آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

روزهای ما

1393/1/22 10:05
نویسنده : مامان مریم
807 بازدید
اشتراک گذاری

هوا خیلی خوب شده حداقل من دیگه از استرس اینکه سردت نشه راحت شدم حالا میتونیم بدون 2 کیلو لباس بریم بیرون! البته تو کماکان ددری نیستی ولی یه جوری راضیت میکنم آخه حیفه از این فصل استفاده نکنیم عاشق پشت بومی هرروز نیم ساعتی اونجا مشغولی و پارک البته نه وسایل بازیش! کنجکاوی تو باغچه و پرتاپ سنگ ریزه!!! پیاده روی با کالسکه هم داریم ، بله تعجب نکن تو سوار کالسکت نمیشی بلکه پا به پای من هلش میدی و من با فاصله باید کنترلش کنم چون اگه ببینی شاکی میشی!!! بله آقا کوچولویی که حالا بزرگ شدی و داری اینارو میخونی بایدم بخندی! خونه مامانی هم واسه خودت سبد اسباب بازی داری و کلی مشغولی..... خلاصه اینکه این فصل خیلی خوبه و تو هم خیلی بزرگ شدی آقا کوچولو!

 

 بازی با میوه کاج تو پشت بومniniweblog.com

 

آیدین

 

 آماده پیاده رویniniweblog.com

 

 

در حال خوردن پفیلا و دیدن سریال ترکیه ای(لامیا) 

 

 

تو و پنجره محبوبniniweblog.com

 

 

 

ماشین بازی خونه مامانی

 

 

کوسن بازی

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان جونم (سوگند من)
25 فروردین 93 18:30
سلام دوست خوبم پسرتون خیلی با نمک و خوشگله تو قسمت پرسش و پاسخ یک کتاب معرفی کردی می تونی نام نویسنده و نام کتاب و برام تو وبم بزاری ممنون میشم اگه دوست داشتی تبادل لینک موافقم
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون چشم گلم حتما چرا که نه شما با افتخار لینک شدین عزیزم
علی
25 فروردین 93 20:32
ای جونم چه لوپای دار فقط ادم عشق داره بخورش خداواست نگهداره یک خواهش ازت دارم اگه میتونی بنر وبمو بزار توی وبت ممنون میشم
مامان علیرضا
26 فروردین 93 0:06
عزیز دلم چه تیپی هم زده! مامانی براش اسفند دود کن خیلی ناز شده ماشالا
مامان مریم
پاسخ
مرسه خاله جون مهربونم چشم حتما از لطفت هم خیلی ممنون
سارا مامان بردیا
26 فروردین 93 1:08
سلام عزیزم عکسای گل پسر نازتو برای تقویم برامون میل کن. شماره تقویمی هم که میخوای رو بهم بگو. http://seniya.ir/?p=479
مامان مریم
پاسخ
خیلی ممنونم سارا جون مهربونم
مامان جونم (سوگند من)
26 فروردین 93 1:56
خیلی ممنون مریم جون بابت کمک و همفکریت تو قسمت پرسش و پاسخ راستی مطمئنی من و لینک کردی من شما رو لینک کردم
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم اره گلم الان درست شد
Dayi Moden
27 فروردین 93 22:42
مامان مریم بدو برس به امروز دیگه اینجوری خیلی ازشیرین زبونیای الانش از یادت میره ثبتش نمی کنیا
مامان مریم
پاسخ
چشم دایی عجول نترس عمرا یادم بره مرسی سر میزنی