آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

گوجه سبز

1393/1/19 16:44
نویسنده : مامان مریم
706 بازدید
اشتراک گذاری

بازم بهار و بازم نوبرانه میوه ها و بابا محمد هم مثل هر سال یادش مونده که من گوجه سبز و توت فرنگی دوست دارم ولی.... اصلا فکرشم نمیکردم که جوجو هم عاشق گوجه سبز بشه! در مورد توت فرنگی تلاش کردم و بگی نگی یه چیزایی خوردی ولی گوجه سبزو وقتی من میخوردم از دستم گرفتی تست کردی و بعد از کلی روترش کردن و خندیدن من با کمال میل تا تهشو خوردی و هستشو هم تحویل دادی و با اصرار من مبنی بر قبول تکه های برش خورده موافقت نشد و شما تمایل به خوردن گوجه سبز کامل داری.... البته چندتایی هسته قورت دادی تا حرفه ای شدی!!!niniweblog.com

 

                         

                       

 

 

آیدین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان علیرضا
20 فروردین 93 13:06
نوش جونت عزیز دلم.
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جونم
رها مامان آنيسا
21 فروردین 93 14:33
واااااااااااى مريم جون با عرض تاسف بگم من ميخوام پسملت رو بخوررررررم بس كه خوش مزه اى آيدين فداى چال رو گونت بشم خاله جون خصوصى دارى گلم
مامان مریم
پاسخ
مرسی رها جونـــــــــــــــــــــم بابت رمز هم خیلی ممنون