آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

آیدین و ماه رمضان

1393/4/30 13:38
نویسنده : مامان مریم
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

 امسال برای ماه رمضون خیلی استرس داشتم، آخه یه پسر کوچولو دارم پر از انرژی که یه مامان پایه میخواد نه یه مامان کسل و بی حوصله....امسال شب قبل ماه رمضون از خدا خواستم روزه گرفتن تاثیری رو مامان بودنم نزاره و مامان صبوری باشم....میدونی که خدا خیلی مهربونه.... اون روز خونه مامانی وقتی 1 ربع از اذان گذشته بود و تو کماکان با گریه میگفتی بریم بیرون ،اول اون شیوه تربیتی که خونده بودم رو اجرا کردم و بعد بغلت کردم و بوسیدمت و رفتیم سر سفره افطار ،خیلی خودم هم از آرامشم تعجب کردم و دیدم خدا خیلی بزرگه...محصل

روزا تو استخر بادی هستی یا شن بازی و یا خونه ماشین بازی میکنی و محمد هم که دید عاشق دوتا برچسب کارتون ماشینها هستی تا بازار رفت و برات در دومرحله یه عالمه برچسب خرید تا هرروز به عنوان چایزه یه کار خوب یه بسته بهت بدیم تا بچسبونی رو در و البته اگه فکر میکنی اونجا میمونه کاملا در اشتباهی...انقدر میکنی و دوباره میچسبونی تا مچاله بشن و این بار یه بار دیگه راهی بازار شد تا برچسب های ضخیم تری بخره

یه همچین بابای پایه ای داری و صد البته عاشق

خواب نیمروز تقریبا حذف شده و چند بار در هفته شاید بخوابی و بقیه ش رو بیداری.... و کماکان هرروز بعد از اذن و یه افطار واقعا سرپایی باهات روونه پارک میشم...اسم دوستان :امیر علی علی علی، علیعلی ، رادین  آدین ،سارا  ساآ ،رها  هاها ،نیکا  نیکا ،حسن حسنزبانکده محصل

عاشق اینی که رها رو بغل کنی و گویا اون متنفره! و با علی علی و سارا و حسن خیلی خوب کنار میای و دوستای خووووبی هستین باید همه مثل قطار و دست تو کمر هم از سرسره پیچی بیاین پایین و صد البته این ایده قطاری مال توست!محصل

هر شب میمونیم تو پارک تا محمد بیاد دنبالمون و هفته ای 2 یا 3 شب هم شام بیرونیم چون آقا پسرمون امر میکنن و تازه دوست نداره بره خونه و باباش هم که پایه تر از خودش... و خونه مامانی، شده معضل این روزهای من، عصر بهت میگم آیدین بریم نون بخریم بعد بریم خونه مامانی و تا جلوی در خونه مامانی اصلا مشکلی نیست ،با هم نون میخریم و میرسیم خونشون اما تا میرسی به در ورودی میگی من نمیام خونه مامانی بریم ددر و شاید همیشه فقط دقایقی به اذان مونده اونجاییم و بعد بار اول که با دادو قال اومدی خونه ، دفعات بعدی عذاب وجدان گرفتم که نباید به خاطر افطار کردن تورو مجبور کنم بری خونه و بهت نه بگم و حالا هربار قبول میکنم بریم تو حیاط و یکم بازی کنیم و بعد بریم خونه و ...

امروز 23  رمضونه و دیگه چیزی نمونده و راستی امسال چقدر زود گذشت...

 

               

بقیه ادامه مطلب

 

اولین روزهای ماه رمضان و افطار دونفره من و آیدین جونم، خانوم شریفی برامون حلوا آورد و منم توپش کردم و توش خلال بادوم گذاشتم ولی تو از خلال ها به عنوان چنگال استفاده کردی و نخوردیشون

 

                  

                 

                  

 

                 

بعد از، ازشیر گرفتنت اصلا نتونستم بهت شیر بدم و درست پارسال ماه رمضون یه روز که افطار بیرون تو ترافیک مونده بودیم محمد برام شیرکاکائو خرید تا روزمو باز کنم و منم دوباره با نا امیدی تست کردم و در کمال تعجب خوردی و الان 1 ساله شیر کاکائو خور شدی،بعدش خیلی تحقیق کردم،دکتر رفتم و مطلب سرچ کردم که مضر نباشه و تو یکی از تحقیقات خوندم که قبل خواب نباید بخوری چون کافئین داره و خوابت رو مختل میکنه ولی......... این تصویر پسر بچه ای هست که یک ساعت بعد نهار بهش شیر کاکائو دادم و با این صحنه روبرو شدمم

 

                 

 

                 

و این هم جزو صحنه هایی که یک عمر آرزوشو داشتم

 

                 

اینکه پسرکت خودش غذاشو بخوره و بعد هم همونجا بخوابه

و بازی رو کوسن که گویا خیابون شده الان

 

               

 

               

 

و زیر فرشHello

               

و برچسب های محبوب بابا به آیدینش

             

 

و این هم روزی که با بابایی و مامانی ،بعد افطار رفتی پارک شزیعتی و جسابی بازی کردی نا ما بریم دنبالت و ساعت یک و نیم نیمه شب که قصه هاتو برات گفتم دیدم نمیتونی بخوابی و این عجیب بود و یهو گفتی بریم غذا بخوریمو در حدی گرسنه بودی که کل بشقاب غذاتو تو چند دقیقه خوردی و من نگران خفه شدنت بودم و خدارو شکر کردم دیگه کامل حرف میزنی و میتونی بگی چی میخوای و چقدر گرسنه یودی

 

              

و سرخوش از احساس سیری

              

 

و این هم حکایت پارک های شبانه ما

             

 

             

 

             

 

             

 

             

 

             

 

و بابایی که اومده دنبال گل پسرش و مامان جونش

             

 

ایشالا همیشه بهترین دوستای هم باشین دو تا مرد زندگی من

 

 

 

پسندها (17)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

شیواجونی
30 تیر 93 13:52
══════▓█████████▓███▓▓██▓███▓█████ ═══════════████████▓█████▓█▓█▓██▒▓█▓▓▓▓█ ══════════██▓████████▓██▓███▓██▒▒▒███▓██ ════════▓██▓███▓████▓██▓███████▒▓▒▓█████ ═══════▒██████▓████▓██▓██▓▒▒▒▓▓▓▓▓▒█████ ═══════██████▓████▓██▓▓██▒▒▓▓▒▓▓▒▒▒▒████ ══════███████████▓███▓▓██▓▓▓▓▓▒██▓▓▓▓███ ═════▓██████████▓███▓▓████▓▓▓▒▓█████▓▓██ ═════█████▓████▓▓███▓█████═█▓▒██▓████▓▓█ ════█████▓████▓▓███▓▓████░═▒█████▓████▓█ ════████▓█████▓███▓▓▓████════░████▓████▓ ═══▒████▓████▓████▓▓████══════▒████▓████ ═══████▓████▓████▓▓█▓██════════░████████ ═══████▓███▓▓███▓▓█▒▒█════████▒══███▓███ ═══▓██▓████████▓██▓═█════██═══▒▓══██████ ════██████▓███▓███═█════█▓════════██▓███ ════████▓███▓███▒═░═══════════════██▓███ ════▓██▓███▓██▓══════════════════▓█▓████ ═════█▓██████═══════════════▓███═▒█▓████ ═════██▓███═══░════════════██████▓█▓████ ════▒█████═══███▓═════════██═░█▒████████ ════████▓██═██░▒██═══════░█═░▓██▒═▒█▓███ ═══████▓███═█═══██░══════▒══████═══█████ ══▓███▓████▓══░███════════════▒════██▓██ ══███▓▓█████════▓══════════════════██▓▓█ ═▓███▓███▓██══════════════════════░███▓█ ═▓███▓▓█████░════════════════════▒██████ ══████▓▓████▒═══════════════════███▓███▓ ══░████▓▓███▓══════════════════════▒███▓ ═══▒████▓▓███═════════════════════▓████▓ ════▒████▓███▒═══════════════════██████▓ ═════████▓████═════░███▓════════██████▓█ ═════▒█████▓███════▓▒══░█══════██████▓▓█ ═════███▓██▓████════█▒▓█▓═════▒████▓▓███ ════██▓███▓██████═══▒██▓══════████▓▓████ ═══██▓█████▓██████═══════════░███▓▓█████ ═▒██████▓██▓▓██████══════════▓███▓██████ ░█░████▓█████▓███▓██░════════▒████▓█████ █═░███▓██████▓███▓███▓══░═════█████▓████ ═░███▓██████▓███▓████████═══════████▓███ ═████▓▓████▓█████████████░═══════███████ ══████▓███▓████▓█████████════════█████▒═ ═══▓███▓███████▓█████▓██▓══════▓████════ به من هم سربزن گلم
الهام مامان علیرضا
30 تیر 93 15:15
آفرین به گل پسر مهربون که با همه دوستی می کنه و میخواد دخترا رو بغل کنه اتفاقا علیرضا هم از بغل شدن بدش می اومد و وقتی آوینا بغلش می کرد می زد زیر گریه یعنی یک همچین پسر لوسی داریم ما برچسب هم چیز خوبی بوده تا به حال به فکرم نرسیده بود فقط گویا همین کندنش خوب نیست. از ضخیم هاش امتحان کن اگه خوب بود به ما هم خبر بده عزیزم خیلی با گذشتی مریم جون که با وجود روزه داری آیدین جون و می بری بیرون باید بگم من از اول ماه رمضون تا الان غیر از چند باری که افطار دعوت بودیم و یه بار که به خاطر مهمونم مجبور شدم برم بازار نزدیک خونه، همه اش خونه بودم و علیرضا هم چاره ای ندیده چون تبعیت از مامانش! وای چه حلوای خوشمزه ای فدای اون خواب معصومانه ات مریم جون پارک میبری آیدین جون و چهار چشمی مراقبش باش عزیزم می بوسمش
مامان مریم
پاسخ
ممنوووونم الهام عزیزم آیدین هم با آشناها شدیدا مهربون که به زور باید بغل کنه و ببوسه و صد البته بغل بشه، وبا غریبه ها یا اونایی که چند ماهه ندیده اصلا تمایلی به بغل شدن نداره و خیلی رک میگه :نه دوسش ندارم اه اهه الهام جون من چون هرروز میبردمش نمیتونستم یهو کات کنم و با اینکه آیدین گاهی اصلا منتظر عصر و پارک نیست اگه نبرمش عذاب وجدان میگیرم که چون روزه بودم نبردم و با اون حس اصـــــــــلا نمیتونم کنار بیام این برچسب ضخیم ها عالیه و بعد از بارها کندن دیگه نمیچسبه ولی خراب و مچاله هم نمیشه و همیشه یا سوار ماشین میکنندشون یا تو جیب و کیفش میبرتشون ددر و یه جورایی مثل کارت میشه خوش به حالتون که افطار رفتین مهمونی به جاش من جز خونه مامانی های آیدین جایی نرفتم خیلی مهربونی الهام جونم و ممنون که بهمون لطف داری ببوس علیرضا جونمو
الهام مامان علیرضا
30 تیر 93 15:25
اتفاقا علیرضا هم اومده عکس های آیدین جون و ببینه و خیلی قشنگ میگه آیدین از ماشین های آیدین جون خیلی خوشش اومد
مامان مریم
پاسخ
ای جوووونم وای الهام جون اولین کلماتی که بچه ها درست تلفظ میکنن خیلی شیرینه قابل گل پسرو نداره
مریم(مامان کیان)
30 تیر 93 15:56
وای مریم واقعا بهت حسودی ام میشه انقدر مامان خوبی هستی قربون آیدینم بشم خوب عادت کرده هر روز بره بیرون تقصیر خودته نه آیدین نه مثل کیان که عادت کرده ماهی یه بار شاید بره پارک ............ حالا از وقتی میره ژیمناستیک یه کم دفعاتش بیشتر شده عزیزم روزه هات قبول باشه که با این سختی روزه میگیری امیدوارم آیدینم که بزرگ میشه قدر این کارای مامانش و بدونه
مامان مریم
پاسخ
وااااااای نه مریم اینجوری نگو وقتی یکی اینارو بهم میگه و بعد سر یه کاری مجبور میشم دعواش کنم اون وقت شدیدا عذاب وجدان میگیرم که مامان بدی هستم ولی من فقــــــــــــــط میخوام بهترین باشه و مودب و با اعتماد به نفس ولی با احترام به حقوق دیگران اصلا نمیخوام قدر کارامو بدونه چون خودم دعوتش کردم و هر کاری میکنم وظیفمه ،ولی دوست دارم بدونه اگه روزایی هم سختگیری بوده واسه رشد شخصیتش بوده که خودش هم ازش لذت ببره مریم جونم اتفاقا من خیلی چیزا ازت یاد میگیرم بچه داری که فقط خندونش و خوش گذروندن بهش نیست و مامان خوب بودن خیلی وسیع تر از این حرفاست که تو هستی گلم ببوس کیان جون با ادب و مهربون و شیرینمو
مریم(مامان کیان)
30 تیر 93 15:59
مریم آیدین چه طوری غذاش و خودش میخوره؟؟؟؟؟؟؟ کیان میتونه بخوره ها اما فقط در حد اینکه ته دلش و بگیره یعنی تو اوج گرسنگی اش شاید 4 تا قاشق غذا بخوره و بره............ من گاهی میشینم بهش میدم که در این صورت میخوره و گاهی هم نمیدم میگم بزار گرسنه بشه و دوباره بیاد که اصلا تا به حال اتفاق نیفتاده!!!!!!!!!! وای چه عشقی کردم دیدم آیدین غذاش و خورده و همونجا خوابیده ما که آرزوش به دلمون موند
مامان مریم
پاسخ
مریم من یه عادت بدی به آیدین داده بودم که روانشناسی هم که برده بودمش گفت خیلی بده و ترکش بده!!! از اول که به غذا افتاد متوجه شدم که هروقت داره پیام بازرگانی میده انقدر سرگرم تماشا میشه که غفط دهنشو باز و بسته میکنه و قورت میده منم سوئ استفاده کردم و همیشه غذاشو تنپیم میکردم با پخش پیام و بعد ها کارتون های محبوب ،طوری که سفر هم میرفتیم با خودم فلش حاوی کارتون هاشو میبردم... تا ماه پیش هم جلوی تی وی و خودم بهش غذا میدادم و بعد با غذاهای محبوبش و زیر انداز و جلوی تی وی تنهاش گذاشتم و دیدم خودش حین تماشا همشو خورد و الان هم همین طوره و2 ساعت قبلش هم بهش خوراکی نمیدم تا گرسنه باشه و زیر انداز میندازم که کثیف نکنه و میرم که هی گیر ندم ریخت... قاشقتو نگاه کن... و در آخر هم تشویق ولی اگه غذایی رو دوست نداشته باشه
مریم(مامان کیان)
30 تیر 93 16:16
وای مریم میدونی یاد چی افتادم وقتی کیان کوچیک بود سن دقیق اش یادم نیست اما از الان آیدین کوچیکتر بود یه بار باباش براش سک سک خرید و توش برچسب بود من رفتم تو اتاقش و یادش دادم چطوری باید بزنه به در کمدش همون شد که یک ساعتی کیان سرگرم بود ......... عباس یه ذوقی میکرد میگفت خوب بازم براش بخریم حالا که دوست داره و تا مدتها عباس برای کیان برچسب ماشین میخرید ......... یکی دوتاش که بزرگتر و بهتر بوده هنوز به در کمدش هست
مامان مریم
پاسخ
چه جالب پس همه باباها عاشق این کارن و فکر کنم یاد بچگیای خودشون میفتن آیدین فقط تو پذیرایی بازی میکنه و اصلا تو اتاق خواب نمیره و خداروشکر چون اولین برچسبو رو در زدم اونم همه رو همونجا میزنه و میکنه(و اصلا برعکس کیان جونم نمیزاره بمونه روش) وگرنه الان رنگ همه دیوارا کنده میشد دنیایی دارن بچه ها ولی خوبه که یه جایزه براش پیدا کردم تا تو همکاری تو کارای خودش تشویق بشه و البته به نفع من
مریم(مامان کیان)
30 تیر 93 16:29
اتفاقا من از اون مامانایی هستم کهزیاد کیان و دعوا میکنم البته با رعایت موازین اما وقتی شما رو میبینم عذاب وجدان میگیرم من جلوی دیگران دعواش نمیکنم یا کتک اش نمیزنم اما مخصوصا تو مهمونیا که ادیت میکنه یا به حرفم گوش نمیده وقتی میایم خونه کلی باهاش حرف میزنم اولش با دعوا و تشر بعد هم با آرامش........ اما خوب خودم میدونم که خیلی براش کم میزارم ........... قبلا تو خونه زیا د باهاش بازی میکردم انقدر که اصلا نمی خواست بریم بیرون اما الان مدتیه دیگه خیلی حوصله نمیکنم و بابت این قضیه عذاب وجدان زیادی دارم.............
مامان مریم
پاسخ
من اصــــــــــــــــلا باورم نمیشه کیان اذیت بکنه!!! و از اون بیشتر باورم نمیشه تو دعوا کردن بلد باشی ولی واقعا برای تربیتشون گاهی سخت گیری و اقتدار لازمه و خصوصا که پسر هستن و نباید لوس باشن(فردا جواب عروسامونو چی بدیم؟؟تا دوره ما عروس سالاری میشه لابد) اما هربار بعد سخت گیری با خودم میگم میتونستم یه جور دیگه داستان رو فیصله بدم و اون وقت از خودم شاکی میشم ولی اینم قبول دارم آیدین منو از همه بیشتر دوست داره چون حد و حدودش با من براش تعریف شده و بچه ها عاشق اینن که مرزشونو بشناسن ولی با بقیه بیشتر بدخلقی میکنه چون همش داره امتحان میکنه که تا کجا میتونم جلو برم؟؟؟
mahtab
30 تیر 93 17:34
سلام عزیزم منم امسال خیلی نگران روزه هام بودم با این بچه های پرجنب و جوش خدا کمکم کرده اما خب گاهی خیلی بهانه میگیره و بغل کردن میخواد ازم که واقعا اذیت میشم خدا قبول کنه ازتون مریم جان یعنی پسرت اصلا شیر نمیخوره؟ چه خوب که براش وقت میذاری و تنهایی میبریش پارک
مامان مریم
پاسخ
سلام مهتاب جون و قبول باشه عزیزم خدا خیـــــــــــــلی مهربونه آیدین اصلا تقاضای بغل نداره نه تو خونه و نه بیرون ولی همه کارارو میخواد خودش بکنه و منم سعی میکنم با کمک هم بکنیم که حوصله زیادی میخواد اما چاره ای نیست... نه مهتاب جون من نتونستم به آیدین شیر بدم و الان هم فقط روزی 1 یا 2 تاشیر کاکائو و 1 یا 2 تا بستنی میخوره و هر دوروز درمیون هم صبحانه سرلاک که خودش شیر خشکه!!! ولی دکترش گفت کافیه ببوس پسر گلتو خانومی
مامان علیرضا
30 تیر 93 19:28
سلام دوست جونم.بابا چشممون به صفحه خشکید.عادت کرده بودیم تند تند پست بذاری.دیر میای نگرانت میشم آفرین مریم جونم انقدر حوصله داری.منکه بعید میدونم بتونم مثل شما با علیرضا باشمالبته ناگفته نماند که سعی میکنم ولی خب بعضی جاها کم میارم و قاطی میکنم آفرین به آیدین جونم که ابتکار به خرج مبده و دوستاش رو راهنمایی میکنه و شیوه ی قطاری پایین اومدن از سرسره رو بهشون یاد میده برچسب هاتم خیلی خوشگلن خاله دست بابا محمدت درد نکنه یعنی میشه منم اون روز رو ببینم که علیرضا بدونه اینکه به ما کاری داشته باشه غذاشو بخوره و بخوابه؟ راستی دوستم ممنون بابت پست استخرت.با در آوردن استخر علیرضا و باد کردنش و گذاشتنش تو خونه مثل کشتی آیدین کمی چسبیدن هاش به ما کم شد ببوس قند عسل رو
مامان مریم
پاسخ
سلام الهام جوونم خوبی خانومی؟؟؟خیلی ممنون که بهمون سر میزنی و جویای حالمونی ماه رمضونی انرژیم کم شده ایشالا بعدش بیشتر و زود تر آپ میکنم خوب خدارو شکر که این کشتی،نجات بخش شما هم بوده حق داری قاطی کنی دوستم،سرو کله زدن با این وروجکا اعصاب فولادی میطلبه الهام جونم انقدر زود بزرگ میشه و انجام همه کاراشو از انحصارت درمیاره که خودت هم میمونی ،این جوجو کی مستقل شد؟؟ من گاهی به قدو قواره آیدین نگاه میکنم میگم همین دیروز بود تو بغلم شیر میخورد! شما هم ببوس علیرضای نازمو
دنیا
30 تیر 93 20:32
الهی من فدای تو بشم گل پسر ناز با اون شیرین کاری های بامزت. امیدوارم همیشه در کنار مامان و بابای گلت سلامت و بانشاط زندگی کنی خوشگلم...عکسای جدیدتم واقعا قشنگ بودن
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی برای دعای قشنگت مهربون
ساناز
30 تیر 93 22:45
مریم جونم نماز و روزه ات قبول باشه مامان مهربون ماشالا برای آیدین جونم اسپند دود کن زیر فرش رفتنشو نگاااا مریم جون چه خوب هم خودش میخوابه ..هم خودش غذا میخوره ..انشالا روزی متین من کلی از طرف من ببوسش گل پسر باهوشتوووو
مامان مریم
پاسخ
سلااااااام ساناز جووونم ممنون خانومی خونه نو مبـــــــــــــــارک دلمون برات تنگ شده بود بعضی هاش شکار لحظه هاست...مثل همون بعد غذا غش کردن ایشالا زود زود متین جونم هم مستقل میشه دوستم شما هم ببوس گل پسر ماهووووو
مریم طلایی
31 تیر 93 16:10
سلام مریم جون خوشحالم که امسال تونستی روزه هات و بگیری منم از بچگی عاشق برچسب بودم!کلکسیونی از برچسب جمع کرده بودم! وای حلوابه به عجب چنگال خوبی
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیــــزم آره با این پست متوجه شدم این علاقه اپیدمیه بله فقط چنگال اینکه برای خوردن نیست ممنون سر زدی گلم
مریم طلایی✿
31 تیر 93 16:30
دوباره آدرستون و برای من اشتباه میزارید که
مامان مریم
پاسخ
ببخش گلم دوباره تصحیح میکنم
مهسا
1 مرداد 93 1:28
قربون این پسر با ادب آیدین جونم خیلی قیافه ناز و مهربونی داره مریم جون ما هم یه چند ماه از برچسب یا به قول نویان استیکر راحت شدیم تمام توی کمد و اسباب بازیهاش و دست وپای ما برچسب بود بابای نویان یه عالمه خریده بود هر روز از سر کار میومد یه بسته بهش جایزه میداد دیگه الان براش مجله نبات کوچولو میگیره یه صفحه برچسبی داره باید بچسبونن اونم خوبه ببوس پسر خوشگل
مامان مریم
پاسخ
سلااام مهسای عزیزم نویان خوشگلم چطوره آره مهسا جون کجله نبات کوچولو هم خیلی فکر خوبیه ،گرچه برچسباشو زد به جاهای دیگه ولی داستاناشو دوست داشت ممنون گلم شما هم گل پسرو ببوس
مامان آنیسا
1 مرداد 93 7:33
جیگر تو پسر شیطون بلا خاله جون خوشحال میشیم لینکمون کنید و بهمون سر بزنید
مامان مریم
پاسخ
سلام و خیلی ممونم حتما عزیزم ما هم خوشحال میشیم
مامان اریا
1 مرداد 93 14:14
سلام مریم جون بابا با انرزی... من که از صبح تا ظهر همه جوره باهاش کنار میام ولی عصر ها دیگه battery low... عصرها شیفت باباست که سرویس بده... ما مامانها یا باید حرص و جوش بخوریم یا عذاب وجدان داشته باشیم... چه کنیم دیگه ...
مامان مریم
پاسخ
سلام عریزم منم به خاطر همون همه جوره کنار اومدن اعصاب low میشم شیفت باباش هم همون آخر شبه که میاد دنبالمون هردومونو میبره ددر که شارژ بشم واقعا هم مامان بودن خیلی سخته خیــــــــــــــلی ببوس آریا نازمو
مامان اریا
1 مرداد 93 14:19
نمیدونم چرا امروز این نت اینقده اذیت میکنه هی میگه کد امنیتی اشتباههههههههههههههههههه
مامان مریم
پاسخ
منم برام زیاد پیش اومده و حالا دیگه اول کامنتمو کپی میکنم بعد تایید اینجوری انرژی تایپم هدر نمیره
مامان آنیسا
2 مرداد 93 7:13
خاله جون ماهم شما رو لینک کردیم
الهه مامان مبین
2 مرداد 93 18:52
سلام مریم ماهم . خوبی گلم . واقعا راست میگی خدا خیلی کمک میکنه . من که دیگه این روزهای آخر کم آوردم . آره واقعا امسال خیلی زود گذشت . قربونت بره خاله آیدین نازم . مبین منم عاشق برچسبه . هر جا میریم برای خرید بازی فکری اول میره سراغ برچسب ها . ما خیلی خیلی دوستون داریم
مامان مریم
پاسخ
سلاااام الهه جوووونم قربونت برم عزیزم ایشالا قبول باشه خانومی قربون مبین جونم برم من .... این جوجوها همه مثل هم هستن ببوس گل پسرو
خاله سانی
3 مرداد 93 0:17
الهی دورت بگرده خاله با این شیرین کاریات زیر فرش چیکار میکنی وروجک.افرین گلم که خودت غذاتو میخوری و میخوابی نووش جونت.مریم جون ببخش من کمتر سر میزنم این روزا کمی درگیرم رو حساب بی معرفتیم نذارید.ایدین جونمو ببوس
مامان مریم
پاسخ
سلام غزیزم ممنونم از این همه محبت گلم این چه حرفیه خانومی، شما سر نزده عزیزی ...د.ستی که به این چیزا نیست ، از دل میاد و به دل میشینه ایشالا درگیر مراسم شادی و خوشی باشی دوستم
مامانِ بهار
3 مرداد 93 4:24
خدا براتون نگهش داره این گل پسرو نماز روزتون هم قبول عزیزم
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزممال شما هم همینطور
مامان آیسو وآیسا
7 مرداد 93 11:35
طاعات وعباداتت قبول دوستم''' بوس برا آیدین عزیزززززززززززززززززززز خاله
مامان مریم
پاسخ
مال شما هم همینطور عزیزم اینام مال دخمل طلا ها
مامی فرزانه
10 مرداد 93 2:44
سلام مریم جونم عیدتون مبارک عزیزم عبادتا قبول از خوندن مطلبت لذت بردم همیشه موفق باشی مامان مهربون من که این ماه رمضونی واقعا مگه کار واجب پیش اومده رفتم بیرون خوش به حال آیدین جونم برای مامان گلش همیشه موفق باشی عزیزم
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم و خیلی ممنونم گلم شما به ما لطف دارین مهربونم ببوس دخمل نازتو
مامی فرزانه
10 مرداد 93 2:47
برای آیدین گلم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیــــــــــــــــــــــــــــــــزم