آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

ویار

1393/3/17 15:53
نویسنده : مامان مریم
453 بازدید
اشتراک گذاری

تو دوران بارداری اصلا نه هوس چیزی کردم و نه از چیزی بدم میومد و انگار این آقا کوچولو گذاشته بود به دنیا بیاد و خودش جبران کنهniniweblog.com

عادات غذاییت شدیدا شبیه محمد و روزی که برای اولین بار بهت فسنجون دادم و همه رو از دهنت ریختی بیرون و قیافتو در هم کردی بیشتر مطمئن شدم ولی از همه چی برام جالب تر درخواست حلوا بودniniweblog.com

بعد از تعطیلات عید یه روز عصر تو داشتی ماشین بازی میکردی و محمد زنگ زد بهم که یکی از سریال های نوروزی رو داره تلوزیون پخش مبکنه و ببینش و تا کانالو عوض کردم تو هم بازی رو بی خیال شدی و اومدی جلوی تی وی و گفتی: هانومه داله چی تار میتونی؟؟؟گفتم: داره حلوا درست میکنه گلم. گفتی:آیدینم می اصلا فکرشو هم نمیکردم که واقعا حلوا بخوای سعی کردم هواستو پرت کنم ولی گیر دادی که بوشو بیریم آدشونه و نتیجش شد این:

 

 

 

 

و جالبتر اینکه همشو مثل ماه رمضون پارسال برات توپکای کوچولو کردم و تو هم خوردیniniweblog.com

و حالا همه زنگ میزنن که آیدین امروز چی ویار کردی؟؟؟niniweblog.com

 

 

 

 

 

  این آقا پسری که تو سبد اسباب بازیاش نشسته و داره نا تلفن صحبت میکنه ، تازه 20 روز بعد عید با ترس و لرز بردمش آرایشگاه و موهاشو کوتاه کردم آخه میترسیدم بترسه و دوباره..........niniweblog.com

و به آقای آرایشگر گفتم پیشبند نبنده و تو بغل خودم موهاشو زد و نتیجش به سرتاپای مویی شده من می ارزید و زود زود هم جایزش که به انتخاب خودش یه ماشین آمبولانس بود باباییش براش به خونه نرسیده خرید くるま のデコメ絵文字

                            

 

                      

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مریم(مامان کیان)
17 خرداد 93 16:31
خوش به حال ایدین با این مامان اش !!!فکر کن کیان حلوا بخواد چه طوری درست کنم
مامان مریم
پاسخ
خدا این اینترنتو ازمون نگیره مریم جون همه چی میتونی از توش در بیاری اتفاقا مامانم فرداش هی میگفت چطوری درست کردی؟؟؟ به منم بگو!!!
مامان آیسو وآیسا
17 خرداد 93 17:20
آفرین دوست جوووووووووون با حلوا درس کردنش
مریم(مامان کیان)
17 خرداد 93 20:13
مریم جون نمیدونم چرا عادت نمیکنم به این کار که هر چی میخوام از اینترنت در بیارمترجیح میدم عین آدمای خنگ با قضیه برخورد کنم و به کیان بگم میریم مامان جون برات درست میکنه
مامان مریم
پاسخ
مریم جونم اتفاقا این از هوش بالات حکایت میکنه مامان جونارو عشقه
مامان جونم(سوگند من)
17 خرداد 93 22:05
به به به این مامان کد بانو سوگند اصلا دوست نداره کلا هر چیز خیلی شیرین و به غیر از بستنی پس میزنه حالا باید درست کنم ببینم چی میشه بابا اقا خوش تیپ بووووووووووووووووووووووووس بده خاله که حسرت خاله شدن به دلم مونده
مامان مریم
پاسخ
مرسی مهربونم خوش تیپ نگو خاله جوجوی ما جدیدا عاشق این شلوار به قول خودش آبی شده و با همه لباس ها اینو میپوشه
مامان عليرضا
18 خرداد 93 0:12
الهی خاله قربون اون ویارای بامزت بشه مریم جونم آفرین به نظر من حلوا درست کردن کاری بس بسیار دشوار است.من تا حالا چندین بار با پرس و جو پخیدم ولی الان ازم بپرسن بلد نیستم.اینجور آدمیم من
مامان مریم
پاسخ
مرسی دوست جونم بزار علیرضا جونم بزرگتر بشه همه خاطرات قبل تولدت رو هم زنده میکنه
ساناز
18 خرداد 93 13:51
به به چه خوبه گل پسري ويار هم داره و حلوا هم دوست داره جاشم كه مشخصه براي غذا درست كردن از كتلت و حلوا و .. منم براي متين امتحان كنم شايد دوست داشته باشه ..مريم جون خاصيت هم داره ؟
مامان مریم
پاسخ
ساناز جون امن ترین نقطه آشپزخونه اونجاست و اونم دیگه حرفه ای شده خاصیت که نمیدونم ولی حداقل سالمتر از چیزایه که عصرونه میشه داد و گاهی به این بهانه توش نبات هم میشه ریخت که این همه خوراکی و میوه سردی میخوره اذیت نشه البته منم تا حالا دو بار براش درست کردم هر چیزی رو زیاد بهش بدم از چشمش میفته
مامان علیرضا (mahtab)
18 خرداد 93 16:04
سلام ممنون از راهنماييتون منم اصلا ويار نداشتم اما پسري جبران نميکنه همسرم حلوا دوست داره اما پسري نه... خدا حفظ کنه آيدين خانو براتون اين دو دو براي راه رفتن چه خوله...منم رفتم تو فکرش...بي خيال کلاس
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم آره اگه نی نی تون بیرون زیاد میاد بغل معرکه ست ممنونم که بهمون سر زدین
Dayi Moden
18 خرداد 93 16:15
ما هم بچه بودیم وقتی یه چیزی دلمون هوس می کرد با یه قاشق فلفل ازمون پذیرایی می کردن
مامان مریم
پاسخ
بـــــــــــــــــــــــــــــرو بچه پررو تو که دهن باز نکرده تقدیمت بود روتو برم من الانم که تهران نرسیده مامان و بابا در به در پیدا کردن ویاراتن بروووووووووووو این چاخانارو واسه من نکن