آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

یه مامان 31 ساله

1393/10/13 16:01
نویسنده : مامان مریم
1,390 بازدید
اشتراک گذاری

خسته ای...از روز قبل یه عالمه بدو بدو داشتی برای تمیزکاری و از صبح هم دنبال آشپزی و الان درست چند دقیقه قبل از رفتن مهمون ها سرخوش از یه مهمونی پراز خاطره و شاد داری به این فکر میکنی که دیگه کمرت درد میکنه....بعد یهو یه جمله یه نوشته انقدر تورو بالا میبره و بالا که احساس سبکی میکنی....مثل پر 

همه خستگیت در رفته و دیگه یادت نمیاد کمرت درد میکرده....و بعدش یاد چیزای دیگه ای میفتی که باید به خاطرشون بارها خدارو شکر کرد

دیشب جشن تولدم بود و روی پاکتی که بابا و مامانم بهم دادن یه نوشته بود که منو به اوج رسوند....از ته قلبم لبخندی رو لبهام اومد و خیلی خیلی خوشحال شدم...خیلی زیاد

برای تولدت تنها آرزویی که میتوانیم بکنیم این است که در در آینده آنقدری از "آیدین"راضی باشی که ما از "تو" راضی هستیم....."دوستت داریم-تولدت مبارک"

بعد از رفتن مهمون ها بارها و بارها خوندمش و چشمام بارونی شد.....

خدایا ممنونم که پدر و مادرم ازم راضی هستن

خدایا ممنونم که خانواده همسرم انقدر مهربونن که حتی مهمونی کنسل شده هفته پیش رو باروی باز قبول میکنن تا خوانواده من هم بتونن بیان و هدیه ای برام میخرن که حتی برای عزیزانشون ندیدم بخرن

خدایا ممنونم خواهر شوهرهای گلی دارم که حتی میدونن چی بهم میاد و هرچی خودشون آرزو دارن درست با همون سلیقه عالی برام انتخاب میکنن

خدایا ممنونم که خواهر و شوهرخواهرم انقدر به پسرک شیطونم لطف دارن که هرباربرای خوشحالیش با یک یا چند ماشین میان خونمون.....کاری که شوهرخواهرم برای بچه های خواهرش نمیکنه

خدایا ممنونم که برادر ماهی دارم که حتی با اینکه میگه نمیدونه باید برای یه خانوم چی بخره و حتی یک هفته ست که مرخصی گرفته تا برای امتحان هاش بخونه باز میره برای خرید کادو تولد خواهرش و انقدر زیبا انتخاب میکنه و برای پسرکم یه عالمه کارتون جدید میاره

خدایا خیییلی ممنونم برای این جمع شاد که همیشه با همند و به هم مهربون و با گذشت

الهی شکرتفرشته

 

                  

 

تولد من هفته پیش بود....6 دی

میخواستم بدون اینکه به کسی بگم قراره جشن تولد داشته باشیم همه رو روز قبل یعنی جمعه شب دعوت کنم خونمون....ولی بابا اینا گفتن نمیتونن بیان و بعد که فهمیدن برای تولدم بوده گفتن اگه بندازی هفته بعد میایم و من هم با سپیده خوبم و مهناز و مامانی مهربون تماس گرفتم و اونا هم قبول کردن که کنسل بشه برای هفته بعد تا همه باشن

و این هم ظهر روز جمعه و سورپرایز محمد عزیزم

 

                   

 

                   

 

جمعه خوبی رو با هم داشتیم و تو هم خیلی شیطونی کردی

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

و شنبه شب هم بابا کیک خرید تا روز تولدم شمع فوت کرده باشم....حالا نمیدونم اصلا من هم فوت کردم یا نه؟!!

                   

 

                   

 

                   

 

                   

و مهمونی هفته بعد که سپیده مهربونم چهار شنیه اومد دنبالت و بردت تا من تمیزکاری هامو شروع کنم.....و طبق معمول انقدر دلم برات تنگ شد که وقتی تو آشپزخونه بودم و چشمم خورد به توماس متلاشی شده کارامو ول کردم و افتادم به تعمیرات...کارم که تموم شد و یه چرخدنده هم دراوردم تا بدون باطری چرخ ها بچرخه و این یعنی همون چیزی که تو میخواهی،یهو دیدم یه قطعه کوچیک نیست که کار به خالی کردن کیسه جاروبرقی هم کشید تا قیافه توماست خوشگل باشه....و این هم ذوق زدگی تو که خستگی آدمو در میکنه

                   

این هم فیلم ارسطو که سپیده برات آورد و فعلا خیلی محبوبه و محمد هم خوشحاله که با هم نگاه میکنین...سپیده دوباره صبح جمعه با عمو امیر مهربون اومدن دنبالت و بردنت گردش و با یه عالمه خوراکی که گویا خرید خودت بوده آوردنت....من واااااقعا ممنونشونمبوس

                  

و بازی با دو توماس عزیز

                  

 

                 

این هم جمعه شب قبل از رسیدن مهمون ها

                 

 

                 

 

                

 

                

 

               

 

               

 

               

اینجا قبل از شامه و عاااشق این ماهی ها شده بودی.....از یه کارت هم کلی خندیدیدم

تو بشقاب مامان جون یه تیکه ژله بود که توش یه تیکه ماهی هم بود....رفتی با دست کل ژله رو برداشتی که جای ماهی اینجا نیست و بردی انداختی تو ظرف....انگار واقعا ماهی بیرون از تنگ مونده بودخنده

               

و کل مدت شام اون چنگال کشیدن سالاد دستت بود و باهاش همه چی رو بلند میکردی و آآآی حال میکردی...حتی تو عکس انداختن و شمع فوت کردن هم ول کنش نبودی....به قول مهناز انگار شمع فوت کردن وظیفته....تا روشن میدیدی میدویدی و فوت میکردی و باز میرفتی سراغ کارت...حتی یک بار هم نگاه نگردی به دوربین...

               

 

              

دیشب بعد از رفتن مهمون ها حس کردم چقـــــــــدر تک تکشون رو دوست دارم..... عمو...عمه....مامان...بابا...مهین...محسن...مهناز....سپیده...عمو امیر و عمو داوود

احساس کردم گاهی خدا یه تعمتهایی رو بهمون داده که انقدر جلو چشمته نمیبینیش....فکر میکنی عادیه ولی نیست

خیلی ازدواج های فامیلی رو دیدم که بعدش نسبت ها کمرنگ شدن و حتی رفت و آمد ها از بین رفته.....وازه خاله و عمه تو اسم مادر شوهر حل شده....دوست هایی که قبلا دختر دایی و دخترعمه و دختر خاله بودن و صمیمی و همراز ،حالا دشمن شدن چون الان دیگه خواهر شوهر و زن داداشن!!!

خدایا ممنونم برای این موهبت و ممنونم برای این صمیمیت و ممنونم از قلب های مهربونی که یکجا برام جمعشون کردی

همین سه شنبه، ماما و بابا و مهین و عمه و عمو و سپیده و مهناز عازم مشهدن و من خیییییییییییلی براشون خوشحالم....خیییلی زیاد

میدونم خیلی بهشون خوش میگذره...امیدوارم به سلامتی و دل خوش برن و برگردن

و آرزوی تولد من نیت قلبی تک تک عزیزانم بود....و اینکه همیشه بخندی و شاد باشی پسرکممحبت

 

نظرات (77)

الهه مامان مبین
13 دی 93 16:05
سلااااااااااااااااااام سلامممممممممممممم صد تا سلام به روی ماهتون
مامان مریم
پاسخ
سلام الهه جووونم...سلاااااااااااام
الهه مامان مبین
13 دی 93 16:05
کجایید بابا دلمون تنگ شده براتون
مامان مریم
پاسخ
ممنونم از مجبتت عزیزم.....قربووووونت
الهه مامان مبین
13 دی 93 16:12
ای جونم تولدت مبارک باشه مریم ماهم . درست 2 سال با هم تفاوت سنی داریم . من 33 ساله هستم . قربونت بره برات بهترینها رو آرزو میکنم
مامان مریم
پاسخ
مرســــــــــــــــی الهه مهربونم ای جوووونم...نمیدونستم عزیزم ....قربونت دوستم ممنونم ازت خانومی
الهه مامان مبین
13 دی 93 16:14
امیدوارم همیشه خوش باشی و خوب زندگی کنی . به قول مامان بزرگ خدا بیامرزم سیر زندگی کنی عزیزم . چقدر خوبه که اینقدر خونواده همسری رو دوست داری. واقعا من همیشه گفتم اگه عروس خوب باشه واقعا خونواده شوهر هم عالی میشند . تو خودت خوبی عزیزم . خدا برات نگهشون داره .... امیدوارم همیشه شاد باشید مریم جونم
مامان مریم
پاسخ
خیلی ممنونم برای آرزوی زیبات و نقل قول جمله پرمفهوم و قشنگ مادربزرگت مرسی گلم....نه خانومی...همیشه میگم اونا خوبن که من هم شاید خوب باشم مرسی دوستم.....قربون محبتت
الهه مامان مبین
13 دی 93 16:15
قربون آیدینم با اون چنگالی که تو دستاشه . فدات بشه خاله . عکسا همه عالی بودند . آیدین عسلم رو که دیگه نگووووووووووووووووووووووووووو . بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان مریم
پاسخ
خدا نکنه عزیزم.....مرسی خانومی ببوووووووووو مبین خوشگلمو
مامان مینا
13 دی 93 16:15
سلاااااااااااااااااااااام اولم نباشم حتما دوم هستم مریم جان تولدت رو از ته ته ته دل تبریک میگم خیلی خوشحالم از اینکه جمعتون جمعه و اینقدر صمیمی هستین باهم . واین مناسبتها صمیمیت رو بیشتر میکنن. مگه ماها از زندگی چی میخوایم خانواده خوب و صمیمی داشتن ،دلخوشی ،سلامتی خداروشکر که همرو باهم دارین و داریم و گاها یادمون میره که چه گوهر های نابی داریم و بعضی وقتها ناشکری میکنیم. انشاالله سالیان سال جمعتون مثل این روزها گرم وصمیمی باشه اینام کادوی تولد من. بزارین پیش همون رزها
مامان مریم
پاسخ
سلام مینا جون.....مرسی از محبتت عزیزم...خیییلی ممنووووووونم کاملا درست میگی عزیزم....این ها نعمت هایی هست که یادمون میره جای شکرگذاری داره.... انقدر نزدیکه که دیده نمیشه ولی خیلی شیرینه و جای سپاس داره ممنونم گلم....خیلی خانوم و مهربونی و من هم خیلی خیلی تشکر میکنم ازت عزیزم
آرش پسر ایرانی
13 دی 93 16:19
سلام بزرگوار بتازگی عضو نی نی وبلاگ شدیم خوشحال میشم به ماهم سر بزنید خداوند آیدین عزیز رو برایتان حفظ نماید منتظر شما هستیم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم از محبتتون
مامان فهیمه
13 دی 93 16:43
تولدت مبارک دوسته خوبم ایشالا همیشه شاد وسالم باشی و سایت بالا سره آیدین جون و همسره مهربونت باشه واااااای که چه گلهای خوشکلی گیرت اومد. خوشحالم که میشنوم ازت انقدر همه با هم خوب و مهربونن.انقدر مادر شوهر و خواهر شوهراتو دوست داری خدا حفظشون کنه. خوش به حالشون که انقدر عروس گل و مهربونی دارن.ایشالا من و تو هم یه عروس خوب و مهربون گیرمون بیاد تا مادر شوهرای خوبی باشیم. اینجوری که متوجه شدم با همسرت دختر دایی پسر عمه هستین دیگه؟؟؟؟اون اولا که باهات آشنا شده بودم عکساتونو که دیدم همش پیش خودم میگفتم فکر کنم مریم جونو شوهرش با هم فامیلن.آخه یه جورایی به هم شبیه هستین. اگه نسبتتونو درست حدس زده باشم،دقیقا مثل من و شوهرم هستین آخه ما هم دختر دایی پسر عمه ایم. آیدین جونمم خیلی خوشتیپ بود تو تولده مامانش.و اون کاره جالبی که سر ماهی ها آورده
مامان مریم
پاسخ
مرســـــــــــــــــــــی فهیمه جوووووووووووووونم ممنونم از این آرزوی زیبا گلم خدا عزیزای شمارو هم حفظشون کنه دوستم....مرسی برای محبتت کاملا درسته....محمد پسر عمه منه و البته اولین و اخرین عشقم چه جالب.....دو تا دیگه از دوستای نی نی وبلاگیم هم پسرعمه و دختردایی هستن خدا شمارو هم برای هم حفظ کنه و همیشه شاد و خوشبخت باشین عزیزم
مامان کیانا و صدرا
13 دی 93 16:46
میدونم اول نشدمولی از ته قلبم میگم تولدت مبارک مریم جونم
مامان مریم
پاسخ
قربووووووووووووونت...اول و آخر نداره که عزیزم خییییییییییییییلی ممنونم دوست گلم
مامان کیانا و صدرا
13 دی 93 17:03
خب من رفتم تلفنو جواب دادم و باز برگشتمایشا....سالیان سال به سلامتی و خوشی این جمع عزیزتون پایدار باشه و لبهاتون پر خندهخدا هم آدمای مهربون رو خیلی دوست داره و همیشه هواشونو دارهدلارام باشید و خوشحال.تولد 31 سالگیتم مبارک عزیزمضمنا 5 سال از من کوچیکتری احترام بگذار
مامان مریم
پاسخ
خسته نباشی دوستم...خدا قوت...این جمله ایه که باید به یه خانوم پس از تماس تلفنی گفت ممنوووووووووووونم عزیزم....قرونت برم....لطف داری گلم مرسی برای همه این مهربونی ها یاد مامور مخصوص حاکم بزرگ افتادم....احترام بگذارید چشم خانوم بزرگ.....ما کوچیک شماییم
مریم(مامان کیان)
13 دی 93 17:11
مریم جونم دوباره تولدت مبارک ان شا اله همیشه و هر سال تولدای هر سه تایی تون همین قدر خوب و پر مهر برگزار بشه
مامان مریم
پاسخ
ممنووووووووووونم مریم گلم مرسی از دعای قشنگت مهربونم
مریم(مامان کیان)
13 دی 93 17:12
قربون آیدینم با اون موهای بلندش که ژل زده و برای تولد مامانش خوش تیپ کرده
مامان مریم
پاسخ
مرســــــــــــــی دوستم.....بابا محمدش براش تافت زده و من مواظب بودم تو چشمش نره و موهاش انقدر لخته که بالا نمیموند و ولی به قول محمد همینکه پیشونش باز میشه خوشگلتر میشه
مریم(مامان کیان)
13 دی 93 17:16
عزیزم خیلی برات خوشحالم که خانواده به این خوبی داری و کنارشون انقدر خوشحالیاز ته قلبم برات آرزو میکنم همیشه و همیشه جمعتون همین قدر شاد و صمیمی باقی بمونه.... میگم این جمله مامان بابات خیلی مفهوم زیادی داشته ها حواستو خوب جمع کن
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزممن هم برات همچین آرزویی میکنم دوست گلم بابا و مامان هیچ وقت دوپهلو حرف نمیزنن....همیشه بهم میگفتن ما از تو خیلی راضی هستیم و خدا هم ازت راضی باشه ولی این نوشته برام خیلی شیرین بود....اینکه آیدین هم موجب رضایت من بشه
مریم(مامان کیان)
13 دی 93 17:31
مریم جونم منظورم دو پهلو بودنش نبود منطورم این بود که تو تربیت آیدین باید از خودشون ایده بگیری
مامان مریم
پاسخ
قربوووووووووونت برم من من هم منظورم از دوپهلو چیز بد نبود....یعنی میخواستم بگم پیچیده حرف نمیزنن راست میگی شاید هم منظورشون همین بود.....ولی هیچ وقت تو شیوه تربیتی من حتی نظر هم نمیدن...کاش بتونم....مریمی خییییییییییلی مهربونی و خیلی نکته سنج....مرســـــــــــــــی
الهام مامان علیرضا
13 دی 93 18:55
سلام مریم جون صمیمانه ترین تبریکاتِ من و به مناسبت سی و یکمین سال تولدت پذیرا باش عزیزم برات دنیا دنیا آرزوهای خوب دارم عزیزم آرزو می کنم همیشه زندگیت در آرامش باشه و سایه تون تا همیشه روی سر آیدین جون باشه
مامان مریم
پاسخ
سلام الهام عزیزم....ممنونم دوستم مرسی برای آرزوهای خوبت خانومی و من هم بسیار بسیار سپاسگذارمو برای شما و خانواده هم بهترین هارو میخوام
مامان عليرضا
13 دی 93 18:56
سلام دوست جون خوبم.اول اینا رو با هزار تا عشق ازم تحویل بگیر بعدشم تولدت مبارک دوست گلم.ایشالا که 120سال با عشق و محبت درکنار خانواده ی خوبت زندگی توام با شادی و سلامتی داشته باشی
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووونم الهام مهربووووووووووونم مرسی دوست خوووبمشما و خانواده گل هم همینطور
الهام مامان علیرضا
13 دی 93 18:57
پیام تایید نمیده نی نی وبلاگ نمی دونم پیام هام رسید یا نه؟! میرم دوباره میام
مامان مریم
پاسخ
الهام عزیــــــــــــــــــزم...خیلی ممنونم...اره قبلی هم رسید و بعدی هم رسیده دیگه بعدی رو تایید نمیکنم که تکرار نباشه....قربوووووووووووونت دوستم
مامان عليرضا
13 دی 93 19:00
الهی من فدای این پسر خوشتیپ و مهربونم برم که ماهی رو از بشقاب مادربزرگش نجات داده و گذاشته سرجاش قربونش برم که اون چنگال رو دستش گرفته و زمین نمیذاره. چه جالب پس با همسری فامیل بودید!من هی میگم خدایا چه جوری میشه زن و شوهر انقدر بهم شبیه باشن نگو قضیه از جای دیگه آب میخورهخدا ایشالا برای همدیگه حفظتون کنه. ایشالا جمع خانوادتون همیشه همین قدر صمیمی و پر محبت باشه و منم به عای قشنگ پدر و مادرتون آمین میگم و امیدوارم که آیدینی قدر زحماتتون رو بدونه و براتون پسر خوبی باشه. دوستتون دارم از ته دلببوس این خوش خنده ی بامزه ی خودمو
مامان مریم
پاسخ
خدا نکنه خاله الهام مهربوووووووووووونم مرسی از این همه محبتت دوستم آره قضیه بودار بودمرسی عزیـــــــــــــزم متشکرم برای آرزوی قشنگت...ایشالا همه بچه ها عاقبت به خیر و قدردان و سلامت باشن من هم دوستون دارم عزیزم....فدای تو....تو هم ببوس علیرضای خوشگل منو
الهام مامان علیرضا
13 دی 93 19:01
خیلی خیلی حس خوبی بهم دست داد از جملۀ پدر و مادرت خدا کنه همۀ پدر و مادرها از همه مون راضی باشند که هیچ چیزی بهتر از این نیست و فقط همینه که تو دنیا و آخرت باعث عاقبت به خیری میشه دست محمدآقا درد نکنه با این گل های زیبا منم عاشق رز هستم و فوق العاده حس خوبی پیدا کردم از دیدنِ گل ها خدا رو شکر که همه چیز در آرامش به سر می بره عزیزم مطمئنا خوبی از خودت هم هست مریم جون راستی این لباس بیشتر از همۀ لباسهای آیدین بهش میاد و این رنگ چهره اش رو خیلی شادتر نشون میده ببوس از طرف من خاموش کنندۀ شمع ها رو
مامان مریم
پاسخ
پس خوب حس منو درک کردی...من هم خیلی حس خوبی داشتم...با اینکه این جمله رو بارها شنیده بودم از هردوشون ولی ربطش به آیدین برام خیلی قشنگ بود الهی آمـــــــــــــین الهام جوووووونم من هم رز خیلی دوست دارم....قشنگترش برام این بود که همه گل هارو تیغهاشو دراورده بود و خودش برام پیچیده بود....آخه میدونه من یک ساعت با گل تو گلدون ور میرم تا اون مدلی بشه که دوست دارم مرسی دوست گلم....این نظر لطفته آره من هم این لباسشو دوست دارم....از یک سالگی اینو داره و هنوز اندازست ممنوووونم خاله جون.....شما هم ببوس علیرضای شکرمو
مامان یسنا
13 دی 93 19:16
تولدت مبارک دوست گل و مهربونم .. امیدوارم سایه ات سالیان سال بالای سر آیدین جون باشه ودر کنار همسری همواره خوش و خرم باشین. تا خودت خوب نباشی اطرافیانتو خوب نمیبینی. معلوم شد خیلی مهربونی ... برات از صمیم قلب آرزو میکنم همیشه جمعتون همینطور صمیمی و شاد باقی بمونه و خدا عزیزانت رو واستون حفظ کنه.
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم....قربونت دوستم من هم برای شما و خانواده گل همین آرزو رو دارم مرسی عزیزم از محبتت....این نظر لطفته گلم خیلی خیلی ممنونم برای آرزوی زیبات....الهی همه جمع های خاندادگی همیشه گرم و صمیمی باشه....جمع های شما دست گلم هم همینطور
مامان یسنا
13 دی 93 19:18
نوشته قشنگی بود.... قربون آیدین جون با این کارای بامزه اش این دسته گل هم تقدیم شما
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیـــــــــــزم مرسی از این همه محبتت دوستم یک دنیا ممنونم
مامان یسنا
13 دی 93 19:20
ای بابا ....فک کنم اسم و آدرسم ننوشتم دوتای قبلی من بودمااااااااااا
مامان مریم
پاسخ
ما یه دونه مامان یسنای مهربون بیشتر نداریم گلم مهربونی ردپا داره
مامان ریحانه
13 دی 93 20:04
مریم عززززززززززززززززززززززیز تولدت مبارکککککککککککککککک عزیزم هزار ساله بشی هر چند برای مهربونی چون تو هزار سالم کمه مریم جونم مثل همیشه احساستو خیلی زیبا بیان کرده بودی و امیدوارم که همیشه با این حس زیبا زندگی کنی در آستانه ی ورود به 32 سالگیت بهترینها را برایت آرزومندم
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووووووووونم ریحانه عززززززززززززززززززیزم[بغل خیلی از محبتی که بهم داری ممنونم دوستم مرسی از آرزوهای خوب و زیبات گلم.....یه دنیاااااااااااا تشکر
شیوا
13 دی 93 22:15
سلام مریم جونم تولدتون مبارک الهی همیشه شاد باشین وسلامت ایشا...سالیان سال کنار عزیزانتون و همسری و آیدین گلم خوش باشین ببوسین آیدین خوشگلمو
مامان مریم
پاسخ
سلام شیوای عزیزم ممنونم دوستم برای آرزوهای زیبات...شما هم شادوین خوشگلم رو ببوس
مامان راحله
13 دی 93 23:14
تولدت مبارککککککککککککککک دوستمممممممممممممم ان شالله که هزار ساله بشی ... ان شالله سایه ت همیشه بالا سر آیدین خوشگلم باشه دوست خوبم .. پس شما فقط 1 سال از من بزرگ تری .. من 10 بهمن 30 ساله میشم
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووونم راحله جوووووووووووووووووووونم مرسی برای این ارزوهای قشنگی که برام کردی عزیزم ای جانم پس شما هم هم 30 ساله ای و با توجه به اینکه بهار جون یک سال کوچیکتره تو یه سن مامان شدیم ببووووس بهارمو عزیزم
مامان علی(نا زی)
14 دی 93 0:10
سلام دوست خوبم تولدت مبارک
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم....خیلی ممنونم
مونا
14 دی 93 0:16
سلام. ای باباتولدت بوده و ما نمیدونستیم تا به موقع تبریک بگیم؟!!انشالا سال بعد بموقع تبریک میگیم. امیدوارم صد و بیست سال در کنار عزیزانت شاد و سلامت و خندان باشی. همه چی عالی بود. عکسا،هنرژله درست کردنت،گلای همسرت، لباس ایدین ،جمله زیبای پدر و مادرت که بسیاردعای زیبایی هست... التماس دعا بگو به زاءرین مشهد....
مامان مریم
پاسخ
ممنونم مونای عزیزم مرسی برای دعای قشنگت دوست خوبم قربونت عزیزم....چشمهات خوشگل میبینه خانومی حتما دوستم...ایشالا بطلبه همگی برین
مونا
14 دی 93 0:18
راستی چه خوبه که تعمیرات اسباب بازی آیدین رو انجام میدی. من که نه بلدم نه حوصله اش را دارم...!
مامان مریم
پاسخ
مونا جون بلد بودن و حوصله نمیخواد....شکسته هارو با یه چسب حرارتی تفنگی بچسبون چون از همه بهتر میگیره و با پیچ گوشتی های ظریف پیچ هارو باز کنی میبینی اون تو چی از جاش درومده...اصولا این کشنده های جلو و عقب چرخ ها جابجا میشن و باید درستش کرد و درصورت خرابی خیلی زیاد که برای ما اون دوره یک سال و نیمگی و پرتاب همه چیز پیش اومد میتونی از دوتا اسباب بازی شکسته یه دونه احیا کنیمثلا من یک بار تنه شکسته یه ماشین رو که چرخ های سالمی داشت با چرخ های شکسته یه ماشین دیگه پیوند زدم و یه ماشین سالم و تازه درومد
مامان سوده
14 دی 93 3:50
سلااااااااااااااااااااااممم عزیزمممم..مبارکه مبارک تولدت مبارک..انشاالله 120 سالگیتو جشن بگیری گلم...خیلییی روحیه ام عوض شد امدم اینجا...اصلا هر وقت میام کلی انرژی مثبت میگیرم...عزیز دلم من اسفند ماه 33رساله میشم...انقدر از خوندن این پست لذت بردم که حد نداره...ارزو میکنم همیشه جمع خانوادگیتون با خوشی و سلامت جمع باشه...دوست گلم شما خودت انقدر گل هستی که بقیه هم به ارزش وجود نازنینت پی بردن و قدرتو میدونن...خوشحالم از این بابت ...امیدوارم به تمام ارزوهای قشنگت برسی...راستی واقعا خیلییی لذت بخشه که ادم بشنوه پدر مادرش ازش راضی هستن...درود بر شما و تربیت کنندگان شما و درود بر نسلهایی که توسط شما تربیت میشن...لذت بردم...
مامان مریم
پاسخ
سلااااااااااااااااااااام سوده جونم ممنوووووووووووونم دوستم...خیلی خوشحالم از اینکه از اینجا با روحیه خوب میری دوستم....واااااااااااقعا میگم عزیزم چه جالب...من تا حالا فکر میکردم از همه کوچیکترم و حالا دارم میبینم از بیشتر دوستان کوچیکترم...تا حالا فکر میکردم زود بچه دار شدم مرســــــــــــــــــی برای این همه مهربونی و محبت و لطفی که بهمون داری سوده جون....خودت خوبی که بقیه رو خوب میبینی عزیزم یک دنیا ممنووووووووووووووونم
مامان سوده
14 دی 93 3:52
راستی دوست گلم شما در جمع خانواده ما خیلی محبوبیت دارینها!!!مرتب شیوه های تربیتی شما در خانواده ما مطرح میشه!!!دوستتتون دارم...
مامان مریم
پاسخ
واااااااااااااای نگو دوستم این از محبتته عزیزم......من واقعا از خدا ممنونم که همچین دوستای گلی دارم با یه دریا مهربونی من هم دوستون دارم زیااااااااااااااد
مامان سوده
14 دی 93 3:54
اییییی خدا....من عاااااااااااااااااااااااااشق صورت خندان ایدینم...ماشاالله هزار ماشاالله .قربون صورت ماهش برم من با اون لبخند شیطونش...فداش بشم الهیییی...در ضمن از دیدن نیمه چهره زیبا و پر از مهربانی دوست گلم بسیار مسرور هستم...
مامان مریم
پاسخ
قربوووووووووووون محبتت عزیزم مرسی عزیزم....البته اون عکسهای قبل از اومدن مهمونها نتیجه باجگیری من بودهرکاری میکردم نمیومد عکس بگیره و تا گفت جوجه منو برام میاری گفتم برو بشین ازت عکس خوشگل بگیرم تا برم پیدا کنم و آآآی جواب داد....با هردومون و تکی کلی ژست گرفت برای عکس...البته من هم 10 مین همه جارو گتم تا جوجه کوچولوو پیدا کنم ممنونم عزیزم....آیدین قشنگترین عکس هاش تو بغل من و به قول خودش مهربون همزبون شدن با من بود و دلم نیومد عکس هارو نزارم و عوضش کلی برش زدن افتادم
mahtab
14 دی 93 6:35
سلام عزيزم تولدت با تاخير مبارک تا حالا نميدونستم ماه تولدمون يکيه.... ان شاالله خدا خونواده هاي عزيز و مهربونتون رو براتون حفظ کنه و درکنار پسر و همسرت .120ساله.شي
مامان مریم
پاسخ
سلام مهتاب عزیزم ممنونم دوستم چه جالب من هم نمیدونستم مرسی برای آرزوی زیبات خانومی....ببوس پسر گلمونو
مامان کیانا و صدرا
14 دی 93 7:50
دقیقا منظورم همین بود که یاد میتی کومان یا میتی کومون یا همون حاکم بــــــــــــــــــــزرگ بیفتی.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.راستی دیشب یادم رفت بگم خیلی خوبه که تعمیرات قطار و سایر وسایل نقلیه رو هم میتونی انجام بدی.خودش یک هنرهدوست دارم یکی از این توماسا واسه صدرا بخرم.یه جورایی از کوچولوییش خوشم میادضمنا گلها هم خیلی قشنگ بودن و عشقولانه دست جناب همسر درد نکنهخب من برم دیگه...کار نداری خواهر؟؟؟به قول پسرمان خداسظ
مامان مریم
پاسخ
دقیقا موفق شدی حاکم بزرگ راستش از اول وقتی ماشین های آیدین خراب میشد زود تعمیرش میکردم و نمیدونم به خاطر اینکه جلو چشمش همیشه و زود تعمیر میکردم هیچ وقت اسباب بازی هاشو خراب نمیکنه یا چون اون اصلا اسباب بازی خراب کن نیست من زود دست به آچار میشم و اون چندتایی که بر اثر بازی و کنجکاوی خراب میشه ، درست میکنم آره هم قشنگه و هم قیمتی نداره....آیدین اصلا با اسباب بازی باطری خور میونه ای نداره و اینو با اینکه باطری میخوره باید باز خودش بکشه و ببره و این اولی رو که چرخدنده متصل به موتورش رو دراوردم و خودش میتونه هدایتش کنه رو بیشتر دوست داره تا دومی که جدیدتره ممنوووووووووووونم از این همه محبتت عزیــــــــــــزم به قول آیدین خدا دظ
مامان و باباي امير
14 دی 93 8:24
سلام خانومی با چشمانی خیس تولدت رو تبریک میگم چقدر خوشحالم میبینم که لحظه های خوشی رو کنارهم داشتین میدونین متن الهام جون رو خوندم چقدر من با این الهام جون موافقم آخه خودمم موندم هرچی تو متن شما احساس کردم یک به یک الهام جون گفته از متن پدرومادرتون تا شبیه بودن شما به همدیگه تا لباس آیدین جون وخوش تیپ بودنش حتی خوش تیپ تراز مامان وباباشهمه رو الهام جون به جای من زحمتشو کشیده برای همین برامن فقط احساساتی شدن موند که چشام پر اشک شد از شب قشنگی که کنار هم گذروندون ومخصوصا به متن مامان باباتون که چقدر زیبا یه احساس پدرمادری رو رسوندن سایه اشون همیشه بالاسرمون باشه آمین راستی من عاشق بچه های دی ماهی هستم همیشه خدارو دعا میکنم بهم یه دختر دی ماهی بدهامیدوارم خدا این دعای منو بشنوه در آخر براتون تداوم این خوشبختی رو دارم چون بهترین ارزوها رو دارین و نیازی به آرزو کردنش نیست همسر خوب فرزندخوب وخانواده ای خوب درکنار هم.
مامان مریم
پاسخ
عزیـــــــــــــــــــــزم من خیلی خیلی ممنونم از این همه محبت و لطفی که بهمون داشتی خانومیمعلومه با الهام جونم خیلی تله پاتی داری که از یه متن هر دو یه سری نکات خاص رو دیدین الهیایشالا خدا یه دختر خوب و صالح و ناز و مهربون بهت بده، ایشالا متولد دی ماه بشه و از من خیلی بهتر باشه دوستم قربون احساسات پاکت بشم عزیزم.....مرسی برای همه محبتی که به من و خانواده و پسری داشتی ببوس گل پسری رو دوستم
مامان محمد مهدي (مرضيه)
14 دی 93 10:16
سلام مريم جون تولدت مبارك انشاالله ساليان سال در كنار خانوادت زندگي خوب و خوشي را سپري كني و سايه عزيزانت هميشه روي سرت مستدام باشه
مامان مریم
پاسخ
سلام مرضیه گلم مرسی دوستم ممنونم برای دعای قشنگی که برامون کردی خانومی....ببوس محمد مهدی نازم رو
مریم طلایی
14 دی 93 10:52
تولدت مبارک مریم جان!
مامان مریم
پاسخ
ممنونم مریم عزیزم
فاطمه
14 دی 93 14:02
تولدتون مبارک مریم جون
مامان مریم
پاسخ
سلام فاطمه جون ممنونم عزیزم....خوشحال شدم اسم زیباتو هم فهمیدم گلم
مامان محمد مهدي (مرضيه)
14 دی 93 14:18
راستي مريم جون دركت مي كنم كه چقدر حس خوبي بهت دست داده وقتي اون جمله رو از سمت پدر و مادرت شنيدي منم وقتي رضايت رو از نگاه مامان و بابام متوجه ميشم، وقتي يه بار بابام با چشماي اشك گرفته و بغضي كه گلوشو گرفته بود اينو بهم گفت، وقتي مامانم بارها اينو به زبون آورده و دعا كرده كه بچه ام فردا روزي مثل خودم باشه با تمام وجودم احساس سبكبالي و خوشحالي كردم خدا سايشون رو از سرمون كم نكنه
مامان مریم
پاسخ
ممنونم مرضیه عزیزم خیلی خیلی از شتیدن این احساسات زیبا خوشحال شدم....واقعا و از ته دل برات خوشحالم که این همه مامان و بابا ازت راضی هستن من حالا با همه وجودم دلم میخواد این احساس رضایت و دعای خیر از طرف خانواده همسرم هم پشتوانه ام باشه....دلم میخواد فردا روزی بازهم این انعکاس رضایت بهم برگرده الهی آمین دوستم
مهسا مامان نویان
14 دی 93 14:22
مریم جونم تولدت مباااارک عزیزم خداوند خانواده مهربونت واست حفظ کنه عزیزم و با هم روزای خوب زیادی ببینید مریم جونم ببخشید گفته بودی خواهر شوهر روانشناس کودک میتونی ازش بپرسی دکتر کامبیزکامکاری میشناسه؟
مامان مریم
پاسخ
ممنونم مهسای عزیزم مرسی از آرزوی زیبات برامون دوستم البته عزیزم....در اولین فرصتی که ببینمش حتما سوال میکنم
الهه مامان مبین
14 دی 93 16:24
راستی مریم جون نظرت روی این پست جدیدم نیست . توی پسندها هستی ولی توی نظرات نیومدی
مامان مریم
پاسخ
سلام الهه جون راست میگی؟؟؟من چند دقیقه بعد آپ شدنت کامنت دادم اونم چند تا!!! یعنی نیومده هیچی؟؟
الهه مامان مبین
14 دی 93 16:25
چون گفتی دوباره سلام احساس کردم نظر دادی ولی نظرت ثبت نشده ؟؟؟؟
مامان مریم
پاسخ
آره اومده بودم....شاید اولین کامنت ها مال من بوده اشکالی نداره عزیزمبازم میام
الهه مامان مبین
14 دی 93 16:33
نه مریم ماهم من برای این نوشتم که نظراتت نیومده چون مطمئنم نظر دادی ولی نرسیده . میخواستم نظرات رو تایید کنم ، گفتم یه وقتی سوءتفاهم نشه فکر کنی تاییدشون نکردم . فدات بشم من دوست دوست داشتنی مننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
مامان مریم
پاسخ
قربوووووووووووووووووووووووونت الهه جووووووووووووونم مگه میشه نیام و برای مبینم یادگاری نزارم عزیزم خدا نکنه گلم.....قربووووووووووون محبتت
الهه مامان مبین
14 دی 93 16:38
ممنونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم از لطف همیشگیت مریم جونم
مامان مریم
پاسخ
فدای تو عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم خواهش میکنم دوستم
الهه مامان مبین
14 دی 93 16:38
ما خیلی دوستون داریمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان مریم
پاسخ
دل به دل راه داره دوستم....ما هم همینطور
الهه مامان مبین
14 دی 93 16:39
اومدم تهران برای خرید زمستونه ، حتما یه قراری با هم بذاریم ببینمتون مریممممممممممممممممممممممم
مامان مریم
پاسخ
ایشالا عزیزم
الهه مامان مبین
14 دی 93 16:40
دلم ضعف میره برای آیدین خوشگلم . دوستون دارم زیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
مامان مریم
پاسخ
قربون محبتت دوستم
الهه مامان مبین
14 دی 93 16:41
مامان مریم
پاسخ
یه دنیا ممنونم الهه جون
مامان راحله
14 دی 93 18:13
111111111111111111111111¶¶¶¶ 111111111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 1111111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 111111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 11111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 1111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶___¶¶¶¶¶¶ 1111111111111111¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶ 111111111111111¶¶¶¶¶_________________¶¶ 11111111111111¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶______¶¶ 1111111111111¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶____¶¶¶____¶¶ 1111111111111¶¶¶¶¶¶___¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶ 11111¶¶¶111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___________________¶¶ 111¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______________________¶¶ 11¶¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶______¶ 1¶¶_____¶¶¶¶1¶¶¶¶_¶¶____¶¶_____¶¶____¶¶____¶¶ 11¶¶___¶¶¶111¶___¶¶_¶¶¶¶_¶¶____¶_¶¶¶¶_¶¶____¶¶ 111¶¶¶¶¶¶111¶¶___¶¶_¶¶¶¶_¶¶____¶_¶¶¶¶_¶¶____¶¶ 111111111111¶¶____¶¶____¶¶______¶¶____¶¶_____¶ 111111111111¶¶_____¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶_____¶¶ 111111111111¶¶______________________________¶¶ 111111111111¶¶____________________¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶ 1111111111111¶¶__________________¶¶_¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶ 11111111111111¶____¶¶¶___________¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 11111111111111¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 111111111111111¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 11111111111111111¶¶¶_______________¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 111111111111111111¶¶¶¶______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 111111111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶ 111111111111111111111111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111111¶¶¶
مامان مریم
پاسخ
ممنووووووووووووونم راحله عزیـــــــــــــــــــزم
✗ فاطمه✗
14 دی 93 19:47
سلام مریم جون خیلی ماهی چقدر خوبه آددم دوستی مثل شما داشته باشه
مامان مریم
پاسخ
سلام فاطمه جون...ممنونم عزیزم این نظر لطفته دوستم
✗ فاطمه✗
14 دی 93 19:48
39 ماهگی عشقم مبارک
مامان مریم
پاسخ
مرســـــــــــــی عزیزم.....ممنونم از توجهت
مامان مهلا
14 دی 93 23:58
تولدتون مبارک خانوم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم مهلای عزیــــــــــــزم
مامان آنیسا
15 دی 93 9:50
خاله جون تولدت مبارک خوبی از خودته عزیزم محبت یکطرفه نمیشه ایشالا همیشه در کنار هم شاد و خوشحال باشید
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیـــــــــــــزم مرسی برای لطفت و ممنونم از تعریفت دوستم شما هم همینطور خانومی
مامان کارن( رزیتا )
15 دی 93 11:47
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام مریم جونم تولدت مبارک عزیزم - چه پست زیبایی حظ کردم
مامان مریم
پاسخ
سلام رزیتای گلم....ممنووووووووونم عزیزم.....لطف داری دوستم
مامان کارن( رزیتا )
15 دی 93 11:50
ایشالا جمعتون همیشه جمع و شاد و خرم باشین خوشبحال آقا محمد که همسری به این فهمیدگی و با احساسی داره راستی یک سال اختلاف سنی داریم من 30سالمه حدس می زدم هم سن و سال باشیم
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست خوبم....ممنونم از این همه محبت و تعریفت دوستم الهی....چه خوب
مامان کارن( رزیتا )
15 دی 93 11:51
آیدین خان عکسای شمام عالی شدن
مامان مریم
پاسخ
مرســــــــــــــــــــی خاله جوووووووووووون مهربووووووووووووووونم
مامان آروین(مهناز )
15 دی 93 13:32
سلام مریم جون اول از همه تولدت رو بهت خیلی تبریک میگم دوم اینکه منم متولد 8 دی ماه هستم شما فقط 2 روز از من بزرگترید خیلی خوشحالم از اینکه این همه با هم هم نظر و هم عقیده و حالا هم همسن شدیم فدای آیدین خشگل و خوش تیپم بشم خیلی موهاش قشنگ شده مریم جون لباس مردونه هم خیلی بهش میاد ببخشید تو رو خدا اینقدر ازش تعریف میکنم یکدفعه چشم نخوره خیلی ببوسش و اسپند فراموش نشه مریم جون بیشتر از همیشه عاشقتون شدم و خیلی دوستتون دارم
مامان مریم
پاسخ
سلام مهناز عزیزم مرسی دوست خووووبم الهی....چه خوب....چقدر من دوست هم سن و سال پیدا کردم...میبینی برای همینه همه با هم رابطه خوبی داریم هااا....چون همسن و سالیم قربووووووووونت برم عزیزم....این از لطف و مهربونی و پاکی دلته دوستم.....یه دنیا ممنوووووووووووووونم خیلی خیلی بهم لطف داری مهناز گلم....من هم دوستون دارم خانومی....قربون محبتت
هنرمند
15 دی 93 15:56
سلام خداقـــــــــــــــــوت ////////////////////// فرارسيدن هفته وحدت و ولادت نبي اكرم حضرت محمد مصطفي و قرآن ناطق حضرت امام جعفر صادق بر شيفتگان حضرتشان و شما استاد ارجمندم تبريك و تهنيت باد
مامان مریم
پاسخ
سلام...ممنونم من هم بهتون تبریک میگم دوست عزیز....من استاد نیستم ولی از توجه و تبریکتون سپاسگذارم
مامان کیانا و صدرا
15 دی 93 16:28
سلام عزیزم.یک اکتشاف علمی در خصوصی منتظر شماست.لطفا تست فرمایید
مامان مریم
پاسخ
سلام بازم نشد....مگه اینکه صدرا ژیمناستیک کار میکنه که انقدر منعطفه باورت میشه تست کردم
الهام مامان علیرضا
15 دی 93 18:12
مریم جان پاسخت رو خوندم و مثل همیشه کامل هست و نظر منم همینه. تو و مریم خیلی من لطف دارید که نظراتم و کامل می دونید اگر چه واقعا این طور نیست! منم خیلی وقت ها از مامانها مطالب خیلی خوبی یاد می گیرم ولی چون من فقط تومطالبی که خیلی تسلط دارم وارد میشم و تو مطالبی که خیلی مسلط نیستم وارد نمیشم شما فکر می کنید من نظراتم خیلی کامله بازم فکر می کنم اگه چیز تازه ای به ذهنم رسید میام می نویسم. راستش حضور تو پرسش و پاسخ=درگیر شدن فکرم! مدام باید سر بزنم و ببینم به کدوم یک از حضار برخورده و رفع و رجوع کنم در حالی که هیچوقت شخص خاصی مد نظرم نبوده و هرگز قصد بی احترامی به احدی رو نداشتم برای همین تا جایی که احساس کنم پاسخ های دیگران کامله من نظر نمیذارم ولی اغلب پرسش هایی رو که برام جالبه، خاموش دنبال می کنم. الان دیدم پرسش جدید زیاده. ایشالا نماز و شام و بعدش تکمیل پستم و پرسش و پاسخ. ×××××××× ارسال که کردی بسته نمیشه فقط پیام تایید میده دوباره Ctrl+end بزن میره ته صفحه و دوباره می تونی نظر بذاری. نه سرعتت خوبه! این روزها دارم یه کتاب می نویسم البته نوشتم فقط مقداریش مونده! داده بودم به دانشجوها چند فصلش و تایپ کنند تا اونا هم یاد بگیرند ولی چند تاشون مونده و هنوز تایپ نشده! اگه بچه دار نبودی حتما می فرستادم برات تا تایپ کنی حالا فکر کن اونایی رو که تایپ کردند بدتر وقتم و میگیره و باید ویرایش کنم چند روزه صبح ها علیرضا رو می برم مهد و خودم میرم کتابخونه که سه ساعت تمرکز کنم روی این کتاب و جمعش کنم! تو خونه هم که اصلا نمیشه تمرکز کرد باید همه اش شعر بخونم خوش باشی مریم جون سوالی داشتی بازم در مورد مصرف حجم حتما بگو این کامنت هایی رو که برات نوشتم نگه دار و برای خودم بفرست تا موقع نوشتنِ پستِ مورد نظر، نیازی به تمرکز زیاد نباشه و چیزی از قلم نیفته آیدین و ببوس عزیزم
الهام مامان علیرضا
15 دی 93 18:12
خصوصیش نکردم! یادم رفت
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست مهربوووونم
مهربوون
15 دی 93 18:43
سلام مریم جون عزیز و مهربووون.. خانومی تولدت مباررررک با هزارتا گل رزززززززززز.... انشالله عمر طولانی در کنار خانواده خوبتون داشته باشید و زندگیتون سرشار از خوشبختی و شادی دوستم دست پدر مادر گلتون درد نکنه خیلی جمله زیبایی بود... بهترین جمله از زبون بهترین آدم های زندگی
مامان مریم
پاسخ
سلام دوست خوبم...ممنونم عزیــــــــــزم مرسیبرای آرزوی زیبایی که برامون کردین خانومی بله درسته....بهترین چیزی که یه نفر میتونه بشنوه رضایت پدر و مادرشه....مرسی گلم
مامان سمانه
15 دی 93 21:25
سلام دوست خوبم دوست عزیزم ، مریم جووووووونم ، تولدت مبارک عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم اول بوس تولد خیلی خیلی مبارک باشه انشا... همیشه شاد و خرم این روز قشنگ رو کنار هم جشن بگیرید عزیزم تو خودت هم خیلی خوبو خانومی و خیلی هم دوست داشتنی هستی منی ک فقط شمارو تو همین نینی وبلاگ میشناسم خیلی برام عزیزی چه برسه به اطرافیانت ؛ حتما اونا عاشقتن ؛ ولی خدایی جدی میگم من خیلی دوست دارم ؛ هر وقت پست میزارم ؛ و میبینم شما نظر گذاشتی خیلی ذوق میکنم و با اشتیاق کامل نظرتو میخونم انشا... که دل به دل راه داشته باشه !!!!!!!!!!! خخخخخخ شوخی کردم عزیزم
مامان مریم
پاسخ
سلام سمانه خوبم....ممنووووووووووووونم عزیزم قربووووووونت....ممنونم برای آرزوی قشنگت گلم مرســــــــــــــــــــی از این همه محبت......اگه این چرخه مهربونی وجود داشته باشه پس خودت هم خیلی خوبی که منو خوب میبینی دوستم ممنونم از لطفی که بهم داری مهربونم جتما دل به دل راه داره....این جمله ایه که خیلی بهش معتقدم
مامان سمانه
15 دی 93 21:27
وای فدای آیدین جونم بشم که اینقد نازه ؛ اینقد دوست داشتنیه و نمیزاره مامانش شمه 121 سالگیشو فوت کنه مریم جون از طرف من خیلی ماچش کن خیلیییییی
مامان مریم
پاسخ
مرسی سمانه گلم....قربون محبتت عزیزم شما هم آریسای نازم رو ببوووووووووس
مامان سمانه
15 دی 93 21:28
به به همسری چه گلای قشنگی خریده نشا.... همیشه شاد و خرم باشید عزیزم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم گلم.....شما هم همینطور
مامان سمانه
15 دی 93 23:02
راستی مریم جون میدونم چه حس قشنگیه که از پدر مادرت همچین جمله ای رو بشنوی مادر منم بیشتر اوقات از من راضی بعظی وقتا اینقد از ته دل دعام میکنم احساس خیلی بهم دست میده بخصوص وقتی میبینم از شوهرم راضیه بیشتر خوشحال میشم
مامان مریم
پاسخ
خوشحالم که این حس لذت رو تجربه کردی....هیچ چیزی تو دنیا با ارزش تر از این دعاها نیستن خدارو شکر که همسر مهربونی داری دوستم....خدا همتون رو برای هم حفظ کنه
اقازاده
15 دی 93 23:07
تولدت مبارک هزاران بارالهی قربون 31 سالگیت برم من
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست گلـــــــــــــــــــــم خدا نکنه....خیلی مهربوووووووووووونی
مامان زهره
16 دی 93 12:16
مامان مریم جون سلام. چقدر خوبه وقت میذارید و تو قسمت پرسش و پاسخ فعالین چقدر هم پاسخ هاتون خوبه یه سوال دختر من18 ماهشه موقع ناراحتی خود زنی میکنه به نظرتون برای بی محل کردنش زود نیست تاثیر بدی روش نمیذاره خداوند گل پسرتون رو بهتون ببخشه
مامان مریم
پاسخ
سلام دوستم....ممنونم عزیزم....شما لطف دارین نه دوستم....بی توجهی به گریه و خودزنی برای اون سن لجبازیه معروف دو تا سه سالگیه یعنی گریه علتی نداره و فقط برای رسیدن به خواسته هاب نابجاست تو سن دخترکوچولوی شما در اغوش گرفتن و محبت کردن و از همه بهتر پرت کردن حواسش موثره بچه های کوچیکتر زود با نشون دادن چیزی و بازی کردن حواسشون از اون موضوع قبلی که به خاطرش گریه میکردن پرت میشه.....من تو اون سن فقط همن کارو میکردم...ولی با بزرگتر شدن به قصد باجگیری گریه و خودزنی پیش میاد که اون باید ندیده گرفته بشه من پیشتنهاد میکنم محبت کنین...بغلش کنین ...بهش بگین دوسش دارین و اگه جواب نداد زود یه چیز جالب بیارین تا حواسش پرت بشه من از هر چیییزی استفاده میکردم...کفگیر و ملاقه . ...آبکش و تشت و قاشق و هربار یه کشو باز میکردم و با یه چیزی میرفتم سراغش موفق باشی خانومی
مامان
16 دی 93 15:39
تولد هزاران بار مبارک مریم عزیزم. واقعا اشک منو همیشه در میاری با نوشتار زیبایی که داری. نعمت های بی نظیری اطرافت هستن.خوشحالم که قدرشونو میدونی.خیلی ها در حسرت همین دور همی های کوچولو ساده هستن.خدا رو شکر که شما از این نعمت بهرمندید. خدا همه عزیزانت رو برات حفظ کنه. روی ماهتونو میبوسم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست مهربونم مرسی از لطفی که بهم داری عزیزم بله....اینها نعمت هایی هستن که جای شکرگذاری داره ولی فراموش میشه...امیدوارم همه این جمع های شاد رو داشته باشن ....قربونت دوستم....خدا عزیزای شماو هم حفظ کنه گلم...ببوس امیر حسین نازمو
مامانی
16 دی 93 16:32
تولدت مبارک مریم جونی حیف که شکلک رقص نداره یه خورده مجلس گرم کنیم طبق معمول دیر رسیدم خوردنیها تموم شد سر فرصت بهت سر میزنم ببوس ایدین گلمو
مامان مریم
پاسخ
ممنووووونم دوست خووووووووووبم شما میتونی نی نای نای بزنی رسیدن به خیر.....امیدوارم سفر بهتون خوش گذشته باشه دوستم......ببوس آریا گلم رو
مامانی
17 دی 93 12:52
سلام عزیزممممممممممم خوبی دوباره تبریک میگم اوووو پس شما 31 سالتونه مریم جون خوب مینوشتی 20 سال و چند ماه خانما که سنشونو لو نمیدن
مامان مریم
پاسخ
سلااااااااااام دوستم ممنونم گلم کی گفته من خانومم!!!من فرشته ام فرشته ها که پیر نمیشن
مامانی
17 دی 93 12:57
کاملا درک میکنم که چی میگی واقعا یه موهبته که نصیب هر کسی نمیشه اینکه خانواده شوهرت تو رو مثل دختر خودشون بدونن و بالعکس بلاخره ازدواج فامیلی اگه معایبی داره یه سری محاسن هم داره که خدارو شکر هر دوتامون نصیبمو شده ممنون از یاد آوریت خیلی وقت بود که به این چیزا فکر نکرده بودم به اینکه چقدر خوشبختم و اینکه میتونم خیلی راحت با خانواده همسری رابطه داشته باشم
مامان مریم
پاسخ
الهی خیییلی خوشحال شدم که تو هم این حسو داری....واقعا و از ته دلم دوست دارم همه اینو باور کنن که میشه خانواده همسرت رو از ته دلت دوست داشته باشی....خیییییییلی خوشحالم که تو هم رابطه خوبی با خانواده گل همسری مهربون داری خدارو شکر
مامانی
17 دی 93 13:00
قربون خنده های آیدینم برم من ای جانم... اینطورک که پیداست پدر و پسر ذوق و خوشحالیشون بیشتر از شماست آخی مریم جون چقدر حرص میخوری.... وقتی عکسای برش خوردتو میبینم خندم میگیره البته همراه با حرص خیلی سخته بخوای عکس بذاری ولی محدود باشی
مامان مریم
پاسخ
خدانکنه خاله جووونم این پدر و پسر کلا همیشه ذوق مرگنقرار باشه مهمون بیاد که دیگه اصلا نمایش دندون هاشون دست خودشون نیست نه بابا حرص نمیخورم....از این حرص میخورم که ایدین همیشه خوشگلترین عکس هاشو تو بغل من انداخته اون هم دست تو گردن من که سانسور خیییلی سختتر میشه....کلی از عکس هارو کلا بی خیال شدم
مینا
21 دی 93 22:08
عزززززیییییزززمممممم تولد سی و یک سالگیتو تبریک میگم ایشالا صدوبیست سالگیت دوست گلو خوش قلب خودم. ایشالا ک سالهای سال کنار همسر و پسر عزیزو خوشگلت با دل خوش زندگی کنی. ایشالا ک عمرم قد بده و سالهای سال شاهد خوشبختیتون باشم عزیزم و بتونم این دوستی مجازیو ادامه بدم. میدونی وقتی این لبخند قشنگو رولب تو ایدین مهربونم میبینم میگم وای خدا چقد میتونه زندگی با ی پسر کوچولو شیرین باشه. اخه من دوتا داداش دارم ک حسابی بچگیاشون شروشور بودنو کلی حرصم میدادن! ولی خب الان من خیلی نظرم عوض شده و فک میکنم چ دختر داشته باشم چ پسر واسم هیچی فرقی نمیکنه. واست ارزوی بهترینارو دارم عزیزدلم. ایشالا همینقد ک من ازخوندن خاطراتت لذت میبرم در اینده ایدین جونمم ازخوندن این نوشته ها غرق لذت شه. بازم ببخشید ازغلطای املایی باگوشی سخته کامنت گذاشتن!
مامان مریم
پاسخ
مرسی مینای گلـــــــــــــــــــــم خانومی باور کن من راضی نیستم وسط امتحانات و این همه درگیری وقتتو بزاری برای کامنت گذاشتن اون هم با گوشی...همین که میخونی یه زنگ تفریحه و کافی...مرسی از مهربونیت عزیـــــــــــــــزم خیلی خیلی خیلی ممنونم برای این همه آرزوی زیبا و حس زیبایی که بهم میدی دوستم....من هم نگران داشتن پسر بودم و حالا میبینم این هم حس و حال و رنگ و بویی داره فراموش نشدنی ایشالا خدا برادرهاتو برات حفطشون کنه گلم ممنونم عزیزم و باز هم خیلی ممنونم برای حضورت
بانو
25 دی 93 9:55
تولدت مبارک عزیزم البته با تاخیر ایشاله تولد 120 سالگیت کنار خونواده عزیزت برات بهترینها رو آرزو میکنم ایشاله سالیان سال کنار گل پسر نازت و همسر عزیزت خوش و خرم باشین خدا پدر و مادرتون و بقیه عزیزانتون رو براتون نگه داره
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست خوبم ممنونم برای ارزوهای زیبایی که برام کردین خانومی
مامان علی
1 بهمن 93 20:57
قربونت. بشم تبریک منم با کلی تاخیر بپذیر گلم آرزو میکنم همیشه سلامت وبرقرار روزهات به خوشی وزیبایی سپری بشه وهمیشه شادباشی کنار خانوادت خداروشکر که خانواده همسر. خوبی هم داری زنده باشین میدونی این یک شانس بزرگ. توزندگی واینکه ببین چقدر دختر ماهی هستی که والدینت اینقدر راضین الهی. همییشه سایشون روسر شما باشه زم. تولدت تبریک میگم دوست نازنینم. همینجور خشک وخالی بپذیر چقدر ایدین جون خوشتیپ وجنتلمن شده،به به ژلم زده یدین عشق چنگال نجات دهنده ماهی!
مامان مریم
پاسخ
ممنووووووووونم خانومی....باور کن شرمندم کردی گلم مرسی دوست مهربون و گلم ایشالا برای تو هم روزهای شاد و پر از ارامش باشه دوستم خیییییلی ممنونم حضورت برام قشنگترین هدیه ست زهرای ماهم قربوووووون این همه مهربونیت
خاله سانی
12 بهمن 93 22:35
مریم جوون با کلی تاخیر تولدتون مبارک ایشا.. 120 سال کنار خونواده عزیزتون همسرتون و ایدین جوون سالم و شاد باشین..چه ارزروی قشنگی و چه خوب که ادم بدونه پدر و مادرش ازش راضی هستن البته تعجبی هم نداره 100% مادر به این خوبی دختر خوبی هم واسه پدرو مادرش هست..خدا همه ی عزیزاتونو واستون نگه داره که اینقدر با محبتن
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست مهربوووونم ممنونم برای این همه محبتی که بهم داشتی و این همه وقتی که برام گذاشتی دوستم امیدوارم لایق این واژه هاباشم عزیزم خدا خانواده گل و مهربون شمارو هم براتون حفظ کنه دوستم
مامان زینب
6 دی 94 13:28
سلام به مامان مریم مهربون و گل پسر ناز و دوست داشتنیش تولدت مبارک باشه خانومی ایشالا که سالهای سال با خوبی و خوشی زندگی کنید و سایه تون بالا سر آیدین جون باشه شاید تعجب کنی که چه جوری تو این پست که مربوط به ساله قبله براتون پیام میزارم اما راستش من چند بار به صورت اتفاقی بعضی از پست هاتون رو میدیدم و میخوندم تا اینکه یه بار که تو پرسش و پاسخ به سوالم جواب دادین واقعا از جواب شما خیلی یاد گرفتم و بعد که بیشتر پرسش های مطرح شده در پرسش و پاسخ رو میخوندم از طرز جواب دادنتون ترغیب شدم که به وبتون بیام و بعد از خوندن چنتا از پستها تصمیم گرفتم از اول وبلاگتون شروع به خوندن کنم و از مادرانه هاتون بیشتر یاد بگیرم و واقعا خیلی از نوشتنتون لذت بردم و از ته دل میگم خوش به حال آیدین که همچین مادر صبور و فهمیده ای داره دیشب رسیدم به پست تولد 31 سالگیتون و دیدم که امروز هم 6 دی هست و 32 ساله شدن شما پس گفتم بهتره تو همین پست بهتون تبریک بگم من مدت زیادی هست که دیگه ننوشتم و شاید دیگه نمیخواستم بنویسم اما با خوندن مطالبتون واقعا انرژی گرفتم که دوباره بنویسم و برام باعث افتخاره که دوستی چون شما داشته باشم و خیلی چیزها رو ازش یاد بگیرم اگر افتخار بدین شما رو جز دوستان خودم داشته باشم ببوسین آیدین جون رو
مامان مریم
پاسخ
سلام زینب عزیزم من خیییلی خیییلی ممنونم از اینکه تا این حد بهمون محبت داشتید و خصوصا این تبریک تولد درست روز تولد واقعا متشکرم دوستم و باز هم ممنونم از نظر لطفت نسبت بهم...و این همه مهربونی که تو این کامنت موج میزد....احساسات خیییلی زیبایی بهم هدیه دادی که جزو بهترین کادو تولد های امسالم بود من واقعا قابل این همه محبت و تعریف نیستم و خیلی خییلی هم از دوستی باهاتون خوشحالم شما هم آیدین زیبای خونتون رو ببوسید