آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

پارک ساعی آذر 94

1394/9/17 17:26
نویسنده : مامان مریم
5,082 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی بچه داری کیک برای هر مناسبتی و به هر شکلی که باشه ، تبدیل میشه به کیک تولد پر از شمع...مناسبت ها همه تولدی میشه و پر از هیجان و روشن کردن شمع و فوت کردن...حتی بی مناسبت هم کیک میخری که لحظانی پر از صدای جیغ و شادی و خنده رو تجربه کنی....میترسی این آخرین باری باشه که کوچولوت با شمع و فوت کردنش ذوق میکنه و از سری بعد بگه من دیگه بزرگ شدم!...چه جمله ترسناکی!!!

5 آذر تولد عمو امیر بود و برای شام رفتیم خونشون....و تو مسیر کیک هم خریدیم و منم یادم بود از خونه پر از شمعمون شمع هم ببرم...از من بیشتر سپیده عاشق هیجان های فوت کردن شمع توستمحبت

 

فرداش من و تو دوتایی...مهمون پارک ساعی بودیم و خیییلی لذت بردیم از زیبایی های پاییزی و بکر پارک...و تو بیشتر از حیوونات و یه عالمه بدو بدوهای هیجان آلودبوس

 

                 

صبحش یه آتلیه وقت داشتیم بغل پارک جمشیدیه...عکس تو فضای باز بود و تو فکر کرده بودی شمال اومدیم...آنچنان بدو بدویی راه انداخته بودی که من و محمد دلمون کباب شد تا سه چهار ماه آینده از شمال خبری نخواهد بود

                

 

               

و هوا در 5 آذر تا این حد خوب بود

                

شب تولد هم رفتیم قنادی و محمد گفت با هم بریم واسه انتخاب کیک و تو هم یه کیمدی خواستی...کیک و کیمدی رو خریدیم و رفتیم خونه دیپ دیپ...با اینکه دیگه میتونی بگی سپیده ولی سپیده گفته میکشه هرکسی رو که به تو یاد بده چیزی جز دیپ دیپ صداش کنی...ما هم به زبون تو کماکان سپیده رو دیپ دیپ صدا میکنیمخندونک

                 

دیگه مهم نیست تولد کیه چون درهر صورت تو پشت کیکی خندونک

                 

 

                 

سپیده تو باشگاه پاش شکسته بود و تو گچ بود اینجا

                 

 

                 

 

                 

اون شب عمو امیر گفت فردا باید بره ویلا...آخه دو تا از زمین های اطراف ویلا رو خریده و به ویلا اضافه کرده و باید برای نظارت به کار کارگرها میرفت و چون چند هفته ست که تنها میره و میاد قرار شد بابا هم باهاش بره...و این یعنی یه جمعه قراره من و تو تنها بمونیم و من برنامه ریختم که بریم یه پارک بدون نگرانی وقت...یعنی یه پارک حتی کمی دور و این شد که با توجه به تجربه پارک ملت و عشق غذا دادنت به حیوون ها تصمیم گرفتم ببرمت پارک ساعی...هم اتوبوس سواری و هم پارک و هم پاییز و هم حیوونات خییلی بیشتر...

فرداش جمعه صبح زود بابا رفت و من و تو راحت تا 10 خوابیدیم و بعدش صبحانه و زدیم بیرون...

 

                 

مجسمه همه حییونات

                 

 

                 

رود اب

                 

 

                 

قو ها و اردک ها

                 

طوطی ها

                 

لاک پشت های خاکی و کمی اونطرف تر ابی

                 

اردک و مرغابی

                 

 

                 

 

                 

حتی پیشی

                 

 

                 

 

                 

و مرغ و خروس و بوقلمون

                 

زتدگی مسالمت امیزخندونک

                 

 

                 

چند تا قفس پرندگان مختلف حتی کفتر و مرغ عشق و قناری و ...

                 

 

                 

 

                 

 

                 

خیییلی این عکس رو دوست دارمبغل

                 

بدو بدو رو های زیر برگ ریزون

                 

 

                 

 

                 

اینم گفتی ریل..

                 

و مادرانه پسرانه تو برگ های زیبای زردمحبت

                 

 

                 

 

                 

 

                 

نظم زیبای پشت سرت رو ببین...پاییز یعنی هر روز بزنی بیرون و بگی خدایا بزرگی ات رو شکرفرشته

                 

 

                 

 

                 

 

                 

تا اون سر پارک هم رفتیم به امید رستوران خوب ولی نبود...بعد هم زمین بازی رو دیدی و تازه مشغول شدی..یه دوست هم پیدا کردی و حسابی سرسره بازی

                 

 

                 

 

                 

و خیییلی خسته دوباره برگشتیم سمت خیابون ولیغصر و خداحافطی از پارک خیلی گرسنه....

                 

رفتیم ونک و اولین رستورانی که به نظرم مناسب بود ناهار خوبدیم...

                 

انقدر گرسنه بودی که گیر ندادی به پیتزات...البته سالم هم بود فقط مرغ و قارچ و سبزیجات و تو خوشت هم اومدآرام

                  

تو همون پارک محمد زنگ زد که دارن برمیگردن و دو ساعت بعد رسیدن ما محمد هم رسید...و اینم یه بابای احساساتی که تحمل یک روز دوری هم براش سخت بوده و پسرک مهربون بابابوس

                  

 

امیدوارم تو هم اندازه من لذت برده باشی از مادرانه پسرانه یک روز تعطیلبوس

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (16)

مدیر وبلاگ
24 بهمن 94 18:58
سلام به شما مامان بابای مهربون دانلود تقویم دیواری سال ۹۵ به صورت پی ان جی و لایه باز مخصوص کودکان بهترین یادگاری برای کودکتان در سایت dgartshop.ir
مامان مهری
25 بهمن 94 12:15
سلام. مریم جون خوبی ؟ چه گردش مادر پسری قشنگی. واقعا بی نهایت از انرژی ات لذت می برم. به نظرم هیچ چی مثل گردش تو هوای باز برای بچه های این سن خوب نیست. برای آتلیه هم مثل همیشه خوشتیپ و مردونه منتظر دیدن عکس هاش هستیم. بوت های آیدین هم خیلی خیلی قشنگه. دیپ دیپ چقدر جالب ! چقدر خوردنی میشه حق داره سپیده جون خوب..... لحظه لحظه های زندگی تون به شیرینی عسل و پر از صدای لبخند آیدین.
مامان مریم
پاسخ
سلام مهری جون عزییییزم ممنونم دوست خوبم...آره... گردش و بازی و بدو بدو بهترین تفریح بچه هاست مرسی از محبت همیشگی ات مهری خوبم بوت ها کادوی مهناز واسه تولد آیدینه آره جالبه...و ما هم به این علاقه عمه و خواهر زاده ای احترام میزاریم ممنونم از آرزوی قشنگت مهری عزیزم... ببوس مهراد شیرینم رو
مامان مهری
25 بهمن 94 12:17
سلام مریم جون. راستی از الهام جون مامان علیرضا خبر نداری ؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی وقته به وبلاگش سر نزده ؟؟؟
مامان مریم
پاسخ
سلام دوستم مهری جونم تازه باهاش در تماس بودم الهام جون درگیر مهمون هاییه که براش اومده ....نگران نباش دیروز گفت تازه مهمون ها رفتن و اگه مهمون جدید نیاد زود آپ میکنه
عمه فروغ
26 بهمن 94 19:49
سلام مریم جون خوبی عزیزم؟آیدین جونی خوبه؟ ای جان به این آیدین عشق تولد و تولد بازیهمه بچه ها همین هستند عاشق تولد و فوت کردن شمع .الهی که شمع تولد هزارمین ساله شدنت رو فوت کنی آیدین گلمتولد آقا امیر هم مبارک باشه به به چه عکس هات در پارک عالی شده مخصوصا عکس های مادر و پسریالهی که همیشه در کنار هم شاد و خوش باشید همیشه شاد و خوش باشی آیدین جونم و الهی که همه لحظای فرداهات پر از زیبایی ها باشه مریم جون خیلی خیلی ببوس آیدین دوست داشتنی ما رو
مامان مریم
پاسخ
سلااام فروغ عزیییزم ممنووونم از محبتت دوست خوووبم....دنیای بچه ها همینه دیگه...الهی همیشه بخندن قربونت برم دوستم...مرسی از آرزوی قشنگت فدای محبتت...تو هم ببوس آرشیدای شیرین منو که حساااابی خانووم شده
عمه فروغ
26 بهمن 94 20:46
مریم جون همیشه لذت میبرم از خوندن مادرانه هات..خوش به حال آیدین برای داشتن همچین مادر نمونه ایالهی که خدا برای هم حفظتون کنه ای جانم به این همه ذوق و شوق های آیدین بخاطر گرفتن جایزه خسته اثباب کشی نباشی مریم جون.خدا قوت عزیزم ببین چظور هم ریمل کشیدهواقعا همین طوره مریم جون باید از سکوت بچه ها ترسید چون سکوت نشانه ای از خرابکاری هست به به ماشاا.. به این گل پسر که همه جوره کمک دست مامان هست عزیزدلم چه ذوقی هم میکنه از دیدن برف مریم جون شما هم هنرمند هستید با این همه نون های خوشمزه نوش جانتون باشه جقدر خوبه که مامان تا الان لباستون رو نگه داشته و ای کاش زودتر پیدا میشد خوشحالم که یلدای خانوادگی خوبی رو تجربه کرید الهی که همیشه در کنار هم خوش باشید و هزاران یلدا رو در کنار هم تجربه کنید. روز و روزگارتون خوش و پر از لحظات زیبا
مامان مریم
پاسخ
فروغ گلم این از محبتته و منم خیلی ممنونم از این همه مهربونی که داری و بهمون هدیه میدی مهربونی هات یه دنبا انرژی مثبت میده و منم براشون ازت سپاسگذارم دوست خووووبم قربوووون تک تک کلمات پر از محبتت و نگاه مهربونت که برامون گذاشتی....خیلی گلی عزیزم آره والا تا ساکت میشه میفهمم طوفان در راهه خیلی ببوس آرشیدا جونم رو فروغ خوبم....برات بهترین هارو آرزو میکنم عزیزم
مامان مهری
27 بهمن 94 8:54
سلام مریم جون . پست پائیز 94 خیلی قشنگ بود. خسته نباشی واقعا چقدر عکس داشت..... الان که می خوام نظر بزارم موندم از چی بگو از هنرنمایی هات و نون های خوشگلی که پختی یا ژله ها؟؟؟؟؟؟؟ از کیفی که بابا محمد پر از خوراکی کرده یا کلاه آیدین جون که چقدر بهش میاد و جالب این که توی این پست بر خلاف بقیه پست ها توی همه عکس ها کلاه داره !!! از اینکه چقدر ذوق کردم که آیدین هم سیب خور شده و کلی امیدوار شدم که مهراد هم ممکنه برای 6 ماه دیگه از سیب خوشش بیاد.... از ژاکت بچگی هات که چقدر با نمکه. کاش زودتر پیداش می کردی. خلاصه همه شون خیلی قشنگ بود. مخصوصا لبخند انرژی بخش آیدینم.
مامان مریم
پاسخ
سلام مهری عزیزم خیلی ممنونم از نگاه مهربونت و متشکرم که زحمت کشیدی...راستش چون عکس زیاد بود و منم دارم سعی میکنم عقب افتادن هام رو جبران کنم بهش نظرات رو میبندم که دوستان اذیت نشن...آپلود کردن و سایز کم کردنش هم خیلی وقت برد ولی دلم نمیاد خاطرات رو خلاصه کنم...شرمندههه امیدوار باش مهری جووونم...اتفاقات بهتری در راهه...هرچی بیشتر حرف زدن یاد میگیرن...گوش کردن هم یاد میگیرن و وقتی براشون از فواید و مضرات میگی و چند تا هم کارتون خوب که غذای روحشونه ببینن که شخصیت های محبوبشون خوراکی خوب میخورن و هرشب مسواک میزنن و راحت دکتر میرن و راحت دارو میخورن و ....اونا هم الگو میگیرن...خصوصا مهد که خیلی کمکه واسه بدغذایی ها ممنووونم از همه محبتت عزیزم...ببوس مهراد نازم رو
عمه فروغ
28 بهمن 94 11:33
سلام مریم جون اول از همه مبارک باشه تولد 32 سالگیتونالهی که همیشه مانا و برقرار باشی دوستمبه امید رسیدنت به همه خواسته های قشنگتزندگیت هر روز زیباتر و شادتر از دیروزتولدت مبااااااااااااااااارک دوستم اون حس و حالی که اول پست در موردش نوشتی حتی خوندنش هم حال خوبی رو به آدم منتقل میکنه و متاسفانه همون طور که گفتید با تجملاتی تر شدنت زندگی،در حال تبدیل شدن به یک رویای شیریند ای جوووووووووونم به آیدین عشق کیک که با نیمی از کیک هم کلی ذوق کرده الهی که همیشه همین طور شاد باشی و بخندی گل پسر به به ایدت برای کامیون هم عالی بود منتظر ادامه پست های قشنگتون و دیدن گنبد و گلدسته ها هستیم مریم جون پسرک شیرینت رو هم خیلی ببوس
مامان مریم
پاسخ
سلااام فروغ مهربووووونم خییییییییلی ممنونم دوست گلم قربون همه محبتت و همه مهربونی هات که تو هر سطر موج میزد عزیزم عزیزمی تو هم ارشیدای گلم رو ببوس
مامانی
28 بهمن 94 11:55
سلام مریم جون چرا پستهای جدید نظردهی ندارن خب ما هم هی میخایم ابراز احساسات کنیم و این گل پسررو قورت بدیم دیگه، نکن این کار رو خواهر، احساساتمون فوران میکنه هاااااااااااااااااااا
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیز دلم تعداد پستها پشت سر هم و زیاد شد...نمیخواستم مزاحم دوستان بشم...ممنونم از لطفت
مامان مهراد
1 اسفند 94 13:32
سلام مریم گلی جونم. سی و دو سالگیت مبارک. چه تولد خودمونی و قشنگی. همیشه شاد باشین....
مامان مریم
پاسخ
سلاااااااااااااام مهری عزیـــــــــــــــــزم..ممنوووووووونم دوست گلم زنده باشی خانومی...و شاد باشید و خوشبخت
مامان مهری
1 اسفند 94 13:36
مریم جون چند رو زپیش هم اومدم و پست زیبات رو خوندم ولی سرم خیلی شلوغ بود و نرسیدم تیکه اولش رو بخونم بهمین خاطر دوباره الان اومدم و خوندم. چقدر قشنگ و صمیمی و گرم نوشتی. من هم خیلی وقت ها می شینم و به این چیز ها فکر میکنم و حسرت می خورم. وقتی این همه پیشرفت رو میبینم که سال به سال داره همه چی عوض میشه.! خدا کنه که چیزهای خوبی در انتظارمون باشه.
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم مهری عزیزم با این همه مهربونی و لطافت منم همینطور انگار با بالا رفتن سنم بیشتر به گذشته چنگ میزنم الهی آمین دوست خوووبم
مامان مهراد
1 اسفند 94 13:56
هیچ وقت یادم نمیره که از همون اول ابتدایی خودم رفتم مدرسه. فقط روز اول مامانم اومد. از فرداش منو سپرد به دخترای همسایه که یکی دو سال از من بزرگتر بودن. تقریبا ده دقیقه ای هم پیاده روی میکردیم. ولی خدایی چه امنیتی بود.!! چقدر راحت بود. الان بچه دبیرستانی هم با سرویس می ره. واااای پیک شادی.... آخی من چقدر پرهای خوشگل و گل خشک لای کتاب هام داشتم. اون موقع ها به پر ها نمک هم میزدیم که مثلا رشد کنه ولی نمیدونم برای من چرا هیچ وقت رشد نکرد!!!! واااااای من چقدر بادبادک درست میکردم. عاشق درست کردن اون گوشواره هاش بودم ولی نمیدونم چرا هیچ وقت اونقدری که تو کارتن ها نشون میدادن بالا نمی رفت. یادمه با داداشم چقدر می نشستیم و مهندسی اش می کردیم تا سبک تر بشه و بالاتر بره. چه جالب که من هم روی تیکه های پازل خیلی حساسم و به محض اینکه احساس کنم داره تیکه میشه سریع تعمیرش میکنم. انگاری درست کردن پازل با تیکه ناقص بهم مزه نمیده. آخه من خودم هم عاشق پازلم. یه پازل هم که درست نشده باشه بدجور روی عصابمه. مریم با این پست منو تا کجا ها بردی.... تنت سلامت..... امیدوارم پیر بشی و یه عالمه نوه دورتو بگیرن و تو از اینا براشون تعریف کنی.
مامان مریم
پاسخ
واااای مهری چقدر خاطره قشنگ...چقدر باز پرتاب به گذشته و خاطراتی که هرگز تکرار نمیشه و حتی نسل بعد نمیتونه بفهمتش...هرگز کسی دیگه لمسش نمیکنه واقعا یادش بخیر....یاد اون همه تجربه بدون حضور و تکرار بزرگتر ها بخیر وای مهری جونم منم....اصلا یه مدت که چسب کاری میکردم...الانم میبینم کج شدن میزارم زیر فرش صاف بشن اصلا گم بشه که میشینم رو مقوا همون تیکه رو میکشم و میبرم تو همون ابعاد قربونت برم دوستم...منم برات ارزوی خوشبختی دارم با تن سلامت و دل خوش و خیال راحت و نوه های شیرین
مامان مهراد
1 اسفند 94 14:02
مریم جون خواهشا پست بعدی رو کامنت هاشو باز بزار کلی سرگیجه گرفتم تا یه پست پیدا کنم و بتونم کامنت بزارم.
مامان مریم
پاسخ
وااااقعا شرمنده ام مهری جووونم...فقط به خاطر اینکه دوستان ادیت نشن بستم چون چند تا پست پشت سر هم گذاشتم....راستش پست بعدی هم قرار بود بسته باشه و فقط به خاطر تو باز موند
مامان فهیمه
2 اسفند 94 19:01
سلام مریم جون چه عسای خوشکل و پراز انرژی مثبت . واقعا با دیدنشون کلی شاد شدم چه پاییز قشنگی و په مادر و پسر قشنگتریاون نظم برگای ریخته شده روی اون چمنا آدم و مطمین میکنه که دستای خدا دخالتی توش داشته.اون عکسی هم که آیدین روی پله ها نشسته از دور ازش عکس گرفتی عالی شده حس خیلی خوبی از دیدنش داشتمایشالا همیشه لبتون خندون باشه در کنار اعضای خانواده ی دوست داشتنی
مامان مریم
پاسخ
سلااام فهیمه جووونم قربون محبتت دوست خوووبم آره....پاییز یعنی خدارو از نزدیک ببنی مرسی برای ارزوی قشنگت دوست مهربوووونم ببوس علی ناز منو...منم براتون قشنگترین هارو ارزو میکنم
مامان فهیمه
2 اسفند 94 19:02
وای دیدی یادم رفت تیپ آیدین جونم واسه گرفتن عکس آتلیش عااااالی خوشتییییپ دوست داشتنی
مامان مریم
پاسخ
قررربوووونت برم فهیمه گلممم...خیییلی ممنونم
الهام
11 اسفند 94 19:14
سلام مریم جان خوبی؟ اومدم برای پست های جدید نظر ثبت کنم دیدم همه غیرفعاله گفتم اینجا تولدت رو تبریک بگم برات سالهای سال شادی و آرامش رو در کنار آیدین گلم و محمدآقا آرزو می کنم از همین تریبون از مهری عزیزم که جویای احوال من بوده و تو کامنت های قبلی نظرش رو ثبت کرده بی نهایت سپاسگزارم و شرمنده که باعث نگرانی شما دوستان خوبم شدم آیدینی رو ببوس از طرف من
مامان مریم
پاسخ
سلااام الهام گلم خیییلی ممنونم دوست مهربوووونم ممنونم برای آرزوی زیبات خانومی مهری گله واااقعا تو هم ببوس علیرضای گل منو
مامان مهری
18 اسفند 94 10:30
مریم بانو کجایی ؟؟؟ من مثل پارسال منتظر پست گردش آخر سالی تون هستم ها!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سرگرم خونه تکونی نشی یادت بره یه روز باید با آیدین برای دیدن شور و شلوغی خیابون های اسفند بری بیرون.
مامان مریم
پاسخ
مهری جونم هستمممم...سرگرم خونه تکونی و کمک به خونه تکونی ها و ددر دودور و باشگاه که روم کم نشد حداقل اسفند رو کنسل کنم که زودتر کارام تموم بشه نه دوستم...اصلا به عشق همون گردش ها خونه تکونی میکنم که بوی بهار رو حسااابی حس کنم این پست اختتامیه اش به عشق خودته