آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

بازی

1393/3/8 19:47
نویسنده : مامان مریم
834 بازدید
اشتراک گذاری

از یک سالگی تنها اسباب بازیت ماشین بوده و بعدها برای تنوع اتوبوس و قطار و کامیون بهش اضافه کردیم که مورد استقبالت واقع شد و این شد که آیدین کوچولوی من از این سن کم از سیمان مخلوط کن و ماشین خاک برداری و بیل مکانیکی صحبت میکنه و اما شکل ماشین بازیت هنوزم عوض نشده و باید دراز بکشی و زل بزنی به حرکت چرخ ها و بعد هم ردیف کردن بقیه ماشین ها و هدایت به جای جای خونه

 

 

 

 

 

 

 

 

و برای همین برات بازیهای فکری خریدیم ولی فقط لحظاتی قبولش داری چون باهوش مامان زود یادش گرفت و براش لوس شد

 

 

 

 

 

 

و این هم بازی قبل خوابNight

 

 

 

 

عاشقتم جوجوHippie

 

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

الهه مامان مبین
8 خرداد 93 17:35
ای جونم با اون بازی کردنات . همیشه سلامت باشی گل من
مامان مریم
پاسخ
مرسی الهه جونم پستم ناقص اومده بود شرمنده
Dayi Moden
8 خرداد 93 21:44
دفعه قیل که اومده بودم وقتی بهش گفتین ماشین سیمان مخلوط کنشو بیاره و اونم رفت و از بین اون همه ماشین پیداش کرد تا چنددقیقه هنگ بودم اخه خودم شاید به تعداد انگشتای یه دست هم اسم این جور ماشینا به گوشم نخورده بود
مامان مریم
پاسخ
کجاشو دیدی دایی جون شمال که بودیم تو جاده به من غلتک نشون میداد و جرثقیل و با تلفط خنده دار منحصر به فردش
ساناز
8 خرداد 93 22:52
مریم جون هر وقت کارا و عکسای آیدین رو میبینم یاد کارای متینم میوفتم خیلی خنده هاشون شبیه همه خیلی جیگره تو عکسا مخصوصا وقتی برج هوشو تموم کرده دست میزنه و آخریه که از ته دل میخنده خیلی ببوسش عزیزم لباسشم ماشینه
مامان مریم
پاسخ
مرسی ساناز جونم الهی متین قشنگم همیشه بخنده شما هم عسل پسرو ببوس
مامان عليرضا
9 خرداد 93 0:10
اووووووووووووووووووووووووووه چه همه ماشین داری خاله.خدا زیادش کنه. عزیز دل باهوش خاله.آفرین که همه چیزو زود یاد میگیری الهی من فدات بشم.چه از ته دل خندیدی خاله جون مریم جونم از طرف من کلی بوسش کن.
مامان مریم
پاسخ
ممنون الهام عزیزم خدا نکنه گلم شما هم علیرضای خوشگلمو ببوس
مریم(مامان کیان)
9 خرداد 93 13:55
کیانم دقیقا موقع ماشین بازی همین مدلی میخوابید........انگار همه شون یه دوره ماشین بازی اساسی دارن............ قربونش بشم چقدرم عکساش ناز شدن
مامان مریم
پاسخ
مرسی خانومی چه جالب من هیچ کجا جز آیدین این مدلی ندیده بودم همه بچه ها بارها ماشینو رو زمین عقب جلو میکنن و رو هوا به چرخش چرخ ها و صدای چرخ دنده ها توجه میکنن ببوس کیان خوشگلمو
مامان آیلین
10 خرداد 93 10:02
سلام. جالبه دختر منم عاشق ماشین بازی و بازیهای فکریه . خدا حفظش کنه. با اجازتون شما رو لینک میکنم.
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدین و خدا دختر قشنگ شمارو هم حفظ کنه ممنون خانومی و شما هم با افتخار لینک شدین
مامان جونم(سوگند من)
10 خرداد 93 17:17
عزیز با هوش من اسپند دونه دونه چشم نخوره یدونه افرین پسر گل که خودت بازی می کنی و مثل سوگند به مامانت نمی چسبی افرین عشق خاله
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم واقعا فکر کردی تنهایی بازی میکنه خاله؟؟؟ من باید کل مدت با اون خرسی روی برج هوش که تو انگشتم کردم باهاش حرف بزنم و تشویقش کنم