آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

بهار 96

1396/4/7 18:04
نویسنده : مامان مریم
801 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش مجبور شدم دندون عقلم رو بکشم!
آخرهای ماه رمضون بود...مثل پارسال روزه گرفتن اذيتم کرد و هفته آخر مریض شدم و البته دندونم از وسط های ماه رمضون اذيتم میکرد که گفتم تا تعطیلات عید شروع نشده برم پیش دکترم و همونجور که تصور میکردم برام کشید...
تا چند روز جاش درد میکرد و کلا دندون های کنارش هم انگار درد داشتن... انگار اونا هم تحت فشار کشیدن قرار گرفته بودن...
با سمت مخالف دندون کشیده شده میتونستم راحت غذا بخورم ولی اون سمت دندون از دست داده کلا تحریک شده بود و هرچی به جای دندون خالی نزدیک تر میشد دردناک تر بود!
میدونی یاد چی افتادم؟
یاد آدم ها..


وقتی یکی براش اتفاقی میفته آدم های نزدیک بهش هم باهاش درد میکشن...از عذابش عذاب میکشن...از نبودنش داغ میشن...هرچی این فاصله بیشتر باشه ناراحتی ها کمتره...
وقتی این اتفاق تو دندون ها آنقدر نمود داره...که دندون های اطراف دندون کشیده شده هم تو عذابن...ببین تو آدم ها که احساس دارن چقدر بیشتره...


يادته بهت گفته بودم عاشق اسفندم،
اسفند گذشته بدترین اسفند عمرم بود...خونه نو و وسایلی که خیلی هاشون نو شده بود و بقیه هم تمیز و شسته بود...فقط نوید یه اسفند بی خونه تکونی و پر از گردش میداد ولی با یه آنفولانزای ساده عمو داوود گه به بستری شدنش و یک ماه درد کشیدنش منجر شد جوری همه مارو از بوی عید و عیدی منزجر کرد که یادم نمیاد هرگز سال تحویلی گریه کرده باشم و امسال کردم...خداروشکر پایان هفته اول تعطیلات عید مرخص شد ولی هرگز استرس اون دوران که تا اسم سرطان و اشک های مهین پیشروی کرد فراموش نمیکنم...
ماه رمضون امسال هم با سکته مادربزرگم و اواسطش با سکته دایی ام همراه بود
هنوزم درگیریم و من بازم یاد دندونم میفتم
مگه از دندون کمتریم که درد نکشیم از درد کشیدن عزیزامون... ایشالا خدا شفا بده هردو رو و ببخشه به خانواده ها...
اگه دیدی عکس های اسفند ماهی پارسال کمه... علتش همون ناراحتی از غصه عزیزمونه...اون گردش ها هم به خاطر دل تو بود و رفتن به امام زاده صالح عزیزم...بعد از ترخیص داوود تازه کمی دلخوش شدیم و شروع کردیم به اینکه يادمون بیفته عید شده
اینا عکس های باغ هست و پیدا کردن نه تا توله کوچولو که تو کوچکترین شون رو زده بودی بغلت و میگفتی بچمه

 

 

 

 

 


و تازه يادمون افتاد تهران عید خلوت میشه و میشه باهاش حال کرد

 

 

 

 

 

 

 


و سيزده به دری که دوباره خانواده مونو جمع کرد

 

 

 

 

 


تولد یه دوست هم دعوت شدی تو پارک... و به من ایده داد برای تولد بعدی ات چون برای بچه ها خیلی هیجان انگیز بود

 

 

 

 

 

 


و گردش های بهاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 


و بعد یه سفر اردیبهشتیه عالی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


و یه اردوی مادر و کودک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


و کمی درهم و برهم

 

 

 

 

 

 

 

 

 


و....
بله
مهناز هم ازدواج کرد
بماند که تو همه مراسم خواستگاری و بله برون شیطنت کردی زیااااد
الهی خوشبخت بشن

 

 

 

 


اینم تتمه بهار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


و شبیه سازی ها ادامه دارد

 


خیلی طولانی شد ولی عوضش وبلاگت ناقص نشد و منم تا ته آلبوم گوشی مو با ذکر اتفاقات منتقل کردم...ایشالا از این به بعد دیر نکنم که جمع نشه
مثل هميشه
تنها آرزوی ثابتم برات
همیشه شاد باشی

پسندها (3)

نظرات (8)

عمه فروغ
8 تیر 96 21:36
امان از این دندون دردان شالله که دندونتون الان بهتر شده باشه و خدا شفا بده به عزیزانتون.بلا به دور مبارک باشه مزدوج شدن عمه جان آیدین ان شالله که خوشبخت باشند و از دیدن اون همه عکس قشنگ گل پسرمون لذت بردم همیشه به خوشی و شادی باشید آیدین خندون و ماه رو هم بجام ببوس
مامان مریم
پاسخ
ممنونم فروغ گلم اره دیگه خوب شده جای دندون خالی مرسی از همه محبتت دوستم
مامان علی
10 تیر 96 18:23
ای جانم چه پست پرو پیمونی انگار کل روزهایی که ننوشتی رو یکباره باهاتون مرور میکنیم .عالیه. اول از همه بگم بخاطر بیماری عزیزانتون ناراحت شدم😣😯😔 خدار وشکر که الان سلامتن.والبته دندون عقل😁اما نامزدی گمونم خاله یا عمه😁نسبت ها رو فراموشم شده😊 یک بخش شادی آور پست بود. که تبریک میگم بر اشون آرزوی خوشبختی وروزهای طلایی میکنم.خونه جدید هم مبارک ها باشه ایشالله همیشه توش جشن وسرور برقرارباشه اون هاپو کوچولوها هم عالی واما پسرک عینکی جیگر مان.درست میگی خیلی بانمک تر بشه فداش بشم ماشاالله قد کشیده ولی میدونم دوست داری بدون عینک ببینیش .براش آرزوی سلانتی میکنم وخیلی زود از شر عینک خلاص شدن😊😇💖💕💕 دلم واسه دیدن دوست جان خودمم تنگ شده بود که چشممان منور شد تو این پست.مثل همیشه عالی وزیبا امیدوارم از این به بعد زود زود ببینیمتون😇💖😍😍⚘⚘😘😘
مامان مریم
پاسخ
سلام زهراي گلمممم....منم دلم خیلی تنگ شده بود برای همه تون..اصلا وب هرکدوم تون که میام حس قشنگ و عجیبی از هیجان میکنم مرسی از همه لطفت دوست گلم منم امیدوارم زود به زود بينمت عزیزم... علی گلم رو ببوس که حسابی مرد شده کل پسر ماهم راستی چجوری شکلک های تلگرام رو اینجا گذاشتی من واسه هر شکلک دارم شکنجه میشم میرم بالای صفحه و زوم میکنم تا بیاد
مامان یسنا
11 تیر 96 11:11
سلام مریمی قشنگم... خوبی دوست خوبم؟ آیدین جونم چطوره؟ چه خوب که برگشتی ... لذت بردم از عکسای ماه وخنده های قشنگ آیدین جونم ... الهی که همیشگی باشه چه عینک به آیدین میاد ... و آفرین بهش که باهاش کنار اومده ... انشالله که مشکل حل میشه و هیچوقت بهش نیاز پیدا نمیکنه همیشه خوش و شاد باشید دوستم
مامان مریم
پاسخ
سلااااام فاطمه عزیزم خوبی؟ یسنای قشنگم خوبه؟ منم یواشکی از عکس های پیجت حسابی لذت میبرم...هم از عکس های یسنا هم از هنر عکاسی و اون بهشت بی نظیرتون وب هم چند بار اومدم ولی رمز قبلی نخوند انگار عوض کردی حساااابی یسنا خوش خنده منو ببوس
مامان ریحانه
30 مرداد 96 20:26
سلام بر مریم عزیز و مهربونم وای که نمیدونی چقدر دلم واستون تنگ شده بود اول بگم که همون روز که وبلاگت به روز شد اومدم چون واقعا تعجب کرده بودم که بعد از اینهمه مدت اومدی ولی باخوندن مطالب اول خیلی ناراحت شدم برای ناراحتیه عزیزانت انشالله که الان حال همشون خوب باشه و به خصوص حال مریم عزیزم واما آیدین نازم که چقدر بزرگ شده ماشالله و اما با عینک که نازتر شده و بهش میاد انشالله که زود چشماش خوب میشه مبارک باشه ازدواج مهناز جون و بالاخره چشممون به جمال مهناز عزیز روشن شد انشالله که خوشبخت باشن و عکسها که همه زیبا هستن مثل همیشه و چهره ی خندان آیدین عزیزم که ما رو هم شاد میکنه انشالله که همیشه دلتون شاد باشه و لبتون خندون راستی خونه ی نو هم مبارک امیدوارم روزهای سرشار از شادی رو در خونه ی قشنگتون بگذرونید آیدین عزیزمو ببوس منتظر پستهای قشنگ بعدی هستیم
مامان مریم
پاسخ
سلام ریحانه عزیزم..   چقدر خوشحال شدم از دیدن کامنتت که نشونه سلامتی خودت و خانواده گلته...چقدر دلم برای این خلوص و مهربونی هات تنگ شده بود محبت ممنونم برای همه آرزو های قشنگت و حسن نیتت که موج میزد تو کامنتت...نازنين زهراي گلم خوبه؟ خیلی ببوسش و بازم ممنون دوست گلمبغل
عمه فروغ
14 مهر 96 16:38
6 ساله شدنت مبارک آیدین گلم الهی که همیشه زیر سایه مامان و بابا و در کنار هم شاد و سلامت باشیدروزهای قشنگتر و پر از موفقیتی رو برات آرزومندم سلام مریم جان تازه اومدم اینجا و یادم افتاد که آیدین متولد امروزه...ان شالله که عاقبت بخیر شدنش رو ببیند عزیزم بجای منم ببوس گل پسر دوست داشتنیت رو دوست خوبم
مامان مریم
پاسخ
فروغ گلمممم....دوست مهربونم که درست روز تولد آیدین زحمت کشیدی و اومدی تبریک گفتی....وااااقعا ممنونم و تشکر واژه کمیه برای این همه مهربونی محبتبوس متشکرم از آرزو های زیبات و منم برای آرشیدای قشنگم بهترین هارو آرزو میکنم...خیلی ببوسش و امیدوارم خودت هم روزگارت پر از شادمانی و خوشبختی باشه عزیزم آرام
مامان فهیمه
25 مهر 96 23:39
سلام مريم جون خوبي عزيزم آخيييييش جيگرم حال اومد وقتي عكساتونو ديدم حساااابي دلم تنگ شده بود من قربون مهندس كوچولومون برم عزيزم 😘مامان مريم مارو كه يادتونه من و علي كوچولوم👩‍👦يه خبر داااااغ بهت بدم علي كوچولوي ما يه داداش گيرش اومده كه الان دو ماه و نيمشه😊
مامان مریم
پاسخ
سلام فهیمه عزیییزمممم محبت مگه ميشه یادم بره خودت و علی کوچولوی قشنگ روبغل وااااای....علی کوچولو داداشي شده...عزییییزم... خیلی تبریک میگم دوستم...  من وبلاگت رو چک میکردم ولی اپدیت نشده بود....الان هم رفتم و حتی اسم و سن نی نی رو ندیدم.... قدمش مبارک باشه خیلی خوشحال شدم فهیمه جونم... هردوتا گل پسر رو ببوس بوس
الهام
27 مهر 96 14:55
سلام مریم جان خوبی؟ این پستت برای من نیومده توتلگرام و تازه الان خوندمش واقعا گاهی اتفاقات بد پشت سر هم مثل موج میان و انگار تمومی ندارند ایشالا که از این به بعد روزهاتون شاد باشه مثل همیشه آیدین خوشگلم تولدش بوده و سیزده روز هم گذشته و من ندیدم ایشالا که روزهای زندگیش پر از شادی و امید باشه
مامان مریم
پاسخ
سلام الهام گلم خوبی؟بوس مرسی از محبتت عزیزم... و ممنون برای آرزوهای زیبات  مرسی از تبریک تولدت دوست خوبم محبت منم برای علیرضای گلم زیباترین هارو آرزو میکنم و برای خودت مهربون ترینآرام
4.1099
28 مهر 96 7:50
3.238673----با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir حتما اين را بخوانيد سايت ها و وبلاک هاي ايراني مطالبي که در سايت قرار مي دهند يا کپي شده سايت هاي ديگه هستند يا اينکه جوک وچيستان قرار مي دهند اگه مي خواهيد يک سايت متفاوت رو ببينيد به وبسايت يکتا فايل بياييد تمامي فايل هاي يکتا فايل اختصاص يکتا فايل هستند وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir/ منتظرت در يکتا فايل هستم ----2.157853