آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

بوی عیدی

1394/12/28 19:30
نویسنده : مامان مریم
1,492 بازدید
اشتراک گذاری

اسفند از خود عید هم قشنگتره همیشه....مثل پنج شنبه که از جمعه هم خواستنی ترهمحبت

از اول اسفند بوی بهار رو میتونی حس کنی...بارون ها هم فرق دارن انگار...هوا تمیز میشه و هیاهوی مردم قشنگه...مثل هر سال،امسال هم زودتر رفتیم به استقبال خونه تکونی تا فرصت داشته باشیم برای بغل کردن بهارآرام

 

                 

پاساژ گردی

                   

یه جلسه قبل از آخرین روز مهد تو، که محمد هم اومد خونه و دوتایی پذیرایی رو تمیز کردیم و با باز کردن پنجره ها دیدم امید امسال پر از غنچه است و میخواد حساااابی گل بدهمحبت

                  

و شروع ددر ها و لذت بردن از جلوی در خونه با چنار پیر آشناآرام

                  

ذوق دیدن ماهی ها

                  

هر بساط ماهی که ببینی باید وایسیم و حرف بزنیمبوس

                  

و تک تک ماهی فروشی ها گفتی بخریم

                  

 

                 

 

                 

          

                  

 

                  

 

                  

 

                  

عااااشق اینجام آخه منبغل

                  

 

                  

تا بعد از دو دور چرخیدن دیگه دلم نیومد بیشتر معطل بشی و ماهی خریدی....واسه همین این همه چرخوندمت وروجک...که یه جا خلوت باشه و خودت بتونی ماهی با ملاقه بگیریمحبت

                  

 

                  

و با خریدن یه پیراشکی اختتامیه گردش امروز

                  

اینم سر خیابونمون و این همه کفتر چاهی و شنای تو آبآرام

                  

و تو و ماهی هات

                  

 

                  

 

                  

و روز آخر مهد که با هفت سین کاردستی ات اومدی خونه و چقــــــدر ذوق کردیم با هم

                  

 

                  

 

                  

و فرداش که رفتیم دوباره ددر...هوای بارونی و چتر و هوووراااا

                  

 

                  

 

                  

 

                  

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

چند تا کتاب رنگ آمیزی و این چراغ خواب هم دستاورد امروزخندونک

                   

چهار شنبه سوری که کوکی پختیم و رفتیم خونه مامان جون

                   

و تو که تو خیابون هرجا آتیش دیدی ابدا خوشت نمیومد و به پیشنهاد پریدن از رو آتیش نه سرسخت گفتی و خونه مامان جون انقدر شیطونی کردی که رفتی تو سینی چایی و خدا به اون سه تا آیه الکرسی که قبل اومدن برات خونه بودم نگاه کرد که هیچی ات نشد...اون قرمزی مال مالیدن خمیر دندونه!

                   

و یه روز دیگه و یه تجریش گردی دیگه

                    

 

                    

 

                    

 

                    

 

                    

 

                    

 

                    

و هنوووز هرجا ماهی باشه وایمستیم به تماشا و حرف زدن که کدوم ها مامان کدوم ها هستنبوس

                    

 

                    

 

                      

و این هم شکارم از خودمخندونک

                      

 

                      

 

                       

 

                       

 

                       

 

                       

 

                       

 

                       

 

                       

و پسرک شیرینی که روزهای اول قانون ددر رفتن ها یادش رفته بود و همش درخواست اسباب بازی داشت و یواش یواش یاد گرفت قرار نیست همش خرید هم بکنیم....و تو بازارچه تریلی خواستی و بهت گفتم خودت داری و تا رسیدیم گفتی کجاست منم از کیسه اسباب بازی های تو انبار منتقل شده برات آوردم و اندازه یه اسباب بازی نو باهاش حال کردیآرام

                       

نخودچی خونگیزیبا

                       

 

                       

همون شب...حالا با محمد رفتیم تجریش و رستوران 

                       

تا حالا ندیده بودی غذا حاضر بشه با چراغ اعلام بشهخنده

                     

و عجیبه که مامان و بابای فست فود خوری داری و سهمت از فست فودها فقط سیب زمینی هست اونم جدیدا یاد گرفتی والا با سس بهتر میشه حداقلخندونک

                   

 

                   

 

                   

 

                   

و شیرینی آلمانی پختـــــــــم...اگه بدونی سر قالب زدن چه کارهاااا کردیدلخور

                   

 

                   

 

                  

 

                 

 

                 

 

                 

رفتیم و گل خریدیم واسه باغچه

                 

 

                 

و کاشتیم آرام

                 

 

                 

 

                 

و با بابا رفتی پشت بوم و دو سه تا پادری هم شستید

                 

 

                 

هوای خوووشگل و تمیزی که دم عیدی یهو سرد شده

                

جدیدا عاشق بستنی یخی شدی...و هرچی باهات چونه میزنم بستنی شیری بخوری قبول نداری

                

شب عید شده و ددر ها هنوز ادامه داره

                

 

                

 

                 

 

                 

                 

هرروزت پر از طراوت باشه...بهاری باشه دلت عزیزممحبت

 

 

                    

                                         

 

                 

پسندها (15)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

biiitaaa
4 فروردین 95 17:11
روزهاتون شاد شاد...تقديرتون قشنگ...از ته دل عيدتون مبارک خيلي خوشحال ميشم عزيزم به منم سر بزني
مینا
4 فروردین 95 18:34
سلام مریم مهربونم. سال نو رو تبریک گفته بودم ولی بازم تبریک میگم بهت دوست خوبو ماهم. ایشالا ک سال 95 بهترین اتفاقا منتظرت باشه و امیدوارم تو این سال جدید لبخند واسه ثانیه ای از لباتون نره. وای وای عجب پست خوشمزه ای. از لواشکا گرفته تا اون نخودچیا ک من عااااشششششقشونم. ای جونم قربون گل پسری خندون برم ک خندش ته هرچی انرژیه. از جای من روی ماهشو ببوس عزیزدلم
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووووووونم مینای عزیزم منم برات ارزوی خوشبختی دارم دوست گلم
مامان ریحانه
4 فروردین 95 23:44
سلام مریم گلم عیدت مبااااااااااارک الهی که سالی پر از خوشی داشته باشی کنار عزیزان نمی دونی چقدر دلم براتون تنگ شده عکسهای زیبایی آیدین کلی بهم انرژی داد فدای تمام ذوقهای شیرین و زیبایش فعلا کاشان هستم هر وقت اومدم بازم میام پیشت ببوس خوشگل پسر نازو
مامان مریم
پاسخ
ممنووونم ریحانه عزیزم منم براتون سالی پر از خوشبختی و عشق و سلامتی ارزو میکنم عزیزم ببوس نازنین نازم رو
ᓄـاـᓄـان
9 فروردین 95 9:33
سلام مامانی...پس آیدین بلای ما هم عاشق ماهی ها هس..فک کنم اکثــــر بچه ها اینطوری هستن و علاقه بسیار زیادی رو نسبت به ماهی ها داشته باشن... به به عجب شیرینی های درست کردی مریم جووون عیدتووونم مبارک ... امیدوارم سال خووبی داشته باشید
مامان مریم
پاسخ
ممنووونم دوست خوبم
مونا
14 فروردین 95 2:21
سلام . بهاااارتون مثل اسفندتون زیبااااا . عکسها عااالی . دلم برا اسفند تنگ شد....13 فروردین .
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم مونای گلم
مامانی
14 فروردین 95 14:10
چه پست خوشگلی، پر از حس های قشـــــــــنگ
مامان راحله
15 فروردین 95 20:30
سلام دوستم . سال نو مبارککککککککک. امیدوارم سال پر خیر و برکتی رو در پیش رو داشته باشید
مامان مریم
پاسخ
ممنوووونم و برای شما
الهام
16 فروردین 95 12:06
سلام مریم جان سال نو رو بهتون تبریک میگم و سال خوب و خوشی رو آرزو می کنم علیرضا هم درست مثل آیدین عشق ماهی قرمز بود و هرجا می رفتیم تو هفت سین ها دنبال ماهی قرمز می گشت چتر مک کوئینش رو علیرضا زودتر از من توجهش به سمت چتر رفت عجب شیرینی پختی مریم جون خسته نباشی من از این یک قلم معاف هستم هر ساله! چون عید خونه نیستیم و بعدش هم به اندازۀ نیاز میاریم با خودمون که اونا رو هم اغلب خودمون می خوریم چون مهمون برای عید دیدنی نداریم بازم تبریک و بازم سال خوب و خوشی براتون آرزو می کنم
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم....خوبی الهام گلم...منم براتون بهترین هارو ارزو میکنم دوستم اصلا عیده و عشق ماهی قرمزش بچه ها این چیزهارو زودتر میبینن....قربووونش منم هر ساله مهمون عید تقریبا ندارم و اصلا شیرینی عید نمیخریم ....امسال هوس پختنش از وجود مهمون یا نبودنش بیشتر بود من هم براتون بهترین و قشنگ ترین هارو ارزو میکنم الهام عزیزم...ببوس علیرضام رو
مامان مهراد
19 فروردین 95 12:22
سلام مریم جونی سلام آیدین جونی. سال نو مبارک. ببخشید ما کوچیکتر بودیم و وظیفه داشتیم زودتر خدمت برسیم ولی خیلی تنبل شدیم . تا هوای بهاری بهمون خورد وا رفتیم. اشکال نداره به قول ما قزوینی ها تا 50 بدر هنوز وقت هست!!!! امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی داشته باشین. امیدوارم تو سال 95 به هرچی ککه از ته دل دوست دارین برسین. سالی توام با سلامتی و شادی براتون آرزو مندیم.
مامان مریم
پاسخ
سلام مهری عزیزم....شرمنده میکنی خانومی من الان تو مرزهای پنجاه دارم جواب میدم پس من هم برای خودت و خانواده کوچولوت زیباترین هارو ارزو میکنم و مهری عزیزم...ببوس مهراد ناز منو
مامان مهری
19 فروردین 95 12:26
یعنی دنبال یه شکلک میگشتم که نشون بده دهنم یه متر باز مونده و فکم خورده به زمین. چه شیرینی های خوشگلی!!!!!!!!!! آفرین از سابقه ای که از پختن نخودی دارم میدونم کار راحتی نیست...... آفرین. یه دونه ای واقعا شیرینی آلمانی ها هم خیلی شیک شدن. نوش جونتون. البته منم یه کارهایی کردم ولی اینقدر که تنبل و بی حواسم اصلا عکس نگرفتم. پاشم برم از ته مونده شیرینی ها یدونه عکس بگیرم. پست نوروزی تون با بوی شیرینی که امسال راه انداختی و سبزه ها و ماهی عید های آیدین جون واقعا معرکه بود. روزگارتون همیشه بهاری
مامان مریم
پاسخ
واااای مهری جون تو دیگه اینو نگو که!!!! چهار تا شیرینی من جلوی اون کیک های خوشگل تو اصلا آب میشن والا ممنووونم از اعتماد به نفسی که دادی دوستم مثل همیشه محبت داری دوستم...قربون محبتت
مامان زینب
19 فروردین 95 17:36
سلام سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک چقدر زیباست عکسهای بهاری و آیدین جون ایام به کام و دلتون شاد ببوسید آیدین ناز و دوست داشتنی رو
مامان مریم
پاسخ
سلااام ممنونم زینب عزیزم...مرسی از محبتتون و منم براتون شادی و خوشبختی و سلامتی ارزو مندم
مامانی
5 اردیبهشت 95 9:39
مریم جووووووووووووووون کجایی؟؟ خیلی کم پیدایی
مامان مریم
پاسخ
یه دنیا شرمنده ام. دوستم...ببخش
مامان فهیمه
7 اردیبهشت 95 17:10
مریم جوووون کجااااایی؟ دلمون تنگ شده
مامان مریم
پاسخ
قربون فهیمه با محبتم...شرمنده گلم
عمه فروغ
8 اردیبهشت 95 15:23
سلام مریم جون خوبی عزیزم؟ کجایی؟پس چرا نیستید اصلا
مامان مریم
پاسخ
ببخش فروغ گلم....واقعا شرمنده شدم
مامان مهری
9 اردیبهشت 95 9:21
مریم جون خوبین ؟ کجایید؟ چه خبرا> نیستی؟ آیدین خوبه ؟
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم مهری گلم...شرمنده...اره ایدین خوبه...ببخش
منیر
10 اردیبهشت 95 18:31
خصوصی
مامان مریم
پاسخ
نیومده منیر جون
استند لوازم آرايش
13 اردیبهشت 95 12:23
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
آجی فاطمه
14 اردیبهشت 95 20:08
سلام عزیزم خوبین؟ ببخشید دیر اومدیما فدای شما مادر پسر مهربون بشم همیشه شاد باشین عزیز دلم بالاخره معلوم شد کدوم ماهی مامانه کدومه؟ میبوسمتون
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم...قربون محبتت دوست گلم مرسی خانومی نمیدونیم والا ولی خانواده خوبی هستن کلا
مامان مهری
15 اردیبهشت 95 9:12
سلام مریم جون. راستش ایندفعه که غیبت ات طولانی شد خیلی جلوی خودمو گرفتم تا کامنت نذارم. تا امروز جلوی خودمو نگه داشتم. دوست نداشتم توی زحمت بیافتی و مثل اون باری مجبور شی وسط یه عالمه کار بیای و پست بنویسی. ولی بدون بفکرتم و دلم برات تنگ شده و برات آرزوی بهترین ها رو دارم.
مامان مریم
پاسخ
الهی فدات بشم...اگه بدونی با خوندن کامنت ها چقدر شرمنده شدم....راستش کار دارم و نمیگم ندارم چون این روزها نمیدونم چرا همش دارم بدو بدو میکنم...ولی اصلش اینه که یه مدته یه فکری بدجور ذهنم رو مشغول کرده بود...اینکه رنگ زندگیم عوض شده...یهو یه روز نشستم با خودم فکر کردم که از وقتی وارد دنیای مجازی شدم...حالا چه وبلاگ و چه شبکه های مجازی چند تا کتاب خوندم؟...چند تا فیلم خوب دیدم؟...مثل اون دوران قبل از بچه دار شدن...دیدم کتاب خوندن هام شده با گوشی....صبح که بیدار میشم اول کوشی چک میکنم و بعد وبلاگ و بعد غرق دنیای مجازی شدن...دلم تنگ شد که برم کتابخونه عضو بشم ونگران تاریخ مهلت تموم شدن کتابم باشم...دلم تنگ شد که یه لیوان نسکافه واسه خودم درست کنم و یه فیلم خوب بزارم و بشینم ببینم و غرق دنیایی بشم که شاید هرگز فرصت نکنم تجربه کنم...و این شد یه شروع برای خاموش کردم مودم برای ساعت های زیاد...پاک کردن یه عالمه گروه و کانال از تلگرامم و حتی پاک کردن پست های اینستام...و دیدم نمردم!!!تازه دارم میشم مریم سابق...الان ساعت هایی که نت دارم کمه و به دویسان مجازی ام هم گفتم که میخوام خارج از فضای مجازی یه دره مریم باشم کمتر تلگرام میرم و کلا گوشی زیاد دستم نمیگیرم و عوضش یه عالمه کتاب خوندم خلاصه واقعا شرمنده که یادم رفت اینجا هم بگم که حالمون خوبه...خیلی خوووبه....و حتما ادامه میدم...و دلم هم خیییلی واسه اینجا و شماها و خصوصا تو مهری با محبتم تنگ شده بود یه دنیا ممنون برای این همه مهربونی که قیمت گذاری نمیشه
مامان فهیمه
23 اردیبهشت 95 8:52
سلام مریم جون خوبی کجایین آخه؟؟؟؟نگرانتون شدم هیچ وقت غیبتت انقدر طولانی نمیشد.
مامان مریم
پاسخ
واقعا شرمنده ام مهری عزیزم...پایین نوشتم گلم
عمه فروغ
25 اردیبهشت 95 12:34
سلام خوبی مریم جون؟ خیلی وقته نیستید؟نگرانتون شدم این همه غیبت از شما بعیدهدلمون براتون تنگ شده ان شاالله هر جا باشید شاد و سلامت باشید
مامان مریم
پاسخ
فروغ ماهم خیییلی معذرت میخوام...انقدر خجالت کشیدم که چند تا کامنت ازت دیدم...یه دنیا ممنونم برای این همه محبت....خیییلی گلی و من خیلی دوست دارم
موتور برق
27 اردیبهشت 95 0:29
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
آجی فاطمه
27 اردیبهشت 95 23:46
مریم جانم هر جت هستی موفق باشی عزیزم کتاب خواندم خودش خیلیه همت بزرگی میخواد از این دنیای مجازی دور بشی افرین به پشتکارت احتمال زیاد منم تابستان تا حد ممکن از این دنیا دور میشم تا کمی به مطالعه و ورزش و تفریح بپردازم ایده خوبی تو ذهنم انداختی شبت شیک و اروم
مامان مریم
پاسخ
سلام فاطمه عزیزم قربون محبتت دوستم خوشحالم یه نفر دیگه هم از دنیای مجازی به دنیای واقعی دعوت بشه ممنونم برای مهربونی هات دوستم
مامان آنیسا
30 اردیبهشت 95 8:58
سلام و صد سلام به مریم جون عزیزمو و آیدین خوشکلم ایشالا که سالی پر از سلامتی و شادابی داشته باشین انگار که شما هم حسابی کم کار شدین ؟ دیر به دیر آپ میکنید ؟ دلمون براتون تنگ شده هزار تا
مامان مریم
پاسخ
سلام دوست خوبم...ممنونم عزیزم....دل به دل راه داره خانومی ببروس آنیسا گلی مارو
مینا
21 خرداد 95 14:39
سلام مریم عزیزم. خوشحالم که حالتون خوبه. باورکن بعضی روزا ک بادتون میفتادم نگران میشدم ک چی شده. دلیل این همه غیبت چیه. واقا تصمیم خیلی خوبی گرفتی. هیچوقت واسه شروع دیر نیست. مدیریت نت یکی از چیزایی ک باید هممون یاد بگیریم. بازم میگم واقا خوشحالم ک خوب هستین. یکبارم تو دایرکت اینستا حالتونو پرسیدم... دوستون دارم و امیدوارم هر کجا هستین شادو خوشحال باشین
مامان مریم
پاسخ
سلام مینا جون خوبم قربونت برم که انقدر مهربونی عزیزم اینستا هم همه عکس های شخصی رو پاک کردم و دیگه سر نمیزنم یه بار اتفاقی دیدم پیامت رو و ممنونم برای این همه محبتت دوستم منم خیلی دوست دارم و برام عزیزی و برات ارزو میکنم شادو خوشبخت باشی خانومی مهربون و گل
بهار مامانی شایلین عسلی
14 شهریور 95 9:05
راستی مریم جون رمز ما:1200