آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

بــــــــــــــــرف

1394/12/21 16:33
نویسنده : مامان مریم
1,451 بازدید
اشتراک گذاری

ذلم میگیره وقتی اسم برف میاد میدوی جلوی پنجره....دلم میگیره وقتی تو کارتونها برف میبینی و میگی ما هم بریم اونجا با ریرا برف بازی!

دلم میگیره که نسل ما به خاطر برف زیاد مدرسه ها تعطیل میشد و حالا به خاطر آلودگی هوا!

دلم میگیزه ارزوهای پاک بچگی ما به امید تعطیلی برف سنگین بود و لابد الان الودگی بیشتر!

دلم میگیره که چقدر خاطره دارم از برف بازی و سرخوردن تو برف ها و تونل درست کردن و ادم برفی ساختن و گوله برفی پرت کردن....و تو نداری از این خاطرت...

خیلی منتظر موندیم که تهران هم برفی بشه...نه یه برفاب که چند ساعته محو بشه...یه برف حساااابی که بریم برف بازی ولی اسفند هم اومد و خبری از برف نشد...واسه همین ما رفتیم دنبال برفآرام

 

                   

یه روز جمعه زدیم به جاده شمشک و تا خووود شمشک هیچ خبری از برف نبود و داشتم دیگه نا امید میشدم که بعد پیست بلاخره برف دیدیممحبت

 

                  

 

                  

 

                  

 

                  

 

 

                  

 

                  

عاااااشق این عکسم منمحبت

                  

و اگه این عکس ها قشنگ شده به خاطر اینه که ژست نیست...داری بازی میکنی با من و منم تند تند عکس میگیرم از هیجاناتتآرام

                   

 

                   

 

                     

 

                     

وگرنه ابدا تو عکاسی همکاری نکردی و همه جارو نگاه میکردی جز دوربین و البته ما هم برده بودیمت که بازی کنی و اصلا سخت نگرفتیم

                     

 

                     

 

                     

 

                     

 

                     

شوکووووولاتبوس

                     

 

                     

 

                     

اینم نمایی از کوه ها تو بازگشت و از ماشین

                    

و این هم بوی بهارمحبت

                    

 

                    

مدت هاست فهمیدم چشمم برای تو خیییلی شوره!!!

سوار ماشینت شده بودی من با خودم گفتم واااای این ماشین کادوی تولد دو سالگی ات هست و چقدر مدت زیادیه داری باهاش بازی میکنی و بیشتر از دوبرابر عمرت!

بعد هم اومدم و ازت عکس گرفتم....هیجان زده شده بودی و فرمون رو دور کامل میچرخوندی و یهو....بوم....ماشین شکست!!!!چشم نیست که!دلخور

                     

 

                     

 

                     

این حباب ساز رو محسن برات خریده...حالی میکنی باهاش یعنیخندونک

                     

 

                      

 

                      

 

                      

 

                      

 

                      

 

                      

 

                      

گفتم که جدیدا عاشق دورا شدی...رفته بودیم لوازم التحریری که مداد تراش بخریم و استیکراش رو دیدی و برداشتی....تا لحظه آخر چند بار فروشنده بهم گفت جدا اونو میخواد ببره!!؟؟؟

آخه دخترونه ست هاااا!!!

منتطر بود ازت بگیرم....یعنی چی دخترونه ست خوب؟؟!!!خندونک

                      

و گردش های بوی بهار هم شروع شدهآرام

                      

 

                      

 

                      

این همون لحظه ای هست که توی پارک وقتی تو داشتی توی زمین بازی ، بازی میکردی و منم نشسته بودم با دیدن کفش هام و پاچه های خاکی شلوارم و حتی کمربند مانتوم....یاد این افتادم که همیشه مرتب از خونه میام بیرون و بعدش داغون برمیگردم و مقدمه پست قبل رقم خوردآرام

                      

 

                      

اینم دوستت که باهاش پارک رو چند بار فتج کردی

                      

 

                      

 

                       

 

                       

 

                       

غرض از این عکس....اینجا تنها رستورانیه که پیتزاهاش رو دوست داری و میخوری....جای دیگه بریم لب که به ساندویچ نمیزنی و فقط سیب رمینی میخوری...حالا میدونی اسم اینجارو چی گذاشتی؟؟؟رستورانی که توش زبونم رو گاز گرفتم!!!خنده

                       

زیااااد با این ببعی میخوابیمحبت

                       

یه روز که رفتیم مجتمع بوستان و این زمین بازی رو دیدی....منم باهات اومدم تو ولی دیدم اصلا حواست به من نیست...بهت گفتم برم بیرون و گفتی برو!!!بزرگ شدی هااابغل

                       

 

                       

 

                       

 

                       

بیشتر اوقات خونه ما این شکلیه...

                       

 

                       

و بلاخره تونستم به مرغ علاقه مندت کنمزیبا

                       

انقدر حاااال میده که دیگه مجبور نیستم مثل نی نی ها مرغ رو له له کنم تو پلوتجشن

                       

یه روز که من بیرون بودم و محمد از مهد آوردتت و بهم زنگ زد که باید سریع برگرده و من زود خودم رو برسونم...نزدیک خونه بودم که محمد رفت و من رسیدم و دیدیم پشت در منتظرمی....عااااشقتم که مرد شدیبوس

                       

این قطار رو هم از شهروند بوستان خریدی و ....

                       

 

                      

یه چیز فووووق العاده!!!قطارش دود میکنه!!!هووووراجشن

                      

 

                      

یعنی حااااال کردی

                      

 

                      

خلاقیت با در بطری ها

                      

 

                      

 

                      

 

                      

خونه رو مرتب میکنم و میرم ناهار بپزم و وقتی برمیگردمدلخور

                      

تازه باید ذوق هم بکنم وقتی میگی مامانی خونه ساختممممزبان

                      

و یکسال هم گذشت و نوبت سونوگرافی اسفند ماه شذ...این بار دیگه پسرکم بزرگ شده بود و نگران نبودم...ولی باز یه روز تنهایی رفتم تجریش تا یه جایزه بخرم برات...کل مدت سونو با یه لبخند شیرین منتظر بودی و بعدش هم جایزه گرفتیبغل

خداروشکر اوضاع هم خوبه....هیدرونفروز دیگه وجود نداره...یه فولنس جزیی شده که اونم اصلا مهم نیست

                      

 

                      

یه روز خونه مامانی و بابایی و یه گردش چهار نفره...دلم برای قدم زدن با مامان و بابام تنگ شده بودمحبت

 

                        

محمد برات وسایل اتیش بازی خریده...البته فقط منوره...که اونم مطمئنم میترسیخندونک

                       

 

                       

پازل دورا

                       

یه بازی با لیوان هایی که محمد برات خرید...اصلا خوشت نیومد و نکران لیوان هات بودی و زود جمعش کردیزبان

                       

اولین آدمک ها ...تقریبا مال پاییزهبوس

                       

 

                       

و اینم پیشرفته ترش...مال زمستون و همین هفته قبلبغل

                       

 

                     

عااااشقتمبوس

                                                 

تنها تفریحی که ازش عکس ندارم رفتنت با محمد به دهکده آبی پارسه....به تو خیییلی خوش گذشت ولی محمد خیییلی خسته شد...چند باری تا غرق شدن هم رفتی پایین گویاخنده

حالا یک ماه بعد یه روز لباسی رو تنت کرده بودی که وایتکس انداخته بودم...بعد اومدیو میگی مامان این بوی استخر میدهخندونکبغل

پریشب هم خوابت میومد و نمیرفتی مسواک....کلی از طرف میکروب ها حرف زدم تا پاشدی و در حین مسواک میگم حقتونه...بیاید بیرون ببینم...دندون آیدین رو میخواستید بخورید!!! و تو یهم با نکرانی: نی نی هم دارن؟!خطا

و میدونم اگه بگم اره مسواک تعطیل میشه و میگم نه...فقط خودشونن خنده

 

خیلی نفسی فسقلیبوس

 

                 

 

پسندها (6)

نظرات (6)

الهام
22 اسفند 94 10:21
واقعا دلم می گیره که ما بخاطر برف تعطیل می شدیم و بچه هامون بخاطر آلودگی هوا نمی دونم چی داره سر طبیعت میاد؟! و اما آیدین و برف و برف بازی اتفاقا محسن هم چند بار که برای سرکشی به پروژه میگون رفته بود می گفت که برف می اومده یا سرد بوده و قرار بود ما هم یه هفته بریم برف بازی که با گرفتن یه پروژۀ جدید گرفتار شد و دیگه نرفتیم خلاقیت های آیدینی واقعا جای تشویق داره، از نقاشی ها گرفته تا شبیه سازی ها مرغ خوردن رو هم علیرضا تازه باهاش کنار اومده آخه دیگه موقع بیرون رفتن هله هوله نمی خریم و مجبور میشه جوجه بخوره! چه خوب که با دورا ارتباط برقرار کرده! علیرضا که اصلا خوشش نیومد ایشالا که در تکاپوی عید بهتون خوش بگذره و سال جدید براتون سال خوبی باشه
مامان مریم
پاسخ
خیییلی غم انگیزه...غم انگیز تر اینه که دنیامون کلا داره عوض میشه...یعنی انگار بعد ها تفاوت نسل ما با بچه هامون از نسل ما با پدر و مادر هامون بیشتر خواهد شد کاش میرفتید...البته ما دیگه دیر رفتیم و برف داشت تموم میشد عوضش هوا خوب بود ممنووونم دوستم....فکر نمیکردم علیرضا جوجه نمیخورد....به علیرضا میاد بچه خوش غذایی باشه و خداروشکر که میخوره جدیدا پس دورا رو دوستام خیلی تعریفش رو میکردن که هدف داره و اینکه بچه با نقشه و برنامه ریزی بودن رو یاد میگیره....منم فکر نمیکردم خوشش بیاد و زرنگی کردم...رفتم و نمونه هاش رو دیدیم و یه قسمتش رو خردیم که دایناسور داشت....یه جورایی با قسمت مورد علاقه اش رفتم جلو...قسمت بعدی اش رو اونی رو خریدم که قطار داشت...از قسمت های بعدی دیگه خودش دنبالش بود ممنونم دوستم...منم برای تو و خانواده کوچولوت زیباترین هارو آرزو میکنم
عمه فروغ
22 اسفند 94 15:32
به به چقدر برفچقدر خوب که بالاخره برف حسابی دید چشم های آیدین هم که از شادی برق میزنه به به بازم گردش های بهاری.همیشه به شادی و گردش عزیزم چه اسمی هم برای رستوران انتخاب کرده خدا رو شکر که نتیجه سونو رضایت بخش بوده ان شااا..که همیشخ تنت سالم باشه آیدین جونم احسنت به شماگل پسر با نقاشی های خوشگلت ای جووووووونم به آیدین که نگران نی نی میکروب ها هم هست روزهای آخر سالتون پر از شادی و خوشی
مامان مریم
پاسخ
قربووونت دوستم....آره والا...بچه های الان از برف اصلا خاطره ندارن یه بار که خیییلی با اشتها غدا میخورد زبونش رو گاز گرفت و حالا شده اسمش...بماند که زبونش خون اومد و کلی هم گریه کرد قربووونت دوستم...مرسی برات سالی پر از خوشبختی و سلامتی و عشق آرزو میکنم دوستم
مامان راحله
23 اسفند 94 11:18
بازم خوش به حال آیدینم که بالاخره برف دید . بهار که امسال همش میگف چرا برف نمیاد ؟ عکس ها خیلی قشنگ شده
مامان مریم
پاسخ
الهی....ایشالا قشنگ ترین بهار رو ببینه به جاش بهارم ممنوووووووون
مامانی
25 اسفند 94 11:14
چه کار خوبی کردین که خودتون رفتین دنبال برف، ما که امسال چیزی ندیدیم عکسا هم که مثل همیشه عالیییییییییییی دقــــــــــیقا منم چشمم فقط برا کوثر شوره، یعنی کافیه ببینم یه چیزی میخوره، و از ذهنم بگذره چه خوب، همون لحظه بهم میده که دیده نمیخام به به دورااااااا، ما تولدمون رو با تم پسرونه گرفتیم، مهم علاقه شونه، اصلا این حد و مرزها رو خیلی وقتها خیلی بیمورد خودمون کشیدیم منم تمیز میرم بیرون، ولی بعدش یکی باید بیاد منو تمیز کنه این ژست پا رو پله انگار محبوب پدروپسره این سونو و اصطلاحات تخصصی رو متوجه نشدم واااااااااای نقاشی هاشو، خرسو خودش معرفی کرد دیگه؟ ما مثلا یه دایره میکشه میگه اگه گفتی این چیه؟؟؟و ناراحت میشه که من درست حدس نمیزنم اییییی جان، نگران نی نی های میکروب ها هم هست ببوسش از نوع چلوندن
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووونم دوست جون خووووووبم ما هم تو تهران چیزی ندیدیم والا قربون محبتت خوب کاری میکنید...من اصلا خوشم نمیاد هی میگن دخترونه پسرونه...همین اداهارو دراوردن مردهای قدیمی انقدر پرو شدن هیدرونفروز یعنی یه فضایی دور کلیه اش بود که آب جمع میشد...خطرناک نبود ولی نباید هم میبود که خداروشکر دیگه الان اون فضا از بین رفته ولی هنوز خیییلی کم وجود داره که دیگه اسمش هیدرونفروز نیست و ایشالا خدا بخواد اونم یواش یواش از بین میره آره...خودش ک گفت خرس کشیدم...وگرنه من نمیتونستم اسم هیچ حیوونی رو به اون اشکال بدم اون ناراحت شدن رو خوب اومدی ببوس کوثر شیرین زبون رو
مامانی
14 فروردین 95 14:05
عزیززززززززززم، الهی شکر که مشکل آیدین جون حل شده، الهی که همیشه سلامت باشه
مامان مریم
پاسخ
قربون محبتت دوست مهربوووونم
مامان
30 اردیبهشت 95 15:31
الهی چه پسرنازو خوشگلی// خدا حفظش کنه براتون
مامان مریم
پاسخ
ممنونم زنده باشید