آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

ماشین بازی

1392/12/19 18:53
نویسنده : مامان مریم
533 بازدید
اشتراک گذاری

موفع خرید سیسمونی اصلأ دوست نداشتم برات ماشین بخرم به نظرم اسباب بازیای پسرونه قشنگ نبودند همین شد که تو یه عالمه عروسک پولیشی داشتی که حتی نگاشونم نمیکردی .....با جغجقه و دندون گیر و عروسکای بوقی سرگرم بودی تا تو سفر تبریز مهین برات یه ماشین خرید و ما دیدیم بـــــــــــــــله نینیمون ماشین دوست داره 

 

  くるま のデコメ絵文字  くるま のデコメ絵文字  くるま のデコメ絵文字  くるま のデコメ絵文字  

 

دومین ماشینتو هم بابایی برات خرید و این شروع کلکسیون ماشینهات بود و کمتر از 1 سال 40 تا ماشین داشتی                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

                                                        くるま のデコメ絵文字  くるま のデコメ絵文字 くるま のデコメ絵文字  くるま のデコメ絵文字  くるま のデコメ絵文字  くるま のデコメ絵文字

 

اینو مهین خریدくるま のデコメ絵文字

 

 

اینو هم بابایی جوووووووووونくるま のデコメ絵文字

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

گلی
19 اسفند 92 20:25
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
مامان مریم
پاسخ
ممنون گلی جوووووووووووووون
Dayi Moden
22 اسفند 92 15:07
تو کمتر از 1سال 40 تا شد تا الانشم بگو چند تا داره دیگه
مامان مریم
پاسخ
وااااااااااااااااااای نگووووووووو دیگه نمیشمرم هر روز چندتاشو قایم میکنم که بتونیم راه بریم