آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

ماشین مشتی ممدلی!

1393/10/8 18:50
نویسنده : مامان مریم
7,195 بازدید
اشتراک گذاری

این فیلم مال یکی دوماه پیشه....داشتم آپلود کردن فیلم و تو وب گذاشتنش رو تمرین میکردم که یهو موفق شدم و تصمیم گرفتم برات بزارمشآرام

این فیلم قرار نبود بیاد تو وبت و بنابراین حزفای دیگه ای هم توش هست....خصوصا ابراز احساسات منخجالتبه هرحال اون دوره خیییلی کتاب با هم میخوندیم و این یکی از شباییه که از همه کتاب خوندن هات فیلم گرفتم و این یکیشونهمحبت

 

 

و این هم این روزهای پسرک

روزی که با گرفنگی بینی بیدار شدی و با این قطار جدید تا شب مشغول بودی

                    

 

                    

 

و اون تی وی روشن پشت سرت حکایت از اینه که هروقت قطار بازی میکنی باید کارتو توماسو ببینی و شبیه سازی بزنیمحبت

و آیدین در خواب نیم روز....و باااااید اسباب بازی یا هرچیز جدید که فعلا محبوبه دستت باشه....مثل همین قطار یا اون اسباب بازی کیمدی....اون اسباب بازی سه روز دستت یود و حتی درش نمیاوردی بیرون!!!خندونکعلت محبوبیت....عمو دودی آتش نشان!!!زبان

                   

و سازه های جدید تر...

                   

این هم شیوه جدید کارتون دیدن....اونجا روی پشتی و تکیه گاهه مبله!!!

                   

کتاب های حواستو جمع کن.....پیشنهاد مریم عزیزم که عااااااااااااااااااااااشقشونی...تا حالا دوتاشو باهات کار کردم و دیگه اصلا کتاب داستان هاتو تحویل نمیگیری و با همین ها کلی حال میکنی....مرسیییی خاله مریمبوس

                   

و این هم قطار جدیدی که جدید نبود!!!!عین این قطارو داری و اونقدر دوسش داشتی و هرشب تو تخت بود و هرروز باهاش بازی میکردی که چرخاش درومده بود و هی میگفتی درستش کن....میدونی چرا خیییلی دوسش داری...چون چرخ هاش مثل لوکوموتیوه!!!یعنی اون اهرم قرمز که دور چرخ میچرخه و میشه مثل توماس....میبینی چقدر جزیی نگریمحبتبرای همین محمد دوباره برات خریدش و البته همش اون واگن اول دستته و همه جا میبریآرام

                   

 

                  

 

خوش باشی پسرک شیرینم.....امیدوارم همیشه به همین سادگی بخندیبوس

 

پسندها (20)

نظرات (48)

مامان راحله
8 دی 93 18:54
عزیزممممممممممممممم فدای اون حرف زدنت فکر کنم فقط مامانت میفهمه چی میگی خوشگلمممممممممممممم
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووونم خاله جووووووووووون الان واضح تر حرف میزنه....شما باید پارسال میدیدینش...کلا دوبله لازم بود
مهربوون
8 دی 93 19:00
عزیزززززم چه شیرین میحرفی شمااااا... قربون اووون حرفیدنت ..... ای جووون دلممممم... مریم.جوووون آیدینی رو ببوس
مامان مریم
پاسخ
قربوووونت دوستم....ممنوووووووووونم
مینا
8 دی 93 19:46
واااااااااااااااااااي ن واسه من بازنميكنه فيلمو
مامان مریم
پاسخ
چرا؟؟؟ من از آپارات دانلودش کردم و برای من و دوستان باز شد! قربونت برم مینا جون...همین که لطف کردی و اومدی ممنونم
مامان ریحانه
8 دی 93 20:18
ای جاااااااااااااااااااااانم به این شیرین زبون مریم جون صدای گل پسرمون خیلی قشنگ و ناز بود و چه قشنگ داستان و تعریف می کرد خاله فداش بشه الههههههههههههی
مامان مریم
پاسخ
ممنووووووووووووووووونم عزیزم.....قربون محبتت دوستم...خدا نکنه
مامان عليرضا
9 دی 93 0:27
اول یه سلام به دوست خوبم و آیدین طلایی.بعد یه عالمه بوس و بغل و چلوندن برای این جیگر طلا یعنی من عاشقتم آیدینی.انقدر دلم میخواست پیشم بودی میچلوندمت.مخصوصا اونجاهایی که هی میگفتی آیه آیه دوست جونم از شیرین زبونی هایی که برای آیدین نوشته بودی و نوع حرف زدنش دقیقا تناژ صداش همینی بود که امروز شنیدم. کلی بغل و بوس یادت نره. راستی توماس جدید هم مبارک پسری.علیرضا هم عین اون قطار چرخ آبی رو داره و عاشقشه. وای من هنوز تو کف کتاب خوندن آیدینم.بازم ببوسش کلی الان ذوق کردم
مامان مریم
پاسخ
سلااااااااااااااااااام الهام گلم....خوبی دوستم دلم خییییلی برات تنگ شده بود...قربوووووووووووووووووون محبتت عزیـــــــــــــــــــــــــزم تازه بعد بعد هم خیلی میگفت...یه مدت تکیه کلامش بود و الان خیلی کمتر شده...خودم فیلمو دیدم تازه فهمیدم تو همین یکی دوماهه باز چقدر فرق کرده مرســـــــــــــــــــــــی الهامم آیدین هم از یک سال و خورده ای اونو داشت و چند ماهیه دوباره شدیدا انقدر بهش علاقه مند شد که اولین اسباب بازی بود بر اثر استفاده زیاااااااااااد خراب شد قربوووووووووون علیرضام دلم براش تنگ شده زود آپ کن خیییییییییلی از این همه لطفت ممنونم دوستم...تو هم علیرضای شیرین منو خیییییییییلی ببوس
مامان
9 دی 93 1:30
ای جان فدای کتاب خوندنت عسل پسر. خیلی لذت بردم از دیدن فیلم. حسابی ماچش کن مریم جون.
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووونم عزیزم....قربون محبتت دوستم مرسی از لطفی که داری خانومی
مامان سوده
9 دی 93 2:27
واییییییییییییییییییی عشقمممممممممممممممم نفسممممممممممم عزیزمممممممممممممممممم جانمممممممممممممم....الهی من به فدات...قربون صدای قشنگ مادر و پسر بشم من.
مامان مریم
پاسخ
قربووووووووووووووووووون محبتت برم مــــــــــــــــــــــــــــــــن سوده جووووووووووووووووووووونم خدا نکنه عزیــــــــــــــــــــزم.....فدای دوست خوبم
مامان و باباي امير
9 دی 93 8:16
سلام خانومی عزیز منم نتونستم فیلمو باز کنم البته مشکل از فلش پلیرم بود ولی چقدر خوبه که از همه امکانات استفاده کنیم ماشالابه دوستای هنرمندم راستی هم کتابا وهم قطار ماشینی آیدین جونی چشامو گرفت هردوشون عالین مبارکش باشه عزیزم سعی میکنم واسه امیرم پیدا کنم وبگیرم به این میگن چشم هم چشمی.
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم.....اشکالی نداره گلم...چیزی هم از دست ندادی....از دیروز به خودم میگم اینم فیلم بود گذاشتی....آخه خیلی توش بال بال زدم و باید یه فیلم به نیت اینجا گذاشتن بگیرم و توش جلوی خودمو بگیرم که حرف نزنم قابلی نداره دوستم....کتابها معرفی مریم خوبم بود و خیلی آیدین دوسشون داره....مفاهیم رو تو قالب بازی یاد میده و خیلی خوبه....به این میگن نکته برداری که من هم از وبت زیاد داشتم....مثل اون ته دیگ کدو که امتحان کردم و عاااااااااااااالی بود...ممنووووووووووونم
مامان مینا
9 دی 93 10:24
سلام به مریم جون و ایدین نازم همیشه عکساشو میدیدم ولی امروز صداشم شنیدم و ای جووووووووووووونم با اون شیرین زبونیاش چقدم خوووووب قصه مشدی ممدلی رو توضیح میده الهی چقدم تند تند توضیح میداد بچمون زرنگه دیگه . پس چی
مامان مریم
پاسخ
سلام مینا جونم ممنوووووووونم عزیزم.... اون دوره جرو قصه های محبوبش بود....و این هیجان موقع تعریف ماجرا یا قصه همیشه هست و باعث میشه خیلی تند تر از مواقع عادی حرف بزنه قربوووووووونت
الهام
9 دی 93 10:25
فدات بشم آیدین جون خیلی هم گوشم شنوا شد به صدای شما و مامانت چه جالبه که درست مثل علیرضا وقتی میخوای بخونن و میگی بخون همون چیزی رو که دلشون میخواد بگن ادامه میدن و شاید هم اصلا ربطی به ماجرا نداشته باشه راستش منم با دوبلۀ خودت خوب فهمیدم چی میگه. اتفاقا زبون علیرضا هم همیشه دوبلۀ خودم رو لازم داره قطار جدید مبارک. خوبه که بهش علاقه داره و سرگرمه از طرف من ببوسش اساسی مریم جون باید فایلش رو برای علیرضا هم پخش کنم ببینه
مامان مریم
پاسخ
خدا نکنه الهام جوووووووونم ممنونم عزیزم...صدای من که پارازیت بود....تازه تو اون یکی کتابهایی که خونده صدای باباش هم بود و این کم پارازیت ترینشون بود که بابایی رفته بوده چایی بیاره و وگرنه بقیه کتاب خوندن ها خیلی بال بال توش داشت آره.....مثل اون تونل که آیدین ربطش داد به شمال رفتن الان کمتر دوبله لازم داره الهام جون....خصوصا وقتی حرف عادی میزنه....و من برای همین دوماه پیش هم دلتنگم و برای همین فیلم اون دوره رو انتخاب کردم قربوووووونت عزیزم...ممنونم....ببوووووووس علیرضای گلم رو
شيوا
9 دی 93 11:38
وای مریم جون دلم غش رفت برا کتاب خوندن آیدینی,درسته ماشا... حسابی ناز و تو دل بروست ولی اصلا تصورشو نمیکردم آیدین این همه بامزه باشه,حق دارین واسه قربون صدقه هاتون من اونجا بودم حسابی میچلوندمش حالا شادوینو نمیدونین چه ذوقی کرده بود برا آیدین برا همینم الان دارم فیلمو دانلود میکنم تو گوشی داشته باشم اخه مادر و دختر دلمون ضعف رفت
مامان مریم
پاسخ
قربوووونت برم شیوا جونم....ممنونم از این همه لطفت عزیزم....خیییلی مهربونی راستش ابراز احساسات من زیادیه....همیشه سعی میکنم تو وبش قربون صدقش نرم چون اینارو قراره وقتی بزرگ شد بخونه ولی عوضش همیشه با همیم حسابی از خجالتش درمیام و برام عادت شده و تو فیلم گرفتن هم یادم نمیمونه الهی قربووووووووووووون شادوین خوشگلم برم منانقدر که دخملی مهربووووووووووونه باز هم از محبتت ممنونم....ببووووووووووووس شادوین خوشگل منو
مامان آروین(مهناز )
9 دی 93 12:25
وایییییییییییییییییییییی عزیزمممممممممممممممممممممم فدای آیدینم بشم منننننننننننننننننننن با این کتاب خوندنش خیلی با حال بود مریم جون امیدوارم همیشه خوش باشید
مامان مریم
پاسخ
مرســــــــــــــــــی مهناز گلــــــــــــــــــــم ممنونم برای ارزوی زیبات عزیزم
مامان آروین(مهناز )
9 دی 93 12:25
خصوصی دوستم
مامان مریم
پاسخ
اومدم دوستم
مریم(مامان کیان)
9 دی 93 13:19
وای مریم چقدر کیف کردم از این قصه گفتن و کتاب حوندنشقربونش بشم مثل ماه میمونه خیلی با مزه لغات و ادا میکنهحق داری هی پشت هم و محکم بگی فـــــــــــــــــــــــــــــــدات شم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم مریمی خوبم خدا نکنه دوستموای انقدر بدم میاد مامانا هی قربون صدقه بچشون برن....ولی وقتی اونجوری و با هیجان حرف میزنه یا از دستاش هم استفاده میکنه خیلی میذوقم
مریم(مامان کیان)
9 دی 93 13:20
خدا رو شکر که آیدین این کتابا رو دوست داره همه اش با خودم فکر میکردم اگر خوشش نیاد و کتابا بی مصرف بمونه خیلی بد میشه!!!!! عزیزم نیازی به تشکر نبود همینه آیدین علاقمنده و باهاش سرگرم میشه خودش کلی ارزش داره
مامان مریم
پاسخ
و باز هم ازت ممنونم....راستش روزی که پیک کتاب هارو اورد با دیدن اینکه رنگی نیستن و باید آیدین رنگشون کنه فکر میکردم خوشش نیاد ولی الان میبینم تازه باعث شده رنگ کردن رو یاد بگیره و علاقه نشون بده به مداد و مداد رنگی مرســـــــــــــــــــی عزیــــــــــــــــــــــزم
مریم(مامان کیان)
9 دی 93 13:22
وای لنگه اون قطار و کیان داشت و خیلی هم دوستش داشت اما لوکوموتیوش شکست و با اینکه هنوز 2 ساله نبود که خریدیمش و لوکوموتیوشم انداختیم دور اما واگنا رو هنوز داره و خیلی دوستشون داره مبارکت باشه آیدین جونم بازم توماس خریدی انقدر خوشم میاد آیدین اسباب بازی هاشو خیلی دوست داره و همه جا با خودش میبره خدا واست نگهش داره
مامان مریم
پاسخ
قربووووووون کیان جونممریم این لوکوموتیو قبلی هم با اینکه داغوووون شده دلم نیومده دور بریزم و گذاشتم یه روز آیدین خواب بود بشینم به تعمیرش همه اجزای متلاشی شده ش رو هم نگه داشتم آره از همه جا گذشته...چند روز اول باید به عموهای تو مسیر هم نشون بده...حتی شده از پشت شیشه
مریم(مامان کیان)
9 دی 93 14:11
وای چقدر خوب که به مداد رنگی هاش علاقه نشون داده و حتی رنگ آمیزی هم میکنه خدا رو شکر ولی باور کن اصلا نیازی به تشکر نیست من فقط اون کتابا رو بهت معرفی کردم و این خودت بودی که باعث شدی آیدین بهشون علاقمند بشه فکر کنم چون مفتهیمش خیلی ساده ست بچه ها زودتر باهاش رابطه بر قرار میکنن
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم البته هنوز رنگامیری خیلی تو کادر و مرتب نیست ولی همین که مثل قبل کل صفحه رو خط خطی نمیکنه و سعیشو میکنه تو کادر مربوطه رو رنگ کنه خیییلی خوبه آره خیلی ذوق میکنه وقتی بهش میگم پسر کوتاه رو ابی کن میدونه کدوم کوتاهه و کدوم بلنده و رنگارو میشناسه قربوووووونت
مامان محمد مهدي (مرضيه)
9 دی 93 14:44
كلي نوشتم همش پريد
مامان مریم
پاسخ
قربونت عزیزم....ممنونم...چه با کامنت و چه بی کامنت عزیزی
مامان محمد مهدي (مرضيه)
9 دی 93 14:50
اي جونمممممممممممممممممم فداي حرف زدن با هيجانش سلام مريم جون ماشاالله خيلي ناز حرف ميزنه و شديدا دوبله لازمه از شنيدن صداي گرم و مهربانت بسي لذت بردم دوستم خدا براي هم حفظتون كنه چقدر خوبه در حين فيلم گرفتن حرف ميزنه،‌محمدمهدي به محض اينكه چشمش به دوربين بيفته ديگه ادامه نمي ده من بيشتر فيلماشو بايد يواشكي بگيرم به خاطر همين معمولا از راه دوره و صدا خيلي واضح نيست
مامان مریم
پاسخ
ممنووووووووونم مرضیه جوووووووونم مرسی از این همه محبت و لطفت دوستم راستش ما هم بیشتر مواقع این سناریو آشنای شمارو داریم.....میاد دوربینو میگیره میگه بده ببینم برای همین اون شب که جو گرفته بود و داشت برام کتاب میخوند بدون دخالت در فیلم برداری، من هم یه نفس حدود 10 تا فیلم از 10 تا کتاب که خوند رو گرفتم و اخرش دیگه دوربین رو گرفت
الهام
9 دی 93 16:27
سلام مریم جون دوباره اومدم و برای علیرضا پخش کردم ولی حالا دیگه دست بردار نیست و میگه آیدین بیار! آیدین بیار! باید دانلودش کنم
مامان مریم
پاسخ
الهی قربووووووونش برم....مهربوووووووووووون آیدین هم عکس های علیرضا رو دوست داره....خصوصا ماشین بازی هاشو
الهه مامان مبین
9 دی 93 16:38
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام . وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه پست قشنگی . کلی لذت بردم از حرف زدنت عزیز دلم . وای مریم جون چقدر دوست داشتم صداتون رو بشنوم خیلی خوشحالم که فیلم آیدینم رو گذاشتی . ای جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
مامان مریم
پاسخ
سلااام الهه جووووون ممنوووووووووووونم عزیزم....قربون محبتت دوستم مرسی برای این همه لطفت عزیزم
الهه مامان مبین
9 دی 93 16:42
قربون اون حرف زدنت نفسم . سلامت باشی همیشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه نازنینم
مامان مریم
پاسخ
خدا نکنه خاله جوووووووووووووونم ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
الهه مامان مبین
9 دی 93 16:43
فدات بشم من که اینقدر قطار دوست داری عسلچه خوردنی من . وای مریم جون خدا از چشم بد دورتون کنه . برای پسرم حتما اسپند دود کن گلم
مامان مریم
پاسخ
مرسی الهه عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــزم....حتما دوستم....و باز هم تشکر برای اینهمه محبت و مهربونی
الهه مامان مبین
9 دی 93 16:43
پیشاپیش کریسمس مبارک عزیزای من
مامان مریم
پاسخ
من هم بهت تبریک میگم دوستم
الهه مامان مبین
9 دی 93 16:44
یه عالمههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس و قلب برای مریم ماهم و آیدین عسلی خودم
مامان مریم
پاسخ
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــزمی مهربووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
الهه مامان مبین
9 دی 93 16:46
گل آوردم تو گلدون فقط برای آیدین جون _________________¶ ________________¶¶ _________¶______¶¶¶______¶ __________¶¶___¶¶¶¶____¶¶ __________¶¶¶__¶¶¶¶¶__¶¶¶ __________¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶¶¶¶ ___________¶¶__¶¶¶¶¶__¶¶ ____________¶_¶¶¶¶¶¶¶_¶ ____________¶_¶¶¶¶¶¶¶_¶ _________¶___¶_¶¶¶¶¶_¶ _________¶___¶_¶¶¶¶¶_¶____¶ _________¶____¶¶¶¶¶¶¶_____¶ _________¶¶_____¶_¶______¶¶ _________¶¶______¶______¶¶ __________¶¶_____¶_____¶¶¶ __________¶¶_____¶_____¶¶¶ __________¶¶¶_____¶___¶¶¶¶ __________¶¶¶¶____¶___¶¶¶ ___________¶¶¶____¶___¶¶¶ ___________¶¶¶____¶__¶¶¶ ___________¶¶¶¶___¶__¶¶¶ ____________¶¶¶___¶_¶¶¶ ______¶______¶¶¶__¶_¶¶¶___¶ _______¶_____¶¶¶__¶_¶¶___¶ _________¶____¶¶__¶_¶___¶ __________¶___¶¶__¶____¶ __________¶___¶¶_¶_____¶ ___________¶___¶_¶____¶ ___________¶____¶_____¶ ____________¶__¶_____¶ ____________¶__¶_____¶ ___¶¶¶¶¶_____¶_¶____¶__¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___¶_¶___¶_¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶___¶¶____¶_¶__¶_¶¶___¶¶¶¶ ¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶__¶_¶_¶_¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶ ¶¶¶_____¶¶¶¶¶_¶_¶¶_¶¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶______¶¶¶¶_¶_¶__¶¶¶¶_____¶¶¶ ¶¶¶________¶¶_¶_¶__¶¶_______¶¶¶ ¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶ _¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶_______¶_¶_¶_¶_¶_¶_¶_____¶¶ _¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶ ¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ ¶____________¶__¶¶__¶__________¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__________¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ________¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶ ______¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶ _____¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶ ____¶¶___¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶___¶¶ ___¶¶_____¶_____¶_____¶_____¶¶ __¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶¶ __¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶ __¶___¶___¶___¶___¶___¶___¶___¶ __¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶_¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶_______________________¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
مامان مریم
پاسخ
خودت گلی شما عزیزم.....ببووووووووووووووووووس مبین خوشگلمو
مامان کیانا و صدرا
9 دی 93 17:41
وای مریمی جونم!!!!!ببوس آیدین جونی نازوچه خوشگل حرف میزنی گلمبابا فک کنم کلا پسرا طوری حرف میزنن که فقط مامیهاشون میفهمنایشا...همیشه سالم و خوش زبون باشی گلم
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووووونم عزیزم تازه این خوبه باید پارسالش رو میدیدی....باباش هم نمیفهمید چی میگه ولی اون که کم نمیاورد...همین جوری حرف میزد اما من همییییییییییییشه میفهمم جوجوم چی میگه....الان دیگه خیلی واضح تر حرف میزه و هممون برای اونجوری حرف زدنش دلتنگیم مرســــــــــــــــی دوستم
مامان کیانا و صدرا
9 دی 93 17:42
راستنش منم خیلی دوست داشتم از فیلمهای صدرایی استفاده کنم ولی هنوز وقت برای یادگیری نذاشتمیه روزی منم میذارم
مامان مریم
پاسخ
خیلی ساده بود....عضو اپارات بشو برو تو کاربریت اونجا خودش راهنماییت میکنه.....دو تا لینک هم برات میزارم که ببینی و راحتتر یاد بگیری این اموزش آپلود کردن فیلم http://www.aparat.com/v/Pr2Xy/%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%A7%D9%BE%D9%84%D9%88%D8%AF_%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86_%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88_%D8%AF%D8%B1_%D8%A7%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA و این هم آموزش گذاشتن کد تو وب http://kolbemadarane.niniweblog.com/post17.php
مامان کیانا و صدرا
9 دی 93 17:45
ضمنا قطار خوشملتم مبارکه عزیزم
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جوووووووووونم
مامان
9 دی 93 21:26
مریم جون عزیزم،خیلی خوشحال شدم اومدی پیشمون. نه فدات شم آرایشگری بلد نیستم،اما توی آرایشگاه به نحوه مو کوتاه کردن زیاد دقت میکنم.یه بار هم توی شبکه آموزش یه برنامه دیدم اصلاح موی سر آقایان بود.خط ریش و دور موهای همسری رو هم یاد گرفتم مرتب میکنم.یه راه خاصی داره اونو بلد باشی خیلی راحته مو کوتاه کردن. روی ماهتونو میبوسم.
مامان مریم
پاسخ
سلام دوستم....خواهش میکنم عزیزم خیلی قشنگ موهای گل پسری رو زده بودین......من که اصلا نمیتونم همچین هنری داشته باشم....اتفاقا از آرایشگاه هم خوشش نمیاد ولی چاره ای هم نیست مرسی گلم....من هم امیر حسین نازمو میبوسم
مامان فهیمه
10 دی 93 1:36
سلام مریم جونم اون روزی که لایک زدم پستتو ببخشید نظر نزاشتم آخه اصلا نمیشد باید یه کاری انجام میدادم.وگرنه همون موقع قربون این صدای دلنشین و دوست داشتنیه آیدین جونم میرفتم.حق داری والا انقدر از ته دل نازش کنی.درکت میکنم بعضی وقتا این وروجکا با دلمون چه میکنن البته همیشه یه چیزی بهت بگم مریم جون شاید باورت نشه علی برعکسه آیدین هیییییییچ علاقه ای به وسایل نقلیه نشون نمیده نه ماشین نه قطار نه هواپیما.هییییچ اصلا یک بارم نشده بره سراغ ماشیناش یه کم هلشون بده هر چقدر من بیارم بگم بیا ماشین بازی . میبینی بچه ها چقدر با هم فرق میکنن. شاید بعدا علاقه مند بشه الان که .... یه چیزه دیگه اینکه خیلی ذوق میکنم وقتی میبینم آیدین انقدر به اسباب بازیهاش وابسته هست تو هر زمانی به یه کدومشون دل میبنده و ...با خودش همه جا میبره، باهاشون میخوابه،خیلی دوست دارم علی تو این زمینه هم برعکسه آیدینه اگه جایی بخوایم بریم که بخوام مشغول باشه و اونجا بچه ای نباشه اگه خودم چیزی واسش بردارم وگرنه خودش اصلا . تازه منم که برمیدارم و میارم واسش خیلی استقبال نمیکنه.
مامان مریم
پاسخ
سلام فهیمه جونم.....این چه حرفیه دوستم....من باید عذرخواهی کنم که یادم رفته بود وبت رو ببرم تو مطالب دوستان و این همه پست داشتی و من ندیده بودم اتفاق من اصلا لایک هامو نگاه نمیکنم و اتفاقی متوجه شدم و یادم افتاد خیلی وقته پست نداشتی و نگران شدم ممنووووووووونم دوستم....مرسی از محبتت عزیزم چقدر جالب....برعکس ایدین که از 11 ماهگی فهمیدم خیییلی ماشین دوست داره و هنوز ادامه داره....البته الان دیگه ماشین معمولی دوست نداره....قطار و اتوبوس و کامیون و تریلی و ماشین های سنگین بعضی پسر بچه ها هم توپ بازی دوست دارن که ایدین هم دوست داره ولی نه اونقدر شدید مثل ماشین و قطار این عادت حمل اسباب بازی فقط به اسباب بازی محدود نمیشه....دیشب یه سی دی کارتون قطار باهاش بود که تو نایلون بود و کلی صبر کردم بخوابه که بتونم از دستش دربیارم و صبح تا چشماشو باز کرد سراغشو گرفت....یا بسته پاستیل حروف انگلیسی که عکس قطار روشه و تا سه روز نخورد و همه جا حتی خونه مامانیش با خودش برد
مامان فهیمه
10 دی 93 1:39
راستی عزیزم علی هم چند ماهی میشه که خیلی بیشتر از قبل به کتاباش علاقه نشون میده و حتما حتما قبل از خواب باید قصه واسش بخونم .این کتابای حواستو جمع کن چطوریه موضوعش ؟از سه سال به بالا هست یا نه دو سال +؟ همه ی کتابفروشی ها دارن دیگه؟؟؟
مامان مریم
پاسخ
فهیمه جون من کتاب هارو از اینجا خریدم http://www.bekhan.com/main/?page=30&bi=1127526 از بیرون و کتاب فروشی ها هم میتونی دونه دونه بخری و اگه خوشت اومد ادامه بدی ولی من ترجیح دادم همشو بخرم و دونه دونه برم جلو تا حالا دوتاشو با هم کار کردیم و آموزش مفاهیم بوده.....برای 2 تا 7 ساله و تو نت اسم کتاب رو بزنی میبینی که خیلی هم استقبال شده مفاهیم رو با بازی و رنگامیزی یاد میده....کتاب رنگی نیست...یعنی یه سری نصویر بدون رنگه و از کودک میخواد اونا رو با آموزش رنگ کنه مثلا...آموزش کوتاه و بلند....چاق و لاغر....پهن و باریک....سرد و گرم....بالا و پایین....جلو و عقب....تند و شیرین....پوشیدنی و خوردنی....بزرگ و کوچک اینا کتاب دو بودن که ایدین خیلی هم استقبال کرد مثلا کدوم یک از اشکال زیر پوشیدنی هستن...اونهارو رنگ کن کدوم یک از وسایل زیر اسباب بازی هستن اونهارو رنگ کن فیل بزرگ را ابی و فیل کوچک را قرمز کن پسر لاعر را بنفش و پسر لاغر را نارنجی کن آش گرم راسبز و آش سرد را زرد کن و کتاب یک ارتباطات بود....چی به چی ربط داره؟ هر حیوونی چه غذایی میخوره؟ شکل های مثل هم را به هم وصل کن بیشتر باید با خط تصاویر مربوط به هم رو به هم وصل میکرد بقیه ش رو هنوز ندیدم ولی اموزش مفاهیم دیگه ست به نظرم اگه نزدیکی هاتون هست یک و دو رو بخر و اگه علی جون هم علاقه مند بود ادامه بده
مامان سمانه
10 دی 93 10:17
سلام مریم جون ، احوالت چطوره ؟ ی چیز جالب یخوام برات تعریف کنم دیشب اومدم همین پستتو خوندم ولی وقت نداشتم نظر بزارم ، نتونستم ویدیو آیدین جونم ببینم خیلی ناراحت شدم ولی دیشب تو خواب ، خواب آیدین جونمو دیدم ک دارم ویدیو شو میبینم ، خیلی برام جالب بود صدای شما هم تو خواب شنیدم خیلی جالب بود ، آخه دیشب وقتی موفق نشدم ویدیو رو ببینم خیلی ناراحت شدم ؛ ولی بعد خوابشو دیدم ببینید چقد شمارو دوست دارم ک خوابتونو میبینم ولی باز از این موضوع ناراحتم ک چرا ویدیو باز نمیشه
مامان مریم
پاسخ
سلام سمانه جووونم...ممنونم عزیزم قربووونت برم عزیزم....ممنونم از محبتت دوستم الهی....این که میگن دل به دل راه داره اینجوریه دیگه اشکالی نداره دوستم.....مهربونیتو عشقه عزیزم
مامان سمانه
10 دی 93 10:18
عزیزم موضوع کتاب حواستو جمع کن چیه ؟میشه راهنماییمون کنی؟
مامان مریم
پاسخ
سمانه گلم...چقدر خوب که از الان به فکر آموزش دخملی هستی برای آریسا جونی خیلی زوده و کتاب برای 2 تا 7 ساله ولی توضیحشو تو جواب فهیمه جون کامل نوشتم عزیزم
مامان سمانه
10 دی 93 13:11
ممنونم از راهنماییت عزیزم ب نظر خیلی خوب میاد ، تو مایه های پکیج صد آفرینه دیگه؟ ولی ب نظرم صد آفرین حافظه ی کودک و بیشتر تقویت میکنه ، ولی این روی استعدادای دیگه ی کودک مث تلاش کردن و اراده ؛ پشتکار چون ب نظرم بچه های این دوره هیچ علاقه ای ب درس خوندن ندارن و همیشه بهونه میارن ب نظرم این پکیج بتونه کمکی ب پشتکار بچه کنه حالا ب نظر شما صد آفرین بهتره یا این پکیج؟
مامان مریم
پاسخ
راستش سمانه جون ما قبلا تو پرسش و پاسخ و همین وب خودم کلی درباره پکیج صد افرین صحبت کردیم من هم برای ایدین از دوسالگی خریدم و خیلی هم خوب بود ولی الان میگم من جات بودم میخریدم...از شش ماهگی هم بهش تصویر نشون میدادم و اسم تصویرو میگفتم....مثل توپ....قاشق....عسل....شتر!!! ولی اصلا رو خوندن تمرکز نمیکردم فقط تصویر و یادگیری اسم ها و یه چیز دیگه....اشتباه منو تکرار نکن....وقتی خوب یاد گرفت و مثل بلبل کارتهارو خوند تو جمع برای همه تکرار نکن که دچار اضطراب بشه و آزمون هم ازش نگیر...فقط هروقت علاقه داشت باهاش کار کن و یادت باشه اولین الویت لذت بردن و بازی کردنه نه با اصرار اموزش داشتن که تو سالهای بعد از آموزش زده بشه.. و این کتاب ها ربطی به پکیج صد افرین نداره صد آفرین به بچه ها یه سری اسم یاد میده و نوشته اون اسم حیوانات....اشیا....خوراکی ها.....پوشیدنی ها....سبزیجات.....میوه ها....مشاغل...مکان ها....رنگ ها....اعداد و ..... ولی این کتاب رو تمرکز و یادگیری مفاهیم و تقویت مهارت دسته مثل وصل کردن چیزهای مربوط به هم....خط کشیدن روی نقطه چین ها برایبه تصویر کشیدن شکل مورد نطر رنگ کردن شکلی که باید خودش پیدا کنه....یه جور کتاب کاره و چون با بازی همراهه بچه خسته نمیشه وگرنه من با آموزش مستقیم مخالفم....اینو آیدین دوست داشت و اصرار داره که باهاش بشینم به سوال و جواب و نقاشی آیدین عااااااااااشق فلش کارت های صد افرین و سی دی آموزشیش هم هست ولی من اصلا رو نوشته تاحالا تمرکز نکردم و نخواهم کرد
مامان آنیسا
10 دی 93 15:15
قربون این آقا پسر شیرین زبون بشم من همیشه شاد و سالم باشی قشنگم
مامان مریم
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنونم دوستم
مامانی ِ یسناجون
10 دی 93 17:34
ای جووووونم عزیــــــــــــــــــزم. چه باحالی تو .... چه خوشگل کتاب میخونی... صدات چه نازه ...عاششششقت شدم آیدین جونم ببوس مامانش آیدین نازو جای من
مامان مریم
پاسخ
ممنووووووونم دوست خوووووبم مرسی از محبتت عزیزم....شما هم یسنا گلی رو ببوس دوستم
مامان کیانا و صدرا
11 دی 93 9:31
راستی مریمی جون!نمیدونم میونه ی آیدینی با کامی جون چطوره؟؟ولی راستش یه سی دی هوشمند هست به نام آرین...ما زمان کیانا گرفته بودیم و در حال حاضر صدرا هم بازی میکنه و خیلی دوسش داره آموزشیه...اگه دوست داشتی میتونی واسه پسری بگیری با بازی و شعر مفاهیمو آموزش میده.یه تنوعیه واسه پسری.حالا یه ساعت فک زدم بعد خودت مینویسی میشناختمش و دوسشم ندارم یا داریم ولی استفاده نمیکنیم و بعد من ضایع میشم.خخخخخخخخخ
مامان مریم
پاسخ
سلااام دوستم نه نگران نباش...اصلا اسم این سی دی رو هم نشنیده بودم و الان یه سرچ زدم و دیدمش خیییلی ممنونم از پیشنهادت عزیزم راستش به نظر خیلی هم خوب بود ولی آیدین تا حالا اصلا با کامپیوتر و گوشی موبایل و هیچ بازی کامپیوتری دیگه ای سروکار نداشته....نه تبلت ...نه لبتاپ و نه گوشی فقط هروقت خواهرمو میبینه اون پو بدبخت رو تا خرخره غذا میده و بازی میکنه و تو استخر و پیست ماشین و هزار تا جای دیگه خفه میکنه و چون خیییلی استعداد داره که زود یاد بگیره...چون از تو گوشی جدیدی که من باید چند روز دستم باشه تا کار باهاشو یاد بگیرم زود سردرمیاره و ....فعلا دوست ندارم با کامپیوتر سروکار داشته باشه....درسته مزایایی داره ولی میشناسمش که اگه بفهمه مبشه با لبتاب بازی کرد حتی آموزشی کنترلش سخت خواهد شد و من هم دوست ندارم از الان وارد بازی های کامپیوتری بشه ولی حتما این لوح هوشمند رو تهیه میکنم برای بعدها احساس کردم آموزشش با بازیه و مناسبه....ممنوووووونم دوستم
مامان آروین(مهناز )
11 دی 93 13:23
مریم جان خصوصی
مامان مریم
پاسخ
سلام مهناز جون تو پرسش و پاسخ همه از این صفحه جدید حرف میزنن و خوشحالن اتفاقا خوشگله و برای هیچکدوم هم مشکلی پیش نیومده باید بیایی پایین تا ورود رو ببینی اومدی؟ اصلا الان کامنت منو هم که نمیتونی ببینی....پس کامنتتو تاییدی میکنم که تو جوابام ببینی بیا پایین بعد میتونی اسم کاربری و پسوردتو بدی اگه باز برات نمیاد از ورود وب من امیحان کن! نتیجه رو بهم بگو دوستم
مامان فهیمه
11 دی 93 15:20
مرسی مریم جون از راهنماییت واسه کتابها حتما این کارو میکنم.
مامان مریم
پاسخ
قربونت دوستم...خواهش میکنم عزیزم
بانو
11 دی 93 17:17
من موفق نشدم فیلمتو ببینم عزیزم ولی از تعریفای بقیه معلومه که خیــــــــــلی شیرین زبونی
مامان مریم
پاسخ
ممنونم بانوی عزیزم شما لطف دارین دوستم
مونا
12 دی 93 3:14
سلام. چه صداهای نازی دارن مادر و پسر!ماشاله.منم مشتاق شدم کتابا رو بخرم.راستی آپ شدم بالاخره!!
مامان مریم
پاسخ
سلام دوستم...ممنونم عزیزم امیدوارم شما هم راضی باشی....چشم مونا جون
مهسا مامان نویان
12 دی 93 13:13
قربون اون زبون شیرینت مریم جون چقدر بامزه تعریف میکنه خراب چه قشنگ میگه آدم میخواد بخورتش از طرف من یه بوس محکم بکنش
مامان مریم
پاسخ
ممنووووونم مهسا جوووون قربون محبتت عزیزم....چه جالب...من هم اون قسمت خراب رو از همه بیشتر دوست دارم و حرکات دستها مرســــــــی دوستم...ممنونم
مونا
13 دی 93 0:15
سلام.چه مادروپسرخوش صدایی....اپ شدم ازکتابایی که برای ایدین گرفتی راضی هستی؟
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووونم مونای عزیزم آیدین کتاب خیلی دوست داره و با اینا هم یه چیزایی یاد میگیره هم درراستای بازی بوده و آموزشی نبوده
مونا
13 دی 93 13:54
سلام مجدد دوست خوبم.راستش داشتم الان دوباره پستتو میخوندم که دیدم تامن از باران غافل شدم دودستی شیرجه رفته تو ظرف عسل..!میخواستم هم از حضورت هم نظرات قشنگت که تووبلاگ علی و باران گذاشتی تشکر کنم هم چه خوبه آیدین لگوبازی میکنه. برای بچه ها خوبه.پسرگلم رو ببوووووووووووس.امیدوارم طبق دعای زیبای اخر پستت همتون شاد و خندان باشید.آمین.
مامان مریم
پاسخ
ممنووووووونم مونای عزیزم ای جوووونم....من انقدر خوشم میاد بچه ها یواشکی یه چیزی میخورن...مثلا آیدین هم لب به لبو و باقالی نمیزنه انقدر خوشم اومد نوشتی باران سروصورتش رو لبویی کرده بود و با اشتها تند تند میخورده خواهش میکنم گلم و مرسی عزیـــــــــــزم....الهی آمین دوستم
mahtab
13 دی 93 16:00
سلام مریم جانم صدای ناز آیدین جان رو تو وب علیرضا شنیدم اما فیلمی که تو وب خودتونه برام باز نشد متاسفانه ببوسش از طرف من این شیرین زبون رو خوش باشید در کنار هم و سلامت
مامان مریم
پاسخ
سلام مهتاب جونم قربونت دوستم....اون صدای خود علیرضا جونه ممنونم عزیزم....شما هم پسرک نازمونو ببوس دوستم
مامانی
20 دی 93 16:49
سیستممان یاری نکرد چند روزه درگیرشم ولی نمیشه خیلی دوست داشتم صدای ایدین عزیزمو بشنوم ولی قسمتمان نشد
مامان مریم
پاسخ
فدای سرت دوستم قربون مهربونیت خانومی مرسی لطف کردی و رفتی سراغ پست های قبلیم