آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

آیدا

1393/1/14 17:22
نویسنده : مامان مریم
538 بازدید
اشتراک گذاری

همه مامانا منتظرن تا ببینن اولین کلمه ای که نینی شون میگه چیه؟ اصلا این قضیه کلی مهم و حیاتیه و.......از اونجا که تو کلا عادت داری منو سورپرایز کنی اولین کلمه ای که یاد گرفتی...........اسم خودت بود!!!!! بله آقاپسر آیدین مامان اولین کلمه ای که گفت آیدا بود که منظور خودت بودی و بعد

ماما ...... بابا...... دد ....... جوجو ....... نی نی....... نه...... آآ(آقا) ...... و 1 ماه بعد...... آیدی(آیدین)...... پا....... بیه(بله)........ مادین(ماشین)....... موتو(موتور)........ پیته(پسته)....... گیدوو(گردو)....... بادو(بادوم)........ بابای(بای بای)...... مامانی...... بابایی...... دو(در جواب سنت و ساعت چنده)

بهت بگیم اتل متل کن و یا لی لی حوضک کن انجام میدی و اعضای بدنتو نشون میدی اگه با انگشت دست به سمتت بیام از هیجان با دستات چشماتو میبندی و قهقهه میزنی و......از همههههههه قشنگتـــــــــــر وقتیه که بهت میگیم آیدین میشه نی نی بمونی؟ و تو سرتو کج میکنی و با ناز زیاد و خیلی کشیده میگی نهههههههههههه

 

 

 

 

 

 

 

 عاشق اینی که بری تو کمد یا کابینت قایم بشی و من باهات دالی کنم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Dayi Moden
15 فروردین 93 0:06
ولی هیچی مثل اون حرفش خاطره انگیز نمیشه که میگفتیم میشی نینی بمونیو میگفت نههههههههههههه
مامان مریم
پاسخ
آرهههههههههههه من عاشق اون ناز صداش بودم
بهاره مامان الینا
16 فروردین 93 8:13
سلام و تبریک سال نو از اینکه اینهمه دیر جواب دادم شرمنده و توی تعطیلات وقت نکردم به وبلاگم سر بزنم ان شاء الله سال خوبی برای شما و گل پسری باشه ، امیدارم پسرتون هرچه زودتر خوب خوب بشه الینا هم یه مدت کامل خوب شد ولی دوباره برگشت و الان خیلی خوب حرف میزنه و حرف ها رو چندتایی نمیگه مثلاً چندبار آ رو نمیگه ولی در شروع حرفهاش با مکث شروع میکنه و توی ایام عید احساس میکنم یه کوچولو هم بیشتر شده ولی من چون مطمئنم صددرصد خوب میشه به امید خدا سعی میکنم نگرانی به خودم راه ندم به نظرم همین طور که از شدت اون همه لکنت کم شد این هم خوب میشه به امید خدا
مامان مریم
پاسخ
بهاره جون سال نو شما هم مبارک و خیلی خیلی ممنون که بهم جواب دادی منم امیدوارم عزیزم خیلی دلگرمم کردی بازم ممنون