آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

سرگرمی های آیدینی

1393/5/5 18:36
نویسنده : مامان مریم
893 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی یه پسر کوچولوی شیطون داری باید به فکر این هم باشی که چطور و با چی میتونی سرگرمش کنی ... اوایل فقط با اسباب بازی سرگرم میشدی و من هم سعی میکرده اسباب بازی های فکری هم داشته باشی مثل کره هوش ،حلقه هوش، لگو و .... ولی خیلی زود بزرگ شدی و رفتیم سراغ کارتون و از اونجا که سلیقت خاص بود بیشتر کارتون هاتو با دانلود و زبان اصلی داشتی و بعدها محمد رفت بازار تا دستش برای خرید کارتون های شامل اتوبوس و قطار و آتش نشانی و ... بازتر باشه ، و بعد هم بازی های دونفره مثل توپ بازی و حباب بازی و ....و کتاب خوندن که باید جاهای مورد علاقه رو بخونیم و گاهی یه کتابو بارها و بارها.... و نقاشی کردنت که ما بکشیم و تو خط خطی کنیمحبت

و این هم تو و سرگرمی های این روز هاتعینک

 

              

بقیه ادامه مطلب

 

این سبد اسباب بازی که تبدیل به محوطه اسباب بازی شد و جاش وسط پذیرایی هست چون جوجو باید اینجا بازی کنهشاکی

و شما دوست بیننده مدیونی اگه یه لحظه پیش خودت فکر کنی این اسباب بازی ها همیشه انقدر مرتب نیستن و فقط موقغ خواب پسری این ترتیب رو دارن و بقیه مواقع همه 54 تا ماشین در سرتاسر خونمون ولواندخندونک

 

              

و این هم فیلم های شماچشمک

              

اینا برچسب هاجشن

              

و کتاب های ساده و جلد سختزیبا

              

 

              

و کتاب محبوب با ذکر مراحل خانه سازیدرسخوان

              

و این هم نقاشی هایی که من و محمد بکشیم و تو سریع خط خطی کنی .... یعنی حتی نمیزاری دستمون رو از دفتر نقاشیت بکشیم عقب همون لحظه خط خطی شروع شدهشاکی

             

و حباب بازیآرام

             

 

             

 

             

 

                  

 

            

و اگه فکر میکنی بعد این بازی ها خسته میشی و ظهر میخوابی سخت در اشتباهی چون تازه این پارک آخر شب عمرا اگه حذف بشهبی حوصله

یکی از بچه ها با خودش یولونیت آورده و همه بی خیال سرسره بازی شدین و تو این سرسره کنده شده که تازه عزیزتر شده دارین به قول خودتون کباب درست میکنین... ما که نفهمیدیم کجاش شکل کبابهخندونک

            

 

            

و این هم آیدین من که با همه چی قطار درست میکنهبغل

راستی صورتت با همون صخره های پشت سرت زخمی شده بودغمناک

            

و دوباره بازیشیطان

            

بعد اومدن محمد دنبالمون هم اونقدر گفتی خونه نریم که تا بازار و اون خیابون پر از معجون و آبمیوه رفتیم و مهمون معجون بابا شدیم....و البته تو اصلا نخوردی و فقط تند تند تو دهن محمد کردی جوری که مخش یخ زددلخور

            

 

ایشالا همیشه بتونیم ارزوهاتو جوابگو باشیم عســـــــــــــلمبوس

 

 

            

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مریم(مامان کیان)
6 مرداد 93 11:50
اومدم اون همه از سرگرم کردن بچه ها توی خونه نوشتم بعد پستت و دیدم خوب اونم دلش میخواد نقاشی بکشه واسه همین پشت سر شما شروع میکنه به خط خطی و فکر کرده میتونه مثل شما بکشه عزیزمی یدین نازم که انقدر بیرون رفتن و دوست داری و مامانت هم انقدر حوصله میکنه
مامان مریم
پاسخ
میبینی خواااااهر نه بابا دلش نمیخواد هرچی میگم تو بکش من ببینم یه مداد شمعی میده به من و یکی هم خودش برمیداره و میگه ماشین بکش قطار بکش بعد تموم نشده با عشـــــــــــــــق خط خطی میکنه نه مریم جون زیاد بیرون بردن هم خوب نیست اون وقت بد عادت میشه و چند روز نتونی ببریش به هم میریزه... ایشالا بعد ماه رمضون بتونم تا هوا روشنه ببرمش که یه بار پارک بریم و یه بار پیاده روی تو خیابون تا این نظم به هم بخوره و عادت نشه براش مرسی عزیزم مثل همیشه بهم لطف داری ببوس کیان گلمو
دنیا
6 مرداد 93 12:56
فدات شم گل پسر با این شیطنتات قربونت برم من
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دنیای مهربوووونم
خاله سانی
6 مرداد 93 13:42
وااااای چقدر کتاب و ماشییییین خوش به حال ایدین جونی که اینهمه سرگرمی داره وای خدا چه کارای خنده داری میکنن این بچه ها.کباب بازی نوووش جونت عزیزم البته بیشتر نوش جون مامان و بابا چقدر خووووب که هر شب پارک منم خیلی دوست دارم
مامان مریم
پاسخ
سلام سانی جوووونم مرسی گلم اگه شما فهمیدی اون یولونیت های ریز شده چطور کباب میتونه باشه به ما هم اطلاع بده ممنون خانومی و ببوس دخمل طلارو
الهام مامان علیرضا
6 مرداد 93 16:43
چه همه اسباب بازی دمِ آیدین جون گرم اتفاقا منم به پیشنهاد شما یک عدد تفنگ خریدم که حباب تولید می کنه علیرضا هم خیلی دوست داره ممنونم از پیشنهادت فیلم بازی که من برای علیرضا اصلا نگرفتم ولی عاشق این فیلم های زبان کودکانه ست که تو بستۀ تراشه های الماس هست و همه اش میگه فیلم نی نی ها رو برام بذار نوش جونت خاله می بوسمت
مامان مریم
پاسخ
ممنونم الهام گلم خواهش میکنم عزیزم این فیلما بازی نیستن کارتون هستن و اون سی دی رو نگووووو منو بیجاره کرده از بس میگه بزارم و تقریبا داغون شده و منم گفتم خرابه و فلش کارتاشو میدم دستش اتفاقا آیدین هم میگه نی نی ها ببوس پسر ماهتو
مریم
7 مرداد 93 1:08
سلام چه کتابا و اسباب بازی های قشنگی من هم کوچیک بودم سی دی مک کویین رو داشتم آیدین کوچولو یه پا مهندس شده با این مراحل خانه سازی مجموعه کتاب های فسقلی ها هم خیلی قشنگن مریم جون اکثر کتاب فروشی ها دارن
مامان مریم
پاسخ
سلام مریم جون چه جالب نمیدونستم دخترا هم مک کویین دوست دارن بله با اسم کامل همه ماشین های سنگین ممنون عزیزم حتما میرم دنبالش
مریم
7 مرداد 93 1:11
ببخش یادم رفت بگم بستنی ساندویچی من چهار روز قبل از اینکه بدنیا بیام خاله شده بودم و البته در ده سالگی هم عمه
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم وای چه جالب پس با خواهرزادت همسنی تازه اون بزرگتره باید احترامشو نگه داری خوش به حال بچه ها با این عمه و خاله جواااان
مریم
7 مرداد 93 1:27
عیدتونم مبارک
مامان مریم
پاسخ
عید شما هم مبـــــــــــارک عزیــــــــــــــزم
مامان عليرضا
7 مرداد 93 1:35
میبینم که خونه ی شما هم مثل خونه ی ما قسمت خواب کودک نداره و تمام وسایلش رو توی حال چیدیدما که خدا رو شکر حموم هم نداریم چون علیرضا علاقه ی زیادی به شامپوهاش و لگن حموم پیدا کرده و اونا رو هم میاره و به اسباب بازیهاش اضافه میکنه عزیز دلم کباب هایی که با بچه های پارک پختی خوشمزه بودند؟اونا رو نوش جون کرده بودی معجون نخوردی؟ الهی من قربون مهربونیت برم که به بابا محمدت تند تند معجون میدیولی پس دوست من چی شد؟تو هم مثل علیرضا کارای سخت رو به مامانت میدی و بخش جبران محبت ها رو برای بابا نگه میداری؟
مامان مریم
پاسخ
سلام الهام جوووونم ای جانم ... علیرضای شکرم نمیدونم شاید کباب زده بوده نه بابا هوامو داشته که قید پذیرایی از منو زده.... من اگه با اون سرعت بستنی و مخلفاتشو میخوردم کل دندونام میومد دهنم بچم حواسش بوده اون سرعت بلع فقط خاص باباشه ببوس عسل پسرو
مامان آیسو وآیسا
7 مرداد 93 11:31
عزیزم چقدر خوب که همه اسباب بازیهارو چیدی تا ایدین جونم حسابی بازی بازی کنه فدای خط خطی کردنا ونقاشی کشیدنات گلپسری معجون هم خیلی خوشمزه میزد نوش جونتون بوس به روی ماهتون عیدتون هم مبارررررررررک دوستم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست جووووووووووووووونم قربون خاله مهربووون عید شما هم مبـــــــــــــــــــــــارک
مامان جونم(سوگند من)
7 مرداد 93 12:17
سلام مریم مهربونم وای ایدین جونم این چند روز چه بزرگ شده چه اسباب بازیهای مرتبی به به میدونی یاد چی افتادم وقتی خونه چادری سوگند و با مکافات میچینم و خوشگل و تمیز می کنم فردا صبحش با یک چشم بر هم زدند رو هوا میره این پسمل ما خلاق دیگه مامانش همش به فکر قطاره فکر کنم عاشقه قطاره به به چه معجونیسوگندم دقیقا همینطوره البته که باباشم مثل همسر شما به یک چشم به هم زدند می بلعد بخصوص بستنی رو ولی من انقدر طولش میدم که بستیم اب میشه مریم جونم ممنونم که به هم سر میزدی و جویای حالم بودی خیلی خیلی خوبی خدا برای همسرت و ایدین جون همیشه همیشه سالم و شاد نگت داره عزیزم خیلی دوستون دارم بهترین دوستهای من هستی راستی خصوصی کارت دارم
مامان مریم
پاسخ
سلام فائزه عزیزم حالت بهتره گلم؟؟ دائم تو وبت دنبال خبر خوش میان ایشالا که خدا همین امروز عیدیتونو بده دوست گلم نه خوااااااااااهر این اسباب بازی ها همیشه همین جور مرتبه.... پسرم خیلی آقااااست باباها همه مثل همند و خدا واسمون حفظشون کنه ممنون دوست خوبم ...ایشالا که همه دعاهامون برای سلامتی دختر خاله و مامان گلت نتیجه بده و خدا خوشحالتون کنه شما هم از بهترین دوستامونی مهربونم
مامان جونم(سوگند من)
7 مرداد 93 12:27
مریم جونم یکماه بندگی و روزه داری و طاعات و عبادت قبول درگاه الهی باشه عیدتون مبارک باشه گلم ببوس خوشگلم و ایدین جونمو
مامان مریم
پاسخ
برای شما هم قبول باشه و عید شنا هم مبارک مهربوووونم ببوس سوگندنانازمو
مریم(پرنیاوبردیا)
7 مرداد 93 14:01
زلالترين شبنم شادي رابرلبانت آرزودارم نه براي امروزت,براي فرداي هرروزت... عيد بر شما و خانواده محترمتان مبارک.
مامان مریم
پاسخ
ممنونم مریم عزیزم غید شما هم مبارک گلم
مامی فرزانه
12 مرداد 93 1:45
مریم جونم شماخیلی مامان خوبی هستی خسته نباشی عزیزم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم مهربوووونم
مامی فرزانه
12 مرداد 93 1:46
خوش بحال این پسر گلی با این مامان فهمیدش
مامان مریم
پاسخ
عزیزمی فرزانه گلم
مریم(پرنیاوبردیا)
12 مرداد 93 21:01
______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&& &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____ &&& __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& ____________&&& ______________&&& _______________&&&&
مامان مریم
پاسخ
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــزمـــــــــــــــــــــــــــــــــــی