آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

عکس های آتلیه

1393/10/1 19:48
نویسنده : مامان مریم
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

عکس های سری قبل رو خیلی وقته تحویل گرفتم ولی منتظر اسکن شدنشون بودم

یه سری از عکس های آتلیه 1 سالگی رو هم اسکن کردم و میخوام یه پست عکس آتلیه ای داشته باشی ولی متاسفانه عکس های تابستون رو همشو رو شاسی زدیم....تو فکر فایل هاشم و اگه بشه اونارو هم همینجا میزارم...آخه با توجه به شاسی شدن بیشتر عکس هات شاید اصلا سالم نمونه تا بزرگ شدن و آقا شدنتمحبت

راستی زحمت اسکنشونو هم مهناز جووونم کشیدبوس

 

                    

 

                    

 

                     

و این هم عکس های یک سالگی که تو شاسی نبود

 

                     

 

                      

 

                      

 

چند تایی خونه مامانی هاست که در اولین فرصت میبرم برای مهناز زحمتشو بکشه و اون عکس اولی سه نفره بود و من سانسورش کردمخجالت

این عکس هارو ماه پیش با مهناز رفتیم آتلیه...باز مال تو برش خورده ست....دلم نیومد خنده نازت رو نزارم اینجا...هنوز بقیه شو اسکن نکردیم..

سه سالگی

 

                     

 

                     

 

سه سال و 2 ماهگی...کریسمس

                     

پسندها (20)

نظرات (26)

✗ دختربهاری✗
1 دی 93 20:13
چه عکسای قشنگی! قربون خنده هات عزیزم!
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووووونم عزیزم
مامان ریحانه
1 دی 93 20:37
مریم جون عکسهای آیدین عزیزم چه زیباست من قربون آیدینم برم چقدر ناز و خوردنیه یه پسر دوست داشتنی که همیشه و همه جا لبخند به لب داره عزیز خاله همه ی عمر دلت شاد باشه و لبخند رو لبهای قشنگت و هیچ موقع ناراحتی تو وجودت راهی نداشته باشه یه عالمه بوس برای آیدین شیرین و خواستنی
مامان مریم
پاسخ
ممنونم ریحانه گلم خدا نکنه دوستم...مرسی از این همه لطفت چقدر دعای قشنگی برای آیدینم کردی.....منم همیشه فقط آرزو میکنم همیشه از ته دل بخنده یه دنیا ممنووووووووونم
مامان سمانه
1 دی 93 20:42
سلام عزیزم چ عکسای قشنگییییییی، مریم جون من عاشق عکسم وااااقعا
مامان مریم
پاسخ
سلام سمانه جونم....مرسی عزیزم من هم همینطور
مامان سمانه
1 دی 93 20:43
آیدین جونم خیلی خوب افتاده عکساش خوب شدن عزیزم
مامان مریم
پاسخ
مرسییییییییییییییی دوستم
مامان سمانه
1 دی 93 20:45
خوبه ک آشنا داری برات اسکن کنه من باید ببرم بیرون حالا اینقدم هول بودم چند تا عکس و سریع چسبوندم تو آلبوم ؛ دربیارم خراب میشه انشا... سری ای بعد مثل شما اسکن میکنم
مامان مریم
پاسخ
آره مهناز برد محل کارش برام اسکن گرفت ایشالا چیزی نمیشه...من هم از قاب دراوردم
مامان سمانه
1 دی 93 20:46
ولی خدایی آیدین تو بچگی هاش چقد بامزه بود گردو قلمبه بود
مامان مریم
پاسخ
آره....انقدر دلم برای اون سن تنگهههههههههههههه حسااااااااااااااااااااااااااابی استفاده کن سمانه جون
مامان سمانه
1 دی 93 20:46
ولی تو عکس سه نفره تون من موهاتو دیدم ؛ دتتم اون پشت ؛ مشت ها معلوم بود خخخخخخخخخخخخ
مامان مریم
پاسخ
عیب نداره...بدون چهره بلامانعه
مامان سمانه
1 دی 93 20:48
انشا... همیشه شاد و خرم کنار هم زندگی کنین زیاد حرفیدم ، سرتو درد آوردم ؛ پس فردا امتحان دارم ، لطفا برام دعا کنین آیدین جونمو ببوس من رفتم ؛ بای
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووووووونم عزیزم....محبت داری گلم حتما...الهی خوب خوب امتحانتو بدی
مونا
1 دی 93 21:39
سلام مریم جون. واااای چه عکسای قشنگی....امیدوارم خانواده شادتون همیشه سلامت و برقرارباشه..لبهای پرخنده ی آیدین عکاس و ما رو قلبا خوشحال کرده.چه پسر آقایی....ماشا.... شادیهاتون پایدار.منتظرتکمیل پستیم
مامان مریم
پاسخ
سلام مونای گلم، ممنونم عزیزم....این چشم های مهربون شماست که قشنگ میبینه خانومی مرسی برای همه این محبت ها و آرزوهای زیبا دوستم در اولین فرصتی که بقیه عکس ها رو اسکن کنم حتما...چون عکس از روی عکس تو پست های قبلی هست ولی دوست داشتم یه پست کامل و با کیفیت رو جمع آوری کنم یه جا
شيوا
1 دی 93 21:49
چه عکسای خوشگلی آیدین جون ایشا... همیشه لبخند رو لبات جاویدان بمونه
مامان مریم
پاسخ
ممنونم شیوای عزیزم مرسی برای دعای خیییلی زیبات گلم
الهام
1 دی 93 23:17
خیلی هم عالی خیلی هم خوش ژست خیلی هم خوش تیپ خیلی هم خواستنی لذت بردم مریم جانم
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووووونم الهام گلم مرسی از این همه محبت دوستم
مامان فهیمه
2 دی 93 8:59
چه عکسای خوشکل و با سلیقه ای .عزیزم چقد ذوقشو کردم وقتی عکسای یک سالگیشو دیدم ماشالا ایشالا همیشه سه تایی در کنار هم سالم و شاد زندگی کنید.
مامان مریم
پاسخ
مرسییییییییییییی فهیمه جونم ممنونم برای آرزی زیبات گلم
مامان کیانا و صدرا
2 دی 93 10:08
همه چی خوشگلهسلامت و شاد باشیدیاد نی نی بودن بچه هامون بخیربابا ما آدما هم خیلی عجیبیم ها....وقتی کوچیکن میگیم زود بزرگ شن وقتی بزرگ میشن میگیم وای یادش بخیر کوچیک بودنواله....
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست جوووووووووونم آی گفتی....من الان دااااااغووووون با این احساسات عجیب و غریب درگیرم.....ولی الان دیگه فهمیدم اصلا هم آرزوی بزرگتر شدنشو نکنم.....فقط لذت ببرم و شکر کنم
مینا
2 دی 93 12:30
اي جوووووووونننننننننننننمممممممممممممم واي كه چقد اين گل پسرت نازه مريم جووووون بخدا هميشه كلي غشوضعف ميكنم از ديدن عكساش وااااااااايييييي چقد ملوس بوده كوشولويياش دوس دارم تو اون عكسش كه لباشو جم كرده گازش بگيرم ايشالا هميشه شادوسلامت باشين دوست خوبو مهربونم
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووووووووووونم مینای مهربووووووووووونم شما بهمون لطف داری دوست خوبم خییییییییلی مرسیییییییییییییییی خانومی.....برای دعای زیبات هم یه دنیااااااااااا ممنووووووووووونم
مامان علی
2 دی 93 19:58
مریم جون من دیروز کامنت گذاشتم وکلی قربون صدقه ایدینی رفتم پس کوش؟اومدم یک نظری پاسخت وبندازم دیدم نیست که؟ فداش بشم خیلی تو عکس اولی جنتلمن واقاست اون عکسش بالباس زردش هم شبیه این ورزشکارای قهرمان افتاده منم باسایردوستان کاملا موافقم خیلی عکسهای نی نی بودنش جیگره وفینگیلی خوردنی والبت خواستنی.ببوسش اقارو
مامان مریم
پاسخ
الهی قربونت برمباور کن نرسیده وگرنه مگه میشه کامنت دوست گلم رو تایید نکنم....قربون محبتت عزیزم ممنووووووووونم خانومی....مرسی برای این همه محبت دوستم کوچولویی همه بچه ها قشنگه....ببوس علی جوووونمو
مامانی
3 دی 93 13:08
چه خوشمل شده پسرمون ها ها مشخصه مریم جون عکس اولیه رو سانسور کردی همون اول که دیدم گفتم باز مریم جونی رفته تو کار سانسور اومدم پایین دیدم خودت نوشتی
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیـــــــــــــزم آخه نمیشد بزارمش.....ولی دلم نیومد پدر و پسرو کلا نزارم چون خودم هم هستم باید اعتراف میکردم...من خیلی صادقم
مامان آروین(مهناز )
3 دی 93 14:11
وایییییییییییییییییییی مریم جون خیلی عکسای آیدین خوشگل و ماه شدن خیلی ناره یکسالگیش عزیزمممممممممممممم ان شاءالله همیشه شاد و سالم باشید عزیزم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست خوبم...مهناز مهربونم شما هم همینطور عزیـــــــــــــــزم
مامان محمد مهدي (مرضيه)
3 دی 93 15:09
سلام مريم جون عكساش خيلي خوب و قشنگ افتاده كار خوبي كردي كه اسكن كرديشون، منم عكساي آتليه پسري رو اسكن كردم در ضمن عكساي رو شاسي رو هم ميتوني به راحتي اسكن كني چقدر تو يكسالگيش بانمك بوده آيدين
مامان مریم
پاسخ
ممنونم مرضیه مهربونم اتفاقا اینو هم متوجه شدم و منظورم از اینکه بعدا فایل بقیه عکس ها اضافه میشه همون رو شاسی هاست.....عکاسمون خیلی بی انصاف بود و برای هر فایل 36 تومن میخواست که من هم زورم اومد...خوب یک بار پول چند برابر چاپ رو گرفته و این دیگه خیلی بی انصافیه!!! قربوووووووونت دوستم
مامان سوده
3 دی 93 18:03
عشقمممممم....عزیزممممم...نفسمممم...120 سال زنده باشی الهییی
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووونم سوده مهربووووووووووووووونم
مریم(مامان کیان)
3 دی 93 21:52
عزیزمی آیدین خوش خنده قربونت بشم انقدر خوب میخندی و عکس میندازی پسر قشنگم
مامان مریم
پاسخ
قربون خاله مهربوووووووون خدا نکنه عزیزممرسییییییییییییییی دوســـــــــــــــــــتم
مامان عليرضا
4 دی 93 0:20
سلام مریم جونم.عکساش خیلی ناز و باحال افتاده.قربون اون خنده هاش برم من. بوس سفارشی ما یادت نره خدا براتون حفظش کنه این پسر ناز و دوست داشتنی رو
مامان مریم
پاسخ
سلام الهام گلم....ممنونم دوستم...خدا نکنه خاله جونم حتما عزیــــــــــــــزم علیرضای ناناز شمارو هم الهام خوبم
مامان کارن(رزیتا)
9 دی 93 10:53
عززززززززززززززززززززززززززززززززززییییییییییییییییییییییییییییییییییزززززززززززززززم خیلی خوشگلن عکسات
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووونم رزیتای مهربووووووووووونم....قربونت برم دوستم
مامان آنیسا
10 دی 93 15:16
به به چه عکسای خوشکلی چه آقا پسر خوش تیپی
مامان مریم
پاسخ
مرســـــــــــــــــــی از لطفت عزیزم
مامان سوده
11 دی 93 3:47
سلام عزیزدلم...خوبی؟مریم گلم این تولد پسر من نبود تولد دوست وبلاگی امیر مهدی بود که هم اسم پسر منه و عمه های گلش همیشه به ما لطف داشتن ...خواستم تا با این کار ازشون تشکر کرده باشم...خیلییییی دوستت دارم...شاد میشم وقتی پیشم می ایی...گل پسرتو ببوس
مامان مریم
پاسخ
سلام سوده جون اتفاقا تا یکی دو ساعت ذهنم مشغول بود و متوجه تفاوت عکس هم شدم ولی چون عکس تار بود گفتم شاید من اشتباه میکنم و شک کردم تولد یه دوسته خیلی مهربونی خانومی....تولد امیر مهدی کوچولو هم مبارک
بانو
11 دی 93 17:23
وای عکساشووو ببین چه خنده های چه گل پسری پدر و پسر خندهاشون کپی همه ایشاله همیشه کنار هم خوش و خرم باشین
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوســــــــــــــتم.....مممنونم برای محبتت عزیزم ممنونم برای دعای زیبات
مریم(مامان کیان)
25 دی 93 16:47
خنده چیه مامانی موهای آیدین جونم و عشقه که انقدر خوشگل شده خیلی ماهی آیدین قشنگم
مامان مریم
پاسخ
مرسی مریمی مهربوووووووووونم قربوووووووونت برم دوستم....الان بلندتر هم شده....گروهی میگن کوتاه کن و گروهی مثل مهناز میگن اصــــــــــــلا.....با اینکه همش تو چشماشه ولی من هم نمیخوام فعلا کوتاه کنم