آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

خداحافظی و سلام

1393/1/3 18:53
نویسنده : مامان مریم
463 بازدید
اشتراک گذاری

تربچه دوران بارداری و فندقی نوزادی داره بزرگ میشه مثل بزرگترا تو روز فقط یه خواب ظهر داره یکی یکی با علایق بچگیش خداحافظی میکنه یه روز با بالش کوچولوش یه روز با پستونک یه روزم با آویز تختش آخه دیگه واست خطرناک شده چون همش بلند میشی درش بیاری و منم دادم باهاش خداحافظی کردی و برای همیشه جمش کردم

 

عروسکاشو در آورده بودم بشورم

 

 

 

 

و پسر من به خیلی چیزا سلام میکنه و داره هرروز یه چیزو تجربه میکنه خوردنیای مختلف که تا 1 سالگی ممنوع بود واینم تجربه پفیلا

 

 

 

و همینطور بازیهای جدید که البته کار من بیشتر شده چون باید روزی چند بار واست برج درست کنم که تو عروسکاتو ببری توش و بعد بترکونیشو من

 

 

و تا دوربینو بیارم که ازت عکس بگیرم سر میرسی و بازی تعطیله و چه اسباببازی بهتر از دوربینPhotographer


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

درخشان
4 فروردین 93 14:07
سلام دوست خوبم اگه میخوای وبلاگتو امن تر کنی زیر عکس های نینیت ادرس وببتو بنویس درضمن آپم بای.
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردی بهم سر زدی
Dayi Moden
6 فروردین 93 18:00
یکی از چیزای جدیدی که یاد گرفت ددو کردن بود که کل اطرافیانشو مورد لطف خودش قرار داد
مامان مریم
پاسخ
ٍٍ اوااااااااااااااا چرا یادم نبوووووووووووووووووود راست میگی یه پست باید دربارشششششش بنویسم
mahnaz
7 فروردین 93 10:09
شکلک لباس شویییییییییییییییییییییییییییییی خیلی باحاله که ما تا دوربین هامونو در میاریم حتی یواشکی انگار آیدین بهش الهام میشه که یه خبرایی هست و ............
مامان مریم
پاسخ
تازه باحال ترش اینه که تا دوربینارو آنالیز نکنه پسش نمیده