آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

نهمین سالگرد ازدواج

1394/8/20 16:44
نویسنده : مامان مریم
3,321 بازدید
اشتراک گذاری

9 سال شد...اصلا باورم نمیشه....9 سال یه عمره و یه روز برام خیلی خیلی دور بود ولی حالا....به همین سرعت نه سال گذشته...الان دیگه باورم میشه به همین سرعت میشه 20 سال و باز به همین سرعت 20 سالگی تو خواهد شد...اونقدر زود که انگار همش یه خیال بوده...یه خیال شیرین

دیشب هی از سرو کولم بالا میرفتی...موهام زیر دست و پات میموند و هی ببشگید!...آخرش گفتم ایدین توروخدا برو با اسباب بازی هات بازی کن و تو گفتی: مامان خیلی خوشحالم یه مامان خوشگل اینجا دارم...محمد ذوق تعریف پسرش از زنش رو کرد...ولی من ساکت نگاهت کردم....تو داری بزرگ میشی...اونقدر بزرگ که بدونی کجا باید چی بگی که کارت راه بیفته...اونقدر بزرگ که بتونی یه جمله بندی کامل با افعال درست داشته باشی...اونقدر بزرگ که که با چشم هات و لحن بیانت بازی کنی با روح و روان من....عااااشقتم شیرین ترین اتفاق زندگیممحبت

 

                    

 

دلم یه کیک مامان پز میخواست و پس درست کردم...واسه تزیینش نمیدونستم چیکار کنم....یاد تدی تو افتادم...و تو بارها از دادنش بهم پشیمون شدی و هی درش اوردی...جوری که دیگه گاناش رو کیک خشک شد و بهش نمیچسبیدزبان

 

                   

یه جشن خودمونی

                   

 

                   

 

                  

شکار لحظه های من از پسرکی که چشمش دنبال تدیه....بدون هیییچ توجهی به تست کیکدلخور

                   

و بعد هم حاضر شدیم و کیکمون رو بردیم خونه مامان جون تا با اون ها جشن یگسریم شبمون روآرام

                   

 

                   

این هم آیدین من که اونجا تصمص گرفت دیزاین مامانش رو عوض کنهسکوت

                   

 

                   

اصلا کیک بی شمع که کیک نیستخندونک

                   

با سلیقه خودت شمع فرو کردی هاااخنده

                   

 

                   

و نه سال هم تموم شد...و الان یه پسرک چهار ساله دارم که حاصل این زندگی نه ساله ست...

ممنونم که هستی بوس

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (8)

الهام
29 دی 94 17:05
سلام مریم جان نهمین سالگرد عشقتون مبارک عزیزم و خداوند میوه عشقتون رو حفظ کنه خیلی هم جشن تون عالی شده ایشالا که همیشه در کنار هم شاد باشید و جشن 120 سالگی ازدواجتون رو جشن بگیرید درست میگی عمرمون واقعا زود می گذره آیدین گلم رو می بوسم
مامان مریم
پاسخ
سلااام الهام گلم وای داشتم پست بعدی رو مینوشتم که پیامت رو دیدم...دلم خیییلی برات تنگ شده بود ممنوووونم از محبتت و تبریکت و همه مهربون یهات دوستم تو هم علیرضای ماهم رو ببوس
مامان مهراد
30 دی 94 8:44
سلام مریم جون. وای که چقدر خوشحال شدم خوندم بسلامتی می خواید صاحبخونه بشید.خیلی خیلی براتون خوشحالم. نهمین سالکرد ازدواجتون رو هم تبریک میگم امیدوارم همیشه کنار هم خوب و خوش وپایدار باشین. راست میگی چشم به هم بزاری روزها و سالها میگذره . اصلا باورم نمیشه که من هم نزدیک نه ساله ازدواج کردم.!!! قبلا ها نه سال چقدر برام زیاد بنظر میومد.! امیدوارم هر روز شاهد خندیدن و قد کشیدن ثمره عشق تون باشین و یه روزی بیاد که آیدین جون با یه کیک تو سالگرد ازدواجتون سوپرایزاتون کنه. کیک هم خیلی خیلی شیک شده مخصوصا با تدی آیدین جون.
مامان مریم
پاسخ
سلام مهری عزیـــــــــــــزم ممنونم دوست خوبم و این به خاطر مهربونی هاته گلم مرسی برای تبریکت دوستم...قربوووون محبتت خیییلی زود مهری...نه سال یه روزی بران یه عمر بود و حالا انگار چند تا سکانس کوتاه... ممنونم از آرزوی زیبات و منم براتون زندگی سراسر از خوشبختی آرزو میکنم
مامان ریحانه
30 دی 94 13:13
سلام مریم جون سالگرد دوران عاشقیتون مباااااااااااااااااااااارک الهی که شادمانه ترین لحظات را در کنار هم داشته باشید چه کیکی چه تزیینی آفرین دوست هنرمند من و عکسها که مثل همیشه زیبا و چشم نوازه فدای آیدین بشم که چشمش دنبال تدی بوده اون عکسش خیلی بامزه شده کلی به حالت نگاه کردنش خندیدم عزیز دلم خیلی نازی آیدین خوشگلم
مامان مریم
پاسخ
سلام ریحانه عزیـــــــــزم ممنونم دوست خوبم ممنونم برای همه محبتت خانومی...والا خودم هم خنده ام گرفت...هرکی اون عکس رو دید گفت بچه کیک میخواسته...گفتم نه بابا یه تست هم نکرد حتی چشمش دنبال تدی جونش بود قربون محبتت...ببوس نازنینم رو
عمه فروغ
30 دی 94 13:20
سلام مریم جوووونم خوبی عزیزم؟آیدین گلی خوبه؟ 9 ساله شدن پیوند عشقتون مبارک مریم جونم الهی که سالیان سال با خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنید و روز به روز شعله عشقتون فروزنده تر از پیش باشه و گرما بخش محفلتون باشه الهی که در کنار هم پیر بشید و روز به روز شاهد بزرگتر شدن حاصل عشقتون آیدین گلم باشید و شاهد موفقیت ها و روزهای خوبش ای جووووووونم به این پسرک خوش زبون که با حرف های درست و به جای شیرینش از مامان دلبری میکنه به به چه عالی بشه کیکی که گل پسری دیزاینش کنه عزیزم ببین چطور به تدیش نگاه میکنه
مامان مریم
پاسخ
سلااااام فروغ گلــــــــــــــــــــــــم ممنوووووووووووونم دوست مهربوووونم خیییلی متشکرم برای تبریک زیبات و برای آرزو های قشنگت و منم براتون آرزوی سلامتی دارم و برای تو آرزوی خوشبختی خانومی قربون همه محبت ها و مهربونی هات دوستم....ببوس آرشیدا گلی منو
مامانی
3 بهمن 94 9:52
سلام عزیزم ببخشید که دیر اومدم، با تاخیر سالگرد ازدواجتون مبارک خیلییییییییی با پاراگراف اولت موافقم، چقدر عمر سریع میگذره، و خوشحالم که دست آوری به شیرینی عسل از این عمر داریم ای فدای پسرک شیطونمون که از الان بلده با زبونش مامانو تحت کنترل بگیره واااااااااااااای اون عکس شکار لحظه هات عاااااااااااااااااالیه دقیییییییقا وقتی میخان توی دیزاین کمکت کنن، واقعا کیش و مات میشی، نه دلت میاد چیزی بگی، نه میتونی بذاری زیادی خرابکاری کنن مریم جون این خونه پر از گل و گیاه، خونه خودته؟ یا مامانت؟ چقدر این خونه ها رو دوست دارم، ولی خودم هنرشو ندارم پسرک خوش اخلاق و خوش خنده مون رو ببوساز نوع چلوندن
مامان مریم
پاسخ
سلام دوست خووووبم قربووونت دوستم...این چه حرفیه...شما هم ببخش من دیر جواب میدم ممنونم برای همه مهربونی هات خانومی...آی دیزاین رو گل گفتی...منم اولش که کلیزحمت گاناش و رنگ بندی اسمارتیز m&m بودم نزاشتم ولی بعدش دیگه گفتم بزار هرکاااری دوست داره بکنه و حالش رو ببره مرسیییی....منم عاااشق اون عکسم با اون چشم های شکارچی و فضول اونجا خونه عمه ست دوستم...مامان جون ایدین...اره ماشالا پذ از گله...تازه یه قسمت دیگه پرررر گله فدات شم...تو هم کوثر شیرینم رو ببوس
منیر
3 بهمن 94 10:37
سلام مریم جان ... عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارکایشالا همیشه در کنار هم شاد باشید .
مامان مریم
پاسخ
سلام منیر عزیزم...مرسی دوسن خوبم
مامان فهیمه
7 بهمن 94 1:14
سلام مریم جونم سالگرد ازدواجتون مبارک انشالا در کنار هم سال به سال این عشقتون رو پایدارتر کنید مبارکه صاحبخونه شدنتون چه خبر خوووبی چه کیک خوشمزه ای من عاشق کیک شکلاتی با روکش گاناشم عشقتون جاودان
مامان مریم
پاسخ
سلام فهیمه مهربووونم...ممنونم دوست خوووبم مرسی از محبتت عزیزم قربووون محبتت
هدیه
19 بهمن 94 23:28
سلام مامان مریم عزیز و گرامی خوب هستین حال کوچولوی نازتون چطوره خوبه ؟ بهتون تبریک می گم و ان شالله سالیان سال زندگی خوب و خوش و خرم داشته باشید و ثمره این 9 سال از زندگیتون رو خدا حفطش کنه و واقعا وجودشون یه تعمتی هستش که خدا نصیب همه بکنه از خدای خوبی ها براتون دنیا دنیا آرامش رو خواستارم دوستون دارم و مراقب خودتون باشید
مامان مریم
پاسخ
سلام هدیه جان...ممنووونم از آرزوی زیبات عزیزم...و دعای قشنگت برای من و پسرم و زندگیم متشکرم...منم برات آرزوی خوشبختی و سعادت و عاقبت به خیری دارم