آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

سازی بیبی بااااا!!!

1393/2/29 17:30
نویسنده : مامان مریم
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

حتما اسم عنوان برات عجیب اومده ولی این جمله یه خاطره پشتشه و برای من اونقدر شیرین بود که دلم نیومد ثبتش نکنم

برای پسر کوچولوم کلی کتاب گرفتیم و اولیشم مامانی برات خرید ولی تو همه رو قبل از خوندن پاره میکنی و الان چند روزی میشه اجازه میدی کتابای چسب زده تو برات بخونم و عاشق یه شعر از تو کتابت شدی و دائم اصرار که همینو بخون البته منم با کلی ادا اصول میخونم که لذت ببری و اما شعر:

 

                                  ببین دارم ساز میزنم                          ساز میزنم با دهنم

                                   سازم پر از ترانه ست                          یه کاغذو یه شانه ست

                                    از پشت کاغذ آروم                             فوت میکنم دودوم دوم

                                   صداش میپیچه هرجا                          مامان میگه چه کارا

                                    سازمو برمیداره                                روی طاقچه میزاره

 

و تو بعد از بارها خوندنش حالا میری رو میز وسط خونه و دستاتو مثل دکلمه خوندن تو هوا تکون میدی و میگی....ســــــــــــازی بیبی بـــــــــــــــا........ وقتی بهت میگم آیدین داری شعر میخونی کلی ذوق میکنی و ادامه میدی.....خورشید خانوم از آسیمون ماه میاد سیتاره میاد........ و من عاشق حرکات دستاتم و حتما باید دمپایی هاتم پات کنی که برای دستشویی گرفتم و تنها جایی که تا حالا نرفته دستشوییه!!!زبانکده محصل

 

                                                    زبانکده محصل

 

 

 

 

 

ومنم دائم تو استرس که آیدیــــــــــــــــــــــــــن پاتو رو شیشه نزارniniweblog.com

 

                                                     

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (11)

مامان بهار
29 اردیبهشت 93 20:14
سلام عزیز ممنونم که به سئوالم جواب دادید دوستون دارم. گلمو ببوسید.
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم و ممنون که بهمون سرزدین شما هم بهار نازمو ببوسین
مریم طلایی❤
29 اردیبهشت 93 21:13
الهه مامان مبین
29 اردیبهشت 93 23:11
ای جونم به اون عکسای خوشگلت . یه دنیا بووووووووووووووووس برای آیدین خاله
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جونم مبین عسلو ببوس
مامان عليرضا
30 اردیبهشت 93 0:54
عزیز دل خاله.خوشمزه ی من.قربون کارهای جدید و قشنگت عزیزم مریم جونم کلی از طرف من بوسشششششششششششش کن
مامان مریم
پاسخ
قربنت برم الهام جونم شما هم علیرضای نفسمو ببوس
Dayi Moden
30 اردیبهشت 93 1:30
حال و هوای شعر خوندنشو با عکس نمیشه بیان کرد باید لینک فیلمشو هم بذاری
مامان مریم
پاسخ
آره به خدا با همه تفاصیرم نمیشه شکر بودن جوجو رو توصیف کنم
ساناز
30 اردیبهشت 93 9:59
خيلي بامزه بود كلي سر صبحي لبخند به لبم اومد به قول دايي بايد فيلمشو بزاري مريم جون متين منم عاشقه پاره كردن كتاب قصه هاشه تازه يكي براش گرفته بودم كلي گرون بود از اين برجسته ها همه شو ريز ريز كرد آفرين آيدين گلم كه شعر بلدي كلي بوووووووووووس عكساش با دمپاي هاش خيلي بامزه اند
مامان مریم
پاسخ
مرسی ساناز جون مهربونم ممنون که وقت گذاشتی گلم حالا حالاها کتاب پاره میکنن باید از این جلد سخت ها بگیریم متین خوشگلمو ببوووووووووووووووووس
مامان رها
30 اردیبهشت 93 12:29
قوربونيت برم عاشيقيتم آيدين جونم
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله رهای مهربوووووووووووون
مامان بهار
30 اردیبهشت 93 16:55
سلام ممنونم از جوابی که به سئوالم دادید و بهم آرامش هدیه دادید سپاسگزارم.
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان رها
30 اردیبهشت 93 17:58
سلام دوست گلم وب قشنگى دارى پيش ما هم بيا كلبه اى رويايى كه مطالبى جالب براى شما داره هر روز پست جديدى ميذاريم منتظر حضور شما هستيم راستى نظر يادتون نره خداحافظ
مامان مریم
پاسخ
چشم رها جونم اومدم
مریم(مامان کیان)
30 اردیبهشت 93 19:19
عزیزم من عاشق شعر خوندن بچه هام هرچند کیان اصلا حاضر نیست بخونه فقط دوست داره من بخونم تازه پسر من اصلا کتاباش و پاره نمی کنه (البته تازه گی ها)
مامان مریم
پاسخ
ممنون مریم جون که سر زدی خانومی این مطلب مال زمستونه آیدینم دیگه الان پاره نمیکنه البته منم همه کتاباشو جلد سخت میگیرم
سوگند
14 خرداد 95 16:34
سلام خوب هستین؟ من بچه بودم یه کتابی داشتم که این شعر توش بود و هرچی گشتم پیداش نکردم امکانش هست اسم کتابو بهم بگید؟
مامان مریم
پاسخ
سلام ممنون دقیقا کتاب خیلی قدیمی هست اسمش. یه توپ دارم قلقلیه