آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

پارک آب و آتش

1393/4/21 17:20
نویسنده : مامان مریم
725 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال تابستون و درست همین ماه رمضون با آقا مرتضی و مریم جون و دخمل نازشون النا رفتیم پارک آب و آتش و امسال هم یه قرار دوباره همونجا گذاشتیم و البته با میزبانی مریم جون که دست گلش درد نکنه و یه غذای خوشمزه هم درست کرده بودخوشمزه

پارسال آیدین جونی 1 سال و 9 ماهش بود و النا خانوم  هم 2 سال و 2 ماه و آیدین جونم اصلا از آب بازی خوشش نیومده بود و از آتیش هم ترسید و فکر میکردم امسال قضیه فرق کنه ولی گویا هنوز هم همونطور بوددلخور

 

بقیه تو ادامه مطلب

اینجا منتظر النا یا به قول خودت اِنانا هستیمحبت

و اینجا هم بعد کلی توپ بازی با النا و بعد اذان که مریم جون زحمت کشیده بود و لقمه های خیلی خوشمزه و خوشگل نون و پنیر و کره و گردو درست کرده بود تا من افطار کنم و صرف یه چایی عالی با هم راهی آب بازی شدین که البته تو فقط نگاه کردی و چند باری هم با هیجان فرار کردی و با دیدن آتیش باز با گریه فرار کردی و کلی تو شلوغی دویدم تا بغلت کنم و دیگه هم نموندی و برگشتیم جای نشستنمونسکوت

 

 

 

 

و بعدش شما و النا از همون لقمه های نون و پنیر و گردو که تو باگت های گرد کوچولو بود خوردین و از اونجایی که تا حالا نتونسته بودم بهت پنیر و کره بدم خییییلی خوشحال شدم و ایده گرفتم برای صبحانه های کاملترزیبا

و بعد از شام و کلی بازی با النا که بیشتر رو زمین با هم قل میخوردین و ریسه میرفتین ولی حسابی بهتون خوش گذشت و خسته شدین برگشتیم خونه و این هم دست به دست هم در حال رفتن به سوی ماشین ها هستینبوسفرشته

 

 

 

ایشالا همیشه بهتون خوش بگذره کوچولوهای مهربونبغل

 

 

مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (32)

دنیا
21 تیر 93 17:29
خیلی قشنگ بود این عکس جدیدش
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووووووونم
الهام مامان علیرضا
21 تیر 93 18:27
عزیزم مشخصه حسابی بهت خوش گذشته گل پسر فدای اون خنده هات راستش ما سال قبل تابستون یه بار رفتیم ولی چون خیلی شلوغ بود وجای پارک نبود داخل نرفتیم و به جاش رفتیم بوستان نهج البلاغه ایشالا امسال حتما می ریم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم الهام جونم راستش آیدین اصلا با آب و آتیش رابطه برقرار نکرد ولی از بازی با النا خیییلی بیشتر استقبال کرد اگه علیرضا جون آب بازی دوست داره حتما برین بچه ها خیلی لذت میبردن و تو کوچه و خیابون روبروش جا پارک هم هست و افطار هم اونجا خیییلی میومدن و قشنگ بود ببوس علیرضای ماهم رو
مامی فرزانه
21 تیر 93 20:04
مریم جونم همیشه به تفریح عبادتا قبول خانم
مامان مریم
پاسخ
ممنووووووووووووونم فرزانه جونم و برای شما هم همینطور
مامی فرزانه
21 تیر 93 20:06
عسلی پسر همیشه به تفریح امیدوارم تابستون کلی بهت خوش بگذره
مامان مریم
پاسخ
مرســـــــــــــــــــــی فرزانه مهربونم
مامی فرزانه
21 تیر 93 20:07
مریم طلایی✿
21 تیر 93 22:06
سلام عزیزم اتفاقا چند وقت پیش تو یکی از پارک های محله ما هم گذاشته بودن...شب که شلوغ شد رفتن آهنگ گذاشتن و آب همراه با ریتم آهن بالا پایین میومد
مامان مریم
پاسخ
سلام مریم جووونم پارک ملت هم آب نما و موزیک حرفه ای داره ولی پارک قیطریه ضغیفه ایشالا خوش باشی
مریم طلایی✿
21 تیر 93 22:07
ولی تو پارکهایی که من دیدم بزرگترا خیلی بیشتر کیف میکنن با این آب
مامان مریم
پاسخ
اینجا هم اگه بزرگترا خجالت نمیکشیدن لخت وسط بودن و البته برای بچه های 5 سال به بالا خیلی لذت بخش تره
الهه مامان مبین
21 تیر 93 23:02
سلام خوشگل من . همیشه به گردش گردشاااااااااااااااااااا گل من . چقدر عکساتون خوشگل شدند . مثل همیشه عالی مریم جونم . فکر کنم رابطه همه پسر ها با دخمل خانوم ها خوبه نه پسمل منم عاشق دخمل هاست
مامان مریم
پاسخ
ممنونم الهه عزیزم والا آیدین هم رابطش با دخملی ها خوبه و البته با النا بهتر از همه چون طفلک همه جوره باهاش راه میومد و همه بازیهاس پسرونه رو پا به پاش میومد مبین نانازمو خیــــــــــــــــــلی ببوس
مریم(مامان کیان)
22 تیر 93 0:23
عزیزمی آیدین جونم تو که آّب بازی دوست داشتی چرا بازی نکردی؟؟؟؟؟؟ فکر کنم آتیش اش ترسوندتش مریم ما پارسال تابستون رفتیم اما آب و آتش اش و ندیدیم و از اونجایی که من بلد نیستم وسایل افطاری یا غذا خوردن و بیرون ببرم باید صبر کنیم ماه رمضون تموم شه و یه شب بریم ببینم آب و آتش اش و میبینیم یا نه؟؟؟؟؟
مامان مریم
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااام مریم جووووووووووووووووونم دیگه داشتم نگرانت میشدم!کجایی؟ ما هروقت رفتیم بوده و البته همیشه هم عصر روز تعطیل رفتیم و این جمعه هم از نیم ساعت قبل اذان تا 12 شب دائم آب باز بود و چند بار هم آتیش روشن شد و البته آیدین عیـــــــــن پارسال از آتیش ترسید و آب هم اونقدر با فشار شدید بود اصلا نزدیکش نرفت و از آب پاشی بچه ها و لیز خوردن یه کوچولو خیس شد حتما برین واسه سن کیان عااااااالیه و حتما لذت میبره ببوسش کیان خوشــــــــــــگلمو
مامان عليرضا
22 تیر 93 9:41
عزیز دلم که همیشه خنده روی لباته.خوشجالم حداقل با النا جون بهت خوش گذشته. مریم جون اسنک پنیر و کره رو هم امتحان کن اکثر بچه های دورو بر من که نون پنیر گریز بودن تسلیم شدن.نمیدونم به خاطر گرماش بوده یا چون حالت لقمه های معمولی رو نداره گول خوردن. ببوسش از طرف من جیگر طلا رو که لپاش مثل علیرضای خودم سوراخه
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووونم الهام جوونم مرسی عزیزم از پیشنهاد خوبت و حتما تست میکنم ای قربون علیرضا جونمو و اون چال گونه خوشگلش برم من ببوسش پسر طلارو
پریسا
22 تیر 93 11:30
سلام همیشه به گردش ماشالله ایدین خوشتیپه بانمک چه دوست نازی هم داره لبت همیشه خندون عزیزم
مامان مریم
پاسخ
سلام و خیلی ممنونم دوست من
مامانی
22 تیر 93 14:16
سلام به به بهتون خوش گذشته حسابــــــــــــــــــــــــــــی وای مریم جون چقدر انرزی داری من که بعد از ظهر دیگه هیچ حس و حالی واسم نمیمونه واسه همین آریا همراه همسری تشریف میبره پارک منم میمونم خونه
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم.... راستش من روز اول ماه رمضون از خدا به جای توانایی روزه واسه خودم صبر و تحمل برای مامان بودن و کم نزاشتن واسه آیدینم خواستم و قربون خدا برم که صبرم از قبل هم بیشتر شده و گاهی خودم هم تعجب میکنم و البته هرروز بعد افطار میریم پارک و اون روز استثنا بود ولی یه بازی با شن یا استخر هم روزا داریم... ببوس آریا جونمو
دنیا
22 تیر 93 18:55
سلاااااااااااااااااااااااااام بازم عکس جدیـــــــــــــــــــــــــد بیایـــــــــــــــــــــن ببینـــــــــــین بازم مثل همیشه منتظر کامنتای قشنگتون هستم
مریم(پرنیاوبردیا)
22 تیر 93 19:42
سلام مریم جونم مرسی بابت نظر زیباتون الان با گوشی اومدم آخه لب تاب م خرابه و نمیتونم کامنت دقیق بزارم خصوصی داری گلم
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم و ممنونم از اعتمادت خانومی
اتنا
22 تیر 93 22:20
سلامی دوباره خدمت مامانای ناز اولین مسابقه وبلاگ گرم رو خدمتتون عرض میکنم مسابقه ی زیباترین کودک تابستونی شما میتونین با عکس انداختن از کودکتان که با لباس تابستانی است عکس کودکتان را بندازین و به آپلود کنین و ادرسش رو به من(وبلاگ گرم)بفرستین و با امتیاز دادن دوستانتون کودکتون رو برنده اعلام کنین! پس عجله کنین فقط هفت روز وقت دارین
مینا
22 تیر 93 22:40
به به قبون گل پسری با این همه عکسای ناااااااااااااززززززززش وقتی عکساتو نگا میکنم دلم غشوضعف میره آیدین جونم همیشه ب گردشو شادی دوست خوبم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم مینا جون شما به ما لطف دارین عزیزم
ساناز
23 تیر 93 1:04
آخي عزيزم هنوز يكم ميترسه .. من نرفتم پارك آب و آتيش ولي بنظرم جالب باشه ..اصولا همسري ما علاقه به طبيعت نداره اونم به خاطر متين ميره پارك چه جالب دست همو گرفتن متين هم همش ميره دست بچه هاي بزرگتر از خودشو ميگيره زوري اونا هم فرار ميكنن آيدين جونو ببوس عزيزم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم ساناز جوووونم آره فعلا براش زوده گویا دقیقا آیدین هم همینجوره و بارها این علاقه زوری باعث صدمه دیدن بچه های کوچکتر و عذرخواهی پی در پی من و تهدید به ترک پارک شده
مامان مینا
23 تیر 93 13:24
سلام مریم جون انشاالله همیشه به گردش و شادی. روی گل ایدین نازمو ببوسین . روزی نیست که بیام نی نی وبلاگ و نیام وبتون.طاعات قبول.
مامان مریم
پاسخ
سلام مینای عزیزم ممنون خانومی شما به ما لطف دارین عزیزم ببوس الینا جونو
مریم(مامان کیان)
23 تیر 93 13:46
ایول مدیریت خیلی خوشحال شدم
مامان مریم
پاسخ
من هم همین طور
مامان جونم(سوگند من)
23 تیر 93 17:20
سلام مریم جون قربونه این ایدین خوشگله برم من بله بله این خوشگل خانم کی باشند چه جالب خیلی خوشمان امد از این پارکتون همه چیزای جالب ماله تهرونیاست دیگه مریم جون چند روز نت من درگیره و الانم با فیلتر شکن اومدم نمی دونم چشه از این به بعد هم احتمالا صبحها تا 2 بعد اظهر میرم مغازه جای مرتضی وایمیسم و پدر بچه داری می کند الانم می خوام پست جدید بزارم با این فیلتر شکنه نمیشه معلون نیست این اینترنته یا افتابه ببوسسسسسسسسسسسسسس پسر گلو
مامان مریم
پاسخ
سلااااااااااااااام فائزه جونم کجایی خانوم دیگه داشتم نگرانت میشدم نگران نباش مادر زن جان موضوع جدی نیست از این دوستی های خیابونیه اینترنت ما هم چند روزیست بازی در می آورد!!! بابا درسته کرج استان شده ولی اونقدرام دور نیست هاااااااااا بیایین دیگه به به ، مامان شاغل مبارک باشه عزیــــــــــــــــــــزم شما هم ببوس این دخمل طلارو
آیدا
26 تیر 93 11:53
روی ماهشو ببوسین و باز هم به ما سر بزنید.
مامان مریم
پاسخ
ممنون و حتما عزیزم
دنیا
26 تیر 93 21:14
واییـــــــــــــــــــــــــــ بازم عکس جدید نبینی ضرر کردیاااااااااااااا حتما بیا ببین منتظر کامنتای خوشگلت هستم
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم و چشم
الهام
27 تیر 93 0:47
سلام مریم جون هستی؟ دیدم یکی دو روزه خبری ازت نیست نگرانت شدم آیدین جونم خوبه؟ البته مثل این که نظر آخری رو امروز تأیید کردی ولی گفتم در هر صورت حالت و بپرسم
مامان مریم
پاسخ
سلام الهام گلم خیلی ممنون مهربونم راستش امروز یکم سرم شلوغ بود و فقط یه سر کوچولو به اینجا زدم ولی خییییلی خیییلی از توجه ات ممنونم عزیزم
مامان زهره
27 تیر 93 9:17
عزیزم امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره و لبای گل پسرت خندون باشه
مامان مریم
پاسخ
خیلی ممنون گلم
سوگند
27 تیر 93 13:01
مرسی.. پام نابود بود نابود تر شد.. تو خانواده ی پدرمیم جز مامانم و عمم دیگه کسی کل خونواده رو دعوت نمیکنه.. در نتیجه در 30 روز 4 شب بیشتر مهمون نیستیم.
مامان مریم
پاسخ
آخـــــــــــــــــی پس بیشتر میزبان بودین ایشالا از همون چند تا مهمونی لذت ببری
خاله سانی
27 تیر 93 22:55
الهی قربونت برم عسلم انشا.. همیشه شاد باشی
مامان مریم
پاسخ
مرسی مهربونم به شما هم همینطور
سارا
28 تیر 93 4:33
ایشالا همیشه بهتون خوش بگذره عزیزم. مریم جون ماشالا چقدر انرزی داری من که با بعد سرو کله زدن با بردیا دیگه جونی برام نمیمونه ثبت خاطراتش بماند... امیدوارم تابستون کلی بهتون خوش بگذره
مامان مریم
پاسخ
سارای عزیزم سلااااام خیلی خوشحالم کردی که بهم سر زدی گلم ببوس بردیای نازو
الهام
28 تیر 93 16:31
سلام مریم جونم گاهی اوقات هست برخی از افراد و سال هاست می شناسیم ولی گویا خوب نمی شناسیم و یا اونقدرها احساس خوبی بهشون نداریم! نمی دونم مشکل از اوناست که ستاره ندارند و یا مشکل از ماست که دلمون صاف نیست! ولی نقطۀ مقابلش اینه که شخصی رو هنوز یک ماه هم نیست که می شناسی ولی گویا سال هاست باهاش زیسته ای! بس که مهرش به دلت می افته! و این همه "صغری و کبری" چیدن برای اینه که بهت بگم شما یکی از همون ستاره دارها هستی قدر خودت و بدونف خوش قلب!
مامان مریم
پاسخ
الهام عزیــــــــــــــزم ممنونم گلم ،شما خیــــــــــــــــلی بهم لطف داری و من در مقابلت از اون ستاره کوچولو ها هم ندارم منم خیلی خیلی از دوستی باهات خوشحالم و ممنونم که منو لایقش دونستی
آیدا
29 تیر 93 17:58
بیا و مهمان همیشگی ما شو.روی مهتاب زندگیتان را هم ببوس. مهلا دلتنگ شماست. دوست ما بودی؛پس چه شد؟
مامان جونم(سوگند من)
29 تیر 93 18:48
سلام دوست گلم خوبی خوشی ایدین جونم خوبه قربونش برمنبینم دیگه با رفقا دختر بپرهشاکی میشما دلم براتون تنگیده واقعا از صمیم قلبم دوستون دارم و همیشه حرف ایدین جون تو خونه ما هست امیدوارم زود بتونیم همدیگر و ببینیم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس راستی مریم جون برای مامان دعا کن دکترش 25 جلسه پرتو درمانی تجویز کردهبنده خدا دیگه توان نداره دعا کن اینم به خوبی ختم بخیر بشه مرسی دوست گلم
مامان مریم
پاسخ
سلاااام فائزه جوونم خوبی؟؟؟سوگند جونم خوبه؟؟؟ دل به دل راه داره عزیزم ما هم دوستون داریم ایشالا که مامان این دوره درمانو هم پشت سر بزاره و دیگه از مریضی هیچی براش باقی نمونه..... باور کن سر هر نماز و افطار دعاش میکنم و هم خودتو ببوس سوگند جونو
بهار
30 تیر 93 1:03
سلام مریم جون خوبی عزیزم طاعاتت قبول. ایشالا همیشه به شادی و تفریح. منم دلم نی نی خواست که ایشالا همیشه خوش باشین.
مامان مریم
پاسخ
سلام بهار مهربوووونم ممنون گلم مال شما هم همینطور من فکر میکردم شما هم نی نی دری ایشالا خدا بهتون یه نی نی خوشگل و سالم بده عزیزم خیلی خیلی خوشحالم کردین بهم سر زدین ایشالا شما هم هرجا هستین خوش و شاد و سلامت باشین
مامان آیسو وآیسا
7 مرداد 93 11:37
همیشه خوش باشید وبه گردش وخوشی دوستم عکسها هم عالی بودن تو گرما اب بازی خیلی حال میده مخصوصا برا کوچولوهامون
مامان مریم
پاسخ
عزیزمی دوست جووووون خودم آره کاش ما هم میشد بزنیم به آب بووووووووووووس