آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

کشتی☀

1393/4/18 18:28
نویسنده : مامان مریم
744 بازدید
اشتراک گذاری

بچه داشتن یعنی از اول بچگی کردن، یعنی دنیا رو از نگاه بچه ها دیدن، یعنی آرزوهای قدیمی رو دوباره حس کردن...زیبا

از وقتی از شمال اومدیم محمد همش یاد اون استخر های کوچولویی بود که تو جاده همه صنایع دستی ها جلوی مغازه هاشون داشتن و دائم میگفت باید بره منیریه و برات بخره و من هم داشتم تورو تصور میکردم که حتما از آب بازی تو این گرما لذت میبری چون به خاطر گرمای هوا فقط عصر و شب میریم بیرون و من هم دائم به خاطر این موضوع عذاب وجدان داشتمدلخور

اسخر کوچولو چند روزی تو خونه بود و تو توش ماشین بازی میکردی و خوراکی میخوردی و اسمش هم کشتی بود و همه جایی که میتونستی فرو کنی میبردیش تا بلاخره بردیمش پشت بوم و با یه ملافه برات سایه بون درست کردم ،چون تو دریا کل کمرت آفتاب سوخته شد و پوست انداخت و نمیخواستم دوباره این اتفاق بیفته و برات آب خنک و اسباب بازی های بچگی تو بردمبغل

                                                                                                                                                             

                

بقیه ادامه مطلب

 

این عکسا مال چند روزیه که استخرت (کشتی) تو خونه بودچشمک

 

 

هوا خیـــــــــــــــــــلی گرم بود ولی تو زیر سایه و آب نیمه گرم بهت خیلی خوش گذشتبوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و البته از زوایای عکس ها مشخصه که اینها حاصل چند روز پیاپی آب بازی شماستراضی

و من در هر زاویه سعی در پیدا کردن یه جای خنکتر هستم و البته پیدا نکردمبدبو

 

پ.ن:این برای فائزه جونم که من سر قولم برای هدر ندادن آب هستم و استخر خالی نمیشه بلکه سرپوش روش میزاریم برای فردا که اتفاقا هم آب گرم میشه و هم هدر نمیرهبوساجازه

 

جوجوی نازم من همه سعیمو برای هدیه دادن قشنگترین خاطرات کودکی بهت میکنم و اگه جایی کم میزارم تو با همون لبخند مهربون ببخشمحبت

 

 

پسندها (18)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (36)

مریم(مامان کیان)
18 تیر 93 19:12
مریم یه عالمه نوشته بودم ارسال که شد پیام داده کد امنیتی اشتباهه
مامان مریم
پاسخ
فدات بشم من تو کامنت نداده عزیزی گلم
مریم(مامان کیان)
18 تیر 93 19:14
دوباره مینویسم خوش به حال آیدین با این مامان پر حوصله اش که انقدر خوب داره بچه ام بچه گی میکنه عاشق اون سایه بون درست کردنتم اتفاقا امروز میخواستم بهت بگم یه پست جدید بزاری واسه آیدین آخه دلم براش تنگیده بود
مامان مریم
پاسخ
مرسی مهربووووووووووونم آخه نمیدونی از شمال برگشتیم کل کمرش پوستش بلند شد و بعد هم عرق سوز شد و خدارو شکر که اصلا درد نداشت دل منم همیشه تنگتونه عزیزم مهربوووووووووووووووووووووووونم این مال خود خودت
مریم طلایی✿
18 تیر 93 19:18
سلام عزیزم چه پی نوشتی خوبی گذاشتیدواقعا این روزا نیاز به صرفه جویی در آب داریم راستی این کشتی خونگی گویا یه کشتی تجاری بوده که این همه ماشین داره
مامان مریم
پاسخ
ممنونم مریم جونم آیدینه دیگه
مامان عليرضا
18 تیر 93 19:22
عزیز دلم چه خوشگل آب بازی میکنی خاله قربونت بره. مریم جونم خیالت راحت حتما همینطوره و تو برای آیدین جون بهترین دوران کودکی رو رقم میزنی چون داری همه ی تلاشت رو میکنی
مامان مریم
پاسخ
ممنونم الهام جووووووونم شما لطف داری مهربونم ببوس غلیرضای نازمو
مریم(مامان کیان)
18 تیر 93 19:52
ای وای مگه چقدر کنار دریا مونده بودین؟؟؟ الهی بمیرم چقدرم خودت ناراحت شدی اما تجربه شد دفعه بعد لباسش و در نمیاری
مامان مریم
پاسخ
گفته بودم که ساعت 1 ظهر رفته بودیم و برای همین هم هیچ کس ساحل نبود....ولی هوا داغ بود و آیدین شورتشو هم با تهدید که اگه دربیاری برمیگردیم راضی به درنیاوردن شد خدا نکنه عزیزم ...آره خودش اصلا نفهمید کمرش چه خبره و کرمشو میاورد میگفت بزن خوب شه انگار خارش داشت، اما من دلم ریش شد تا خوب بشه فکر کنم 2 ساعتی بودیم لب ساحل کیان خوشگلمو ببوس مریم مهربوووووووووووووونم
مامان آیلین
18 تیر 93 20:15
عزييييييزم! بهتون خوش بگذره. خوشم مياد كه شما هم مثل خودمي و ميخواي تمام كارهاي لذت بخش بچگي رو پسرت تجربه كنه. منم به خودم سختي ميدم ولي دوست دارم آيلين بازي كنه.
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست خوبم مامان بودن دنیای قشنگیه
الهه مامان مبین
18 تیر 93 23:41
ای خدا جونم . قربونت برم . من که از آب بازی بچه ها کلی کیف میکنم . آخه مبین منم عاااااااااااااااااااااااااااااشق آبه . هر روز باید حموم کنه . وقتی هم میره تو دیگه بیرون نمیاااااااااااااااااد همیشه خوش باشید دوست گلم
مامان مریم
پاسخ
ممنون الهه جووووووووووووووونم ای جونم مبین نانازم خیلی ببوس گل پسرو
الهه مامان مبین
18 تیر 93 23:41
دوستون داریم خیلییییییییییییییییییییی زیاااااااااااااااااااااد
مامان مریم
پاسخ
عزیـــــــــــــــــزمی
مریم(پرنیاوبردیا)
19 تیر 93 1:58
>(///)< مثل شکلات شیرین (آآآآ)c مثل قهوه داغ و دلچسب و @>–>>– مثل گل زیبا هستی
مامان مریم
پاسخ
مرســــــــــــــــــــــی مریم مهربونم
مریم(پرنیاوبردیا)
19 تیر 93 2:02
ای شیطونک حسابی عشق میکنی ها.... مامانی با حوصله داشتن این عشق و حال رو هم داره
مامان مریم
پاسخ
ممنون خانومی شما لطف داری عزیزم
الهام مامان علیرضا
19 تیر 93 2:05
ای وای منم به مشکل مریم جون برخوردم کلی نوشتم ولی گفت کد امنیتی صحیح نیست در صورتی که صحیح بود! عاقبت باید از نی نی وبلاگ مهاجرت کنم به یه جای دیگه تا این قدر بهم گیر نده خوش به حال آیدین جون با مامان و بابای با حوصله و البته مهربون و خلاق خیلی لذت بردم از پسر خوش خنده+ عکس های زیبا+ مامان صرفه جو بوس برای آیدین نازنینم
مامان مریم
پاسخ
مرسی الهام جونم خلاق بودنو که باید بیام پیش علیرضا جونم دوره ببینم ببوس گل پسر مهربونو
مامان جونم(سوگند من)
19 تیر 93 2:28
سلام سلام صدتا سلام به روی مثل ماهتون به ایدین جیگر طلا به مامان خلاق و مهربون خوبی خاله جونیم به به چه ابی چه هوای جون میده برای آبتنی مریم جون قربونت برم که هر روز میبری پسملو اب بازیبا اینکه خودت از گرما هلاک میشی ولی پسرو میبری به اب بازی عجب مامان نازی*** منم مثل بقیه دوستهای گلمون به حوصلت و صبرت و مهربونیت احسنت میگم فداش بشم من مریم جون من با گوشیم اومدم پستت و دیدم سوگندم دید و هی گفت:نم نم ولی نمی دونم چرا با گوشی نمیشه نظر داد؟؟؟؟؟؟؟ بچه ام عاشق ابه حالا فردا افطاری باغ عموش دعوتیم اونجا لب رودخونه هستش کلی عشق می کنه اب می بینی قربون خند ه هات بشم من که ذوق میکنی با اون اسباب بازیهای خوشگلت با اون حجابت الان ساعت 2:28 دقیقه نیمه شب به عشق ایدین جون و مامان گلش اومدم کامپیوتر و روشن کردم که بهشون بگم بهترین دوست من هستند بووووووس مریم جون من به شما افرین میگم در مصرفه بهینه سرمایه ملی یعنی اب صرفه جویی می کنی افرین بر مادر فهمیده و کوشا ممنونم اسم من و اوردی حالا معروف بشم چی
مامان مریم
پاسخ
سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام به فائزه جون عزیزم قربونت برم که تا حالا بیدار موندی جوجورو بخوابونی بیای نت برام کامنت بزاری مرسی عزیــــــــــــــــــــــــــزم مهربونم ایشالا فردا بهتون و خصوصا سوگند جونم حسابی خوش بگذره شما معروف هستی خانوم ببوس دخمل طلارو
مامان علی
19 تیر 93 10:47
خوب میبینم که آیدین جون خیلی خوش بحالشه با مامان مهربونش که همه جوره بهش حال میده ایشالله همیشه سلامت کلبه خندون عزیزم. خاله علی هم یک دونه خرید واسه پسری اما روز دوم سوراخش کرد! راستی من خیلی میترسم بزارم علی آب بازی کنههمش ترس دارم مریض نشه!آخه تو این 4ماه 4بارمریض شده!
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم و خیلی ممنونم خانومی الهی علی کوچولو تو این گرما چرا مریض شده؟؟ راستش من روز اول بردم پشت بوم و یه کتری هم آب جوش قاطی آب شیر کردم تا ولرم باشه ولی از فرداش که همون آب مونده بود با گرمای خورشید اونقدر داغ شده بود که باید یه کوچولو روش آب خنک هم میریختم!!! ایشالا که دیگه مریضی واسش پیش نیاد گل پسر و ببوس علی جونو
ساناز
19 تیر 93 15:19
به به عجب كشتي قشنگــــــي متين هم كوچولو بود استخر توپش كرده بودم براش ولي الان بادش خاليه خوش بگذره تو كشتي كوچولوت آيدين جونم
مامان مریم
پاسخ
مرسی ساناز جونم الهی ببوس فندقتو
مریم(مامان کیان)
19 تیر 93 17:45
تشکر ویژه برای مریم عزیزم که انقدر حوصله کرده و تمام پر چونگی های من و خونده.......... این و یه پست کرده بودم تو وبلاگ کیان برات بنویسم بعد نظرم عوض شد و اومدم اینجا ازت تشکر کنم قربونت بشم کلی من و یاد اون موقع ها انداختی با اینکه زیاد ازش نگذشته اما خیلیاش یادم رفته بود مخصوصا حرفای کیان البته این فراموشی خصلت همه مادراست از بس هر روز چیزای جدید میبینن قربونت بشم مرسی بابت این همه وقتی که گذاشتی
مامان مریم
پاسخ
عزیــــــــــــــــــــــــــزم ممنونم خودم بیشتر لذت بردم خانومی ایشالا همش خاطرات قشنگ و شیرین زبونی و مهربونی تو وبش براش بنویسی کیانمو مرسی مهربونم و خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی ببوس کیان خوشگلمو
خاله سانی
21 تیر 93 1:36
دست مامان مریم درد نکنه که همه جور تفریحاتو واسه ایدین جونی فراهم میکنه.قربون اون خنده هات عسلکمجیگرتو بخورم اینقدر مهربون و خوش خنده ای
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خانومی شما لطف داری گلم ببوس بنیتا عسلی رو
مریم طلایی✿
21 تیر 93 12:17
سلام عزیزم سپاسگزارم از اینکه متن و کامل خوندی و دیدگاهتو گفتی موفق باشی
مامان مریم
پاسخ
سلام گلم ،خواهش میکنم خانومی من از نگاهت به زندگی لذت میبرم
مامانی
21 تیر 93 13:43
سلاممممم آی چه کیفی میکنه این پسر!! دست مامانی درد نکنه
مامان مریم
پاسخ
سلاااام ممنون دوستم ببوس آریا جونو
مامانی
21 تیر 93 14:27
سلام مریم جوون توی پرسش و پاسخ درمورد تنبیه بچه ها میخوندم بهتون پیشنهاد میکنم کتاب تربیت کودک با عشق و منطق و تربیت خردسالان با عشق و منطق رو بخونید واقعا عالیه البته اگه بتونید به راهکارهاش عمل کنید(روش تنبیهی این کتاب اینه که یه جای مخصوصی رو واسه بچه ها در نظر بگیریم و برای کارهای اشتباهشون باید برن اونجا همونطور که خیلی از دوستان گفته بودن)البته بطور کامل توضیح داده همراه با مثالهایی که خیلی کاربردیه اگه بتونید کتاب رو پیدا کنید من این کتاب رو چهار پنج سال قبل از نمایشگاه کتاب خریدم اگه پیدا نکردین و دوست داشتین بهم خبر بدین تا خیل از نکاتشو براتون بنویسم واقعا مفیده در ضمن این کتاب میگه که برای تربیت بچه ها نباید صبر کنید تا به یه سن خاصی برسن بلکه از همون ابتدا (یک سالگی ) باید شروع کنید برای آریا که واقعا جواب میده
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم و ممنون از توجه ات گلم خیلی ممنون از پیشنهادت و سعی میکنم پیداش کنم ... البته من کتابای تربیتی زیادی دارم و تو اونا کتاب به بچه ها گفتن و از بچه ها شنیدن رو هم خیلی قبول دارم و برام کاربرد داشته ولی حتما دنبال کتاب پیشنهادی شما هم میرم و البته تنبیه رو هنوز زود میدونم و بیشتر رو نشویق کار میکنم و آیدین هم تنبیه رو فعلا تو محرومیت از کار و یا تفریح مورد علاقه تجربه کرده و یاد گرفته ولی با بیشتر شدن سنش راهکارهای بیشتری مورد نیازه و خیییلی ممنونم ازت دوست خوبم
دنیا
21 تیر 93 15:21
سلام.چه گل پسر نازی دارین خدا حفظش کنه این عزیز دلو خوشحال میشم به منم سر بزنین
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف دارین
الهام مامان علیرضا
21 تیر 93 17:12
خصوصی
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامی فرزانه
21 تیر 93 19:57
پسر ناز همیشه شاد وخندون باشی دست مامانی درد نکنه که اینقدر برای پسرش زحمت میکشه
مامان مریم
پاسخ
ممنونم فرزانه جوووونم ببوس دخمل نازو
مامی فرزانه
21 تیر 93 19:59
ای جونم دخملم دلش آب افتاد که کیفی میکنی آیدین جونم
مامان مریم
پاسخ
الهـــــــــــــــی ملینای نازم مامانی حتما آب بازی ببرش عسل خانومو
مامی فرزانه
21 تیر 93 20:00
خوشحالی از چشات میباره ها شیطون
مامان مریم
پاسخ
عزیـــــــــــــزمی
مینا
22 تیر 93 22:48
ای جوووووووووننننننمممممممم وای مریم جون من عاشق چال روی گونه آیدین جونیم. باخنده هاش حال میکنم کاش کنارم بودو میتونستم ی دل سیر بوسش کنم واقا بهت افرین میگم ک اینقد سعی میکنی خاطره های قشنگ واسه گل پسرت بسازی خداکنه بعده ها ک من مامان شدم بتونم ی مامان باحوصله مث تو بشم
مامان مریم
پاسخ
مرســـــــــــــــــــــــی عزیزم خیلی ممنون از این همه توجه ات ایشالا یه مامان عالی واسه یه نی نی خوشگل میشی
مریم
23 تیر 93 9:19
سلام مریم جون این کارو باید خیلی وقت پیش میکردم...دیگه چون از مدیریت هم اولتیماتوم دریافت کردم مطمئن شدم که همین روزا باید وب و انتقال بدم ولی خوب متاسفانه نشد،نه این وب حذف نمیشه فقط دیگه آپ نمیشه...
مامان مریم
پاسخ
عزیــــــــــــزم چرا آخه مدیریت باید بهت اولتیماتوم بده؟؟؟ شما جزو اون کاربرای متعهدی و من همیشه از وبت لذت میبرم به هر حال هرجا باشی جزو دوستانمی
مریم طلایی✿
23 تیر 93 13:12
حرف مدیر کاملا درست بود... گفتن که مطالب وبلاگ من از فضای کلی حاکم بر نی نی وبلاگ خارجه و گفتن که اگر همینجوری ادامه پیدا کنه نمیتونید ادامه بدید. اتفاقا اولش یکمی مخالفت کردم ولی بعد دیدم راست میگن
مامان مریم
پاسخ
عزیزم هر جا بری میام و بهت سر میزنم و ایشالا پیروز و موفق باشی
مریم طلایی✿
23 تیر 93 18:53
پس به این نتیجه می رسیم که هیچ وقت خدایی ناکرده فیلمنامه نویس نشمو اگر هم شدم شما فیلم میخری دقت کن فیلمنامه نویس من نباشم
مامان مریم
پاسخ
نههههههههههههه مریم جونم ذوقت کور نشــــــــــــــــه!!! اتفاقا نگارشتو خیییلی هم دوست دارشتم ولی خییییلی زود تموم شد یعنی انقدر خوب نوشتی که اگه پی نوشتت نبود فکر میکردم مقدمه یه رمانه و داری معرفیش میکنی و بعد تازه فهمیدم این انشای خودت بود
مریم طلایی✿
23 تیر 93 20:24
سلام الان با این آدرسی که گذاشتم و ببین باز میشه
مامان مریم
پاسخ
بله عزیزم درست شد
مریم طلایی✿
23 تیر 93 20:27
چیزی که شما گفتید کاملا درست بودچون دوستای دیگه هم گفتن همه ناراحت بودن که چرا تا ماجرا به اوج رسید تموم شد
مامان مریم
پاسخ
خوب خداروشکر پس در راستای بهتر شدن کارت بوده
مریم طلایی✿
24 تیر 93 0:09
دستت درد نکنه که گفتی درست شد تا برای دوستای دیگه هم همینجوری بنویسم
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مریم طلایی✿
24 تیر 93 0:11
راستی چرا شما هم آدرستون و برا من اشتباه میزارید؟ میزارید:http://aydinemaman.ninisite.com/
مامان مریم
پاسخ
آره الان دیدم چشم منم زین پس درست مینویسم
مریم
28 تیر 93 12:33
مرسی که پیگری کردی مریم عزیز فکر کنم بخاطر قالب قبلی بودبخاطر همین عوضش کردم
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مریم طلایی✿
30 تیر 93 11:18
سلام آخه شما از دوستان بروز ما هستید آپدیت نشید کمی نگران می شیم
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از توجه ات ماه رمضونه دیگه ایشالا حتما آپ میکنم
مامان آیسو وآیسا
7 مرداد 93 11:40
عالی بود عکسهات ایدین جووووووونم تو استخر کلی کیف کردی گلپسری شیرین دست دوست جونم درد نکنه بابت صبر وحوصله بسیارش
مامان مریم
پاسخ
مرسی مهربووووووووووووووونم به پای تو که نمیرسم عزیـــــــــــــــزم با اون عروسکات