آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

دلتنگی

1399/9/14 10:48
نویسنده : مامان مریم
574 بازدید
اشتراک گذاری

میگن آدم ها خونه اول شون رو فراموش نمیکنند، شاید اینجا خونه اول مونه که شده کم، شده گاه گاه، شده حتی ماهی یکبار بهش سر میزنم...

انگار اینجا گل دارم که باید آبش بدم.... انگار اینجا از اون خونه قدیمی هاست که پکیج و شوفاژ و اسپیلت نداره! که باید خم بشم و سنتی جارو کنم! که باید پتوها و ملافه ها و روپشتی هاش رو بریزم تو تشت مسی گوشه حموم و با دست بشورم! که باید همه ظرف های گل سرخی اش رو از گوشه کمد و رف و طاقچه بردارم و سر حوض با دست و آب سرد بشورم ! که همه فرشهاشو بیارم تو بالکن چوب بزنم و خاکش رو بتکونم، اما ،اما ، اماااااا....چه حالی داره!

عین خودمون که از زندگی شهری مون و خونه های مدرن مون میریم روستاهای کوچولو و آیییی دلمون وا میشه....آیییی صفا میکنیم...که همه اون کارها میشه یه قرص آرامبخش که آروممون کنه....

اینجا ، این فضا، این وبلاگ، اولین های منه...اولین مادرانه هایی که نوشتم... اولین احساساتی که از قلبم روی صفحه کیبوردی اومد که نوشته بشه و من بخونم و انگار تا نوشته نمیشد حتی حس هم نمیشد.

یادش بخیر...گوشی اندروید نبود، کامپیوتر بود و دیگه لبتاپ مدرن ترین حالتش... ساعتها پای سیستم بشینی و عکس های دوربین رو بریزی تو لبتاپ و حجم عکس رو کم کنی تا بتونی تو سایت آپلود کنی....

و پست حاصل رو بارها بخونی...بارها بخونی و کیف کنی

بعد از وبلاگ نویسی هرگز هیچی اون طعم رو نداشت... اینستاگرام رو اصلاااا نشد که بتونم دوست داشته باشم! مگه با یه دونه عکس می‌تونستم اون حجم از حرف های تو دلم رو بیرون بریزم؟

گوشی های اندروید چه زود همه وقت مون رو پر کرد، جای دلنوشته هایی که مال خودمون بود و از ته دلمون میومد رو قلم، چه زود فوروارد کردن متن های آماده رو جایگزین کردیم...

اما من هنوز به اینجا سر میزنم...کم...کوتاه... دیر... اما مزه اش هنوز زیر دندونمه...سختمه مثل سابق ساعتها وقت بزارم...عین قرمه سبزی که این روزها کم میپزم ولی از شب قبل که لوبیا خیس میکنم و گوشت بیرون میزارم و براش هیجان دارم...اینجا هم هیجان داره...ذوق داره....بوش رو از شب قبل میتونی حس کنی...

پسرم بزرگ شده...خیلی بیشتر وقت میبره ازم...یادش بخیر...چند سال پیش فکر میکردم هرچی بزرگتر بشه راحت تره....اما الان خوشمزه تره...عین اون قرمه سبزی

دلچسب تره....عین اون خونه روستایی

شیرین تره...عین همین وبلاگ ....

اینجا برام مثل یه سفر کوتاه به یه دوره بی دغدغه ست... از اون دوره ها که همه چی سخت تر بود اما شیرین تر...قشنگ تر...به یاد موندنی تر...

آیدین در پیش دبستانی











نقش اول نمایش عروسکی پایان پیش دبستانی



آیدین تو کلاس اول







و کلاس دوم




















































































































 

پسندها (6)

نظرات (4)

عمه فروغعمه فروغ
14 آذر 99 13:33
سلام مریم عزیزم😘
خوندن دل نوشته هات همون قدر هم برای ما شیرین و لذت بخشه.حس خیلی خوب بود دیدم پست جدید نوشتین 
ان شالله هر جا هستین همیشه شاد و سلامت باشین در کنار آیدین عزیزم❤
مامان مریم
پاسخ
سلام فروغ عزیزم ...چقدر خوشحالم هنوز هستی و انقدر وفادار...آرشیدای گلم خوبه؟ حتما خاااانومی شده❤️
همیشه لطف داشتی بهم ...مرسی برای همه محبتت😘
ممنونم برای آرزوی زیبات و من هم براتون بهترین ها رو آرزو دارم🌹
مامان ریحانهمامان ریحانه
20 آذر 99 3:10
سلام مریم جونم 
منم  بی وفا شدم و دیر به دیر سر میزنم امشب دلم یهویی هوای خونمو کرد اومدم سر بزنم که پست شما رو دیدم نمیدونی چقدر خوشحال شدم نمیدونی چقدر دلتنگت بودم کاش همه ی همسایه های قدیمی گاهگاهی ی پست بزارن هر چند خودم تنبل ترینشونم 😂
هزار ماشالله آیدینم بزرگ شده از طرف من  ببوس روی ماهشو 😘😘😘 
مامان مریم
پاسخ
سلام ریحانه جااانم❤️
چقدر خوشحال شدم اینجا دیدمت...عزیزم اگه بی وفا بودی هنوز سر نمیزدی معلومه تو هم دلت گیره اینجا...نازنین قشنگم چطوره...حتما خاااانومی شده برای خودش..چقدر دلم تنگ تر شد...عکس های آیدین قدیمی بودند هنوز از امسال عکس نزاشتم بلکه دوباره بیام و بنویسم ایشالا...ببوس دخمل رو😘
✿ مینا ✿✿ مینا ✿
20 آذر 99 15:17
چقد خوشحال شدم دیدم پست گذاشتین ، امیدوارم همیشه خوشحال و تندرست باشین ❤
مامان مریم
پاسخ
سلااام مینا جانم خوبی عزیزم....مرسی از محبتت دوست من...منم امیدوارم همیشه سلامت باشی❤️
فاطمهفاطمه
25 اسفند 99 10:51
سلام مریمی .. رفیق قدیمی .. چقدر خوشحال شدم پستت دیدم .. یعنی چند بار دلنوشتت خوندم و هر بار شیرین تر و لذت بخش تر از قبل 😘
یعنی اکثر ماها گاه گاه شدیم ولی خوب خونه اول هیچوقت فراموش نمیشه
براتون بهترین آرزوهارو دارم و انشالله هر جا هستین شاد و سلامت باشین😘
مامان مریم
پاسخ
سلام فاطمه عزیزمممم...خوبی دوست گلم؟...چقدر خوشحال شدم باز ، دوباره اینجا دیدمت... یسنای قشنگ وکیان گلم خوبن؟....ممنونم از محبتت رفیق قدیمی ...زیباترین ها سهم تو😍🤩😘