آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

آیدینم پسرم 3 ساله شد

1393/7/14 14:47
نویسنده : مامان مریم
737 بازدید
اشتراک گذاری

نیما یوشیج در جشن یك سالگی تولد فرزندش نوشت ...

پسرم ...

یك بهار، یك تابستان ، یك پاییز و یك زمستان را دیدی ...

از این پس .... همه چیز ِ جهان ....تكراریست ...

همه چیز ...... جز مهربانی ...

                   تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

سلام عزیز ترینم....مهربون ترینم

3 سال گذشت، باهات خیلی چیز ها یاد گرفتم، بزرگ شدم...دنیایی رو تجربه کردم که قبلا هیچ وقت نمیدونستم میتونه هم شیرین باشه هم غمگین

ناراحت میشدم برای هر عطسه...هر گریه...هر درد و حتی اتفاقی که هنوز نیفتاده ولی ممکنه بیفته

تازه دوروبرمو نگاه میکردم..با یه دید دیگه...بچه هارو تازه میدیدم...دلم درد میومد برای هر بچه ای که تو چهار راه ها با مادرش فال میفروخت

آیدینم بهم خیلی چیز ها یاد دادی...کلی کتاب خوندم ، تمرین کردم تا من بهت یاد بدم...بزرگت کنم و هیچ وقت فکر نمیکردم که برعکس بشه...تو بزرگم کنی،یادم بدی

بهم یاد دادی صبور باشم....محکم باشم...مهربونیمو بی ریا ببخشم بدون انتظار برای نتیجه

بهم یاد دادی عشق فقط تپش قلب و هیجان نیست...عشق بی ریا محبت کردنه...با همه قلب لبخند زدنه

بهم یاد دادی مهربونی تو دنیا از همه چیز مهم تره...این نوشته نیمارو قبلا بارها و بارها خونده بودم اما تو بهم یادش دادی...با همه لبخند هات...مهربونی هات...گذشت هات...کاش میشد مثل دفتر خاطرات این اشک هارو هم ثبت کرد....تا یادم بمونه چقدر چیز ازت یاد گرفتم تا هیچ وقت مثل مامانایی که وقتی بچه هاشون بزرگ میشن منت میزارن که با سختی بزرگت کردم نباشم و همیشه بگم من باهات بزرگ شدم پسرم و هیچ منتی به هیچ سختی نیست...چون خودمون دعوتت کردیم و خودمون خواستیم بزرگ بشیم

یه روز بزرگ میشی....خیلی بزرگ....عاشق میشی....دستای مهربونت دنبال دستای دیگه ای میگرده و من از همین الان برای از دست دادن دستات بغضم میگیره

ممنونم ازت...برای همه بچه گی هایی که باهات کردم و همه لبخند ها و شیطنت هایی که به خونمون اوردی

ممنونم ازت....برای همه مهربونی ها و دوست دارم هایی که بهمون هدیه میدی

ممنونم ازت....برای همه عشقی که با بوسه های شیرینت به دلامون میریزی

وممنونم ازت...برای همه مریضی ها و سختی ها که بهم یاد داد صبور باشم...محکم باشم...دوباره بلند بشم...و حتی ممنونم برای این چند تار موی سفید که بهم دادی....تا یادم بمونه من مامان شدم

 

                 

 

دوست داریم مهربون ترینمون...تولدت مبارک06300000

 


خواهر كوچكم از من پرسيد:پنج وارونه چه معنا دارد؟ ... 

من به او خنديدم, گفت: روي ديوارو درختان ديدم 

بازهم خنديدم 
گفت: ديروز خودم ديدم كه مهران پسر همسايه 


پنج وارونه به مينو مي داد 

آنقدر خنده برم داشت كه طفلك ترسيد, بغلش كردم و 
بوسيدم و با خود گفتم: 

بعد ها وقتي سقف كوتاه دلت لرزيد بي گمان مي فهمي پنج وارونه چه معنا دارد...؟ 


<<سهراب سپهری>> 

 

 

آیدین در متولدین امروز

 

                  

 

                

 

                

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (33)

فاطمه
14 مهر 93 15:04
ایدین جووووونننننننممممممممممممم 3سالگیت مبارک
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیـــــــــــــــــزم
نی نی عکس
14 مهر 93 15:19
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir/
mahtab
14 مهر 93 15:22
مامان مريم مهربون هميشه شاد باشي ان شاالله در کنار آيدين مهربون و همسر محترمت و دلتون هميشه پرباد از عشق و لبتون خندان واقعا همينه، با بچه ها بزرگ ميشن والدين... از دست دادن دستانشون من رو خيلي غصه دار ميکنه
مامان مریم
پاسخ
ممنونم مهتاب عزیـــــــــــزم مرسی برای آرزوی قشنگت دوستم من هم فقط با تصور اون روز و نوشتن این چند خط کلی گریه کردم...الهی خوشبخت و شاد باشن...همین برامون دنیایی شادی میاره
ارام
14 مهر 93 15:37
عالی بود..... پنج وارونه خونتونو عشق است
مامان مریم
پاسخ
مرسی آرام جونم پنج وارونه همه خونه هارو عشقه
شيوا
14 مهر 93 16:20
آیدین جونی سه سالگیت مبارک....
مامان مریم
پاسخ
ممنونم شیوا جوون
mahtab
14 مهر 93 16:22
راستي قالب جديد مبارکه
مامان مریم
پاسخ
ممنونم مهتاب گلم
مامان علی
14 مهر 93 17:22
سلام عزیزم،سه سالگی عسل پسر مبارک،به به چقدرهنرمند وچه شیک وعجب دستپختی الان که دارم مینویسم علی دریک حرکت انتحاری!قابلمه اسباب بازیش وکوبیدرودماغم ودماغ قلمیم!داغون شد! مریم جون ماشالله چقدرایدین جون آقا جنتلمن افتاده عکسهاش وشما هم عین من همون اشتباهات وکردیمن برگه روز تولد،تک غذا،یادگاری،فلش به سمت تولد واصلا نزدم!وین لیوان و سفره. رواوپن نکشیدم وعکس اصلا نگرفتم!همش وعمش عکس انداخته فوق بی کیفیت!حالا که نوشتم دیدم تو خیلی بهتربودی من کلی فراموشکاری کردم! تازه ازتزییناتم فرداش عکس انداختم!غذا که هیچی! خانمی متن وحرفات بد جوربه دلم نشست حالا خوبه شماقانع کردی خودت و واسه یک چنین روزی و5برعکس!امامن ازاون مادرشوهربدجنسام که معتقدا هیچکس لیاقت پسراشون ونداره] هیج وقت دلم نمیخواد علی رو زنش بدم!!!!- و اینکه اون ایده قطار خیلی عالی بود همینطور کیکش فوق العاده شیک عکس کاربری جدیدت خیلی قشنگه وماشالله نشون میده مامان آیدین خیلی زحمت کشیده واسه پسرش تاقد کشیده،اما من عاشق اون عکس قبلی بودم یکجور شیطونی ومردونگی تو شکل لم دادنش بود خیلی دلنشین بود یکباردیگه تولد گل پسریت وتبریک میگم احتمالا الان همش تورویای اون روز وبیمارستان واولین باری که دیدیش هستی که خیلی هم شیرینه
مامان مریم
پاسخ
سلاااام دوستم خوبی خانومی؟ مرسی عزیزم...ممنونم از محبتت گلم ای واااای یعنی الان دیگه قلمی نیست؟؟مامان قلمی با دماغ کوفته اصلا نمیخونه هاااا عکسای آیدین رو دوست نداشتم....شخص عکاس رفته رو زوم و هی هم دستش لرزیده و عکسا خیییلی بی کیفیتن....به خیال اینکه دوربین اونا بهتره دوربین خودمو اصلا نیاوردم و بدجور رودست خوردم فلش به سمت تولد رو ساناز جون وقتی برام گذاشت که همه فایلا رو چاپ کرده بودیم و فرستام داداشم چاپ کنه و بیاره خودش بالا اومدنی بزنه که اون هم چاپ کرد و یادش رفت بیاره!!! برگه یادگاری رو مثل همه من هم یادم رفت بیارم و لیوان و سفره و ...اصلا پیدا نکردم!!! چه میشه کرد اینا هم جزو شیرینی های اجباری تولده دیگه!!! مرسی از محبتت دوستم...ممنونم دوســـــــــــــــتم عزیزم مجبور میشی این حقیقت تلخ رو قبول کنیمادر شوهرتو ببین....مگه پسرشو نباخت!!!پس حقیقتو قبول کن تا کمتر ضربه بخوریبا سیاست باش بگو عروس گلـــــــــــم و از پشت خنجر بزن خوشحالم که جشن تولدشو زودتر گرفتم و امروز کلی با باباش باهاش محبت در وکردیم و البته گریه کردیم!!!سه سالگی خییییلی عجیب و شیرینه...انگار پسرت مرد شده...بزرگ شده و همه سختی ها تموم شده مرسی خانومی....من هم اون عکس کاربری قبلی رو خیلی دوست داشتم ولی دیگه پسرم بزرگ شده بود...باز هم ممنونم از این همه محبتت غزیـــــــــزم...ببوس علی کوچولورو
مامانی
14 مهر 93 17:29
سلام آقا پسری تولدت مبارک. منم به شما تبریک میگم این روز عزیز و به یاد موندنی رو. دوستتون داریم ماچ
مامان مریم
پاسخ
سلام دوستم ممنونم خانومی تول آیدین کوچولوی سه ساله شما هم مبارک باشه خانومی....ببوسش حتما دوست همسن و همنام پسرمو
الهه مامان مبین
14 مهر 93 17:29
سه سالگیت مبارک آیدین عسلم . پسر خوشگل و ماه من . مریم جون چه پست پر معنایی گذاشتی خیلی عالی بود عزیز دلم
مامان مریم
پاسخ
سلام الهه جووونم ممنووووونم خانومی لطف داری دوستم...مرسی
الهه مامان مبین
14 مهر 93 17:31
ای جونم دلم چقدر بزرگ شدن بچه ها شیرینه مریم جون . با تموم سختی ها و استرس هایی که مادر داره براش خیلی دل چسبه . ایشالا همیشه سلامت باشید عزیزای من
مامان مریم
پاسخ
آره الهه جون قشنگه ولی بغضت میگیره...من تا تولد های پارسال آیدین این حس رو نداشتم...ولی حالا مامان یه پسر کوچولو هستم که دیگه کوچولو نیست.....شیر نمیخوره...پوشک نمیشه...خودش غذا میخوره...خودش کاراشو میکنه و تموم شدن اون دوران دلتنگی میاره ممنونم از آرزوی شیرینت گلم
الهه مامان مبین
14 مهر 93 17:31
همیشه سلامت باشی آیدین عزیزم
مامان مریم
پاسخ
مرسی الهه جونم
مریم(مامان کیان)
14 مهر 93 17:37
عزیزم بازم تولدت مبارک.....
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم مریمی جووووووونم
الهه مامان مبین
14 مهر 93 17:38
مریم جون قالبت خیلی خوشگلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ... فقط قسمت زیر نویس عکس آیدینم نیومده . یه کد برات میذارم بذار تو قسمت ویرایش قالب بعد تایید رو بزن درست میشه . مال منم همینطور بود .. همینجوری درستش کردم ... بوس یه دنیا N درباره وبلاگ ياهو-ياهو-وبلاگ
مامان مریم
پاسخ
مرسی الهه جونم...ممنونم خانومی مرسی از محبتت....حتما این کارو میکنم
مریم(مامان کیان)
14 مهر 93 17:46
واسه من چهار سالگی کیان این طوری بود........ اخه قبلش هم رفته بود مهد و چیزایی یاد گرفته بود که من یادش نداده بودم .... ترس برم داشته بود که ای وای چقدر بزرگ شده
مامان مریم
پاسخ
وااای مریم تازه من هنوز به اون مرحله نرسیدم یعنی یه بار هم بخواد حرفای گنده گنده بزنه باید دلتنگ این شیرین زبونی های ساده بشم؟؟؟ واقعا هم ترس داره!!!چقدر زود بزرگ میشن.....گاهی یادم میره اون سه ماه اول که کولیک داشت دوست داشتم زود این روزهای پر از گریه بگذره....مثل اینکه مرغ آمین همون دورو برها بوده
مامان سمانه
14 مهر 93 18:01
آیدین جونم تولدت هزار بار مبارک مریم جون حرفات خیلی قشنگ بود و کلی فکرمو مشغول کرد بخصوص تارموی سفید الان داشتم با شوهرم حرف میزدم و میگفتم این چ موجودیه که نه حرف میزنه ن کار خاصی میکنه ن میخنده ن باز میکنه و نه ... تازه دردسراش هم بیشتر ؛ ولی بااین حال خیلی شیرینه تمام معنا زندیگون شده با خودم فکر میکنم اگه ی لحظه نباشه من باید چیکار کنم ؟یعنی میشه باز هم بدون آریسا مثل سابق زندگی کرد تازه معنای عشق مادری رو میفهم خیلی خیلی پاک و مقدسه عزیزم درکت میکنم ک نخوای پسرتو با کسی تقسیم کنی... منم همیشه با خودم میگم چرا باید ی دونه دختترمو بزرگ کنم بدم ب یکی دیگه واقعا خیلی سخته من ک ب هیچ کس دخترمو نمیدم سرتو درد آوردم مریم جون باز از طرف من آیدین جونو ی دنیا ماچش کنید ایشا...3000000000000000 ساله بشه فداش بشم
مامان مریم
پاسخ
مرسی سمانه گلم....ممنونم خانومی سمانه جون حالا که آریسای خوشگلت انقدر خانوم و آرومه تا میتونی از کودکی هاش لذت ببر که زود دیر میشه.....چند ماه دیکه میغلته و حسرت اون موجود کوچولو رو میخوری که ثابت بود و فقط با نگاه دنبال میکرد....بعد پاهاشو میخوره.....دس دسی میکنه....سینه خیز میشه....قهقهه میزنه و بعد چهار دست و پا و همه این ها یه دوره خیلی کوتاه دارن که فقط عاشقترمون میکنن و بعد یادشون میره با دلمون چیکار کردن الهی خوشحال و خوشبخت و شاد باشن...هرجا که هستن فرقی نداره مرسی دوستم...شما هم عروسک خانومو ببوس
مامان دینا
14 مهر 93 18:02
تولدت مبارک ایدین جون ایشالله 100 ساله شی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس عکسات هم همشون دیدم عالی بودن مامانی تمت هم مثل خودت تکه تکه دستت درد نکنه به ما هم سر بزن خوشحال میشم باهم دوست شیم
مامان مریم
پاسخ
سلام خانومی...خیلی ممنونم عزیزم لطف دارین دوستم...چشم و مرسی از محبتتون
مامان عليرضا
14 مهر 93 18:36
تولدت مبارک آیدین عسلی خیلی با احساس نوشتی مریم جونم.پسری باید حسابی قدردان زحمتات باشه بس که مامان مهربونی هستی خدا پنج وارونه ی زندگیتون رو همیشه حفظ کنه ببوس پسر طلا رو
مامان مریم
پاسخ
مرسی الهام جوووون مهربونم ممنونم از محبتت دوستم...خدا قلب تپنده خونه شمارو هم براتون پرتپش و گرم و سلامت حفظ کنه شما هم گل پسری رو ببوسین
مامانِ بهار
14 مهر 93 18:40
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶22222222¶¶¶¶2222222222222¶¶ ____________¶¶222222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶22222¶¶ ____________¶222222¶¶22¶¶222¶¶22¶¶¶2¶¶22222¶ ___________¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶¶¶¶2¶¶222¶¶ ___________¶¶22222¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶2¶¶222¶¶ ___________¶¶22222¶222222222222222¶¶2¶222¶¶ ___________¶222222¶22222222222222¶¶2¶¶22¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶22222222222¶¶¶¶2¶22¶¶¶2¶¶¶¶ _______¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶2222222¶¶¶¶22¶¶¶2¶¶222222¶¶ ________¶¶222222222¶¶¶¶¶22¶¶¶¶22222¶¶¶222222222¶ _________¶¶22222222222¶¶¶¶¶22222222¶¶22222222¶¶¶ _______¶¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶2222¶¶22222222¶¶ ______¶¶222¶¶¶22222222222222¶¶¶¶2¶¶2222222¶¶¶ _____¶¶222222¶¶¶222222222222222¶¶¶¶22222¶¶¶ ______¶¶¶¶22222¶¶¶2222222222222222¶¶22¶¶¶ ________¶¶¶¶¶¶222¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶222¶¶¶¶¶¶222222¶¶¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶ __________________________¶§¶¶ _________________________¶¶§¶ _________________________¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________________¶§¶¶___¶¶¶¶¶77¶¶¶777¶¶¶ ________________________¶¶§¶____¶7777¶¶¶¶777¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶______¶§¶¶¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶ ____¶¶¶777¶¶¶¶¶77¶_____¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶___¶¶§¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶§¶¶ _____________¶¶_____¶¶¶¶§¶ ______________________¶§¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶§¶____¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶¶¶___¶¶777¶¶¶¶¶777¶¶¶¶ _____________________¶§¶___¶¶¶¶¶¶7777¶¶¶¶¶ ____________________¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶¶¶¶ ____________________¶§¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ___________________¶¶§¶ ___________________¶¶¶¶ _______________ ___¶§¶¶ بازم مبارکهههههههههههه
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووونم دوستم
مامان آیهان
14 مهر 93 19:15
آیدین جون تولدت مبارککککککککککککک عزیزم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم
آقا زاده
14 مهر 93 19:36
تولد گل پسرت مبارکه
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوستم
خاله سانی
14 مهر 93 19:59
خیلی زیبا و با احساس نوشتین مریم جوون من مطمئنم که ایدین جوون بعدها که بزرگتر شد و با خوندن اینها به داشتن پدر و مادری مثل شما افتخار میکنه تولدت مبارک ایدین جوونم امیدوارم همیشه خنده رو لبات باشه قالب جدید هم مبارک خیلی خوشگلهههههه
مامان مریم
پاسخ
سلام سانی جون....مرسی عزیزم من امیدوارم لذت ببره...از دیدن جزء به جزء کودکی هاش ممنونم خاله جووووونم خیلی لطف داری دوستم
derakhshan
14 مهر 93 20:06
salam maman maryam.tavalod kocholoton mobarak.emroz ham tavalode elinas:| che jaleb
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم تولد الینای شما هم مبارک...الهی 120 ساله بشن کوچولوهامون...ممنونم از محبتتون
مامان کیانا و صدرا
15 مهر 93 7:08
یه پنج وارونه ی خوشگل و کوچولو با یه بوس گنده تقدیم مریمی جون و آیدین جونبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــوسدوباره میگم آیدین عزیز میلاد سه سالگیت مبارک باد
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست جووووونم یه دنیا ممنووووووووووووووووووووووووووووووووون
فائزه مامانه سوگند
15 مهر 93 11:32
یه پنج وارووووونه تقدیم ایدین جون و مامان مهربوووونش ایدین جونم سه ساله و یک روزگیت مبارک مریم جون متنت خیلی دلنشین بود و اشکمو در اورد اینروزها که من اشکم زود در میاد بهترینه های دنیا رو برای بهتررررررررررینها(ایدین جونی و مامان جونی) ارزو دارم شادددددددددددددددددددددباشید
مامان مریم
پاسخ
سلام فائزه گلم خیلی ممنونم خاله جون مهربوووون قربون اشکات برم من.....صبور باش دوستم....خدا با صابرینه....الهی که جواب صبرتونو بهتون میده...به مامانت امید بده که الان از هر چیزی بیشتر بهش احتیاج داره...ببوس اون مایه امید خونتونو که بدون هیچ چشمداشتی از همه بیشتر میبخشه
مامان محمد مهدي (مرضيه)
15 مهر 93 14:22
بسيار عالي بود باز هم سه ساله شدن گل خوشبوي زندگيت رو تبريك ميگم انشاالله شاهد مراحل رشد و پيشرفتش تو همه مراحل زندگيش باشي
مامان مریم
پاسخ
مرسی مرضیه جون ممنونم از محبتت دوستم...پسرک دوست داشتنی شما هم همینطور
الهام مامان علیرضا
15 مهر 93 20:39
تولدت مبارک پسرم مریم جون احساسات زیبایی که نوشتی واقعا بر گرفته از دل هست و حسابی بر دل می شینه برات بهترین ها رو آرزو میکنم عزیزم و برای عشق سه تایی تون جاودانگی رو
مامان مریم
پاسخ
ممنونم الهام عزیزم مرسی دوست خوبم....ممنونم از آرزوی زیبا و قشنگت دوستم
مامانی یاسی
15 مهر 93 21:26
زیبا بود نوشته هات، لذت بردم. تولد آیدین جون هم مبارک باشه در کنار هم شاد و سلامت باشیذ.
مامان مریم
پاسخ
مرسی خانومی...ممنونم از لطفت عزیزم
مامانِ بهار
16 مهر 93 0:50
روزت مبارک عزیزم. __۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _______۰♥۰,*-:¦:-* _____۰,*-:¦:-*
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیـــــــــــزم...روز بهار گلمون هم مبارک
مامان کیانا و صدرا
16 مهر 93 7:35
ماشا...هر روز باید به این فسقلیهامون تبریگ بگیم.آیدین جون روز جهانی کودک مبارکایشا....همیشه پایدار و سلامت باشی و روزهایی سبز و پر از بوی گلهای یاس و اقاقیا منتظرت باشه
مامان مریم
پاسخ
سلام دوستم....بله خانومی....ما هم بچه بودیم والا،یکی روز تولدمون هم یادش نبود....میبینی خواهر مرسی خاله جوووون....روز همه فسقلی های شیطون مبارک ممنونم از آرزوی زیبات عزیزم
مامان آروین(مهناز )
16 مهر 93 10:28
مریم جون چه متن زیبایی بود اشکم در اومد واقعا چقدر سخته برای ما مامانایی که پسر داریم منم همیشه به این موضوع فکر میکنم و خیلی بغض میکنم امیدوارم هر جا میرن با هرکی ازدواج میکنن فقط خوشبخت باشن و همین برای ما بس است ولی خودمونو داریم گول میزنیم مگه نه
مامان مریم
پاسخ
سلام مهناز جونم خدا منو محوم کنه با این احساسات قلبنه ام که هرکی رسید این متن رو خوند اشکش درومد من نمیدونم دارم خاطرات مینویسم یا مرثیه آره دوستم....من هرروز با خودم میگم آیدین خوشبخت باشه...قلبش برای یکی دیگه بتپه و دوسش داشته باشه و اون ملودی زیبای عشق تو دلش بپیچه من هم خوشحال میشم...ولی بعدش دلم میخواد اون صاحب ملودی رو خفه کنم
مامان
17 مهر 93 2:59
چه متن زیبایی.... بدجوری بغضم گرفته.... نزدیکه اشکام جاری بشه.... نگرانی همیشگی منم همینه.از دست دادن دستهای کوچولو و.... اشکام امون نمیده تایپ کنم...فعلا...
مامان مریم
پاسخ
ممنونم خانومی... ببخش ناراحتتون کردم.. خودم هم از نوشتنش ناراحت شدم ولی دل است دیگر...میگیرد گاهی... الهی جای دستاشون گرمتز از دستهای ما باشه...هرجا عشق باشه
مامانی
22 مهر 93 15:00
کاش میشد داد برنم و بگم وایسا دنیاااااا جلوتر نرو.... اونوقت دنیا هم به حرف من گوش میداد و وایمیساد دغده اینروزهای من اینه که اریا داره بزرگ میشه و من دارم لحظه های قشنگ رو از دست میدم آخه خواهر چرا اینقد اشک منو در میاری الهی همیشه روی گونه هات اشک باشه... اشک شادی عزیزم ببوس ایدین کوچولی سه سالمو
مامان مریم
پاسخ
آره وایسا دنیا من میخوام پیاده شم من هم میخوام پیاده بشم با آیدین و محمد و همه عزیزام....میخوام تو همین سن هممون بمونیم...من همیشه جوون باشم و آیدین همین قدی تا هرروز بازی کنیم و بخندیم و شاد باشیم...نمیخوام پیر بشم و نتونم پا به پاش بیام نمیخوام بزرگ بشه و بره قاطی دنیای آدم بزرگ ها و دردسرهاش مرسی دوستم....الهی به گونه همه اگه قراره اشکی بیاد اشک شوق باشه شما هم آریای قشنگمو ببوس
مامان علی و حسین
23 مهر 93 14:45
تولدت مبارک پسر ناز و دوست داشتنی و مودب انشاالله جشن دومادیتو و فارغ التحصیلیتو ببینن مامان و بابای مهربونت
مامان مریم
پاسخ
سلام دوست گلم خیلی ممنووووووونم عزیزم....ممنونم از دعای زیبات خیلی خوشجال شدم از محبتت خانومی