آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

پارک ملت آبان 94

1394/8/29 16:44
نویسنده : مامان مریم
1,161 بازدید
اشتراک گذاری

از اون شبی که تو بارون رفتیم پارک ملت و اون هوای مه آلود و درخت های زرد....بدحور دلم یه پارک ملت تو آفتاب میخواست...خوب اگه میخواستم منتظر محمد بمونم که وقت کنه و مارو ببره دیگه هیچ برگ زرد و نارنجی نمیموند و امسال بعد از سالها پاییز تهرانرویایی بود...یه پاییز طلاییمحبت

قبل از اومدن تو عاشق این بودم که پاییز رو بزنیم به جاده چالوس و دیزین...آخه تهران همیشه از شهریور ماه برگ ها به جای نارنجی و زرئ شدن خشک میشدن و شروع میکردن به ریختن ولی امسال پاییز تهران انقدر قشنگ بود که من تو غمرم همچین صحنه هایی ندیده بودم و حتی همه کوچه و پس کوچه ها قشنگ بود چه برسه به پارک ها و درخت های بزرگ

و این شد که تصمیم گرفتم همه پارک هارو باهات برم و یه عالمه عکس بگیریم از پاییز طلایی امسال...و اولیش همین پارک ملت بود....

 

                

یه جمعه که محمد سرکارش بود من و تو دوتایی زدیم بیرون...بی ماشین...میدونی چرا...خوب معلومه چون تو سوار بی آر تی بشیآرام

بعد هم رسیدیم پارک و تو فقط دویدی و منم دنبالت

 

                  

 

                  

 به دنبال کلاغ ها

                  

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

گل هایی که به نظر تو شبیه انگور بود

                 

دریاچه و اینکه بریم توش!

                 

اون نهال هایی که سری قبل عاشقشون شده بودم

                 

 

                 

عاشق این کودکانه هاتم بغل

                 

چقدر حاااال کردی با این حیوون ها

                 

و چقدر ماه بودن که برگ هایی که بهشون میدادی با عشق میخوردن بی توجه به اینکه همون تو هم کلی برگ ریخته بودمحبت

                 

 

                

 

                

 

                

 

                

 

                

و این هم قسمت پرنده ها

                

از اینجا به بعد یه دوست پیدا کردی...بازی رنگ هارو میبینیآرام

                

 

                

 

                 

و غرق بازی با دوستت

                 

و من محو تضاد رنگ سبزی چمن و زردی برگ هامحبت

                 

 

                 

 

                 

 

                 

طلای طبیعت

                 

 

                 

 

                 

اگه تو همه عکس ها داری برگ میاری.....واسه اینه که عکس ها طبیعیه...تو داری بازی میکنی و من عکس میگیرمبوس

                 

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

ساعت دو شده بود و به هیچ عنوان نمیومدی بریم...تازه داشتی دوباره میرفتی سمت قفس حیوانات...فقط قول سوار اتوبوس شدن باعث شد رضایت بدی و با دوستت خداحافظی کنی....تازه اشاره میکردی که بریم رستوران بالا و یه چیزی بخوریم...عاشق یه چیزی بخوریم گفتنت بودم منخنده

ولی محمد داشت میومد دنبالمون و نمیشد...قرار بود ناهار رو با هم باشیم

                 

 

                 

 

                 

بلاخره گردش نیمروزمون تموم  شد ...با محمد وسطهای مسیر قرار گذاشته بودم و اومد دنبالمون...و من و تو خیلی بهمون خوش گذشت و بعد مدت ها خواب نیمروز داشتی...

عاشق عکس های اون روزم...و عاشق تو و همه خنده های قشنگت...همیشه بخندی...بلند و از ته دلبوس

پسندها (9)

نظرات (10)

مامان مهری
30 دی 94 8:49
سلام مریم جون. وای که از دیدن این پست و برگ های پائیزی چه حس خوبی بهم دست داد. خیلی زیبا بود. معرکه بود. چقدر قشنگه دنیای کودکی که سوار اتوبوس شدن یکی از لذت هاشه. همیشه غرق شادی باشید.
مامان مریم
پاسخ
سلام دوست گلم ممنونم عزیزم...من هم یکی از زیباترین روزهایی پاییزی عمرم بود اون روز واقعا هم قشنگه....قربون محبتت
الهام
30 دی 94 11:45
سلام مریم جان خیلی خیلی لذت بردم از عکس هایی پر از سبز و زرد و نارنجی و قرمز و کلا پاییز ما هم مدت هاست پارک ملت نرفته ایم آخرین و اولین باری که رفتیم بهار 92 بود که با مهدیه رفته بودیم نمی دونستم قسمت حیوانات هم داره، ما فقط تو شب از فواره های موزیکالش لذت بردیم و همین طور لاله هاش این عکس آیدین که روی سبزه ها ولو شده خیلی قشنگه می بوسمش
مامان مریم
پاسخ
سلام الهام خوبم ممنونم عزیزم و خوشحالم که خوشت اومده....اگه زودتر همت داشتم و پست میزاشتم حتما تو هم میرفتی اونجا و مطمینم...چون به چند تا از دوستام که عکس دادم همه رفتن و اتفاقا اونجا خیییلی یادت بودم و دلم دوربینت رو خواست واسه ثبت اون همه زیبایی آره اون رقص نور و آب و موزیک قبل آیدین خیلی مورد علاقه منم بود و بعد آیدین علایقم هم کودکانه شد مرسی عزیزم...منم علیرضام رو میبوسم
مامان ریحانه
30 دی 94 13:25
مریم جون عاشق این همتتم از عکسها مشخصه که هوا خیلی مطبوع بوده شادیهای آیدین جونو خیلی دوست دارم خصوصا دویدناش روی چمنها رو یه حس شاد کودکانه که تمامش به خاطر یه مامان مهربونه الهی که مامان مهربونش سلامت باشه چه برگ ریزان زیبایی قبل ترها حس خوبی نسبت به پاییز نداشتم فکر می کردم پاییز داره جون طبیعت و می گیره ولی الان پاییزو هم با تمام زیباییهاش دوست دارم چه خوب که آیدین سوار بی آرتی شده نازنین فکر کنم یکی دو بار سوار اتوبوس شده از بس هر جا می خوایم بریم با ماشین خودمون میریم خیلی همه چیز زیبا بود آیدین جونو ببوس
مامان مریم
پاسخ
قربووونت ریحانه خوبم هوا عاااالی بود...عاااالی...خیلی تمیز و خوب و آفتابی و زیبا مرسی از دعای قشنگت گلم ریحانه جونم من وااااقعا تا پارسال از پاییز و زمستون خیلی هم متنفر بودم...الانم نسبت به زمستون هنوزم مکدرمولی پاییز امسال خیییلی خیییلی خوشگل و رنگی و قشنگ بود الهی قربون نازنینم که اونم اتوبوس دوست داره تو هم عروسکمونو ببوس دوستم
عمه فروغ
30 دی 94 13:31
ای جان چه عکس های خوشگلی..پر از شوق و ذوق کودکانه و لبخند همیشگی آیدین که به عکس ها زیبایی دوچندان داده به به واقعا چقدر قشنگ هست این بازی رنگ ها خوشحالم که پاییز طلایی و زیبایی رو سپری کردید مریم جونم الهی که همه لحظاتتون سرشار از خوشی باشه همیشه به شادی و گردش باشی آیدین جونم مریم جون خیلی ببوس آیدین گلم رو
مامان مریم
پاسخ
ممنوووونم فروغ مهربوووونم مرسی دوست خوبم ...برای همه مهربونی هات ممنون قربون محبتت
مینا
30 دی 94 15:22
سلام مریم عزیزم امیدوارم ک حالتون خوب باشه اخیییی چقده عکسا قشنگو عالیه واقا مناظر زیبایی بود. ای جووووونم فدای خنده های پر انرژی و از ته دلت آیدین مهربونم. عاشق این عشق ب حیووناشم ک اینجوری بهشون عشق میورزه
مامان مریم
پاسخ
سلام مینا جوووون خووووبم ممنووونم دوست مهربونم...مرسی خانومی قربون همه مهربووونی هات عزیزم
مامانی
3 بهمن 94 9:45
سلام چه عکس های قشنگیطبیعت زیبا که با وجود یه فرشته، زیباتر همه شده بود کوثر هم خیلی دوست داره سوار اتوبوس بشه، ولی ما فقط یه بار امتحان کردیم برای پسر خوش اخلاقمون
مامان مریم
پاسخ
ممنووونم دوست خووبم علایق مشترک شیرین اینم واسه دخمل ماه تو
مامان آنیسا
3 بهمن 94 15:30
سلام مریم جون چه پست قشنگی واقعا به دلم نشست منم عاشق پاییزم عاشق برگهای ززد ... با نگاه کردن به عکسا و اون خنده های قشنگ آیدین جون ، جون گرفتم همیشه خوش باشید در کنار هم
مامان مریم
پاسخ
سلام دوست گلم...قربون محبتت خانومی چشمای مهربونت قشنگ میبینه دوست خوووبم مرسی از آرزوی زیبات...ببوس آنیسای گلم رو
مامان فهیمه
5 بهمن 94 18:00
سلام به مامان فعال و پر انرژی ایشالا هر روز انرژیت بیشتر و بیشتر بشه عزییییزموااااای چه خووووب همه ی پارک هارو با آیدین جونم رفتی آفرینههههه یه چیزی بگم ما یه پارک آزادی داریم که خیلی بزرگه و میشه گفت حکم پارک ملت شما رو داره من همونم نرفتم امسال قربون ای آیدین گلم بشم که با بودنش تو عکسا طبیعت پاییزی رو قشنگتر کرده و به رنگا یه گرمی خاصی داده عزییییزمبه به چقد برگ پاییزی رو زمین ریخته مطمئنم اگه علی هم بود همین کارو میکرد با برگا همه رو جمع میکر میریخت یه جا کلا عاشقه این علایق کودکانه هاشونماون عکسی هم که خوابیده رو چمنا با اون برگای پاییزی و اون خنده ی شیرین از ته دلش عاااااالی شده
مامان مریم
پاسخ
سلام فهیمه خوووبم ممنووونم از محبتت خانومی قربووونت...چرا فهیمه جونم....ما هم البته پاییز زمستون اصولا از این کارا نمیکردیم ولی پاییز امسال بی نظیر بود قربون علی جووونم...اصلا همین شباهت خوشگل بچه هاست که ماااهشون کرده قرووونت دوستم...ببوس علی نازم رو
مونا
6 بهمن 94 0:56
سلام مریم جان . خوبی ؟ آیدین نازم خوبه ؟ عکسهای پابیزتون عاااالی . فشنگی عکسهای پاییز گاهی جیزی از عکسهای بهار کم نداره . و تضاد زیبای رنگهای سبز و زرد فوق العاده است . من سعی کردم با ابنکه مثل تو عاشق 6 ماهه اول سال هستم ولی از پاییز و زمستون هم لذت ببرم . عاشقانه هاتون پایدار . (و البته حدفیدن لینک بی گناه وبلاگ بنده از صفحه شما نمیدونم چرا رخ داده و اینجانب از توفیق بازدید شما محروم مانده ام . . به سبک نامه های قدیمی شد !!)
مامان مریم
پاسخ
سلام مونای عزیزم خودت خوبی...باران و علی قشنگم خوبم...خیلی وقته پست نزاشتی و دلم واسه بچه ها تنگ شده ممنونم از نگاه قشنک و مهربونت عزیزم واقعا؟؟؟!!!نمیدونم چی شده...شاید قالب رو عوض کردم پیوند ها بیشتر از سی تا نمیتونه باشه...درستش میکنم...مرسی گفتی دوستم ببوس فرشته هات رو عزیزم
مامان سمانه
10 بهمن 94 0:00
سلام مریم جووووونم خوبی عزیزم به به چ عکسای خوشگلی چ پسر خوش تیپی خدا حفظش کنه از عکسا مشخصه که خیلی بهتون خوش گذشته همیشه خوشحال و شاد باشید میبوووسمتون
مامان مریم
پاسخ
سلااام سمانه گلم ممنووونم دوست خووووبم ببوس دخمل نااازت رو