آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

اتو توماس

1393/2/17 12:55
نویسنده : مامان مریم
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

این آقا کوچولوی 2 ساله دیگه تو خونمون جا افتاده واسه خودش علایق و خواسته هایی داره و یواش یواش تقاضای کارتون های درخواستی میده ........ زمستون پیش بابا سرما خورده بود و بردیمش دکتر من و تو جلو مطب موندیم چون نمیخواستم تو محیط ویروسی باشی و چون خواستم سرگرمت کنم به یه اتوبوس که رد میشد اشاره کردم و گفتم آیدین اتوبوس...... و این شروع عشق عجیب تو به اتوبوس شد کلی ذوق کردی و دائم میگفتی اتودو و جالبتر اینکه بعدها هر ماشین بزرگی از شاسی بلند گرفته تا کامیون و تریلی برای تو شد اتودو........грузовик

و از اونجایی که صبح ها با تماشای کانال mbc3 بهت صبحانه میدم کارتونی به اسم thomas & friends کشف کردم که داستان چند تا قطار بود و تو خیلی خیلی ازش خوشت اومد و من و بابا هم کل منطقه رو برای پیدا کردن این کارتون زیرو رو کردیم تا دایی محسن به دادمون رسید و برامون دانلودش کرد و این شد که پسرک ما کارتون دوست شد البته برای دقایقی ولی همونم برای من خیلیه که میتونم بدون استرس برم آشپزخونه...... و جالبتر اینکه تو کلمه اتوبوس و توماسو تلفیق کردی و اسم کارتون محبوبتو گذاشتی اتو توماس..... 

البته دایی محسن بعدش برامون چندتا کارتون که درمورد قطارها و ماشین ها بود هم پیدا و دانلود کرد که اونا هم برات جذاب بود

 

                                 divider-177.gif

 

در حال دیدن اتو توماس

 

 

 

بازی با عروسکای اوگی

 

 

 

 

 

                                   

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

Dayi Moden
16 اردیبهشت 93 23:23
بازم خداروشکر همینکه سلیقش خاصه نمیره ben 10 ببینه کلی کلاس داره واسمون
مامان مریم
پاسخ
خدا کنه بزرگ شد هم همینطور بمونه
مریم(مامان کیان)
16 اردیبهشت 93 23:52
وای خدایا کیانم دقیقا تو این سن فقط کارتون ماشینا رو میدید و اتوبوس ها .... چقدرم دنبال کارتون ماشینا گشتیم چقدر دلم برای کوچولویی هاش تنگ میشه تو رو خدا شما استفاده کنید
مامان مریم
پاسخ
مریم جون خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدی آیدینم الان عشق کارتون ماشین هاست و کلی از اسباب بازیاشو داره منم میدونم یه روز دلم خیلی تنگ میشه همینطور که واسه پارسالش دلتنگم ممنون از یاداوری
مامان عليرضا
17 اردیبهشت 93 0:07
گلم خصوصی دارید
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان علیرضا
17 اردیبهشت 93 1:29
دست دایی جون درد نکنه که به داد مامان و بابا رسید و نجاتشون داد. خاله انقدر خنده هاتو دوست داره آیدین جون
مامان مریم
پاسخ
آره دایی الانشم مسئول دانلود کارتونهای درخواستیه ممنون که ایقدر لطف داری ما هم علیرضارو خیلی دوست داریم
ساناز
17 اردیبهشت 93 17:26
آخي چه بامزه متين من هنوز درخواست كارتون بلد نيست ولي توماس رو منم ديدم بامزه است يه كارتون هست قديما ميداد شعرش اين بود ..اتوبوس ها پر زشور پر ز غوغا .. بنظرم مناسب گل پسرت باشه
مامان مریم
پاسخ
ساناز جون مهربونم ممنون بهم سر زدی گلم ایشالا گل پسریتم زود زود شیرین زبونی میکنه ممنون خانومی سعی میکنم این کارتونو پیدا کنم منم با افتخار لینکت کردم ساناز جونم ممنون از لطفت
مامان جونم(سوگند من)
17 اردیبهشت 93 20:01
ایدین جونم چقدر تو شیرینی عسله من راستی مریم جون ایدین و از پوشک گرفتی؟ من هنوز نتونستم پروژه رو انجام بدم میشه راهنمایی کنید از لطفتم تو پرسش و پاسخ سپاسگذارم
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفت آره گلم از پوشک گرفتم ولی 2 سال و 5 ماهگی و فکر کنم واسه سوگند جونم زود باشه راستش من تو وبلاگ نویسی دیر اقدام کردم و الان 6 ماه عقبم تا چند پست دیگه به پوشک گرفتنش میرسم هر کمکی خواستی هم در خدمتم میام وبت کامل بهت میگم گلم
مریم طلایی❤
17 اردیبهشت 93 23:56
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم
بهاره مامان الینا
18 اردیبهشت 93 9:20
گل پسرت خیلی شیرینه خدا حفظش کنه هــــــــــــــــــــــــــــزارتا بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس
مامان مریم
پاسخ
مرسی بهاره مهربونم الینای نازمو ببوسش خانومی
مامان جونم(سوگند من)
18 اردیبهشت 93 12:08
سلام مریم جون ممنون بایت وقتی که گذاشتی و راهنمایی کردی به امید خدا این پروژه مهمه اول خرداد آغاز می کنم بازم ممنون ایدین جونم و ببوسسسسسسسسسسسسسس
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم امیدوارم موفق باشی و سوگند کوچولو زود یاد بگیره شما هم سوگند نازمو ببوس
خاله مهین
18 اردیبهشت 93 12:53
الهی فدات بشم که اینقدر خوشگلی
مامان مریم
پاسخ
به به خاله خانوم خیلی ممنون که سر زدی مبسی میین
مریم طلایی❤
18 اردیبهشت 93 14:10
سلام اگر دوست داشتید تا با هم تبادل لینک کنیم
مامان مریم
پاسخ
شما با افتخار لینک شدید مریم جون
مریم طلایی❤
18 اردیبهشت 93 17:02
ممنونم.شما هم لینک شدید
مریم(مامان کیان)
20 اردیبهشت 93 11:12
وای کیان از امروز که از خواب بیدار شده دوباره رفته سراغ ماشیناش فکر کن بعد از شاید یک سال که اینا رو وسط نیاورده بود الان 7-8 تا ماشین آهنی و پلیس و آمبولانس اینجاست
مامان مریم
پاسخ
تبـــــــــــــــــــــــــریک دوست عزیز به جرگه مامانایی با خونه آشفته بازار خوش اومدین من بینوا رو بگو که روزی 10 بار باید 50 تا ماشینو بریزم تو سبدی که 5 مین بعد خالیه
مریم--------❤
24 اردیبهشت 93 22:53
حرفهاي ما هنوز ناتمام... تا نگاه مي کني: وقت رفتن است بازهم همان حکايت هميشگي ! لحظه ي عظيمت تو ناگزير مي شود آي... ناگهان چقدر زود دير مي شود!
مامان مریم
پاسخ
مریم عزیزم خیلی خیلی قشنگ بود و ممنونم