آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

شیطون پسر

1393/2/27 17:33
نویسنده : مامان مریم
1,056 بازدید
اشتراک گذاری

آیدین کوچولوی خونه ما شبا خیلی دیر میخوابه یعنی عملا تا مارو نخوابونه خودش نمیخوابه

صبح هم دیر بیدار میشه و ظهر هم من باید خودمو به خواب بزنم تا شاید گل پسر بخوابه این شد که با خودم فکر کردم شاید دیگه پسر کوچولوم بزرگ شده و احتیاجی به خواب نیمروز نداره واسه همینم تصمیم گرفتم ظهر نخوابونمت و تو هم از خدا خواستهزبانکده محصل

اما ساعت 7 عصر تو آشپزخونه بودم که دیدم صدات نمیاد اومدم و دیدم رو مبل در حال تی وی دیدن خوابت برده اونم نشسته

 

 

و اصرار که آیدینی پاشو و از تو هم انکار که اصلا به روی خودت نیاوردی و بعد کلی تلاش آخرش با پفک که جزو ممنوعات خونمونه تونستم بیدارت کنم و بعدش هم پابه پات مشغول بازی شدم تا خواب از سرت بپرهزبانکده محصل

 

 

 

و بعد هم یاد تاپت افتادی که چند ماهه خاک میخوره و شما تحویلش نمیگیری و کلی هم تاب بازی کردیزبانکده محصل

 

 

 

 

و با همه این روشها شب ما تو تختمون داشتیم غش میکردیم و شما تو پذیرایی تاریک در حال دویدن بودی و من از این همه بازی خسته و تو پر انرژی و ...niniweblog.com

و این شد که از فرداش ظهر هم خوابیدی تا حداقل من تا شب انرژی برام بمونهم

 

 

 

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

Dayi Moden
22 اردیبهشت 93 1:39
بذار بخوابه بچمون چیکارش داری
مامان مریم
پاسخ
دایی جونم ارشد قبول شدنت مبــــــــــــــــــــــــــــارک همیشه شاد و موفق باشی
مامان ساناز
22 اردیبهشت 93 15:28
عزيزم چه بامزه جلوي تي وي خوابش برده منم متين رو ظهر ها ميخوابونم البته خودم نميخوابم از بس شلوغه سرم نميرسم بخوابم راستي مريم جون تو البوم عكس پدر و كودك به مناسبت روز پدر تو اون وبم شركت كن
مامان مریم
پاسخ
مرسی ساناز جونم منم نمیخوابم اگه بخوابم که این وبلاگ تعطیله چشم ساناز جونم حتما
مامان جونم(سوگند من)
23 اردیبهشت 93 12:15
قربونش برم من که انقدر انرژی داره با سوگند با هم بیفتند انرزیشون با هم هسته ای میشه
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جون مهربونم فربون سوگندی برم من
خواهر فرناز
24 اردیبهشت 93 1:46
سلام ماهر چه اومدیم می پسنم بزنیم نوشت این امکان فقط برای نی نی وبلاگی هاست مرورگرمونم فایرفاکسه همین الانم به روز شده اینم از امکانات جدید نی نی وبلاگ حالا اومدم اینجا بگم میپسندم خیلی میپسندم عالی بود راستی ممنون از پاسختون تو پرسش وپاسخ
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم و خیــــــــــــــــــــــــلی ممنونم
مامان عليرضا
24 اردیبهشت 93 2:00
عزیز دلم چه ناز خوابش برده. خاله قربون اون تاب بازی کردنت
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله مهربون و خوبم
مریم
25 اردیبهشت 93 14:44
آخی خوابش برده
مریم طلایی❤
25 اردیبهشت 93 14:45
چه ماشینا خوشگلی داری آیدین کوچولو
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جونم
مریم(مامان کیان)
26 اردیبهشت 93 13:53
حالا بر عکس کیان از روزی که فکر کردم دیگه نیازی به خواب عصر نداره یک همکاری ای میکنه یعنی اگر صبح زود هم بیدار شه ها عصر عمرا بخوابه !!!! همه اش میگه الان روزه روزا که نمیخوابن
مامان مریم
پاسخ
نازی کیان کوچولو حتما عوضش شب زود میخوابه برعکس شازده کوچولوی ما
حکیمه نیک بخت
27 اردیبهشت 93 11:20
امان ازدست بچه هاکه ساعت خوابشون بابزرگترها کاملامخالفه ....بازم خوبه میتونین بیدارش کنین
مامان مریم
پاسخ
حکیمه جونم ممنون بهمون سر زدی آخه اگه بیدارش نکنم که شب احیا هم داریم
مامان ساناز
27 اردیبهشت 93 16:59
مریم جووووون مرسی از راهنماییت سوالم هم اشتباهی بسته شد دوباره زدم تایید نکردن به هرحال ممنون ..
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم ساناز جونم وب پسری رو هم لینک کردم جوجوی نازو اد هم شدی دوست جونم
مامان لیلا
27 اردیبهشت 93 20:51
سلام کوچولوت خیلی نانازه به ما سر بزن.
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردی بهمون سر زدین حتما میام
الهه مامان مبین
28 اردیبهشت 93 12:27
سلام دوست عزیزم . خدا حفظ کنه پسمل نازت رو . اگه با لینک کردن موافق بودی بهم خبر بده
مامان مریم
پاسخ
سلام گلم خیلی ممنونم چرا که نه شما با افتخار لینک شدین
الهه مامان مبین
28 اردیبهشت 93 12:28
راستی ممنون که به ما سر زدید
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم
مامان لیلا
28 اردیبهشت 93 13:01
سلام عزیزم خوشحال شدم به ما سر زدی با اجازه لینکت کردم
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم با افتخار لینک شدین
مامان رها
28 اردیبهشت 93 19:01
قربون اين پسر خوشگل برم من دلم ميخواد بخورمش
مامان مریم
پاسخ
مرسی رها جونم شما همیشه لطف داری گلم
ساناز
29 اردیبهشت 93 14:55
مریم جون ممنون از حمایتت دوست خوبم
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم خانومی خوب بودنت اصلا حمایت نمیخواد