آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

ووووی چه سرده

1392/12/20 16:24
نویسنده : مامان مریم
457 بازدید
اشتراک گذاری

من موجود سرمایی هستم هروقت کارتون مدرسه موشهارو نگاه میکنم با دیدن سرمایی یاد خودم والبته مهناز میوفتم niniweblog.comدائمأ فکر میکنم سردته واصـــــــــــــــــرار که لباس گرم تنت کنم ولی تو با بادی های به قول مهناز گوگولیت بیشتر حال میکنی .....همیشه خیس آبی ، پارسال فکر میکردم چون کوچولویی طبیعیه و امسال متوجه شدم که بـــــــله پسرک ما انگار به داییش کشیده چون دایی محسنت هم با واژه ای به اسم پولیور و کاپشن بیگانست ..........حالا نمیشد تو انقدر قدرت ژنتیکو هــــــــــــــــــــــی به رخ من نکشی       niniweblog.com

                          

                              

این سویشرت خوشکلو مهناز تولدت خرید

این چیه سرم کردیــــــــــــــــن؟niniweblog.com

 

 

وقتی این کشو رو شکوندم میفهمی گرممه! تاپ شلوارکم کووووووووووووووو؟Rolling Pin

 

 

ددر میریم؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان علیرضا
22 اسفند 92 1:34
ای بابا مامانی نکن با بچه همچین بذار با همون یه لا لباسای بادیش خوش باشه.من که اصلا علیرضا رو نمیپوشونم اونم طفلک خیلی گرماییه
مامان مریم
پاسخ
بله دیگه ما هم به نظرش احترام میزاریم یه دونه نینین دیگه
Dayi Moden
22 اسفند 92 15:09
حالا تازه دوران کودکیشه بذار بزرگ بشه تاثیر ژنتیک رو اونجا بهتر میفهمی
مهناز
27 اسفند 92 12:12
قیافه آیدین وقتی که سوئیشرتشو بر میدارم تا تنم کنم دیدنییییه
مامان مریم
پاسخ
من کلأ رو وسایلم حساسم مالی حودمی
رها مامى آنيسا
28 اسفند 92 23:35
دلت شاد و لبت خندان بماند  برایت عمرجاویدان بماند  خدارا میدهم سوگند برعشق  هرآن خواهی برایت آن بماند  بپایت ثروتی افزون بریزد  که چشم دشمنت حیران بماند  تنت سالم سرایت سبز باشد  برایت زندگی آسان بماند  تمام فصل سالت عید باشد  چراغ خانه ات تابان بماند  سال نو مبارک
مامان مریم
پاسخ
مرسی رها جون عید شما هم مبارک برای شما و خانواده هم آرزوی بهترینهارو دارم