آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

من راه میرم!!!

1393/1/3 16:53
نویسنده : مامان مریم
372 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی خونه ما دو سه ماهی میشه که با گرفتن مبل و میز و دیزار راه میره ولی خودش نهههههWhoop De Doo

هرچی دستاتو میگرفتم و راه میبردمت تا دستاتو ول میکردم همونجا مینشستی دیگه داشتم کم کم نگران میشدم تا یه روز که داشتی میز تلوزیونو مزین به آثار انگشتت میکردی یهو میزو ول کردی و فاصله چند قدمی تا مبلو به سمت من دوویدی و با جیغ ناشی از هیجان من نشستی....ولی گویا از تجربه تازت بسی لذت بردی چون چند بار دیگه تا شب امتحانش کردی و آیدین مامان راه افتاد....

 

تاتی تاتی رفتی تا آبازورو از پریز بکشیYatta

 

 

                

 

منتطر بابایی تا چاییشو بخوره ببرتت حیاط

از 6 ماهگیت چایی از آشپزخونه ما به پذیرایی نیومده تو آشپزخونه میریزیم وقتی خنک شد برمیگردیم همونجا میخوریم یعنی انقدر فضولی تو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رها مامى آنيسا
3 فروردین 93 16:56
مريم جون خواهش ميكنم اون نظرى كه دادم تو پست قبلى رو حذف كن تو رو خدا
مامان مریم
پاسخ
حذفش کردم گلم باید خصوصی میزاشتی شرمنده من نظراتم بدون تأییده ببخش
mahnaz
7 فروردین 93 10:01
واااااااااااااااااااااااای مریم شکلک منتظر چایی خوردن تاببردش حیاط من داغونششششششششششششششممممحرکت معروف دست آخی مهربون دیگه راه افتااد و این تغییر منجر به آن شد که تمامی مجسمه ها گلدان ها و ظروف خانه ی ما در خطر شکستگی و پرتاب قرار داشته باشند و عکس العمل ما
مامان مریم
پاسخ
این حرکت دست بعداز حضور مهربون با من عجین شده مصیبتهای وارده رو به شما و همه خانواده مجسمه ها تسلیت میگم خصوصأ اون شمعدون تنها که جفتشو از دست داد