آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام

1392/12/5 10:26
نویسنده : مامان مریم
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی قشنگم اول بگم که من بارداری فوق العاده ای داشتم بدون هیچ تهوع و درد و هیچی انقدر خوب که تا ماه هفتم هر ماه یه مسافرت رفتم ماه پنجم تازه شکمم یه برجستگی کوچولو پیدا کرد که تو ابراز وجود کنی و همون موقع تو دومین تلاش فهمیدیم شما آقا پسری...... لبخندما تا چهارمین سالگرد ازدواجمون بچه نمیخواستیم بعدش هم دختر و پسر بودنش برامون فرق نداشت اما تو همه این چهار سال یه آیدین کوچولو تو خونمون داشتیم که صداش میزدیم ....وقتی فهمیدیم پسری حس کردیم تو از اول تو سرنوشت ما مقدر شده بودی...... قلبتو با زایمان طبیعی به دنیا اومدی برخلاف خواسته همه حتی بابایی که میگفتند آخه کی الان زایمان طبیعی میکنه ولی من نمیخواستم خودمو از بزرگترین لذتی که خدا به زن هدیه داده محروم کنم لذتی شبیه آفرینش و من حتی یک بار هم جیغ نزدم ....میخواستم اومدنتو با تمام وجودم حس کنم و کردم ..... ماچتو اذان صبح پنج شنبه 14 مهر 1390 ساعت 4:37 با وزن 2950 گرم و قد 48 سانت و دور سر 36 سانت متولد شدی بعد از 8 ساعت درد ملایم 4 ساعت درد زیاد و 2:30 ساعت درد خیلی شدید توسط یک دکترعالی یک ماما یک نرس و یک خانم مهربون که نیم ساعت آخر ذستمو گرفته بود و با من نفس عمیق میکشید...... وقتی تو رو تو بغلم گذاشتن تازه مفهوم معجزه رو فهمیدم وقتی برای اولین بار بهت شیر دادم.... وقتی تو چشمات غرق شدم... حتی وقتی اولین بار عوضت کردم و هاج و واج به پرستار بخش نوزادان زل زدم .... انگار تو تمام مدت بارداری خیال میکردم همه اینا یه خوابه که حتی پوشک کردن یاد نگرفته بودم... خوش اومدی عشقمقلب                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

 

 

پسندها (5)

نظرات (5)

mahnaz
17 اسفند 92 20:47
وقتی مامان مریم داشت تو رو به دنیا می آورد من غرق خواااااااااب بودم که یهو بیدار شدم اومدم بیرون دیدم هیشکی نیست بعد بابا محمد زنگ زد گفت اومدیم بیمارستان هیچ وقت یادم نمیره پشت در اتاق زایمان که اومدم وقتی آیدین به دنیا اومد هزااااااااااااار ماشالله صدااااااااااااااااااییییی داشت واسه خودش خدا شاهده از صدای بلند گریه اش که تا بیرون میومد کلی خندم گرفته بود
مامان مریم
پاسخ
تازه تصور کن میگفتن اون صدا ناله بوده و واسه همین بستریش کردن اگه میخواست داد بزنه چیکار میکرد وااااااااای
محمدرضا( درخت سیب حامی)
4 فروردین 93 16:36
ای جانم جوجو
مامان آریسا
24 خرداد 93 19:47
سلام مامان مهربون من از متن قشنگت خیلی خوشم اومد به وبلاگ دخترم سر بزن خوشحال میشم
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنونم خوشحالم کردین که بهم سر زدین و حتما میام پیشتون
mahtab
11 شهریور 93 0:03
چه عالي که زايمان طبيعي داشتين خيلي خوب کاري کردين من از عملم راضي بودم اما دلم ميسوزه که طبيعي رو تجربه نکردم
مامان مریم
پاسخ
سلام مهتاب جونم ممنون که به یادم بودی دوستم آره عزیزم....این چیزی بود که برخلاف نظر همه حتی پدرم و همسرم روش پافشاری کردم و خیلی هم راضیم که تجربش کردم مادر شدن شیرینه عزیزم....فرقی نداره چطور...خدا حفظش کنه پسر گلت رو
مامان آیسلمامان آیسل
29 بهمن 96 21:45
از خوندن خاطرتون خیلیی خوشحال شدم....و چقدرشبیه خاطره من بود...منم پافشاری شمارو داشتم و خیلییی هم از نی نی سایت خاطره زایمان طبیعی خونده بودمآرام
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم...قربون محبتت... چه خوب که شما هم زایمان طبیعی داشتید...واقعا این حس رو باید تجربه کرد چون تکرار نشدنیهآرام