آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

شمال مرداد 93

1393/5/26 17:21
نویسنده : مامان مریم
2,435 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی یه پسر کوچولو داری که مثل باباش عاشق سفره و عاشق دریا و به قول خودش هیلا(ویلا) اونوقته که دو به یک میبازی و باید همراهش باشی واسه سفرهای پی در پی و واقعا وقتی ذوق و هیجان و خنده های شیرینت رو میبینم احساس میکنم خستگی این سفر های کوتاه همه می ارزه به دیدن خوشحالی کودکانه اتniniweblog.com

چهارشنبه بعد از ظهر با مهین و داوود راهی شدیم به سمت دیزین شمشک و جاده چالوس و همراهی مهین باعث شد خیلی سرگرم تر باشی و تو ماشین هم بهت خوش بگذره و قبل از تاریکی هوا رسیدیم و 3 روز خیلی خوب رو با هم داشتیم.....niniweblog.com

 

                

بقیه ادامه مطلب

 

تو ماشین پسر خیلی خوبی بودی و برخلاف تصورم اصلا تو بغل نیومدی به جز یه خواب نیم ساعته که بین راه داشتی و کل مسیر با مهین و من بازی میکردی و مابینمون نشسته بودی niniweblog.com

بعد رسیدن هم با بابا و عمو داوود مشغول درست کردن بساط جوجه کباب شدی و متاسفانه با خوردن چیپس هیچ تمایلی به شام نشون ندادیniniweblog.com

                

 

                

 

                

 

                

 

               

و این هم بعد شام تو بالکن و آیدین پر انرژی و بابای خستهniniweblog.com

               

 

               

 

               

و این هم صبح پنجشنبه بعد از بیدار شدن که اولش خیلی بد اخلاق بودی چون 2 ساعت آخر همش کابوس میدیدی و این به خاطر اون همه هیجان قبل خواب بود و بعد نیمروی محبوبت خلقت باز شد و داری یه پروانه کوچولو رو کالبد شکافی میکنی!!!niniweblog.com

              

 

              

 

              

 

              

 

             

 

             

 

             

بعد از صبحانه هم با توافق همگی رفتیم سمت اون روستای بالای کوه که هواش خیلی خنکه و برخلاف دفعه قبل رفتیم و داخل روستارو هم دیدیم که خیــــــــــــــلی قشنگ بود و با دیدن هیزم ها و بوی نفت کلی انرژی مثبت برای فاصله از دنیای شهر نشینی بهمون سرازیر شد...niniweblog.com

رفتنی با دیدن مهین و داوود اونقدر هیجان زده شدی که دو تا دودوی تو دستت رو تو حیاط جا گذاشتی و تا رسیدیم به محمد گفتم حالا که برای خرید دارن میرن مرزن آباد تو رو هم ببرن و برات یه دودوی جدید بخرن که این حاصلش شدniniweblog.com

             

تو ماشین مسیر روستای بالای کوهniniweblog.com

             

 

            

و این هم خواهران و با جناق ها و چشم و چراغ هممونniniweblog.com

            

انقدر از این خنده رو لبت خوشم اومد که هر سه تا عکس اون لحظه رو گذاشتم اینجاniniweblog.com

             

 

             

 

             

 

             

 

             

 

           

            لذت بخش ترین کاری که ساعتها میتونه مشغولت کنهniniweblog.com

            

و این هم زمین بازی روبروی روستا که عمو داوود بردت تا سرسره بازی کنیniniweblog.com

           

 

            

 

            

این هم ماشین خاک برداری محبوبتniniweblog.com

            

دم اون فضایی که آب بازی میکردی یه پسر بچه بود که با یه ماشین پلاستیکی که مال لگو بود و یه نخ که بهش وصل کرده بود مشغول بود و من خیلی ناراحت شدم که ای کاش از اون همه ماشینی که تو خونه و حتی چند تایی تو ویلا داری ،الان همراهمون بود تا میدادیم به اون بچه و محمد رفت برای اون بچه و یکی دیگه که یواشکی نگاهمون میکرد و چند تا هم برای خودمون بستنی خرید و منم بهش گفتم توپی که تو ماشین هست رو تو یه نایلون بیاره واسه اون بچه....کاش بیشتر میتونستیم ولی برای دفعه بعد یادم میمونه... niniweblog.com

تو ویلا هم همیشه برای اینکه بگیم خرابکاری نکنی میگفتیم اینجا خونه اون آقاست و ناراحت میشه وسایلش رو خراب کنیم و تو هم دورادور به آقا ارادت داشتی و نزدیکش هم نمیرفتی و این بار عزمتو جزم کردی و باهاش دوست شدیniniweblog.com

            

 عصر چون خیلی خوابیدیم دیر به دریا رسیدیم و هوا دیگه تاریک شده بود ولی خوش گذشتniniweblog.com

             

 

           

 

           

 

         

و این هم بعد برگشت به ویلا و باز هم آیدین مامان واسمون شام درست کرد و البته خودش نخوردniniweblog.com

         

 

         

 

         

و این هم صبح روز بعد که با هاپو کوچولویی که دیشب مهمونمون شده بود و آیدین جونم کلی بهش غذا داده بود و تا صبح پشت در ورودی منتظر صبحانه بودهniniweblog.com

          

دوباره راهی دریا شدیم و خیــــــــــــلی بهمون خوش گذشتniniweblog.com

پسری مامان اولش که رفت تو آب چون موج شدید بود ترسید و دیگه نرفت و مشغول شن بازی شد و تا میدید من و محمد میریم تو آب گریه میکرد که نرووو و تروخدااااابیا!!!niniweblog.com

ولی با محمد دوباره رفت و کلی خوش گذروند و به من و مهین تو آب و موجایی که دائم مارو میکشوند پایین کلی خندید و البته ما هم بی نصیبت نزاشتیم و چند باری به جای دست محمد دست تورو گرفتم و سرتو بردم زیر آب ....ولی چون دیگه ترست ریخته بود همش میخندیدی ....اونم از اون قهقهه ها که من عاشقشم و حاضرم به خاطرش هر هفته تا دریا بیامniniweblog.com

         

 

         

 

         

 

         

 

         

 

          

 

         

          

          

 

         

 

         

 

         

 

         

 

         

        و گرسنگی بعد شتا و بازیniniweblog.com

         

این بار بادی تنت کردم و تا خواستی درش بیاری بهت یاداوری کردم که مثل دفعه پیش پوستت میسوزه و قبول کردی....عکسای خیلی قشنگی انداختیم که مال ما قابل گذاشتن نیست ولی همینقدر بگم که خیلی خوش گذشت و بعدش هم ویلا و شب دوباره چالوس و اتوتوماس محبوبتniniweblog.com

بازی تو ماشینniniweblog.com

         

 

         

 

         

 

         

 

         

این هم یه بازی جدید که خیلی میترسیدم امتحانش کنی چون سرعتش از قطار خیلی بیشتر بود ولی خیلی خوشت اومد و دو بار سوارش شدی و تا مسئولش نگفت که خسته شده و خرابه پیاده نمیشدی!niniweblog.com

         

 

         

 

        

تغذیه ات این چند روز خیلی بد بود و به جز صبحانه که نیمرو میخوردی ناهار و شام به جز پلو خالی و ته دیگ و شیرکاکائو و شام روز آخر که پیتزا خوردی همه غیر مفید بود و فردا صبحش که صبحانه هم شیرکاکائو خواستی و بعد رسیدن به خونه به محمد گفتم برات کباب خرید و برای اولین بار 1 سیخ و نیم کباب خوردی و یکم خیالم راحت شد تا شام که خونه مامانی هم کباب تابه ای خوردی و انگار تلافی این چند روز رو درمیاوردی چون اشتهات باز شدniniweblog.com

        

و پر از انرژی حتی بعد رسیدن ظهر هم نخوابیدی و بردمت خونه مامانی که هم اونا دلتنگت بودن و هم خودم واقعا خسته شده بودم و احتیاج به زنگ تفریح داشتم که البته با دیدن دودو قبلی که عزیزترین دودوت هست چون بزرگتره، کلی هم تو حیاطشون و تو مسیر دویدی تا اجازه دادی بریم بالا...niniweblog.com

        

 

        

 

         

 

         

 

         

 

کوچولوی خوشگلم....قشنگترین بهانه بودنم....مهربونترینم....وقتی اینجور شادمانه میخندی،وقتی دستای مهربون و کوچولوتو محکم دور گردنم حلقه میکنی و گونمو با همه قدرتت میبوسی،وقتی اون سه بوس معروفتو(دو طرف گونه و پیشونی) تو بغلم تحویلم میدی و با همه عشق تو نگاهت بهم میخندی،احساس میکنم خدا با همه بزرگی و مهربونیش داره بهم نگاه میکنه....niniweblog.com

این بار تو جاده تو کل مسیر بارها و بارها تو دلم گفتم خدایا شکرت....niniweblog.com

 

 

مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (47)

الهه مامان مبین
26 مرداد 93 17:38
به به همیشه به سفر و ددر دودورا خوشگل خالهههههههههههههههه
مامان مریم
پاسخ
مرسی الهه نــــــــــــــــازم
الهه مامان مبین
26 مرداد 93 17:46
سلام به روی ماهت مریم جون . همیشه به گردش دوست خوبم . چقدر عکساتون خوشگل بودند . خصوصا اونایی که کنار اون در قدیمی گرفتین . عجب جای باصفایی رفتید . هوس شمال کردم دوباره ...... قربون آیدین عسلم با اون بادی خوشگلش و ماشینهای قشنگش که داره بازی میکنه . واقعا شادی بچه ها از هر چیز دیگه ای مهمتره . جونشون سلامت باشه همیشه ( آمین ) دوستون داریم گلممممممممممممممممممم
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم ، ممنونم خانومی...قربونت برم ایشالا که همیشه خوش باشین ...چه تو سفر...چه تو خونه و جمع گرمتون مرسی الهه مهربونم ما هم دوستون داریم خیـــــــــــــــــــــــــلی دوستم
الهه مامان مبین
26 مرداد 93 17:47
عکسای خودت هم عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی . واقعا مشخصه که چقدر خانم و مهربونیییییی عزیز دلممممممممممممممممم
مامان مریم
پاسخ
ممنووووووووووووووووونم الهه جوووووووووووووووووونم شما بهم خیلی لطف داری دوست گلم
مامانِ بهار
26 مرداد 93 17:59
خوشحالم که بهتون خوش گذشته ..امیدوارم همیشه لباتون خندون باشه
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست جووووونم
مامان سمانه
26 مرداد 93 18:35
مریم جون همیشه ب گردش و سفر و شادی و... از عکسای آیدین حونم معلومه ک خیلی بهتون خوش گذشته و بخصوص ب مامان باباش عکسای دریاتون و دیدم غصه ام گرفت آخه من خونم 1ربع با دریا فاصله داره ولی امسال اصلا نتونستم ی شنای درست و حسابی ... خلاصه با حسرت ب عکسا نگاه کردم... عزیزم خوشحالم ک بهتون خوش گذشت !!! آیدین جونمو هم ببوس ی عالمه
مامان مریم
پاسخ
سلام سمانه عزیزم ممنون گلم....بله خیلی خوش گذشت و به ما بیشتر چون به جوجوم خوش میگذشت الهی عزیزم.....لشکال نداره گلم عوضش سال دیگه با دخملی نانازت میری دریا شما هم آریسا نانازمو حسابی نازش کن
مریم
26 مرداد 93 18:52
سلام همیشه به شادی و مسافرت دوست عزیزم
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم مریم جونم
مریم
26 مرداد 93 18:59
عکسهای مثل همیشه زیبا بود مریم جان. موفق و پیروز باشید
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست گلم شما هم همینطور خانومی
مریم(مامان کیان)
26 مرداد 93 19:30
اوه چقدر عکس کدومشو و نگاه کنیم؟؟؟؟؟ آیدین نازم مثل همیشه عالی بود هم عکساش و هم کاراش که این بار مامانش و تو ماشین اذیت نکرده مریم اون روستا اسمش "دلیر "نه؟ اگه اونجا رفتین که خودت دیدی عجی جاییه!!!!!!! عالیه یه چشمه آب گرم هم داره.... خوشحالام که بهتون خوش گذشته
مامان مریم
پاسخ
سلام مریم جوووووونم مرسی مریم مهربوووووووووووووووووووونم وای مریم پس من چی بگــــــــــــــــــم؟؟؟از بین 803 تا عکس اینارو انتخاب کردم!! راستش مریم جونم انقدر محو جاده و اون ده قشنگ و بازی با آیدین بودم که اصلا به اسم روستا دقت نکردم ولی انتهای جاده طویر بود....شاید نیم ساعتی بالا رفتیم و تا ته که دیگه راه تموم میشد و بالای اون کوه....و آب گرم ندیدیمالبته این بار دوم بود تا اون بالا میرفتیم و بار اول روستارو هم ندیده بودیمایشالا دفعه بعد با کمک خودت آب گرمش رو هم کشف میکنیم مرسی گل مـــــــــــــــــــــن
مریم(مامان کیان)
26 مرداد 93 19:35
مریم راست میگی وقتی بچه ها یه چیزی و یچ جایی و دوست دارن حاضری از همه چیزت بگذری از راحتی خودت از تفریحت از همه کارات اما به بچه ان خوش بگذره و بخنده.... خدا کنه خدا تواناییش و بهمون بده تا همیشه بتونیم لبشون و خندون نگه داریم
مامان مریم
پاسخ
آره مریم جونم من هر وقت محمد میگه این هفته بریم شمال اولش عزای راهو میگیرم و بعدش یاد این میفتم که دفعه پیش چقدر به آیدین خوش گذشته خودم شروع میکنم به بستن وسایل و لباسا ایشالا مریمی جونم
خاله سانی
26 مرداد 93 20:48
اون اقاهه خیلی بامزه بود کلی خندیدم ای جونم بچگی همش غذا درست میکرده و خودش نمیخورده.ولی افرین که بعد از اومدنت تلافی کردی نوش جونت عزیزم. وای خدا این دودو بردنت کشته منو که هرجام نبری یه جدیدشو باید بخری افرین ایدین مهربونم که به هاپو غذا دادی من حیوونارو خیلی دوست دارم مریم جون عکساتون خیلی خوشگل شدن ایشا.. خدا واسه هم نگهتون اره و همیشه شاد باشید و خنده رو لباتون باشه
مامان مریم
پاسخ
اون آقا نعمتی بود برای در امان موندن وسایل که با برقراری روابط دوستی با آیدین فکر نمیکنم دیگه کارایی داشته باشه مرسی خاله جوووون بله یه آیدینه و یه دودواگه میدونستم این مسخره کردن نی نی های دودو به دست در زمان ما قبل بچه داری به این قیمت برام تموم میشه هیچوقت همچین خبطی نمیکردم آیدین و بیشتر مامانش هم عاااااشق حیوونها هستن این علاقه رو من هرروز پررنگ تر میکنم...باورت نمیشه گاهی قورباغه هم دستش میدم که پسرم نترس و علاقه مند به محیط زیست باشه مرسی گلم از دعای خیلی قشنگت....شاد باشین دوستم
مامان عليرضا
27 مرداد 93 0:24
سلام دوست جونم که تو هم مثل من مدام تو جاده چالوسی!نمیدونم آدم باید بابت داشتن یه همچین شوهرای شمال دوستی خدا رو شکر کنه یا از خدا بخواد چند درجه از علاقشون به سفر رو کاهش بده ایشالا که هر جا هستی خوش باشی دوستم و همیشه این خنده های خوشگل آیدین توشه ی راهتون باشه. من که خاله مجازیشم کلی با دیدن عکساش و خنده هاش ذوق میکنم و قند توی دلم آب میشه شما که دیگه جای خود داری و حق داری نتونی از بین خنده هاش یه عکس رو بذاری خوشجالم که بهتون خوش گذشته. من که فعلا دارم از زیر شمال رفتن در میرم ولی احتمالا تا قبل از نیمه ی اول شهریور یه توفیق اجباری تصیبم بشه فعلا با علیرضا خیلی سختمه. خلاصه که دوستون دارم و از دیدن عکساتون همیشه خوشحال میشمببوس پسر خوشگلمو
مامان مریم
پاسخ
سلام الهام جونم آره والا این مسافر جاده چالوسو خوب اومدی ما قبل آیدین خیلی بیشتر هم میرفتیم و گاهی فقط به عشق دیدن جاده چالوس ولی بعد آیدین و شیطنت هاش تو ماشین و در نتیجه سرگیجه و تهوع اینجانب این جاده خوشگل برام شده کابوس واقعا هم گاهی بعضی ها فکر میکنن دارم خودمو لوس میکنم که میگم دیگه سفر دوست ندارم....ولی نگران نباش دوستم با بزرگ شدن پسری و دیدن ذوق دریا و بازی و بهتر نشستنش تو ماشین سفر راحتتر میشه مرسی دوست جووووووووووونم این نظر لطفته مهربوووووووووونم راستی این بهترین کلمه ای بود که میشه واسه حس ما پیدا کرد.....توفیق اجباری.... بازم ممنون محبتتم و شما هم ببوس پسر طلارو
افسانه جون مامان افاق کوچولو
27 مرداد 93 3:38
ممکنه به دخمل کوچولو من امتیاز کامل عالی رو بدی ممنون میشم http://okno.ir/index.php?route=information/pictures10
مامان مریم
پاسخ
البته عزیزم
دکترناصری
27 مرداد 93 11:09
باسلام خدمت شما . ایشالا همیشه سایه پدر و مادر مهربان برسر فرشته اسمانی شما باشد اگه چشم نزنم خیلی زیباست از طرف من ببوسینش من خودم هم خدابه تازگی یه فرشته کوچولو بهم داده . اگر ممکنه در وبلاگ من که تشریف اوردید برای مطالب نظر خود ران ییز بفرمایید خوشحال میشوم .
مامان کیانا و صدرا
27 مرداد 93 15:09
به به!چه عکسهای خوشگلیخوشحالم که حسابی بهتون خوش گذشتهایشا....همیشه به سفر و خوشی
مامان مریم
پاسخ
سلام دوستم ممنونم عزیـــــــــــــــــــــــــــزم
مریم(پرنیاوبردیا)
27 مرداد 93 18:29
سلااام مریم جووون.... بازم خوبه که پایه یید اولین عکس آیدین خیلی قشنگه..... آخه وروجک به پروانه چیکار داری؟ به به عجب باجناق هایی عکستون وفق العاده س مریم جون خرگوشی چه قد بهتون میاد امیدوارم همیشه شاد باشید
مامان مریم
پاسخ
سلام مریم جونم...منونم دوستم منم اون عکسو خیلی دوست دارم و میخوام چاپ بزرگ بکنمش آیدین فضول منه دیگه!!! مرسی عزیزم و ممنون این همه محبتم
مریم(پرنیاوبردیا)
27 مرداد 93 18:29
راستی آیدین جون و ببوسید مرسی خاله مهربووووووووووون
مامان آنیسا
28 مرداد 93 11:16
به به چه سفر باحالی منم دلم خواست اونجا بودم - عکسات خیلی ناز شده آقا کوچولوی خوردنی
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم مرسی دوستم...خیلی ممنونم
ساناز
28 مرداد 93 17:36
آیدین جونم خیلی خیلی عکسات خوشگل بود عزیز خاله کلی میبوسمت مخصوصا اون خنده های شیرین و قشگت
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووووونم شما لطف داری مهربوووووووووووونم
ساناز
28 مرداد 93 17:38
مریم جون همیشه به سفر باشی دوستم معلومه کلی به خودتونو و آیدینی خوش گذشته ..من عاشقه خنده های قشنگشم البته با همسفر خوب هم سفر بیشتر خوش میگذره ..موهای بافته هم کلی بهت میاد عزیزم
مامان مریم
پاسخ
مرسی ساناز جوووووووووونم آره سفر خوبی بود....یعنی وقتی آیدین سر حال و خوشحاله منم شارژمیشم بله این بار همسفر هم داشتیم و بیشتر هم خوش گذشت ممنونم دوست جون گلـــــــــــــــــــــــــــم
ساناز
28 مرداد 93 17:41
800 تا عکس رو بگو من در کل 20 تا میندازم همونا رو هم میزارم
مامان مریم
پاسخ
راستش دیگه شورشو دراوردم......انقدر محمد دوربین به دست منو دیده دیگه عادت داره.....البته این بار دو دوربینه بودیم و کلی هم خاله و شوهر خالش ازش عکس گرفتن و منم رمشونو همونجا گرفتم و نزاشتم برسه خونشون
مامان کیانا و صدرا
28 مرداد 93 22:57
دوست جونم سلام و شبتون خوشچه خبرا؟؟خستگی سفر از تنتون در رفت؟البته به قول خودتون با شادی بچه ها آدم شارژ میشه و خستگی یادش میرهبا آرزوی بهترینها براتون
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم خستگی کارهای بعدش رو بگوووووو!!!! آره واقعا هم دوستم......ممنونم غزیزم....برای شما هم همینطور خانومی
فائزه مامانه سوگند
29 مرداد 93 17:13
سلام به بهترین دوستم چه مسافرتی چه انقدر خوش گذشته به این پسمل شیطون ما وای ایدین جونم با دیدن عکسات کلی انرژی گرفتم همه عکسهای سه نفریتون عااااااااالی هستش کلی انرژی مثبت و عشق و نشاط درونش موج میزنه عاشق این دوردورتم خاله که پای ثابت همه مسافرتها و پارکها و مهمونیاست جای سوگند حسابی خالی بودها دخملی تا حالا دریا نیومدهنشده خاله از وقتی بچم بدنیا اومده وسط گیر و گرفتاریها افتاده وقت نشده ببرمش عزیزم همیشه به گردش با این پست با نشاطت به من گلی انرژی دادی
مامان مریم
پاسخ
سلام فائزه جوووووووووونم خوبی دوستم....این روزا خیلی بهت فکر میکنم...ایشالا که آخرین غمت باشه خانومی مرسی مهربوووووووووووووووونم شما لطف داری عزیـــــــــــــــــزم یه آیدینه و یه عالمه دودو دیگه ای جونم سوگند خوشگلماتفاقا تو شمال هم خواهرم اینا میگفتن که آیدین تلافی همه بچه هارو دریا دراورده....ایشالا قسمت میشه زود زود عسل خانوم با مامان و باباش میره دریا و کلی به همتون خوش میگذره قربونت برم دوستم خوشحالام اگه تونسته باشم یه کوچولو حالتو بهتر کنم
فائزه مامانه سوگند
29 مرداد 93 17:15
مریم مهربووووووونم ممنونم از همدردیت عزیزم انشالله سایه پدر و مادر گلت همیشه بالای سرت سبز باشه و همسر مهربووووونت و ایدین جوووووووووووووووووووووووووووووووووونم کنارت همیشه سلامت و شاد و خرم باشند و خودت همیشه سالم چون ستون خونه هستی و برکت و نور و زندگی خانواده خیلی دوووووستون دارم می بوسمتون
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم فائزه جونم....این کمترین کاریه که میشه کرد گلم مرسی از این دغا و آرزوی قشنگ مهربونم ایشالا روزایی پر از شادی و خنده و سلامتی به خونتون بیاد و از صمیم قلبم برات بهترین و خوش ترین لحظاتو آرزو میکنم که لایقشی عزیزم ما هم دوستون داریم.....ببوس سوگند خوشگلمو
ayda
29 مرداد 93 19:51
salam doste aziz.aksaye zibai dashtim matalebo ham khondam.ejazeye link az shomaro dashtam.ma karemon sismoni takforoshi be gheymate omde hastesh bainkareton mitonin komak konin ke mamana sismoni be gheymate arzono bekharan.montazere payameton hastam azizam
فائزه مامانه سوگند
30 مرداد 93 1:23
سلام خوبی خوشی خسته نباشید گفتم خودی نشون بدم بگم ما هم هستیم
مامان مریم
پاسخ
سلام فائزه جوووونم مرسی عزیزم شما خوبی دوستم؟؟؟ ممنوووووووووووووووووووووونم
Dayi Moden
30 مرداد 93 2:48
سییییییییییلام همیشه به سفر
مامان مریم
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااااااااااام دایــــــــــــــــــــــــــــــــی چه عجـــــــــــــــــــــــــــــــب مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ایشالا این بار با تو بیشتر هم خوش میگذره
مامان الهام
30 مرداد 93 18:45
عزیزم همیشه به سفر و شادی ...چقدر ماهه آیدین جون واسش اسفند دود کن ماشاالله بووووووس خاله
مامان مریم
پاسخ
ممنونم الهام عزیزم شما هم ببوس پسر عسل رو
ارام
30 مرداد 93 21:07
مریم جان سلام سکوت در برابر بعضی از بیمار دلان بهتر از پاسخ دادنه... نمی دونم زمانیکه شما وارد این سایت شدین سایت روانشناس رو دیده بودین یانه؟ یه اقایی یود که کارش فقط تیکه انداختن به شرکت کنندگان در پرسش و پاسخها بود و چنان رکیک حرف می زد که مدیریت مسدودش کرد!! الان هم صحبت با چنین افرادی که حتی جنسیتشون مشخص نیست فایده ای نداره این جور افراد جری تر میشن ادم بشو هم نیستن!! بی خیال رفیق ایدین نازو خوشگلت رو ببوس
مامان مریم
پاسخ
سلام آرام گلم مثل همیشه کامل و درست میگی عزیزم....نه من که اومدم اون وب دیگه نبود ولی تعریفشو شنیدم.... راستش با اینکه من اصلا تو سوالایی که اون آقا یا خانوم گفته بود شرکت نمیکنم ولی اصلا خوشم نیومد که به سایر دوستانم توهین کرد! و کلا با اون سبک جواب دادن و شکلک های به کار برده بیشتر شخصیت خودشو نشون داد و زیر سوال برد...البته من بعد آخرین کامنتم با پسزکم رفتم و وقتی اومدم دیگه چیزی نبود که بهتر...به قول شما دوست فهمیده و عزیزم آدم بشو نبود خیلی خانومی مهربونم....شما هم کوچولوی ماهت رو ببوس
مامانی
31 مرداد 93 22:12
سلااااااااااااااااااااااااام همیشه به سفر خوش به حالتون منم دلم لک زده واسه یه شمال و کنار دریا... اونم با این وروجک خوش باشین
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیـــــــــــــزم ممنونم خانومی....ایشالا شرایطش جور میشه و یه سفر خاطره انگیز میرین و حسابی خوش میگذرونین مرسی گلم
مامان علی(نازی)
31 مرداد 93 23:03
سلام دوست خوبم چه وبلاگ خوشگلی دارین خوشحال میشم تبادل کینک کنیم
مامان مریم
پاسخ
سلام دوست عزیز...ممنونم و من هم خوشحال میشم دوستم
ارام
2 شهریور 93 15:02
سلام کجایین؟خوبین؟ شما مریم ها وقتی نباشین چقدر اینجا سوت و کوره
مامان مریم
پاسخ
سلام آرام جونم مرسی خانومی شما خوبی؟ این نهایت لطفتو میرسونه دوست گلم واقعا خانومی و از خصوصیاتت خیلی خوشم میاد....ممنونم
مامان منیر
2 شهریور 93 17:48
سلام مریم جون دوست خوبم خوبین ؟ عزیزم ایشالا همیشه به گردش و شادی و خنده خوش به حالتون من که خیلی دلم مسافرت میخواد ولی خوب. عزیزم خیلی عکساتون زیبا بود لایک داری گلم
مامان مریم
پاسخ
سلام منیر جون عزیزم ممنونم گلم ....ایشالا زود زود یه سفر شیرین باهمسر و پسر گلت میرین مرسی دوست مهربونم
مریم(پرنیاوبردیا)
2 شهریور 93 21:59
خصوصی داری مریم جون
مریم(پرنیاوبردیا)
2 شهریور 93 21:59
الهه مامان مبین
3 شهریور 93 1:59
مریم جونم تولد آیدین عسلم مبارک باشه . ای خداااااااااااااااااااااا توام افتادی تو ماجرا . من که 1 ماه دارم چاپ میگیرم و هی قیچیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی میکنم . از صبح که بیدار میشم کار خونه و غذا و کارهای مبینم . همین که ظهر میشه بعد از ناهار میخوابونمش و تند تند قیچی کاری میکنم . خدا کمکت کنه گلم . کار خیلی پر زحمتیه .ولی خیلی خوب میشه ...... مال من دیگه تا آخر هفته تموم میشه ایشاا... کاری داشتی خبرم کن . بوووووووووووووووووووووووس یه دنیا
مامان مریم
پاسخ
مرسی الهه مهربونم تولدش 1 ماه و نیم دیگه ست ولی اگه بخوام یه تزیینات هرچند کوچولو داشته باشم باید از جالا بجنبم واااااااااای پس باید کار سختی باشه....راستش من اقوام خیلی کمی دارم و خونمون هم کوچول موچوله و نمیخوام زیاد شلوغش کنم ولی تو همون کار هم شدیدا ناشی هستم و حتما به کمکت احتیاج دارم....حتما مزاحمت میشم دوستم شما هم مبین شوکولاتو ببوس
مامان مهراد
3 شهریور 93 8:31
مریم جون هزار ماشاله برای آیدین جون حتما اسفند دود کن خیلی نازه.... عکس هاش هم خیلی قشنگه . اون لبخندی رو که توی همه عکس هاش رو لباشه خیلی دوست دارم. از عکس های خودت هم معلومه که خیلی مهربون و گلی امیدوارم همیشه صدای خنده های آیدین جون موسیقی زیبای خونه تون باشه و کنار هم شاد و خوش باشین
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنونم خانومی.....مهراد طلایی شما هم خیلی نانازه مرسی از این همه محبتت گلم شما بهمون لطف دارین و منم جز تشکر چیزی نمیتونم بگم.....ببوس پسرک شیرینتو
مامان کیانا و صدرا
3 شهریور 93 9:02
سلام خانمیروزتون باشکوه باد
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیـــــــــــــــــــزم روزگار شما هم بر وقف مرادتون باشه
فائزه مامانه سوگند
3 شهریور 93 12:01
سلام مریم جونم خوبی؟نیستی؟ دلم برات تنگ شده عزیزم ایدین جونو ببوس بی شما نی نی وبلاگ دوست نداره زود بیا
مامان مریم
پاسخ
سلام فائزه گلم مرسی دوستم....نبودم و حالا هستم دل به دل راه داره گلم......لطف داری مهربونم ای جوووووووووووووونم...مرسی
الهه مامان مبین
3 شهریور 93 21:03
سلام به روی ماهت مریم جونم . خوبی . آیدینم خوبه مریم جون اون ریسه ای که داخلش خالیه خودت با فتوشاپ یا یه برنامه دیگه پرش کن . یا با عکس آیدین و یا با هر چیزی که دوست داری . ولی به نظر من با عکس آیدینم خوشگلتر میشه . ابتکار مقوا هم داخلش قشنگه من تا حالا جایی ندیدم . بعد کلاه اصلا توی چاپ خوب در نمیاد . برای من که اصلا خوب نشد . 2- من تموم پرینت های مبین رو بعد از اینکه سانازی برام گذاشت و یه سری رو هم خودم از اینترنت گرفتم ، روی کاغذ A3 به شکل سیاه و سفید چاپ کردم تا ببینم هر کدوم چه سایزی داره و بهتره روی چه کاغذی چاپ بشه بعد از انتخابم به صورت رنگی چاپ کردم . . به نظرم شما هم همین کار رو کن چون خیلی بهت کمک میکنه . مثلا من جعبه پاپکرن و جعبه شکلات رو روی مقوایی به نام کتت چاپ کردم که ضخامت خوبی هم داره و توی برش اذیتت نمیکنه و ریسه رو روی کاغذ و بقیه رو هم به همین ترتیب . انتخاب کاغذ با خودت باشه بهتره . چون یه سری ها رو اگه روی مقوا بزنی خیلی خوب میشه . فدای تو دوست خوبم بازم سوالی داشتی در خدمتت هستم نازنینم . من هر شب 2 به بعد میام تو نت . اگه سوالی داشتی بنویس حتما حتما جوابت رو میدم . البته اگه قابل باشم . ببوس آیدین ماه و نفسم رو زیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
مامان مریم
پاسخ
مرسی الهه عزیــــــــــــــــــــزم...ممنونم از وقتی که برام گذاشتی راستش مهمونی ما خانوادگیه و بچه هم نداریم....آیدین من یه دونه ست تو دو تا خانواده....بنابراین پاپ کرن و ....نداریم....و درمورد کلاه چه بدمتاسفانه تم توماس که برای آیدین انتخاب کردم فقط برای خودش معنا داره و برام مهمه که خودش حوشحال بشه و برای بچه های دیگه بی معنیه....چون کارتونش ایران پخش نشده و آیدین هم زبان اصلی دیده و اصلا هم نه تو نت و نه بیرون نمیتونم بیشتر از اینی که ساناز جون برام لطف کرده پیدا کنم....یکی از دوستان که امریکا هستن دیدم که حتی سفرش رو هم داشتن و رو میزی کرده بودن ولی من کلاه جای دیگه با این مضمون پیدا نمیکنم و متاسفانه کاغذ کادوش هم نیست حتی برای کیک هم نمیدونم میتونم بگم برام از رو عکس دربیارن و شاید مجبور بشم از یه قطار اسباب بازی به عنوان استند رو کیک استفاده کنم تا شبیه اونی که میخوام بشه خلاصه اینکه یکم دستم بسته ست ولی چون میخوام با اونی که دوست داره حال کنه چاره ای نیست و در ضمن از اول هم نمیخواستم زیاد شلوغش کنم....همین که چند تا عکس توماس محبوبش رو ببینه و حال کنه کافیه.....اون با فتوشاپ عکس رو گذاشتن جالبه و ممنونم که بهم گفتی و مرسی که کمکم کردی عزیزم ببوس پسرک ناز و شیرینتو
الهه مامان مبین
3 شهریور 93 21:04
این نظر رو 3 بار برات فرستادم . نمیدونم چرا نمیامد . خدا کنه اومده باشه گل خانومم
مامان مریم
پاسخ
اومده عزیزم و خیلی خیلی هم ممنونم که این همه برام وقت گذاشتی
مامانی
4 شهریور 93 17:20
فائزه مامانه سوگند
4 شهریور 93 17:23
سلام مهربووووونم خوبی عزیزم ایدین عشقه خاله خوبه؟ می بینی مریم جون ادم از طرح سئوال پشیمون میشه من چی پرسیدم به کجا ختم شد واقعا یه حرف خوبی هست که میزنند خانم ها نمی تونند بحث کنند اخرش منجر به گله گذاری میشه من این سئوال و میبندم چون احساس می کنم باز بشه حرمت شکنی بشه و ازت ممنونم که همیشه خالصانه و با نیت خوب پاسخ میدی ممنونم دوستم
مامان مریم
پاسخ
سلام فائزه جوووونم ممنونم گلم....جوجو خوشگل شما چطوره آره فاطزه جونم....سوال خوبی بود و همه هم استفاده کردیم....ممنوونم و کار خوبی میکنی گلم خواهش میکنم عزیزم....ما ارادت داریم خدمتتون
ارام
4 شهریور 93 17:49
دنیا
5 شهریور 93 9:15
چه جیگری شدی تو این عکسا آیدین کوچولو فدات شم داداشی خدا حفظت کنه
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیــــــــــــزم خیلی ممنونم خانومی
✿مامان دنیز✿
7 شهریور 93 19:08
سلاام به به شمال،دریا ،آب تنی،سر سبزی،هوای پاااک خوش به حالت گلم میبینم حسابی خوش گذروندیناااهمش به شادی و خوشی گلم
مامان مریم
پاسخ
سلام.....ممنونم عزیزم
ارام
11 شهریور 93 9:41
سلام خصوصي
ارام
11 شهریور 93 12:04
كامنتم اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مریم
پاسخ
نه کامنتاتو به جز خصوصی نامرئی هم میکنی آیا؟؟؟