آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

آیدین جونم تولدت مبارک

1393/7/12 17:04
نویسنده : مامان مریم
4,098 بازدید
اشتراک گذاری

سه سال گذشت.....از اون روز قشنگ که تربچه ای که 9 ماه باهاش حرف زده بودم و نوازشش کرده بودم تو بغلم گذاشتن و من یادم رفت درد داشتم و هنوز درد دارم...

سه سال گذشت....از روزایی که دلم میخواست بتونی جغجغه دستت بگیری و تکونش بدی...بتونی لبخندای عمیق بزنی...بتونی عروسک تو دستمو با چشمای خوشگلت دنبال کنی...

چه آرزوهایی داشتم و اصلا نمیتونستم تصور کنم سه سال بعد پسرم یه هویت و شخصیت و سلیقه واسه خودش پیدا میکنه و من باید خودمو با خواسته ها و آرزوهای اون تطبیق بدم....

                                    

تولدت مبارک شیرین ترن اتفاق زندگیمون.....تولد سه سالگیت مبارک آیدین توماس دوست و عشق قطار مامانHeart Smile

فقط 1 سالت بود که فهمیدم کانال mbc3 صبح ها کارتونی میده از یه قطار که تو انقدر عاشقشی که فقط دهنتو برای صبحانه باز و بسته میکنی و تا ته ظرفتو هم میخوری....اسم اون کارتون Thomas & Friends بود و دایی محسن گشت و برام پیدا مکرد و دانلود کرد تا پسرکم بیشتر لذت ببره....و تو این دو سال اصلا علاقه ات کمتر نشد که بیشتر هم شد و من هم تصمیم گرفتم تم تولد سه سالگیتو توماس بگیرم...ولی...

توماس تو ایران اصلا شناخته شده نیست.....فایلاشو با محبت دوستم ساناز جون پیدا کردم ولی لیوان و بشقاب و سفره و ....هیچی نتونستم پیدا کنم....اصلا کسی نمیشناختش....کیک رو هم خیلی گشتم تا پیدا کنم

خلاصه اینکه ببخش خیلی مختصر بود ولی تو با همین تزیینات کوچولو هم خیلی خوشحال شدی و همین مرا بس

                              

                  

                  شکلکهای جالب آروین

امیدوارم تونسته باشم خوشحالت بکنم آیدین مهربونم

 

                  

 

                 

 

                 

 

                 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

و این هم آیدین من که قبل از شروع تولد کادوهاشو باز کردflowers and birthday gifts emoticon

و همه عکس ها برش خورده ان چون اصلا بند نمیشدی ازت عکس بگیرن

                

 

               

 

               

 

               

 

               

اصلا سر شام نیومدی و با سپیده تو اتاق بازی میکردی و سپیده هم تو اتاق شام خورد ولی کیک خوب خوری و اینم آثار رو صورتت

               

و این هم میز شام تولد پسری

               

 

             

 

             

 

             

 

             

 

             

 

             

 

             

 

             

 

             

 

             

 

             

 

عکاسی رو سپرده بودم به بقیه و مطمئنا کسی به حوصله من نیست که اونقدر ادا دربیاره تا دوربینو نگاه کنی و از اون بدتر اینکه زوم کرده بودن و عکسا تار افتاده و یا  فلشو خاموش کردن و ....

خلاصه اینکه آیدین گلم امیدوارم بهت خوش گذشته باشه چون من دقیقا یک هفته تموم در حال ایمیل بازی با دایی محسن بودم برای فرستادن فایل ها و اون طفلی هم کلی فتوشاپ و بعد هم بارها برای چاپشون رفت تا شد اینی که میبینی....و یک هفته هم تمیزکاری خونه و مقدمات و ....

دایی محسن خیــــــــــــــــلی ممنونم

و دوست گلم مریم عزیزم که کلی باهام برای غذا و چی درست کردن و ...همکاری و همفکری کرد.....مریم جونم دوست دارم

و ساناز مهربونم که فقط به خاطر آیدینم همه فایل های توماس رو برام پیدا کرد......ساناز گلم خییییلی ماهی...ممنونم دوستم

و محمد خوبم که همه برو بیا و خریدامو برام بدون هیچ ایراد گرفتنی انجام داد و خونمونو از جمعه قبل مثل دسته گل تمیز کرد

بعد شام رفتین تا کیکتو تحویل بگیرین و یه اسباب بازی کیمدی از قنادی خریدی که یه سی دی هم باهاش بود و انقدر آهنگ های شاد و خوبی داشت که بعد شام کلی با باباو عمو امیر و بقیه رقصیدینYatta

و این ها هم عکس های فردای تولد چون اصلا عکسای تولد برام راضی کننده نبود و به پیشنهاد مریم جون گلم مامان کیان خوشگلم

 

                

 

               

 

               

 

               

 

               

 

               

 

               

 

               

 

               

 

               

و این هم روز قبل و کلاهی که روز تولد اصلا سرت نزاشتی

               

همیشه میشنیدم که برگه یادگاری فراموش شد که توسط مهمون ها نوشته بشه و کلی با خودم قرار گذاشتم من فراموش نکنم که نشد و یادم رفت

              

 

تولدت مبارک عزیز ترینم.....الهی همیشه به شیرینی دنیای قشنگ کودکیت بخندی

 

        

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (54)

مینا
12 مهر 93 17:16
سلام گلم ماشالله چه بچه ی نازی دارین....دوست گلم اگه میخواین فرزند دلبندتون اتاق شیک و متفاوتی داشته باشه حتما از وبلاگ من دیدن کنید.... میتونید تو وایبر لاین و واتس اپ پیام بزارین اگه کار داشتید یا ایمیل بدین آدرس ایمیل amirimastaneh20@yahoo.com آدرس وبلاگ. namadkala.mihanblog.com شماره 09394260969
مریم(مامان کیان)
12 مهر 93 18:01
عزیزم چه تولد خوشگلی چقدرم با سلیقه... آخه من چی بگم؟؟؟ آیدین قشنگم تولدت مبارک ان شا اله مامانت دامادیت و ببینه تولد 120 سالگیت مهربون همزبونم خیلی ممنون که منم تو تولد آیدین عزیزم شریک شدم هر چند واقعا کاری نکرده بودم
مامان مریم
پاسخ
مرســــــــــــــــــــــی مریمی مهربونم.....عزیــــــــــــــــــــــــــزمی ای وای یکی میگه دامادی آیدین نمیدونم چرا دلم میگیره.....مثل بچگیهامون که میگفتن الهی پیر بشی و میترسیدم مرسی مریم جونم.....الان احساس مادر شوهری پیدا کردم دوست جونم خیلی کمکم کردی و خیلی ممنونم ازت....من که جز تو با کسی همفکری نکردم....حتی به محمد هم نگفتم چی میخوام بزارم تا سورپرایز بشه و فقط تو تو جریان همه چیز بودی ممنووووووووووووووووووووووووووووووونم
مریم(مامان کیان)
12 مهر 93 18:02
چقدر لباست خوشگله آیدین قشنگم خیلی خوش تیپ شده بودی مامانش هم همین طور
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله مهربوووووووووووووونم منم معلوم بودم مگه؟؟؟کلی سانسور انجام دادم ولی نمیشد لطف داری دوستم
مریم(مامان کیان)
12 مهر 93 18:12
مریم به منم میگفتن دامادی کیان میگفتم من برا پسرم زن نمیگیرم ..... میترسم ازم دور بشه..... اصلا من مادر شوهر حسودیم عروس نمیخوام اما الان یه کم نرم شدم دارم دنبال یه دختر خوشگل میگردم
مامان مریم
پاسخ
وای مریم چقـــــــــــــــــدر احساساتمون شبیه همه اتفاقا دیشب هرکی میگفت ایشالا عروسیش من میگفتم آیدین زن نمیگیره....عمه میگفت دعا کن دو تا نگیره...همچینم میگیره ولی جدای از این قضایا دوست ندارم بزرگ بشه....انقدر بزرگ بشه....این وابستگی و عشق کمرنگ بشه
فائزه مامانه سوگند
12 مهر 93 18:17
توووووووووووووووووووووووووووولدت مبارک گلم عزیزم چقدر همه چیز عااااااالیه شده دوست با سلیقه من ای جانم چه قطار خوشمزه ای چه کیکی چقدر خوشگله مریم جون به قول مادربزرگم دست پنجولات درد نکنه مادر میز شامتم بسیار عااااالی و خوشمزه بود به من بگو عزیزم اون ژله ها رو چیجوری درست کردیبه نظر خیلی دلنواز و خوشمزه میان دوووووووووووووست مهربوووووووووووووووووووووونم از خدا می خوام به اندازه وسعت مهربونی قلبت که می دونم بی نهایت بزرگه و مثل دریا زلاله تو زندگیت فقط شادی و ارامشو سلامتی باشه گل من دوست مهربونم با این پستت لبخند و روی لبام نشوندی ایدین جوووووووووووووووونم خوووووووووووشگلم دووووووووست دارم قربووووووووووووووووون خندت برم که با خنده های نازت دلمون شاد میشه مررررریم مهربوووووووووونم ممنوووووووووووووووووونم همیشه مرهمی هستی بر روی قلب زخمی من میبوسمتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
مامان مریم
پاسخ
مرسی فائزه جووووووووووووووووووووووون گلــــــــــــــــــــــــــــــــــــم ممنونم عزیزم....قربون محبتت خانومی.....یه مهمونی کوچولو بود به علت کوچولو بودن خانوادمون دیگه اون ژله ها درست کل پنجشنبه منو گرفت....10 طبقه بود....5 رنگ زله که وسطشون هم زله بستنی بود....ولی خیلی خوشمزه بود و شدیدا استقبال شد...اونم خانواده دسر گریزون من قربونتبرم عزیزم.....ذل خودت مهربون و دریاییه که همه رو خوب میبینی....الهی به حق همین اذان پیش رو که آغاز یه عید بزرگه خدا به خانواده گلت یه نظری بکنه و اولین عیدی مال شما باشه خوشحالم از خوشحالیت و امیدوارم همیشه شاد باشی و خوشبخت مرسی خاله مهربوووووووووووووووووونم....ما هم دوستون داریم خیــــــــــــــــــــــــلی زیاااااااااااااااااااااااااااااااااد خدا نکنه دلت زخمی باشه دوستم.....ببوس سوگند خوشگلمو
مریم(مامان کیان)
12 مهر 93 18:19
وای خفه شدم از این همه شباهت .... منم اصلا نمیخوام کیان بزرگتر از این بشه مدام به این فکر میکنم بره مدرسه بره از خونه بیرون دوست پیدا کنه دیگه مثل الان با من نمیمونه..... آخه الان خیلی بیشتر از قبل بهم وابسته شده و دارم کیف شو میبرم آخه میدونی که قبلا اصلا وابسته نبوده و تازه دارم تجربه اش میکنم......
مامان مریم
پاسخ
مریم منم البته آیدین از بچگیش به خودم وابسته بوده و منم میخوام یکم کمتر بشه.....نمیخوام بعدها واسه مهد و پیش دبستانی و ....به مشکل بخوریم و یا اعتماد به نفسش پایین بشه اما این ایام تولد دو بار رفته خونه مامانیش و منم خوشحالم که بهونمو نگرفته و بهش خوش هم گذشته تو هم حالشو ببراصلا بیخود میخوان بزرگ بشن....به قول محمد تاکسیدرمیش میکنیم
ساناز
12 مهر 93 18:41
آیدین جووووووووووونم تولدت کلی کلی مبارک باشه کوچولوی دوست داشتنی انشالا 120 ساله بشی زیر سایه مامان و بابای خوب و مهربونت و دلتووووووووون همیشه شاد و لبت خندون باشه عزیزم
مامان مریم
پاسخ
مرسی ساناز مهربوووووووووووووونم قربونت برم دوستم....وقتی هیچ کجا حتی یه لیوان و یه عکس و حتی اسباب بازیشو نتونستم پیدا کنم فهمیدم چقدر در حقم لطف کردی گلم....یه دنیا ممنونتم....تازه کلی ایده غذایی(اون رولت کالباس) و ایده تزیینی مثل اون قطار خوراکی رو از وب خیلی مفید و کاملت گرفتم....خودت و وبت و پسر ماهت یه دونه این خانومی
ساناز
12 مهر 93 18:43
دوست خوبم من که خیلی نتونستم برای تولد آیدین جون کمکت کنم ممنون از تشکر خجالتم دادی عزیزم
مامان مریم
پاسخ
خیلی خیلی هم کمکم کردی و خیلی هم ازت ممنونم عزیز ببوس متین خوشگلمو
ساناز
12 مهر 93 18:45
مریم جون بسیار بسیار زیبا و با سلیقه ..مخصوصا میز شامت که خیلی اشتها برانگیزه و جامون خالی بوده هااااا همیشه شاد باشین عزیزم بازم تولد آیدین گلم رو بهتون تبریک میگم انشالا دامادیش
مامان مریم
پاسخ
مرسی ساناز جووووونم جای شما واقعا خالی بوده عزیزم.....ممنونم از محبتت دوستم شما و خانواده گل هم همینطور دوست گلم
ساناز
12 مهر 93 18:46
راستی عجب کیک قشنگی من عاشقه کیکم ..کجا سفارش دادین ؟ ببخشید حرفامو یه جا نمیزنم
مامان مریم
پاسخ
قنادی فاطیما تو خیابون دولت سفارش دادم پارسال از نخلک تو سه راه منظریه گرفتم و خیلی خوشمزه بود ولی کیک هاش خیلی بزرگ بود و ما هم که کم بودیم...این خوشگل بود و تغییر رنگش دادم....قطار ژورنال سبز بود..مرسی عزیزم
ارام
12 مهر 93 19:41
تولد تولد تولدت مبااااااارک
مامان مریم
پاسخ
ممنووووووووونم آرام گلم
ارام
12 مهر 93 20:13
شرمنده مریم جون نمی دونم چه سریه تا میام نظر بذارم یه کاری پیش میاد سر فرصت دوباره میام
مامان مریم
پاسخ
تبریک گفتی دیگه دوستم....شما کامنت نداده عزیزی خانومی
مامان سمانه
12 مهر 93 20:55
آیدین جونم تولدت مبارک باشه عزیزم ایشا... جشن فارغ التحصیلی دکترات عزیز دلم ... مریم جون ب شما هم تبریک میگم ایشا... گل پسرتو همیشه غرق شادی ببینی عزیزم مریم جون دیزاین جشنت خیلی شیک و با سلیقه بود مرهبا ب این سلیقه و هماهنگی ،بخصوص قطار میوه هم خیلی بامزه بود ؛ منم ایده گرفتم واقعا خسته نباشی عزیزم ایشا... تولد 30000000000000000000000 سالگی آیدین جونم
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله سمانه عزیــــــــــــــــــــز ممنونم خانومی....لطف داری دوستم....من همه تلاشمو کردم ولی چون دوست نداشتم مزاحم کسی بشم و تنها بودم از این بیشتر از دستم بر نیومدبازم ممنون از تعریف و مهربونیت عزیزی دوستم...مرسی
mahtab
12 مهر 93 20:59
سلام مريم جانم سلام آيدين جان سه ساله من منتظربودم روز 14ام اولين نفري باشم.که.تولدت رو تبريک ميگم عزيزم اما انگار مامان مهربون و زرنگت تا اون روز صبر نکرده ان شاالله زيرسايه پدرومادرعزيزت120ساله بشي گل پسر خوب و ناز مريم جان همه چيز عالي بود، خسته نباشي، هميشه به شادي و تولد
مامان مریم
پاسخ
سلام مهتاب مهربوووونم.....مرسی خانومی قربونت برم که تا این حد محبت داری بهمون دوستم تولد آیدین وقتیه که هر لحظه منتظر مریض شدن احتمالیم....اول پاییز و ویروس پراکنده و پسری که هرروز کماکان دردر میره....اولین تولدش رو به خاطر چند روز عقب انداختن تا بیفته به روز جمعه با مریض شدنش کنسل کردیم و الان زودتر میگرم تا خدایی نکرده دوباره اون اتفاق نیفته ممنونم از دعای قشنگت دوستم مرسی خانومی....شما و خانواده گل هم همیشه شاد باشین
الهام
12 مهر 93 21:58
تولدت مبارک ایدینی الان با گوشی ام خواستم فقط تبریک بگم بعدا دوباره میام میبوسمت خاله
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله الهام مهربووووونم شما همیشه محبت داری دوستم....ببوس علیرضا جووونمو
مامان یاسی
12 مهر 93 23:38
تولد گل پسر مبارک باشه
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست مهربونم
مامانِ بهار
12 مهر 93 23:57
تولد تولد تولدت مبارککککککککککککککککککککک بیا شمعارو فوت کن تا صدسال زنده باشی مبارکه عزیزممممممممممممممم ان شالله 120 ساله بشی داماد بشی ایشالله چه تزیینات خوشگلی .. چه کیک خوشگلی دستت درد نکنه مامانی .. خسته نباشی
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوستــــــــــــــــــــــــــــــــم ممنونم از این همه محبتت خانومی قربونت برم....لطف داری خانومی دست شما درد نکنه با این تبریک خوشگلت....ببوس بهار نازمو
مامان
13 مهر 93 2:25
تولدت مبارک آیدین عزیزم. دست مامان مهربونت درد نکنه.همه چیز عالی و قشنگ بود
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنونم خانومی....نظر لطفتونه
مامان کیانا و صدرا
13 مهر 93 8:49
آیدین عزیزم تولدت مبارک گلمایشا...سالهای سال سلامت و با نشاط زندگی کنی و گل لبخند همیشه روی لبات شکوفا باشه
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جوووووووون ممنونم از دعای خوب و زیبات خانووووووووووووومی
مامان کیانا و صدرا
13 مهر 93 8:49
مریم جونم آفرین به هنر و سلیقه ای که به خرج دادی و خسته نباشی خانمی
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیـــــــــــــزم...کار زیادی نتونستم بکنم.....ممنونم دوستم
مامان کیانا و صدرا
13 مهر 93 8:51
عزیزم یه سوال؟؟؟تاریخ تولد آیدینی بالای وبش درست نیست؟؟؟چون ننوشته آیدین جون تولدت مبارک و روی 29 روزهشما زودتر جشن گرفتین یا این مورد داره
مامان مریم
پاسخ
آیدین متولد 14 مهر دوستم اولین تولدشو به خاطر اینکه صبر کردیم تا جمعه بعد تولدش براش جشن بگیریم به خاطر اولین سرماخوردگی عمرش کنسل کردیم....بعد اون میترسم و جمعه قبلش براش جشن تولد میگیرم.....پاییزه و هر لحظه امکان مریضی میره تولد آیدینم فرداست
مامان عليرضا
13 مهر 93 12:21
سلام خوشگل پسر خاله و مامان مهربونش.تولدت مبارک آیدین جونمایشالا 120 ساله باشی خاله جون مریم جونم خسته نباشی همه چیز خیلی قشنگ بود. علیرضا بیداره نمیتونم درست و حسابی بنویسم.دوباره برمیگردم
مامان مریم
پاسخ
سلام الهام گلم....ممنونم دوست خووووووووووووبم مرســــــــــــــــــی خاله مهربووووووووووووون ای جونم جوجو....حسابی ببوس و بچلونش پسر طلا رو
خاله سانی
13 مهر 93 13:44
سلام ایدین عزیزم تولدت مبارک باشه خاله جووون انشا.. زیر سایه ی پدر و مادر عزیزت 120 سال با سلامتی و شادی زندگی کنی گلم مریم جوون خسته نباشی عزیزم خیلی زحمت کشیدین و سنگ تموم گذاشتین.همه چیز خیلی قشنگ و با سلیقه هست..ببخشید که من دیر سر زدم کمی درگیر بودم..خیلی ایده ی خوبی بود که تم تولد اتوتوماس باشه شاید اگه هرچیز دیگه ای بود تا این حد خوشحالش نمیکرد.. چه کیک خوشگلیییییییی چه پسر خوشگلتری کنار کیک واای چه غذاهای خوشمزه ای ادم اب دهنش راه میفته قربونت برم ایدین جووون مهربونم انشا.. همیشه شاد باشی عزیزم واست بهترین ارزوهارو دارم
مامان مریم
پاسخ
سلام سانی جووونم خیییلی ممنونم خانوووومی مرسی دوستم....لطف داری عزیزم آره توماس هنوز دوست خوب پسرمه....حتی اگه کسی نشناستش...مهم اینه که خوشحال شد....حتی با تزیینات کم ممنونم سانی مهربوووونم ای بابا به خوشگلی میزای با سلیقه و خوشمزه شما که نمیشه....متاسفانه ما فامیل کم جمعیتی هستیم و تعداد فامیل دوطرفه مون رو هم با خودمون 12 نفره و نمیشه زیاد مانور داد...همینا هم کلیش موند باز هم ممنونم از مهربونی و آرزوی خوبت گلم
مامان عليرضا
13 مهر 93 15:41
دوباره اومدم عزیز دلم.خوابوندمش وروجکو بیچارم کرده.اومدیم شمال همش میخواد بره تو حیاط و خستمون کرده به به چه عکسای باحال خوشگلی گرفتی مریم جون ازش.منم به این نتیجه رسیدم که هیچ کس مثل پدر و مادر حوصله عکس انداختن از بچه رو ندارهمنم به همین مشکل خیلی از جاها بر خوردم. خیلی بابت تولدش زحمت کشیدی و همه چیز عالی بود عزیزم. غذاها هم خیلی خوشمزه بودن از عکساشون معلومه ایشالا که همیشه در کنار هم شاد باشید.ببوس آیدین عسلی رو که خیلی دوستش دارم
مامان مریم
پاسخ
مرسی الهام مهربوووونم ای جونم....قربونش برم....دیگه باید شمال خنک شده باشه، مواظب وروجک شیطون باش دوستم آره الهام جون...خیلی اشتباه کردم، حالا همسرم میگه عیب نداره فردا روز تولدشه دوباره کیک میگیرم خودت راحت ازش عکس بگیر اشتباهی رفتن تو تنظیمات دوربین و عکسا خیلی بده....دوربین خودمو هم اصلا ازش موقع کیک عکس نگرفتن و خودم هم که پیشش نشسته بودم مرسی عزیزم....ممنونم از محبتت و تعریفت و دعای قشنگت شما هم ببوس علیرضای خوشگلمو
شيوا
13 مهر 93 16:58
سلام آیدین جونم تولدت مبارک ایشا... ۱۲۰ساله بشی ایشا... همیشه شاد باشی در کنار خانواده ی مهریونت مریم جون , عزیزم تولد گل پسری رو بهتون تبریک میگم هزاران بار مبارک دستتون درد نکنه , خسته نباشید کارتون عالی بوده , شیک و تک ماشا... خانوادگی حسابی هم خوش تیپ کرده بودین , ایشا... همیشه به خوشی
مامان مریم
پاسخ
سلام شیوا جون ......ممنونم خانومی مرسی از محبتت عزیزم و خیلی ممنونم از دعای خوبت دوست گلم منم براتون بهترینها رو آرزو دارم دوستم
شيوا
13 مهر 93 17:32
نه مامان مریم مثل اینکه راست میگین تو این عکس سه نفرتون کاملا مشخصه شبیه همسرتون هستین در واقع سه تاییتون شبیه هم هستین
مامان مریم
پاسخ
ممنونم از دقت نظرت شیوا جون بله ما هر سه خیلی شبیه هم هستیم و نمیتونیم چونه بزنیم آیدین بیشتر شبیه کدوممونه مرسی دوستم
مامان
13 مهر 93 19:27
تم جدید مبارک.خیلی خوشگلهههه
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست گلـــــــــــــــــــــــــم
فائزه مامانه سوگند
14 مهر 93 1:26
خالههههههههههههههههههههههه جونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی سههههههههههههههه سالگیت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارگ با بهتریییییییییییییییییییین ارزووووووووووووووووووووووووووووووووها برای بهتررررررررررررررررررررررین دنیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان مریم
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااااااام فائزه گلـــــــــــــــــــــــــــــــم ممنووووووووووووووووووووووووووووووووونم از این همه مهربونی خیلی خانوم و عزیزی....مرسی که باز هم به یادمون بودی دوست خوووووووووووووووووووووووووووووووبم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
فائزه مامانه سوگند
14 مهر 93 1:31
مهربوووووووووووووووووونم ممنونم بابت بهترین عیدی دنیا که بهم دادی از خداوند می خواهم بهترین ها و ناب ترین های دنیا رو برای بهترین و مهربووووووونترین دوستم و ایدین نازم و همسر محترمت رقم بزنه که بدرستی شایسته بهترینها هستی به جرات میگم که مهربووووووووووووووونترین فلب دنیا رو داری مهربوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم برام دعا کن فردا با خبرخوش بیام پیشتون
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم فائزه جونم....کاش میتونستم واقعا سهم بندی کنم تا بگم لیاقتتون سهم بیشتریه.........ولی خوب میدونم خدا جای حق نشسته و خووووووووووووووب همه چی رو میبینه و میبخشه مرسی دوست گل و مهربووووووووووووووونم نه دوستم .....مهربون قلب دنیارو خودت داری که تو این دنیای کوچیک که همه فقط خوشونو میبینن تو دنبال مهربونی میگردی دعا میکنم....از ته قلبم دعا میکنم خدا یه عیدی به مادری بده که بچه هاش فقط سلامتیشو مبخوان و بس.....دعا میکنم همیشه خوشحال و خوش خبر باشی
مامان کیانا و صدرا
14 مهر 93 9:11
آیدین جونم تولدت مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک.امروز که پا به سه سالگی گذاشته ای،امید که همواره لبخند و مهر پدر و مادر عزیزت،پرنده ی سعادت و خوشبختی،سایه ی سلامت و موفقیت و هزاران هزار آرزوهای خوب و شاد پشت و پناهت باشد.
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووووووونم دوست خوووووووووووووبم خیلی متن قشنگی نوشتی برامون....از یه دوست فرهنگی انتظاری جز این نمیره ببوس فرشته هاتو
مامان کیانا و صدرا
14 مهر 93 9:19
آیدین عزیزم امروز که پا به سه سالگی گذاشته ای!امید که همواره لبخند و مهر پدر و مادر عزیز و مهربانت،سایه ی سلامتی و نشاط،پرنده ی سعادت و خوشبختی و هزاران هزار آرزوی خوب و زیبا پشت و پناهت باشد.تولدت مبارک پسر نازنین
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووونم مهربونم
مامان مهراد
14 مهر 93 9:21
تووووووووووووووووووووووووولدت مبااااااااااااااااااااااااااارک/ ان شاله تولد 103 سالگی ما شاله به این همه سلیقه. دستت درد نکنه. مریم جون. واقعا گل کاشتی. همه چی عالی بود.
مامان مریم
پاسخ
مرســــــــــــــــــــــی دوستم قربون محبتت عزیـــــــــــــــــــزم....لطف داری گلم
الهام
14 مهر 93 9:25
سلام بر مریم جون و آیدین گلم چه تولد زیبا و متفاوتی واقعا مبتکرانه برگزار شد مریم جون آیدین باید به داشتن مامان باسلیقه و خلاقی مثل شما افتخار کنه همه چی عالی بود خسته نباشی عزیزم ایشالا سال های سال در کنار هم شاد و خرم باشید بازم تبریک میگم و آیدینی رو می بوسم
مامان مریم
پاسخ
سلام الهام عزیـــــــــــــزم خیلی ممنونم دوستم خجالتم میدی خانومی....ممنونم ا محبتت دوستم ببوس علیرضای گلم رو
الهام
14 مهر 93 9:30
راستی قالب جدید و عکس جدید آیدین جون مبارک خیلی نازند
مامان مریم
پاسخ
مرسی از توجه ات دوست خوووووووبم
مامان آروین(مهناز )
14 مهر 93 9:47
واییییییییییییییی مریم جون همه چیز چقدر قشنگ و زیبا بود چه میز شام خوشمزه ای دست مریم مامان کیان و ساناز جون هم درد نکنه ان شاءالله تولد 300 سالگی آیدین جون مریم عزیزم میخوام اینجا ازت تشکر کنم با این مشغله ای داشتی در بحث پرسش و پاسخ شرکت کردی و باز هم مثل همیشه صمیمانه پاسخ دادی منو ببخش عزیزم اصلا نمیدونستم تولد ایدین جونمه وگرنه اون درخواست رو ازتون نمیکردم مرسی دوست خوبم خیلی دوستتون دارم
مامان مریم
پاسخ
مرسی مهناز عزیــــــــــــــــــزم دست همه دوستای گلم درد نکنه و مریم و سانازم که خیلی بهم محبت داشتن قربونت برم دوستم خواهش میکنم خانومی.....دوستان جای مهمی تو قلبمون دارن و شما هم دوست گلمی ما هم دوستون داریم عزیـــــــــــــز
مامان محمد مهدي (مرضيه)
14 مهر 93 10:18
سلام مريم جون تولد آيدين عزيز و دوست داشتني ات مبارك الهي زير سايه شما و پدرش صد ساله شه و هميشه لبخند روي لباش جاري باشه همه چيز عالي بود، خسته نباشيد منم چند وقتيه دارم به تم توماس يا ماشين ها براي تولد پسري فكر مي كنم،‌اتفاقا از تو وب ساناز جون فايلاشو هم دانلود كردم پس شما هم مثل من مجبور شدي فرداي تولد عكاسي راه بندازي، منم شب تولد از عكساي محمدمهدي خيلي راضي نبودم و تعدادشون كم بود و فرداش دست به دوربين شدم
مامان مریم
پاسخ
سلام دوست گلم مرسی عزیزم...ممنونم از دعای قشنگت خانومی تم مک کویین خییییلی بیشتر جای کار کردن داره ولی تم توماس و یا ماشین های سنگین خیلی کمتر بود ولی عوضش خاص بود و خصوصا جای مهم تری تو دل پسرم داشت نمیشه گفت تولد آیدین تم داشت.....ولی خوشحالش کرد و همین مهمه بله دوستم.....هیچ کس مثل یه مامان با حوصله عکاسی نمیکنه ببوس گل پسرو
ارام
14 مهر 93 10:29
ايدين جووووووووووووووووونم تولدت مبارك
مامان مریم
پاسخ
مرسی آرام مهربووووووووووووووووووووووونم
مریم(مامان کیان)
14 مهر 93 10:46
عزیزم آیدین نازم تولدت مبارک امیدوارم از امروز تا همیشه کنار مامان بابای خوبت و خدای مهربون یه زندگی پر از شادی و خنده رو تجربه کنی
مامان مریم
پاسخ
مرســــــــــــــــی مریم مهربووووووووووووووووونم دوست جوووووووووووووووووون گلم مرسی از دعای قشنگ و خوبت خاله جوووووووووووون مهربوووووووووووونم
مهسا مامان نویان
14 مهر 93 12:21
آیدین عزیزم تولدت مباااارک امیدوارم همیشه سالم و خوشبخت و شاد باشی عزیز دلم مریم جونم تولد پسر قشنگت مبارک و یه خسته نباشید واسه 3 سال مادریت و امیدوارم موفقیت های قشنگ آیدین عزیز ببینی و لذت ببری و خسته نباشید واسه این همه زحمت واسه تولد پسری مریم جون منم امسال هیچ عکس خوبی از تولدش نتونستم بگیرم و حتی موقع شمع هم تنها نبود و برگه یادگاری دقیقه نود یادم افتاد و عکس میز شام و یه سری دیگه از عکسارو از بقیه گرفتم
مامان مریم
پاسخ
سلام مهسای عزیزم....ممنونم دوستم مرسی خانومی.....سن عجیبیه....انگار حالا که داری خستگی در میکنی شدیدا دلتنگ میشی برای همه اون شب بیداری ها و خستگی ها خیلی ممنونم از لطفت عزیزم سه سالگیه و شیطنتنت مخصوص به خودش دیگه....این هم عالمی داره...ای جونم نویان گل اون فراموشی برگه یادگاری اصلا غیر از اون بود عجیب میشد...تو 10 تا برگه من یکی دیدم نوته شده ببوس پسر گلت رو مهسا جونم
مامان آیسو وآیسا
14 مهر 93 12:55
تولدت مبارک آیدین جونم انشالله ۱۲۰ساله شی خاله جونم ودلت شاد ولبت خندون باشه همیشه خدا:-) دستت درد نکنه مریم جون عالی بود همه چی مخصوصا کیک وخوشمزه ها وشام دهنم آب افتاد هزار تا بوس از طرف من برا کوچولوی دوست داشتنی آیدین جوووونم دوباره تولدت مبارررررررررررررررک راستی تم هم عالی بوووووووووود
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست جون خوبم....دلمون تنگ شده برات خانومی کجایی شما ممنونم از محبتت عزیزم....ای جونم جای شما خالی ولی سبز بوده خانومی شما هم فرشته خانوم هارو ببوس دوستم...بازم ممنوووووووووووووووووووووووووووووووونم
مامان سمانه
14 مهر 93 13:08
آیدین جونم دوباره تولدت مبارک عزیزم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم سمانه گلم
مامان آنیسا
14 مهر 93 14:30
تولدت مبارک عزیزم
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جووون
الهه مامان مبین
14 مهر 93 17:43
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیز دلم چه تم خوشگلی .... فدات بشم من . مریم جون چه عکسای خوشگلی چه میز باحالی حسابی گرسنم شد . قربون دوست جون با سلیقه خودممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان مریم
پاسخ
مرسی الهه جونم شکسته نفسی میکنین خانومی....ما کلا 12 نفر بودیم و یه فامیل از غذا و خصوصا دسر گریزون!!!یعنی باید با زور به اینا یه چیزی بخورونی ممنونم از لطفت دوست گلم
الهه مامان مبین
14 مهر 93 17:45
چقدر کیکش قشنگه خیلی به تمش میاد مریم جون . . اون ایده قطارت هم که روی میز گذاشتی عالی بود عزیز دلم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست جووووونم به همسری گفتم چی میخوام و اونم کلی گشت و یه جا اینو دید و من و آیدین هم رفتیم دیدیم و انقدر خوشم اومد خودم سفارش دادمش و منتظر همسرم هم نموندم البته اون هم کلی خوشحال شد که بی دردسر اونی که میخواستم سفارش دادم چون منتطر یه قنادی گردی حسابی بود!!! ممنونم خانومی....واسه اون قطار هم کلی ظرف یه بار مصرف فروشی زیرورو گردم ولی اونی که میخواستم نبود و از 1 ماه قبل در آب معدنی هارو جمع میکردم ولی کم اومدم و الان یه باکس دیگه آب داریم بی در مرسی از لطفت دوستم
الهه مامان مبین
14 مهر 93 17:46
عکسای سه نفرتون هم خیلی عالی عزیزم . همه چی خوشگل و ناز و عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
مامان مریم
پاسخ
عکس سه نفره سانسور شد.....یعنی باید میشد ممنوووووووووووووووووووون
مامانی
14 مهر 93 17:48
آیدین جون تولدت مبارک
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوستم
مامان کیانا و صدرا
15 مهر 93 7:05
وای چه جالب!!!!!من فکر کردم کامنت اولی ارسال نشد که دومی رو هم زدمببخشید تکراری شدروزتون با شکوه باد
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوستم....خواهش میکنم عزیزم....مگه ندیدی نیما چی گفت....همه چیز این دنیا دیگه تکراریه جز مهربانی مهربانی شما هم به ما چند بار رسیده
مامان مرمر
16 مهر 93 3:25
تولد گل پسری مبارک ایشالا جشن فارغ التحصیلی آیدین جون و جشن دامادیش اون لبخندای آیدینی خیلی به دل میشینه خدا حفظش کنه
مامان مریم
پاسخ
سلام مرمر جون ممنونم دوستم....مرسی از محبتت خانومی قربونت برم...ببوس دسته گلاتو
دنیا
17 مهر 93 9:10
سلام عزیز دلم.تولدت مبارک باشه قربونت برم.ایشالله 120 ساله شی نفسم.....
مامان مریم
پاسخ
سلام دنیا جون....ممنونم دوستم
مامانی
22 مهر 93 14:47
سلام مریم جوون ببخش خواهر دیر رسیدم به جشنتون عزیز خاله تولدت مبارک
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیــــــــــــــزم دیر و زود نداره که...به قول همسرم هرروز تولد آیدینه ممنووووووووووووووونم خاله جووووووووووون
مامانی
22 مهر 93 14:51
دارم عکسای آیدین جونو نگاه میکنم که اریا رسیدو دوتایی نگاه کردیم مامان: این اقا پسره کیه؟؟؟ اوووووووه لودرشوووو.... مامان ببین قطار هم داره.... وااای چقد باد کنک داره... مامانی ببین تولدشه آتیش داره میخواد فوت کنه با مامان و باباشه کلی ذوق زد اریا با دیدن عکسها
مامان مریم
پاسخ
ای جوووووووووووووووونم به این همه شیرین زبونی میدونم چقـــــــــــــــــــــــدر ذوق کردی با این حرفا ما از همه مامان ها بیشتر واسه این شیرین زبونی ها ذوق میکنیم و یه جور دیگه قدرشونو میدونیم الهی همیشه خوشحال باشه و شاد و پسرناز
مینا
22 مهر 93 19:08
تولدت مباااااااررررررررككككككككككككك فندق كوچولوي من الهام جونم خيلي تولد قشنگي واسه ايدين جونم گرفتي واقا باسليقه اي. لذت بردم و كلي ذوق كردم از اين همه انرژي ك داري ايشالا تولد صدوبيست سالگي ايدين جوني ايشالا هزارسال شادو خوش و خرم كنار هم زندگي كنين
مامان مریم
پاسخ
سلاااااام مینای گلم ممنونم عزیزم....البته من مریم هستم ولی فرقی نداره دوستم مرسی از این همه محبت و لطفت خانومی و تشکر برای این دعای زیبا که برامون کردین...شما هم همینطور عزیزم
مامان علی و حسین
23 مهر 93 14:51
به به کلی لذت بردم همه چی عالی و باسلیقه دلم ضعف کرد ولی از همه چی قشنگتر گل پسر بود.مبارکش باشه همیشه به جشن و شادی
مامان مریم
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم عزیزم واقعا محبت کردی که بهمون سر زدی مرسی از این همه لطفت دوستم ببوس علی گلمون رو و یه بوسه هم میفرستم واسه حسین آقای تو راه
مینا
23 مهر 93 23:29
واي مريم جون ببخشيد باوركن اسمتو بلد بودما اشتباه لفظي بود عزيزدلم شرمنده اخه قبلش واسه يكي ازدوستام ك اسمش الهامه اس ام اس ميدادم واسه همين مغزم اشتباه كرده بود
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم عزیــــزم برای خودم هم زیاد پیش اومده ممنونم از لطفت دوستم