آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

1 سالگی

1392/12/19 17:46
نویسنده : مامان مریم
537 بازدید
اشتراک گذاری

تولد 1 سالگی آقا پسر شمال بودیم ویلای عمو امیر آخه قرار بود تولدتو هفته بعد جمعه بگیریم البته اصرار من بود چون چهارشنبش عروسی پسرداییم بود و قرار بود دایی محسن از اصفهان بیاد گفتم تولد تورو هم جمعش بگیریم که دایی محسن دوبار تو هفته تهران نیاد ولی............niniweblog.com

دوشنبه واکسن 1 سالگی رو زدی و پنج شنبه مریض شدی و واسه ما که اولین مریضی بود خیـــــــلی استرس زا بود ترجیح میدادم فقط استراحت بکنی خونه رو تو سکوت نگه داشته بودم و داروها سر دقیقه

وبه همین راحتی تولدت کنسل شد و مجبور شدم به همه زنگ بزنم و اطلاع بدم .... البته مامانی و بابایی و مهناز لطف کردند وجمعه شب با یه کیک اومدند خونمون تا حداقل شمع فوت کرده باشی که بلد نبودی   ゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

 

این درست روز تولدته که با عمو امیر و سپیده شمال بودیم و کلی برات تولدت مبارک خوندیم

 

 

این لباسو دایی محسن 6 ماهگی برات خریده بود تازه اندازت شده

 

 

این هم روزی که مامانی بابایی و مهناز اومدن ぃろぃろι(〓^〇^〓)/ のデコメ絵文字

 

 

 

 

خیلی ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مهناز
19 اسفند 92 17:42
تولده عید شما مبااااااااااااارررککک میبینم که آیدین داره تو عکسا حرکات رزمی میزنه
مامان مریم
پاسخ
سلــــــــــــــــام بله دیگه از رختخواب کشیدیمش بیرون میگیم شمع فوت کن
Dayi Moden
19 اسفند 92 22:24
مامان مریم زود برس به تولد سال بعدش که منم هستم
مامان مریم
پاسخ
ای به چشــــــــــــــــم خان دایی
K
20 اسفند 92 0:27
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست عزیز