردش راستش چند وقت آپ نکرده بودی دلتنگت بودم چه عکسهایییییییی قربون اون گل پسر که همیشه در حال خندیدنه
مامان مریم
پاسخ
سلام بانوی عزیزم ممنونم از محبتت دوستم ببوس دختر ماهتو خانومی
مامانی
16 اردیبهشت 94 10:24
سلام چ خوبه که توی این تاریکی های شب، ما رو فراموش نکردین، و شریک لحظات شیرینتون میکنید عشقتون مستدااااااااااااااااااام چ عکسهای زیبایی، بسیار مارا هوایی نمود آیدین کوچولوی خوش اخلاقمون رو هم ببوس
مامان مریم
پاسخ
سلام ممنونم دوست گلم امیدوارم جمع خانوادگیتون همیشه شاد و پر از عشق باشه عزیزم شما هم کوثر گلم رو ببوس
مامان ریحانه
16 اردیبهشت 94 11:10
وااااااااای مریم چون جس اول پستت چه حس قشنگیه درست عین من که وقتی از روزمرگیهای زندگی خسته میشم به همسرم میگم دوست دارم بشینم تو ماشینو برم جاده ی چالوسی که خلوت باشه و نم نم بارونی هم بیاد و به موسیقی مورد علاقمونم گوش بدم آی لذت بخشه این مواقع اما حیف که درس و مدرسه و این شغلهای دولتی محدود کرده ما رو وگرنه هر موقع دلم میگرفت بهترین جا شمال زیبا بود شما هم تا آیدین جون مدرسه نرفته بهترین استفاده رو از این ایام ببرید
مامان مریم
پاسخ
سلام ریحانه عزیزم ممنونم از لطفت دوستم این تصویری که ساختی خیییلی زیبا و لذت بخشه امیدوارم همه زندگیت پر باشه از این صحنه های رمانتیک درس و مدرسه همیشه هست ولی عشق و علاقه ای که تو قلب مهربونت موج میزنه جا و مکان نمیخواد....مثل همین مهری که تو نوشته هات به فرشته هات موج میزنه...دلاتون همیشه گرم دوستم ایشالا عزیزم...مرسی از محبت و لطفت مهربوووونم
مامان ریحانه
16 اردیبهشت 94 11:16
و اما عکسها بینظیره با اینکه تازه شمال بودم ولی بازم دلم تنگ شد برای همچین مناظری اون پل چوبی زیبا ، اون مرداب خزه گرفته ،ساحل دریا ، ابرهای در هم پیچیده ی زیبا و خلاصه آیدین خوشگل که گل سر سبد تموم عکسها بود و باعث شده بهترین سفر برایتان رقم بخورد آفرین به گل پسر همیشه دوست داشتنی مریم جون من خیلی سرمایی هستم وقتی میگی هوا سرد بود با اون مانتو نازک من واقعا درکت میکنم الان وقتی عکست و میبینم منم احساس سرما میکنم کاش با خودت لباس گرم برده بودی پست قشنگی بود کلی انرژی گرفتم به امید سفرهای بیشتر و سفرنامه های زیبای دیگر دوستتون دارم ببوووووووووس آیدین جونو
مامان مریم
پاسخ
قربووونت ریحانه گلم شهر زیبای شما و خونه قشنگ پدری چیزی از این زیبایی ها کم نداره گلم ممنوووووووونم ریحانه گلم که با نگاه زیبات زیبا میبینی آره ریحانه جونم.....یعنی انقدر سردم بود که با اینکه محو اون پل بودم چند متر نرفته برگشتم که ببینم تو ماشین چیزی پیدا میکنم یا نهاز شانسم پتو و پانچو که خیلی وقت پیش تو صندوق عقب جاسازی کرده بودم اصلا وجود نداشتن یعنی همون تیشرت همسری هم غنیمت بود...همه رو پل با پتو و کاپشن بودن برای آیدین خیلی برده بودم که اون روز تو ماشین هیچی برنداشته بودم...آخه رامسر گرم بود...ولی برای خودم هیییچی نبرده بودم...نمیخواستم برگشتیم یه عالمه لباس بشورم مثلا ممنووونم مهربونم...من هم دوستون دارم و شما هم ببوس نازنین نازم رو
عمه فروغ
16 اردیبهشت 94 13:57
سلام مریم جون خوشحالم که سفر خوبی داشتید همیشه به شادی و گردش و ممنونم بخاطر عکس های زیبایی که برای ما میذارید تا ما هم از دیدنشون لذت ببریم ای جوووووونم هزار ماشاا.. به آیدین گلم که دیگه بزرگ شده و همسفر خوبی برای مامان و بابا هست
مامان مریم
پاسخ
سلام فروغ گلم مرسی از محبتت عزیزم...و ممنونم از آرزوی زیبات گلم قربون محبت هات دوستم...ببوس آرشیدا گلی من رو
مامان کوثر
16 اردیبهشت 94 14:20
عاقا راستی ما حرفمان را پس گرفتیم آیدینی به شما هم کم شباهت ندارد
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم من و همسر دختر دایی و پسر عمه هستیم و خودمون هم به هم شباهت داریم آیدین هم بی انصافی نکرده و شبیه هردومون شده
mahtab
17 اردیبهشت 94 7:17
سلام مريم جانم رسيدن بخير واااي که چه کيفي کردم از ديدن عکسها و مناظر و صد البته آيدين کوچولوي شيرين و شما خيلي خيلي دلم يه سفر به شمال ميخواد اما فعلا نشده اميدوارم سفرهاي بعديتون هم مثل اين بار و بلکه بيشتر بهتون خوش بگذره....ببوس آيدين نازو از طرف من
مامان مریم
پاسخ
سلام مهتاب عزیزم ممنونم گلم مرسی از محبتت و ممنونم از نگاه مهربونت برای شما که عریرانتون یه شهر دیگه هستن خیلی طبیعیه که تو فرصت های سفرتون الویت با دیدن عزیزان باشه ایشالا یه سفر خوب هم به شمال داشته باشین دوستم مرسی عزیزم...شما هم ببوس علیرضای گلم رو
مونا
17 اردیبهشت 94 15:55
سلام مریم عزیزم خوبی؟سرم شلوغ بوددیراومدم پیشت.... وا ا ا ا ا ا ی . . . . چه عکساااااای قشنگی و چه پسر آقایی.... چه اسباب بازیهای هیجان انگیزی....منم دلم شن بازی خواست!! پل چوبی،دریا،مزداب خز بسته،بلوارزیبای رامسر و .... همه و همه زیبا و بهشتی اند.... اردیبهشت حیفه که تموم بشه....آیدینم رو حسابی ببوس ...دفعه بعدکه برین دیگه فصل شناست.... عاشقانه هاتون پایدار....کتلت نوش جونت....احسنت به پسر گل که میگو دوست داره....
مامان مریم
پاسخ
سلام مونای غزیزم شما همیشه به ما محبت داشتین دوستم ممنونم برای لطفت و همه مهربونی که از سطر سطر نوشته ات برمیاد عزیزم ایشالا دوستم و سپاس برای همه محبتت ببوس فرشته هاتو
مامان الى
17 اردیبهشت 94 21:25
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره
مينا
18 اردیبهشت 94 0:28
يه سلااااااااااااام پر انرژي به دوست بسيار بسيار خوبو مهربونم وااااااااي عزيزم چقد ازعكسات لذت بردم اصا باهاتون همسفر شدم يجورايي! دقيقا اونجا كنار ايدين نشسته بودم واااااااي چي همه ماشين چمدونتونو كجا گذاشتين پ اي جووووووونم فداي آيدين نازم كه اينقد سرحاله واسه سفر واي مريم جون چه رستوران قشنگي مخصوصا اون جوب كوچولوش. هميشه از شنيدن صداي اب لذت ميبرم اخيييييي منم بچه بودم از اين فيل كوچولوها داشتم كه زرد رنگ بود قربون دوست خوشگلم بشم با ژستاي خوشگل ترش خوشم مياد همه ي خانوما ژستاي خاص خودشونو دارن وقت عكس گرفتن با كلي قرو ناز قشنگ بعد اقايون فقط صاف واميستن و تمام واي مريم عجب جاده محشري خيييييييلي قشنگه مخصوصا با اين مه و نم نم بارون... خداروشكر كه تونستين راحت ويلا گير بيارين عزيزدلم واي من كه عاشق تابم! چقد عجيب آيدين جونم اولين بچه اي كه ميبينم تاب دوس نداره. هميشه تو پاركا تابا صف طولاني دارن و بچه هايي كه با كلي گريه راضي ميشن پايين بيان عزيزم من توبچگيم يبار رامسر رفتم و بعد از اون پيش نيومده ولي اميدوارم بتونم به زودي برم و مث شما كلي از اون خاطره هاي رمانتيك ساخته بشه منم از اون كتلتا ميخوااااام كلا يكي از غذاهاي موردعلاقم كوتلته واي بلوار كازينو خييييييييلي قشنگه از تماشاي عكستون سير نميشم اي مامان شيطون كه ياد داري چجوري از ايدين جونم عسك بگيري واقا از اين پستت لذت بردم مريم جونم مرسي هميشه بهترين ها رو واسه تو و خانواده دوست داشتنيت آرزوميكنم عزيزممممممم. ايشالا كه هرروزتون پر از اين حساي خوب و خارقالعاده باشه. واي مريم جونم آخر پستتو كه خوندم صدات توگوشم پيچيد كه ميگي عااااااشقتم شوكولاتم و لبخند رولبم نشوند ازجاي من آيدين مهربونمو حسابي بچلون و بوسش كن
مامان مریم
پاسخ
سلام به مینای عزیزم قربووووونت دوست گلم الــــــــــــــهی....کجا ؟تو ماشین یا بغل دریا؟؟؟ چمدونم کجا بود شمال رفتنی فقط یه ساک لباس میبرم که اونو هم تازه پر از لباس برای آیدینه و خوم و محمد فقط یه لباس راحت واسه خواب برمیداریم لابلای اون همه ماشین میتونین یه ساک سرمه ای ببینین....خییییلی محدود آره فضای اون رستورن ان خیییلی خوشگله...بیرونش واسه غذا خوردن با صفاتره ولی اون شب سرد بود...گرچه من و محمد همش به خاطر ایدین که همون جوی ها بیرون میدوید یا بالا سر استخر ماهی قزل آلا ها بود ...همش بیرون بودیم واقعا صدای آب قشنگه...حالا یه جوی بزرگتر هم بود که انقدر عکس ها زیاد بود دیگه اونو نزاشتم این فیل کوچولوها نوستالژی بچگی خیلی هامونه...من هم واسه همین برای آیدین خریده بودم....انقدر هم دوسش داشت...گرچه همه کلی بهش میخندیدن خدا نکنه خاله مینای مهربوووون راست میگی هااااا...تا حالا دقت نکرده بودم وااااقعا اون فضا خوشگل بود...مه و همه جا شبنم رو خییییس خداروشکر ایدین تاب دوست نداره....از اول هم من اون مصیبت مامان هارو تو پارک نداشتم که همش باید تو صف باشن و هی هم بگن بسه دیگه پیاده شو نوبت نی نیه و آخرش هم با گریه پیاده میشن ایشالا باز هم میری و اصلا ایشالا این بار با نیمه گمشده ات میری....اون وقته که تا آآآخر عمرت عمرا فراموشش نمیکنی...مثل من کتلت ها حرف نداره....حتما لاهیجان رفتین برین دوستم خیلی خیلی ممنونم برای همه محبتت...لطفت...وقتی که برام گذاشتی ..انرژی مثبتی که فرستادی و آرزوی زیبایی که برامون داشتی مینا جون عزیزم ایشالا یه روز اینجا ادامه خاطرات مامان مینا از یه شوکولات خوشمزه که مال مال خودته بنویسی عزیزم
ĸoѕαr
18 اردیبهشت 94 8:17
سلام خاله مریم.چطوری تو وبتون کلیپ میگذارید؟؟؟
مامان مریم
پاسخ
سلام کوثر جان عزیزم اول باید عضو اپارات بشی و بری تو کاربریت اونجا خودش راهنماییت میکنه.....دو تا لینک هم برات میزارم که ببینی و راحتتر یاد بگیری این اموزش آپلود کردن فیلم http://www.aparat.com/v/Pr2Xy/%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%A7%D9%BE%D9%84%D9%88%D8%AF_%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86_%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88_%D8%AF%D8%B1_%D8%A7%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA و این هم آموزش گذاشتن کد تو وب http://kolbemadarane.niniweblog.com/post17.php WebSite : http://sadranasr.niniweblog.com
ĸoѕαr
18 اردیبهشت 94 13:07
یه دنیـــــــــــــــا سپاس گذارم.حتما جبران میکنم...
مامان مریم
پاسخ
خواهش،میکنم عزیزم
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
18 اردیبهشت 94 15:15
همیشه به گردش عزیزم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم خانومی
مینا
18 اردیبهشت 94 21:27
خخخخخخ مريم جون من با لهجه قوچاني گفته بودم جوب!!!!! بعد كه جوابتو به كامنتم خوندم تازه متوجه لهجم (حتي نوشتاري) شدم اگه صدامو بشنوي كه حتما متوجه لهجم ميشي هرچقدم سعي كنم لفظ قلم صحبت كنم بازم سوتي ميدم البته من به اصالتم افتخار ميكنما اها اونجاهم كنار آيدين تو ماشين نشسته بودم ساكتونم به زحمت ديدم راستي چقد خوبه كه سبك سفر ميكنين عزيزم من به شدت توسفرام لباسو كفش با خودم ميبرم اخه به شدت افسردگي ميگيرم دوروز پشت سرهم لباس تكراري بپوشم واي مريم جونم ببخشيد تو اينقد با حوصله جواب كامنتامو ميدي كه به خودم اجازه ميدم حسابي وراجي كنم هروقت صبرت لبريز شد از پرحرفيم بدون رودروايسي بگو راستي خييييييييييلي ممنون از اين همه ارزوهاي قشنگي كه واسم كردي
مامان مریم
پاسخ
سلام مینا جونم عزیزم لفظ جوب لفظ تموم کودکی های من هم بوده....نمیدونستم مال یه خطه ای هست....و من عاشق این هستم که همه به اصالتشون عضق داشته باشه که این خودش اولین نشونه اصالت خانوادگیه دوستم اصالت ما هم آذریه و اسم آیدین گواهشه و من هم خیلی خیلی بهش افتخار میکنم خسته نباشی ...واقعا سخت بود دیدنش از بین اون همه اسباب بازی راستش من بعد آیدین انقدر حواسم هست که چیزی جا نزارم که....یادم میره خودم هم هستم نه گلم....جواب کامنت پر از عشق رو باید با عشق داد و من خیلی هم ازت ممنونم دوست گلم من هم ممنونم از محبت همیشگیت گلم
هدیه
18 اردیبهشت 94 23:10
سلام خالصانه بنده را پذیرا باشید و مثل همیشه عالی و منی که اصلا شمال و ندیدم و متاسفانه قسمتم نشده برم با عکسای زیباتون بردین و چقدر لذت بخشه ممنونم از لطفتون که هیچ وقت شادیاتون و خوشیاتون رو از ما دریغ نمی کنید همیشه به گردش و شادی
مامان مریم
پاسخ
سلام هدیه عزیزم....خیلی ممنونم از لطفی که بهمون داری و خوشحالم اگه تونسته باشم خوشحالتون کنم یا تو لذت بردن از زیبایی ها سهیمتون کنم مرسی عزیزم...برات آرزوی بهترین اتفاقات رو دارم
مامان ریحانه مامان مهرداد
19 اردیبهشت 94 5:09
با همسرت رفتی رامسر خووووو بعد از سه سال هفت ماه که بچه دار شدی که چی می خوای دل مارو بسوزنی ایدین را دکتر نشون دادی صورتش معلومه دکترمتخصص کودک خاص ببر در کامنتی که برام گذاشتی گفتی خدا در کاسه ادم می گذاره بنظر ادم خوبی میومدی فرشته نشون می دادی خودتو توهم عین بقیه ای خاک به گورت به امید خدا همسرت با پسرت ایدین به درک واصل خواهند شد می میرند خدا لعنتت کنه امیدوارم خدا دلتو بسوزونه خبر مرگ ایدین را بنویسی معلوم نیست چه غلطی کردی شوهر گاگول کردی بجه ات هم مانند ابلهان هست عقب موند بلاهت داره عقده ای حرومزاده از طرف پرتغال صورتی هم هست www.pink-orange.persianblog.ir
مامان مریم
پاسخ
سلام از دیدن کامنت شما خیلی تعجب کردم ولی دلیلی نداشت تاییدش نکنم منظورتون رو از دل سوزوندن نفهمیدم....من اگه میخواستم دل کسی رو بسوزونم عکس سفره سوسیس و کتلت تو وبم نمیزاشتم من جایی نگفتم خدا تو کاسه کسی میزاره و اگه منطورتون تو وب مهری عزیزمه...منظورم به خودم بود که شیطنت های بچه هارو درک نمیکردم و خدا یه پسربچه شیطون بهم داد که حالا همه بچه هارو بفهمم... از دکتر و متخصص کودک و بلاهت آیدین هم چیزی نفهمیدم! من شمارو نمیشناسم و وپرتقال صورتی هم تا حالا نرفتم و ادرس وبی که گذاشتین هم جمع آدرس دو تا از دوستامه که مهرشون برام ثابت شده ست... تا حالا جواب هیچ کامنتی رو با غرض و ناراحتی ندادم....حتی وبی که تمایلی به رفتن و سرزدن بهش ندارم برام عزیزه...چون یه دل پشت اون کامنته که برام اومده دلیل این همه توهین و نفرین رو نمیفهمم....اگه به اسم من کامنتی براتون اومده که ناراحتتون کرده برام آدرستون رو بزارین تا بهتون کامنت بدم و ببینین ip من چیه تا خیالتون راحت بشه و اگه بدون هیچ دلیلی از وبم...پسرم...همسرم و نوشته هام خوشتون نیومده....خوب بهتره دیگه نخونیدش و خدا شاهده که همیشه برای همه خوبی و خوشبختی خواستم و هرگز بد و ناراحتی کسی رو نخواستم این اولین و آخرین باره که کامنتتون تایید میشه گرچه تو این یک سال و چند ماه وبلاگ نویسیم هرگز همیچین کامنتی نداشتم!
مامان مهراد
19 اردیبهشت 94 9:40
سلام مریم جون..... وای من فقط چند روز به وب دوستان سر نزدم امروز از صبح دارم کامنت میزارم..... ببخشید دیر رسیدم همیشه به سفر و گشت و گذار..... خیلی خوبه که آیدین جون بچه خوش سفریه و بد قلقی نمیکنه.... وای من عاشق بندر کیاشهر و اون پل چوبی ام.... یعنی واقعا عاشقشم. اون مناظر بکر و دیدین قورباغه و لاک پشت و نی ها
مامان مریم
پاسخ
سلام مهری گلم مهری جونم برای من هم این مورد پیش میاد و بارها به دوستان گفتم کامنت دادن و کامنت گذاشتن اصلا ملاک دوستیمون نیست....هرگز خودت رو تو معذوریت نزار عزیزم خیلی ممنونم ازت دوست گلم آیدین هم تا همین آخرین سفر پارسال تو مسیر خیلی بد قلق بود عزیزم...برای همین خوش سفری انقدر خوشحال بودم واقعا اونجا خوشگله...من هم خیلی دوسش دارم
مامان مهراد
19 اردیبهشت 94 9:41
چه خوب که گذاشتن فیلم توی وبلاگ رو هم آموزش دادی. این سوال منم بود.
مامان مریم
پاسخ
قربوووونت عزیزم....خوشحالم به دردت خوبد
مامان مهراد
19 اردیبهشت 94 9:48
در ضمن عکس دونفره تون با اقا محمد هم خیلی زیبا بود. امیدوارم که همیشه جاده شمال مثل همون دوران نامزدی تون خاطرات شیرین داشته باشه و یادآور روزهای خوب باشه. چند سال دیگه که برگردی عقب میبینی روزهایی که آیدین سه ساله بود و تو صندلی خودش می نشست و کلی اسباب بازی بار ماشین میکردین هم گذشته و شده فقط یه خاطره زیبا. همیشه شاد باشید.
مامان مریم
پاسخ
ممنونم از دل مهربون و پاکت و نگاه قشنگت عزیزم و مرسی برای آرزوی زیبات دوست گلم آره مهری....میدونم یه روزی باز با محمد تنهایی میریم سفر...با یه صندوق عقب خالی...اگه خدا عمری بده و اون وقته که دلم خیییلی تنگ میشه برای یه عالمه بار ماشین و لباس بچه و خوراکی و ....
مینا
19 اردیبهشت 94 13:22
مریم جون تا حالا خیلی راجب مزاحمای وبلاگی شنیده بودم ولی چون واسه خودم پیش نیومده بود باور نمیکردم. چقد ی ادم میتونه بیچاره و مریض باشه ک اینجوری واسه کسی این ارزوهای بدو بکنه. من تاحالا واسه دشمننمم ارزوی مرگ نکردم. واقا دلم شکست از اینکه ب ایدین دوس داشتنیم اینجوری گفته. امیدوارم خدا این ادمارو ب راه راست هدایت کنه
مامان مریم
پاسخ
منم شنیده بودم و ندیده بودم مینا جون اون کامنت اشکمو درنیاورد ولی کامنت تو چرا... دارم گریه میکنم و مینویسم....که حقارت تا کجا....تا معصومیت بچه ها... خیلی ازت ممنونم مینا جونم....اگه گریه نمیکردم آروم نمیشدم...خیلی دوست دارم...
الهه مامان مبین
19 اردیبهشت 94 18:41
سلام مریم جونم سلام آیدین نازم همیشه به گردش گل من خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته منم رامسر رو خیلی دوست دارم عکساتون همه عالی بودند خصوصا اونایی که تو بلوار کازینو گرفتی قربونت برم خاله خوشگلم آفرین که مثل همیشه ماه بودی قربون اون نون خوردنت عزیز دلم چقدر جالب که اسباب بازیهای بچگی آیدینم رو توی ویلا نگه داشتید و اون روز بهش دادین مبین منم از دیدن وسایل دوران نوزادیش کلی حال میکنه
مامان مریم
پاسخ
سلام الهه عزیزم ممنونم دوست گل و مهربووونم مرسی برای همه محبتت دوست خوبم خدا نکنه خاله مهربون...همیشه همچین هم تو سفر ماه نبود....این بار آخر زیادی شرمندمون کرد آخه دیگه کوچیک بود....فکر نمیکردم هنوز هم مونده باشه و هنوز هم جذاب باشه قربووون مبین نازم...خیلی ببوسش الهه جون
الهه مامان مبین
19 اردیبهشت 94 18:43
وای که چقدر این مسافرت سه نفره مزه میده من که خیلی دوست دارم هر چقدر هم کوتاه باشه بازم عالیه این باغ لاله کجا بود . ؟ بهترینها رو براتون آرزومندم مریم نازنینم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان مریم
پاسخ
از نظر من هم سه نفره یه جورایی خیلی بهتره چون نظرات و ایده ها کمتر میشه و بیشتر میتونیم مطابق میل بچه باشیم و خوب اینا شرایط رو راحتتر میکنه باغ لاله ها تو جاده چالوس بین گچسر و دیزینه الهه جون هر سال دو هفته تو اردیبهشت باز میشه...ما قبل ایدین یه روز همیشه میرفتیم...این بار هم چند روزی به افتتاحش مونده بود...پر از لاله ای خیلی خوشگله با هررنگی ممنوووووووونم دوست گلـــــــــــم
مينا
19 اردیبهشت 94 19:31
مريم عزيزم خيلي خوشحالم كه تونستم آرومت كنم درست مث يه دوست واقعي. دوس ندارم چشات باروني شه عزيزدلم ولي گاهي اوقات آدم تا گريه نكنه آروم نميشه. وقتي دوست خوبي مث تو دارم ديگه اصلا نميتونم كلمه مجازيو تو ذهنم معني كنم. مگه دوستي غير اينه كه تو لحظات شادي و ناراحتي كنارهم باشيم؟ منم دوست دارم دوست ماهم
مامان مریم
پاسخ
من هم خیلی ازت ممنونم مینای گلم من اینجا دوستایی پیدا کردم که مجازی بودن گناهه برای صدا کردنشون...تو هم یکیشون هستی عزیزم...و من خیلی ازت ممنونم برای بودنت راستش زیاد شنیده بودم که دوست های قدیمی میرن و میگن مزاحم داشتن ولی نمیفهمیدم یعنی چی حتی بار اول که اون کامنت رو خوندم فکر کردم اشتباهی اومده....یا کسی با اسم من بهش حرف بدی زده ولی چند بار که خوندمش دیدم چقدر حقیره که آدرس دو تا از دوستام رو گذاشته و حتی اسمش هم تلفیق همون دو دوسته دیدم چقدر حقیره که شادی کسی رو نمیتونه ببینه دیدم چقدر حقیره که چهره شاد پسرم رو نمیتونه تحمل کنه دیدم چقدر حقیره که حتی ادرس وبی رو از خودش گذاشته که حتما با خوشی اون هم مشکل داره فهمیدم قلب ها هم میتونن سیاه باشن ممنونم از بودنت عزیزم
مامان کیانا و صدرا
19 اردیبهشت 94 20:08
سلام مریم جونم.خیلی وقته این پست خوشگلتو خوندم ولی خودت میدونی که روزهای خوبیو نگذروندم ولی حالا اومدم پیشت که اولا ازت تشکر کنم یه تشکر حسابی و در ثانی بهت بگم خیلی برام عزیزی و سوم هم بگم خیلی خوب کاری کردین رفتین سفر و ایشا...همیشه سفر هایی پر از خوشی و سلامتی داشته باشید و حسابی بهتون خوش بگذره و دلهاتون گرمتر از همیشه و دستاتون فشرده تر در دستهای همدیگه.شاد باشی دوست جونم و ماندگار در کنار خونواده ی عزیزت.باز هم میام.و باز هم ممنونم
مامان مریم
پاسخ
سلام مرضیه عزیزم ممنونم از اینکه اومدی گلم من واااقعا بهتون تسلیت میگم و خیلی خیلی ناراحت شدم میفهمم برای ما و خانواده هم باید چقدر سخت باشه من کاری نکردم دوست گلم ممنونم برای همه محبتت
مامان سمانه
19 اردیبهشت 94 21:50
واااا مریم جووون شما لاهیجان اومدیییییییییی ؟ واقعا ؟ بندر کیاشهر هم اومدی ؟واااااااااااااااااااای که چقد زوق کردم !!!! ولی چرا پیش من نیومدی؟؟؟ باهات قهر کنم ؟؟؟؟
مامان مریم
پاسخ
سلام سمانه جونم الهی قربونت برم...مرسی برای مهربونیت خانومی ما رامسر ویلا گرفته بودیم و یه صبح تا ظهر رو مهمون شهر شما بودیم که اون هم بارونی بود و نشد زیاد بمونیم لطف تو به ما ثابت شده ست گلم
محمدامین
20 اردیبهشت 94 8:59
سلام ودرود ایشاله خداواست حفظش کنه وهمیشه صحت وسعادت وسلامت باشی بااحترام دعوتی
مامان مریم
پاسخ
سلام ممنونم از لطفتون و دعای زیباتون
مامان ریحانه
20 اردیبهشت 94 12:30
مریم جون خصوصی داری عزیزم
مامان مریم
پاسخ
سلام ریحانه عزیزم ممنونم دوستم
مامان مهراد
20 اردیبهشت 94 14:03
چه جالب مریم جون این شخص بی تربیت و به نظرم عقده ای به وب من هم اومده بود و کپی کردن کامنت یکی از دوستان یه چیزهاییی شبیه همین رو نوشته بود که من حذفش کردم. برای من هم نوشته بود که چرا داری پز بچه ات رو میدی؟؟؟؟ اما شما خوب کار ی کردی که تائیدش کردی.
مامان مریم
پاسخ
سلام مهری جون پس کارش همینه اما از من خییییلی عقده داشته که کار از توهین و نفرین گذشته! حالا به مدیریت هم تلگراف زدم اونها بهتر میتونن باهاش برخورد کنن تو هم حتما دفعه بعد گزارش کن ممنونم عزیزم
الهام مامان علیرضا
20 اردیبهشت 94 14:11
سلام مریم جون راستی کی برات کامنت توهین آمیز گذاشته تا باباش و در بیارم احساست رو درک می کنم! آدم احمق که تو دنیا کم نیست
مامان مریم
پاسخ
سلام الهام جونم همین چند کامنت قبله...صفحه دوم تاییدش کردم فکر نکنه خبریه ممنونم از مهربونیت عزیزم
مامان فهیمه
20 اردیبهشت 94 15:33
مریم جونم خصوصی
ĸoѕαr
20 اردیبهشت 94 16:27
سلام خاله مریم.این دیگه کیه .....چقدر بی ادبه ....الهی خبر مرگ خودشو بیارن وماهم جشــــــــــــن بگیریم. انشالله خانواده شما وهمچنین آیدین جونم همیشه زنده باشندوبهترین لحظات رو سپری کنن. فکر کنم حسودیش شده که این قدر زورش میگیره.
مامان مریم
پاسخ
سلام کوثر جون نمیدونم...یه مریض....خدا هدایتش کنه ممنونم از مخبتت عزیزم و مرسی برای آرزوی خوبت گلم
ĸoѕαr
20 اردیبهشت 94 16:44
خاله مریم شما اصلا خودتونو ناراحت نکنید.من خودمـــــــــــمیرم حســـــــــابشو می رسم.
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم از محبتت
مونا
20 اردیبهشت 94 18:57
مجدد سلام. کار خوبی کردی که به مدیریت گزارش دادی. امیدوارم پیگیری کنن و ردیابی بشه.... انشا . . . . . . خبر مرگ خودش . . . . قربو و و و و و ن تو و آیدین نا ا ا ا ا ا ا ا ز .
مامان مریم
پاسخ
ممنونم مونای گلم مرسی برای همه مهربونی هات عزیزم
مامان مهری
20 اردیبهشت 94 19:16
مریم جون این شخص بی ادب برای من کامنت گذاشته بود که الهی داغ بچه ات رو ببینی!!!!!... نوشته بود که داری پز بچه ات رو میدی شاید یکی باشه بچه نداشته باشه..... نمیدونی چقدر ناراحت شدم. همش فکر می کردم که نکنه من یه جایی حرفی زدم که کسی ناراحت شده باشه و دلی رو شکسته باشم. ولی حالا فهمیدم که خودش مشکل داره. نمیدونم اصلا این آدم دل داره یا نه؟ چجوری میتونه به بچه های معصوم بد و بی راه بگه و آرزوی نبودن اونها رو بکنه. فقط امیدوارم خدا به راه راست هدایتش کنه.
مامان مریم
پاسخ
واااقعا متاسف و ناراحت شدم مهری جون چقدر یک نفر میتونه کوته فکر و احمق باشه یعنی همه همه اونایی که برای بچه هاشون وبلاگ درست کردن غلط کردن چون ممکنه کسی ناراحت بشه پس اصلا بچه هامونو بیرون هم نباید ببریم که کسی ناراحت نشه!! خدا به هرکی آرزوشو داره بده و هرکی انقدر حقیره هم جوابش با خود خدا چطور میتونن با اون قلب سیاهشون اسم خدارو ببرن و انتظار داشته باشه خدا نگاهشون کنه!!! الهی امین عزیزم...خدا مهراد قشنگت رو براتون حفظش کنه
الهام
20 اردیبهشت 94 20:44
آره الان دیدم! می دونی فکر می کردم با یه اسم خاص کامنت داده باشه برای همین چون ظهر وقت کافی نداشتم فقط اسامی رو خوندم و چون به اسم مامان مهراد و مامان ریحانه نوشته بود، توجهم رو جلب نکرد و چقدر زشته این رفتارها کار خوبی کردی به مدیریت گزارش دادی خدا خوبش کنه اصلا خودت رو درگیر نکن اینا قصدشون اینه که آدم و دلسرد کنند که دیگه ننویسی تو هم روشو کم کن و محکم تر از قبل باز هم بنویس
مامان مریم
پاسخ
فهمیدم که دنبال یه اسم عجیب بودی حتما تصور هم نمیکردی با اسم دو تا از خوب های نی نی وبلاگ بخواد همچین چرت و پرت هایی بگه.... البته من حتی یه صدم ثانیا هم شک نکردم که ریحانه و مهری باشن....مهر اون ها ثابت شده ست ممنونم عزیزم...الهی آمیــــــــــن حتما این کارو میکنم عزیزم...همون جا هم بهش گفتم...این اولین و آخرین باره که تاییدش میکنم...از این به بعد فقط گزارش میدم مرسی از اینکه اومدی پیشم الهام مهربووونم
مامان فهیمه
21 اردیبهشت 94 0:03
خصوصی گلم
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم مهربونم
مامان مهراد
21 اردیبهشت 94 0:26
مریم جون باور کن کامنتی که برای خودم اومده بود اینقدر ناراحتم نکرد که کامنت این آدم مریض رو تو وب شما خوندم.... واقعا خیلی بیماره ... نمیدونم چه مشکلی با ما و بچه هامون داره... واقعا شرمنده ام که از اسم و آدرس من هم استفاده کرده... امیدوارم خدا به راه راست هدایتش کنه... ما که فضای مجازی رو برای ثبت خاطراتمون انتخاب کردیم باید برای همه حاشیه هاش و ویروس های احتمالیش هم آماده باشیم. همه ویروس ها با سیستم کاری ندارن و گاهی این شکلی با اعصاب کاربر بازی میکنن. خودتو اذیت نکن دوست خوبم. بی نهایت دوست دارم
مامان مریم
پاسخ
مهری مهربووونم...عزیزم....الهی قربونت برم ...خودت رو ناراحت نکن باور کن من هم از شنیدن اومدن همچین چیزی برای تو ناراحت شدم....حست رو اون لحظه خوب میفهمم با بچه هامون مشکل نداره...با ما مشکل داره...انقدر احمقه که هرزگاهی یه پستی از یه وبی میخونه و آرزو میکنه همه درد و گرفتاری داشته باشن تا دلش نسوزه!!!انقدر احمقه که نرفته پست های قبلم که ببینه من هم دلم خون شد وقتی بچم مریض بود...وقتی نمیتونست درست حرف بزنه...وقتی آرزو میکردم هرگز مادر نمیشدم...چرا اون موقع نبود که بگه دست مریزاد دل بی بچه ها شاد شد!!! این چه حرفیه عزیزم...مگه تقصیر توست که یکی از پاکی اسم و شخصیتت سوءاستفاده میکنه....با من هم ممکنه همچین کاری بشه کاملا درست میگی دوست گلم...ممنونم برای بودنت و من هم خیـــــــــلی دوست دارم
مامان
21 اردیبهشت 94 4:02
به به خیلی لذت بردم از سفرنامه زیباتون مریم جونم، بسیاااااااااااااررررر قشنگ بودن عکسها،روحم تازه شد، ممنون که ما رو شریک دیدن لحظه های خوبتون میکنید، ایدین جونم هم که حسابی اقا بوده هزار ماشاالله بهش. همیشه به سفرو خوشی دوستم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست خوووبم خوشحالم که خوشتون اومده و ممنونم برای همه محبتت و لطفی که داشتی دوستم ببوس امیرحسین جون رو
مامان آنیسا
21 اردیبهشت 94 7:36
خوش به حالتون که انقدر به شمال نزدیکین منم اردیبهشت که میشه دلم پر میکشه واسه شمال تا قبل از به دنیا اومدن آنیسا چندین بار اومدیم شمال ولی حالا به خاطر زیاد بودن مسافت اونم با آنیسا که نمیتونه یه جا بشینه کار خیلی سختیه با دیدن عکساتون کلی خاطره واسه منم تداعی شد مخصوصا رامسر شهر محبوب من ار گوشه به گوشش خاطره دارم همیشه خوش باشید عزیزم
مامان مریم
پاسخ
عزیــــــــــــزم حتما شما هم نزدیک زیبایی هایی هستین که من نه تا حالا دیدم ...نه میتونم تصور کنم...مثل کویر که هرگز ندیدیمش...مثل دریای جنوب با بچه کوچیک سفر طولانی واقعا سخته...ما هم دستمون برای همین فقط به شمال میرسه فعلا خوشحالم برات تجدید خاطره ای شد دوست گلم....ببوس آنیسا گلی رو و ممنونم از آرزوی زیبات
مامان کارن( رزیتا )
21 اردیبهشت 94 10:16
مثل همیشه لذت بردم از خوندن پست قشنگت ....چه عکسهای زیبایی واقعا آدم سر حال میاد ..... چقد خوبه که آیدین جون عقب می شینه و اذیت نمی کنه تو مسیر .... اگه لاهیجان رفتیم حتما میریم و اون کتلتا رو امتحان می کنیم ..... ایشالا همیشه به سفرای شیرین و رمانتیک
مامان مریم
پاسخ
سلام رزیتای عزیزم ممنونم دوست گلم این نوید سفرهای امساله رزیتا جون...تا پارسال ما هم همین مشکل رو داشتیم حتما این کارو بکن عزیزم....مرسی از آرزوی قشنگت
مامان آروین(مهناز )
21 اردیبهشت 94 13:21
سلام مریم جون من همیشه آخرین نفرم واقعا خیلی پست زیبایی بود و لذت بردم از عکسها و مناظر زیبایی که با ما به شریک شدی عزیزم امیدوارم همیشه به شادی و سفر باشید و لذت ببرید آیدین همیشه پسر ماهیه این رو از مدتی که باهاتون اشنا شدم فهمیدم آرویم هم اصلا تاب دوست نداره منم خوشحالم از این بابت و با نظرت موافقم ببوس روی ماهشو
مامان مریم
پاسخ
سلام مهناز عزیزم این چه حرفیه گلم...اول و آخر نداره که خانومی ممنونم دوست گلم مرسی از لطفت مهربونم نه خانومی...آیدین هم مثل همه بچه ها دوره های خوب و بد داره...چند ماهی عااالی و چند هفته ای درگیر با لجبازی های خاص سنش من هم خیلی خوشحالم که حداقل تو پارک تو صف و خواهش و التماس سر تاپ نیستم ما هم ببوس آروین گل رو
مامان زینب
21 اردیبهشت 94 17:28
سلام وبلاگت عالیه مخصوصا با این پست آخری و عکسای پسرک نازتون که با خنده هاش لبخند رو رولب هر بیننده و خوننده ای مینشونه خدا براتون نگهش داره اگه افتخار بدین شما رو جز دوستانم داشته باشم
مامان مریم
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم از محبتتون....مرسی که بهمون لطف دارین خدا کوچولوی شمارو هم براتون حفظ کنه خواهش میکنم دوستم...من هم از دوستی باهاتون خوشحالم خامومی
مامان کیانا و صدرا
21 اردیبهشت 94 17:33
مریم؟؟؟سلام!!!پس کامنته این بوده؟؟؟یعنی چی اون وقت؟منظورش چی بوده؟این حرفها چیه نوشته؟؟؟؟متاسفم واقعا براش...ولی مریم عزیزم این نیز بگذرد....شاد باش و به خاطر حرف دیگران خودتو اذیت نکن.اصلا ارزش ندارهالبته میدونم که خودت همین عقیده رو داری...شاد و سلامت باشید کنار خونواده و آیدین عزیز
مامان مریم
پاسخ
سلام مرضیه گلم...خوبی دوست مهربونم نمیدونم والا...شاید یعنی هرکی وبلاگ درست میکنه واسه بچش فقط باید بنویسه عجب غلطی کردم بچه دار شدم!!!بچه یعنی بدبختی!!!روزگار ندارم...بچم مثل ویروس افتاده به زندگیم...خوش به حال شما بی بچه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!! مرسی گلم...اذیت شدم چون تا حالا گوشم به این چرندیات آشنا نشده بود...چون تصورم از اسم(آدم)چیز دیگه ای بود...الان که فهمیدم دنیا مثل خودش آدماش هم رنگارنگه....دیگه ناراحت نیستم...به هر حال آدمی را آدمیت لازم است!...ولی همه که ملزومات رو رعایت نمیکنن!!!مگه نه؟؟ ممنونم با آرزوی زیبات...تا وقتی این همه دعای قشنگ بدرقه راهمونه....دیگه نگرانی معنا نداره
ĸoѕαr
21 اردیبهشت 94 18:56
راستی خاله کلام آخر اون کسی که از وب ایدین جون بدت میاد باید بگم بیماری میای وب آیدین جون.غده ای!!!!!! مشکل روحی حادی داری؟ به خدا دلم برا تو وامثال تو میسوزه واز خدا میخام شفاتون بده.
مامان مریم
پاسخ
ممنونم کوثر عزیزم از حمایتت مرسی از لطفی که بهمون داشتی خانومی امیدوارم بهترین ها برات پیش بیاد عزیزم
هدیه
21 اردیبهشت 94 19:22
سلامم مامان مریم عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه و حال کوچولوی نازتون هم همینطور ان شالله همیشه شادی تو زندگیتون باشه و لبتون خندون باشه اومدم وبتون که ازتون بپرسم از فائزه مامان سوگند خبر ندارین که یهویی چشمم خورد به اون کامنت که واقعا خشگم زد منکه بعد اون ماجرا که یه بنده خدایی واقعا باعث شد که وبم مسدود شه که خیلی هم از دستش شاکی بودمم هم همچین کاری نکردم حتی دلمم نیومد برم همچین خزعبلاتی بنویسم موندم بخدا که چطور دلش اومد بی خیال ان شالله شادی خانوادتون برپا باشه و بیان اینجا بنویسین و ما هم خوشحال باشیم که شما ها شادین دوستون دارم و در پناه حق
مامان مریم
پاسخ
سلام هدیه جان ممنونم از لطفت خانومی و مرسی برای این همه مهربونی که نثار کردی نوشتن این کلمات بیشتر از بی رحمی . دلسنگی....قلب سیاه و پراز کینه و روح بیماری میخواد که فروخته شده! مرسی از محبتی که بهمون داشتی و مرسی از آرزوی زیبات و ممنون که همیشه بهمون لطف داری درباره فائزه هم خوبه و خداروشکر سوگند نازش هم حالش خوبه و حسابی واسه خودش خانومی شده ازش بی خبر نیستم و باهاش در تماسم....عروسکش به پای سیستم نشستنش حساسه و نمیزاره مامانش بیاد وبلاگ سلامت رو بهش میرسونم هدیه جان
الهه مامان مبین
22 اردیبهشت 94 16:43
خصوصی بیا دوست خوشگل و مهربونم
مامان مریم
پاسخ
ازت خیییلی ممنونم الهه عزیزم کامنتت خصوصی نبود ولی چون نوشتی خصوصی تاییدش نکردم دوستم
مادر بزرگ
25 اردیبهشت 94 13:48
سلام با اجازتون لینک کردم
مامان مریم
پاسخ
سلام ممنونم از محبتتون عزیزم
مامانی
25 اردیبهشت 94 15:19
سلااام مریم جونی خوبی ؟ آیدینم چطوره؟(دارم کم کم نسبت یه ایدین حس مالکیت پیدا میکنم)!! همیشه به سفر و گردش و شادی به به چه عکسایی میگم از وقتی گوشی خریدی عکاسیتم پیشرفت کرده و عکسای هنری میگیری عکس دونفره..... کی گرفته حالا ما که یه مدته اریا زده تو کار عکاسی آی حال میده ازمنو باباش عکس میگیره آآآآآآ ی ی ی ی دریاااااااااااااااااااااااااااا نقاشی روی شن..... چه حس خوبی بهم دست داد خوش باشید
مامان مریم
پاسخ
سلام ریحانه گلم...قربونت دوستم ممنونم شما که خودت یه شیرین عسلشو دارین....آیدین هم مثل آریا و آریا هم مثل آیدینه برام ممنونم عزیزم نه بابا آیدین هنوز از ما عکس نمیگیره...یعنی انقدر هیجانی برخورد میکنه که دیروز تو تخت از مامان هنوز چشم باز نکرده اش یه عکس گرفت و کلی ذوقمرگ شدم...یعنی همش بدو بدو مبکنه و از در و دیوار و پاهاش عکس میگیره اینارو دادیم عابرین محترم ازمون گرفتن قربون آریای گلم...مرسی برای همه محبتت دوستم
مامان اریا
25 اردیبهشت 94 18:26
واااای مریم جون حق داشتی اینهمه گریه کنی خیلی بی ادب و بی ... قربونت برم چقد اذیت شدی ولی خوشم اومد خوب جوابشو دادی از نوع نوشتنش مشخصه که خودش یه مشکلی داره من که خوندمش خیلی ناراحت شدم
مامان مریم
پاسخ
بی خیال دوستم دیگه برام مهم نیست بلاخره دنیا که همیشه گل و بلبل نیست....باید اینو یه روزی میفهمیدم ممنونم از همدیدیت دوست مهربوووونم
مامان خدیجه
25 اردیبهشت 94 23:57
سلام مریم جونی.من که عشق میکنم به وب شما میام بعضی ها چشم ندارن حتی خوشی دیگران را ببینن. انشالله چشم بد ازتون دور باشه بحق این شب عزیز ابجی گلم
مامان مریم
پاسخ
سلام خدیجه عزیزم ممنونم از محبتی که بهمون داری دوست گلم بله گلم...بیمار دلن....مرسی از آرزوی زیبات خانومی...من هم براتون بهترین هارو آرزو میکنم
مامان ِ یسنا
27 اردیبهشت 94 11:19
سلام مریم جونم ... وبلاگ ریحانه جون بودم که اون پست دیدم ... قربونت برم این چه کامنتی بود که واست اومد ... خیلی ناراحت شدم ... یعنی واقعا تا این حد کوته فکر و مریض هم هستن ؟... چجوری دلش اومد ؟ خدا آیدین نازتو واست حفظ کنه ... خودتو ناراحت نکن واصلا بهش فکر نکن ... خودشم با این چرندیات هیچی عایدش نشد ... الهی همیشه و همیشه جمع سه نفریتون شاد باشه و از خوشیها و شادیها برامون بنویسی تا ماهم شاد بشیم
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برم...ممنونم از مهربونیت دوست گلم من هم تا چند روزی ناراحت بودم ولی الان خوبم...مگه با این همه دوست مهربونی که بهت عشق میفرستن جای ناراحتی میمونه... مرسی از همه دعاهای خوبت عزیزم و مرسی از همدردیت و اینکه انقدر مهربونی که پیشم اومدی دوست گلم ممنونم برای این همه لطفت
مامان آروین(مهناز )
27 اردیبهشت 94 11:41
وای مریم جون من الان اون کامنت رو دیدم خیلی گریه ام گرفت چطور یک آدم میتونه همچین دعایی بکنه برای یک بچه پاک و معصوم ما حتی برای دشمنانمون نیز مرگ عزیزانشون رو نمیخواهیم چه برسه یه یک هموطن ... خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه ... مریم جون اصلا دفعه بعد این پیام ها رو نخونده پاک کن عزیزم برای روحیه ات اصلا خوب نیست ... ببوس روی ماه همیشه خندون آیدین جون رو
مامان مریم
پاسخ
سلام مهناز گلم....قربونت برم عزیزم...ببخش شما هم ناراحت شدی....قربون مهربونیت خیلی جالبه که اون شخص منو متهم میگرد به سوزوندن دل ها و این همه دل رو خودش سوزوند الهی آمین عزیزم از این به بعد... بعد گزارش فقط همین کار رو میکنم دوست گلم ممنونم از محبتت خانومی
مامان کیانا و صدرا
27 اردیبهشت 94 19:39
سلام بر مریم بانو و پسر عزیزش آیدینی جونچه خبر خواهر؟؟مدتیه کم پیدا شدی که صد البته میدانم در گردشهای بعدازظهری به سر میبریسلامت و بانشاط و خوشحال باشید همواره و همیشه
مامان مریم
پاسخ
سلام مرضیه جون گلم هستم دوستم....یه روز درمیون کل صبحم به مهد رفتنه و تا میرسم ناهار و آشپزخونه....عصرها هم هرروز پارک رو داریم ممنوووونم عزیزم...شما هم همینطور گلم
مامان کیانا و صدرا
27 اردیبهشت 94 19:56
زحمت نکش مریمی خودم پیداش کردمدیگه رفتمراستی میدونی مدتیه الکی زبونم آفت میزنه و دمار از روزگارم درآورده.امشب رفتم دکتر و هنوز داروهام آماده نشده یعنی گفت یه ساعت دیگه منم گفتم بی خیال فردا میام.اینم از زندگی با آفت.خیلی دردناکه...میسوزم و دم برنیارم
مامان مریم
پاسخ
واقعا خسته نباشی واقعا دست مریزاد وای مرضیه خییییلی بده...ما خانوادگی مستعد آفت هستیم...الکی هم سراغ داروهاش نرو یک هفته طول میکشه و دارو ها نهایت آرومترش کنن وگرنه باید تایمش رو رد کنه تا خوب بشه....خیلی هم وحشتناکه مرضیه جونم من خودم اعتراف میکنم اگه تو مسواک زدن تنبلی کنم افت میزنم و خیییلی کم برام پیش میاد....اما سپیده و بابام خیییییلی میزنن و سپیده معتقده از استرسه...واقعا هم درست میگه...وای بابام که گاهی تو حلقش میزنه و دیگه چیزی هم نمیتونه بخوره....محمد هم زیاد میزنه...اه ...خیلی چیز مزخرفیه درکت میکنم
شادی
29 اردیبهشت 94 15:58
خیلییییییییییییییییییی زیبا بود. وقتی به وبلاگت اومدم تقریبا خیلی خسته بودم ولی با دیدن این همه عکس زیبا و با طراوت و نوشته ها و توصیف زیبایت از طبیعت. منم خیلی از خاطرات رو مرور کردم و کلی انرژی گرفتم. ممنونننننن و همیشه خوش باشید.
مامان مریم
پاسخ
ممنونم شادی عزیز خیلی از خوندن کامنتتون و دونستن حستون خوشحال شدم من هم وقتی وارد مدیریت وبلاگم شدم خسته بودم و کامنتتون خستگیم رو به در برد خوشحالم از مرور خاطه های زیباتون و ممنونم برای آرزوی زیباتون
آیدا
30 اردیبهشت 94 11:17
چقد خوشمل عکساتون. بی زحمت : به ماهم سری بزنید.
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان کیانا و صدرا
31 اردیبهشت 94 9:41
سلام مریم.پاشو دیگه یه چیزی بنویس.امروز الهام جونی که باید بره واسه عمل،ریحانم نمیدونم چرا نمیگه دکتر چی گفته؟خلاصه نگران هردوشونم.تو چطوری چه خبرا؟همه خوبن؟ببوس گل پسرو
مامان مریم
پاسخ
سلام مرضیه جونم مگه نگفت سونو گرافی افتاده یه روز دیگه؟؟؟مگه انجام داده؟؟ منم نگران الهامم....ولی نخواستم تو این شرایط مزاحمش بشم ایشالا حال هردو خوبه خوبه خدارشکر همه خوبیم از صبح کامنتت رو دیدم و دارم پست جدید میزارم و همین الان تموم شده
سیما
8 تیر 94 14:15
سلام خیلی کوچولوی نازیه خداحفظش کنه وب منم بیاین و نظرم یادتون نره راستی من لینکتون کردم .
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم