آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

یه سفر یه روزه

1394/8/15 15:29
نویسنده : مامان مریم
1,977 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی زندگی ات شتاب میگیره...حس میکنی باید بدویی!!عجله داری و نمیدونی چرا...داری میرسی به جایی و نمیدونی وقتش بود یا نه...دوست داری زمان بایسته...دوست داری بیشتر وقت داشته باشی ولی...نمیدونی با اون وقت چطور بیشتر لذت ببری...چطور بیشتر حس کنی حال رو...لمس کنی زندگی رو ...بغل کنی خوشبختی رو...

هر روز که بزرگتر میشی من بیشتر میفهمم آرزوی  ایستادن زمان یعنی چی ...بیشتر میفهمم حسرت بوی ناب بچگی از بغل تو یعنی چی...هرروز که کلمات قلبمه سلمبه جدیدی میزنی...بعد بغل کردنت و بوسیدنت و ذوق کردنت...دلم میگیره واسه اون روزهایی که با دو سه تا کلمه ساده یه عالمه حرف میزدی برامون...یه عالمه دوبله داشتم از اون چند کلمه...

امسال پاییز با خودم گفتم وقتمون کمه...نمیشه شش ماه بشینم خونه منتظر بهار که باز باهات بزنم بیرون و باز با تو بچگی کنم...پس قرار شد بی خیال فصل ها باشیم...و خدا چه مهربونه...امسال پاییز زیباترین پاییز همه عمرم بود...بازی رنگ ها...روزی نبود که بلند و به همه تکرار نکنم....امسال پاییز خییییلی قشنگه...

 

                 

درست بعد از تموم شدن دهه اول محرم قرار بود بریم به یه سفر دو سه روزه به شمال....پاییز تهران بعد سالها قشنگ بود و من داشتم تجسم میکردم پاییز شمال رو...ولی...تو همون بحبوحه افتادیم به یه بن بست بین اینکه از این خونه بریم یا نه؟بریم خونه جدید و کجا؟ و آیا وقتشه...دنبال خونه افتادن و بعد یهو قصد خرید به سرمون افتادن باعث شد حسابی فکرمون درگیر بشه...خرید به این سادگی ها نبود و بعد هم دنبال وام که ایا جور میشه؟؟ نمیدونم دوره تو چطوری میشه ولی الان که...!!!

خلاصه نشد که پنج شنبه صبح بزنیم به جاده و شب چهارشنبه با خودم گفتم عجب اشتباهی کردیم یک هفته تموم به تو وعده شمال دادیم هااا...خلاصه پنج شنبه صبح که بیدار شدی بعد دادن صبحونه بهت با خودم گفتم میبرمت پارک...یه پارک خوب...و بردمت پارک قیطریه...چند شب قبل که رفته بودی خیلی بازی کردی و میدونستم روز بیشتر خوشت میاد و این عکس ها حاصل یه پارک مادر و پسری صبح تا ظهر پنج شنبه ستآرام

 

                  

 

                  

 

                  

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

اولین پیشی که تو پارک دیدی...این یکی تو زمین بازی بودخندونک

                   

داریم میریم اون یکی زمین بازی که بیشتر دوسش داری....فقط قیافه روووخنده

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

بعدش هم بازارچه همیشگی وسط پارک...من قبل از تو فرهنگسرای اینجا کلاس نقاشی میومدم و حتی دیدن این بازارچه واسم یه عالمه خاطره ستمحبت

اونجا پررر از گربه بود...این یکی چاقالو و بی اعصاب بود...با ذوق رفتی توماس تو جیبت رو نشونش بدی چنگت انداختقه قهه

                   

 

                   

 

                   

ولی تو عمرا بی خیال گربه بشی واسه یه چنگ ناقابلزبان

                   

اینجا بهشت گربه هاست....خیلی ها این پارک براشون غذا میارن و الان اینجا همه ردیف منتظر غذا هستنخندونک

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

 

                   

اینم خونه سرایداری پارک....میگفتی ویلای منهچشمک

                   

صبح پارک اومدنی محمد گفت اینجا نیاید امروز ...من ماشین رو لازم دارم و برگشتنی اذیت میشید ولی ما گوش ندادیم...محمد مارو اورد و گفت برگشتنی صبر کنیم تا بیاد دنبالمون اما باز ما گوش ندادیمخندونک

گفتم اون سربالایی تند رو تا بلوار کاوه بریم بعدش اونجا تاکسی میگیریم تا سرکوچه مون ولیییی....اون سربالایی رو با بازی رفتیم و وقتی به بلوار کاوه رسیدیم دیدم پل صدر و پل طبقاتی صدر و خروجی بالای خونه ما باعث شده اصلا جایی وسط اتوبان برای منتظر تاگسی ایستادن امن نباشه...و همین شد که از زیر هر دو تا پل با صدای بلنــــــــــد هو هو چی جی که تو صدای اتوبان گم شده بود دوتایی رد شدیم...اتفاقا خیلی هم بهمون خوش گذشت....فقط درست امتداد اتوبان بودیم و مناظر زیبایی نداشتیمخنده

                   

و بلاخره رسیدیم به پارک سر کوچه مون آرام

                    

و این هم خونه....تا رسیدی لباس هات رو دراوردی و دست هات رو شستی و ولو شدی و گفتی من گشـــــــــــــنمــــــــــــــه....وای که چه حالی میده یه بچه رو تا این مرحله با بازی خسته کنیبوس

                    

فردا صبحش هم زدیم به جاده هراز برای یه شمال یه روزه...صبح تو خوای بغلت کردیم و از خوشحالی خوابت پریدچشمک

                    

اول یه جا واسه صبحونه

                    

یعنی چی؟؟؟این خیارشورها بغل نیمری من چیکار میکنه؟؟!!!چه معنی داره اصلا؟!!!

                    

بیا بابا تو بخور ...خوشمزه ست!!!!

                    

بعد هم تا سیر شدی بدو بدو و ما چایی داغ داغ خوردیم که زود بریم

                    

بلاخره ساحل محمود آباد...با اینکه اسب دوست داری...ولی هرچی صاحبش خواست اغفالت کنه که سوارش بشی نخواستیزبان

                     

ولی موتور سواری که دوست دارییییعینک

                     

تازه منو هم اغفال کردید....اگه بدونی دور اول چقدر ترسیدم...ولی بعدش یکی باید منو پیاده میکرد....یه سرعتی داشتم که تو دستم رو چنگ مینداختی وایسمخنده

                     

 

                     

 

                     

 

                     

 

                     

 

                     

 

                     

 

                     

میدونی این عکس رو کی از ما انداخته؟؟؟کلوچه مونمحبت

                     

این همه سنگ....همه بااااید پرت بشن تو دریا دیگهبوس

                     

یه زنگ تفریح هم لازمه بلاخره

                     

بیشتر خیابون های شمال پر از درخت پرتقاله...هر دو طرف...عکس ها از ماشین در حال حرکته ولی...خیییلی قشنگهآرام

                     

 

                     

و این هم جنگل چمستان

                     

درست قبل از رسیدن به جنگل یه فروشگاه خانه و کاشانه دیدیم و من خیلی تعریفش رو شنیده بودم و رفتیم تو...وااای خیلی خوب بود...تو که حال کردی هرچی خواستی برداشتی...البته دیدم بد عادت میشی و خیلی هارو گفتم نمیشه و تو هم چون یکی دو تارو باهات موافقت کردیم راضی بودی و زود قبول میکردی...کلی خرید کردیم و تو هم هرچی توماس و مک کویین دیدی ریختی تو سبدت...وقتمون کم بود و هرکدوم یه سبد برداشته بودیم و دور میزدیم و فرداش تازه دیدم چقدر خرید مشترک داشتیم...مثلا سه تا برس خریدیمخنده

اون کیف پول توماس اولین خرید اونجاست و خیلی محبوب بود و اون روز کلا دستت بودفرشته

                     

 

                     

 

                     

 

                     

 

                     

 

                     

 

                     

به عشق پاییز رفته بودیم و جنگل هنوز سبز سبز بود

                     

تا سوار شدیم که بریم ناهار بخوریم و برگردیم تهران دیدیم ماشین بد دود میکنه...محمد پیاده شد و دید رادیات اصلا آب نداره..با دوست تعمیرکارش تماس گرفت و گفت بریم اولیم تعمیرگاه تزدیک تا واشر سر سیلندر چک بشه...رفتیم و بهمون گفت واشر سوخته و باید ماشین بمونه و فردا عصر حاضر میشه و برگشتمون با این وضعیت امن نیست...ولی من گفتم اینجا اصلا نمیشه موند...با آیه الکرسی خوندن راه افتادیم ولی هی آمپر میرفت بالا و هی مجبور بودیم نگه داریم و محمد تو سرما رادیات رو پر کنه...اوایل نیم ساعت یکبار و بالاخره کار به جایی رسید که هنوز استارت نزده آمپر میچسبوند!

تا رودهن با سلام صلوات رفتیم وبعدش به محمد گفتم خدایی نکرده موتور میسوزونه...زنگ بزنیم یدک کش بیاد بوکسولمون کنه و بعد یادم افتاد تازه یه پست نوشته بودم که ماشینمون پارک ارم خراب شد و بوکسول کردیم و چه چشمم شور بوده زود دوباره سرمون اومدخندونک

و زود یادم افتاد گفته بودم کاش تو هم اون موقع بودی...حالا این بار که بودی...پس سعی کردیم حال کنیم با همین اوضاعزبان

                     

 

                     

 

                     

بعدش هم سه تایی رفتیم جلوی نیسان نشستیم و ماشینمون رو یدک کش میگشید و تو از اینه با دیدن فلاشر ها و قلاب کردن حاااال کردی...از رودهن تا خونه سه تایی جلوی نیسان خیلی هم حال داد تازه...خوب اینم یه جور سفره دیگه...شد خاطرهآرام

اول مارو پیاده کردن و بعد ماشین رو بردن تا جلوی تعمیرگاه واسه فردا...تا رسیدیم خونه هم گفتی چادر اتوبوسی منو که از خانه و کاشانه خریده بودی برات باد کنیم!!!قه قهه

فکر میکردی مثل تیوپ های شمال باد کردنیهخنده

بعد دیدیم اصلا اتوبوس نیست....آتش نشابیهخوشمزه

                     

اینم صبح فردا...مهد با کیف جدیدآرام

                     

 

اینم دو روز از کودکی پسر من به روایت تصویر....همیشه خوش باشی...حتی وقتی که فکر میکنی الان وقت خوشی نیست...با خودت فکر کن فردا این موقع از خودم ناراحت نخواهم بود برای این حس؟؟اگه دیدی ممکنه ناراحت باشی...پس همون لحظه رو هم زندگی کنآرام

 

 

پسندها (10)

نظرات (17)

مامانی
28 آذر 94 8:39
سلام مریم جووووووون واقعا با خوندن پستهات لذت میبرم، پر از شور کودکیو البته بهت غبطه میخورم ایشالا که بهترین خونه ها قسمتتون بشه واقعا چقدر حال میده بچه اینهمه بازی کرده باشه وااااااااااای من عاشق اون عکس با چشمای تازه بیدارشده اش شدممیشه خوردش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مریم
پاسخ
سلااااااام دوستم ممنونم از محبتت و البته شکسته نفسی میکنی دوستم الهی آمیــــــــــــن دوستم....و برای همه اینطور باشه و همه صاحب خونه بشن آی گفتــــــــــی....اصلا آدم حس مفید بودن پیدا میکنه مرسی برای همه مهربونی هااات...من عاشق روش هستم تو اون عکس که اگه واسه مهد یا کار دیگه بود اخم هم میکرد و کولی بازی...اما چون داره میره شمال لبخند ژوکوند تحویلم میده بله که میشه....ببوس کوثر نازم رو
مامان اریا
28 آذر 94 10:20
سلام مریم پاییز هم تموم شد چه عالی که اینهمه عکس از پاییز قشنگتون دارین خنده هاشو قربون بابا موتور سوار مرریم این قضیه یدک کش رو اونور نگفته بودی هاااا جدید بود پس ایدین هم یدک کش دید اونم از نزدیک صدبار گفتیم اونور هر حرفی رو نزنین اینم نتیجش البته نتیجه شیرینی داشت
مامان مریم
پاسخ
سلام ریحان بانو زندگیه دیگه...میگدره...چه خوشمون بیاد چه نه قربوووونت دوستم بابا من تو عمرم دوچرخه هم سوار نشدم بی کمکی چرا...تو خواب بودی حتما آره والا...کل مدتی که هی وایمیستادیم و هی محمد میرفت تو سرما دنبال آب به همین فکر میکردم
آقا زاده
29 آذر 94 19:47
فدای آیدین خوش تیپ
مامان مریم
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربوووون
مامان
1 دی 94 3:33
یلداتون مبارک مریم جون، چه خوبه که هنوز مینویسی،عاشق نوشته هاتم چون مثل خودم با جزییات و ریز ریز مینویسی، نی نی وبلاگو که واقعا انگار بوسیدم گذاشتم کنار اصلا دست و دلم نمیره چیزی بنویسم،فقط هر از گاهی بدجوری هوس میکنم بیام وب شما،دلم باز میشه با خوندنشون،همیشه دلتون شاد باشه و خوش باشید،ان شاالله یه خونه خوب بخرید که واقعا پروژه سختیه،دوبار این پروسه خرید و فروشو تجربه کردم که چون طرف معامله مون ادم خوش قولی نبود هر بار ده سال پیر شدیم از استرس و فشاری که رومون بود،ان شاالله برای شما خوب پیش بره عزیزم. و در اخر اینکه به نوشتنت همیشه ادامه بده که واقعا خیلی چیزا ازت یاد گرفتم،خدا همه تونو حفظ کنه😍
مامان مریم
پاسخ
سلااام دوستم..خوبی...ممنونم از محبتت خانومی این روزها برعکس پارسال و سال های قبل نی نی وبلاگ کلا خلوت شده...ولی من حتی دلم نمیاد چند تا پست رو یکی کنم و دوست دارم همه خاطرات رو بنویسم خیــــــــــلی ممنونم از محبتی که بهمون داری....واقعا لطف داری کاملا میفهمم چی میگی....ممنونم از آرزوی خوبت دوستم...ایشالا برای شما هم همیشه بهترین ها پیش بیاد و مرسی از مهربونی هایی که بهم داری دوستم...امیر حسین گلم رو ببووووس
مامان یسنا
1 دی 94 10:47
سلام مریم گلی ... خوبی؟آیدین جووووونی حالش خوبه آی گفتی مریم .. منم دلتنگ این روزام و دلم میگیره. هروقت اتاقو جارو دستی میکشم یسنا میاد پشتم میشینه و به قول خودش اسب سواری میکنه. دیشب مهمون داشتم و کلی هم کار انجام نداده . حالا فکر کن تو اون وضعیت از اداره اومدم خسته و کوفته ناهار نخورده داشتیم باهم اسب سواری میکردیم فقط و فقط به این خاطر که شب حسرت نخورم که چرا امروز با یسنا بچگی نکردم. یعنی من شیفته پیشیهای اونجام . خپلو ها چه بیخیال نشستن و فرار نمیکنن . مال اینجا که از کیلومترها آدم رویت کنن فلنگ بستن . جای من و یسنا رو خالی کنین هر وقت پیشی میشی دیدین اینجوری دور هم. واقعا کلافه کنندست ماشین تو مسافرت خراب میشه . و چقد خوبه که تو همون شرایط به بهترین نحو خوش باشی و اون اتفاق بشه یه خاطره به یاد موندنی. گردشاتون پایدار دوست موتور سوارم. راستی مریم جون اونا درختای نارنجن. شهر ماهم نارنج زیاده . تازه معروفه به شهر بهار نارنج. بعله همچین شهری داریم ما دوست دارم و ببوس آیدین قشنگ خیلی
مامان مریم
پاسخ
سلاااام فاطمه جووونم خوبی؟یسنا قشنگم خوبه وای تو خیییلی نمونه ای هاااا...من مهمون دارم استرس میگیرتم و حداقل اون روز رو دیگه بچگی بی خیال میشم....چون خود شاژده میفهمه که باید بیشتر شیطونی کنه و تو همه آشپزی هام حضور داره...مامان منم کمک کنم؟...بعد تا دو برابر کار دستم نده نمیره که وقتی این عکس پیشی هارو میزارم کاااملا میفهمم فقط چند نفر مثل من و آیدین باهاش ذوق میکنن و بقیه حساااابی مشمئز هم میشن چشششم....قول میدم این بار جای تو و یسنا چند تا ناز و نوازش حسابی هم داشته باشیم مرسی برای مهربونی هات دوووستم آررره....راست میگی هااا....نارنجن....منم میگم بهار بوی بهار نارنج خیابون رو برمیداره خوش به حالتون با شهر قشنگتون....اینم حسرت ما جای پیشی هامون ببوس یسنا گل منو
عمه فروغ
1 دی 94 12:42
سلام مریم جون خوبی عزیزم؟ اول از همه خوشحالم که پاییز خوبی رو داشتید و حسابی بهتون چسپیده ان شاا.. که همیشه روزگارتون به زیبایی و رنگارنگی همین روزهای پاییزیتون باشه پر از زیبایی..پر از شادی به به چه عکس های خوشگلی هم گرفته گل پسر در پارک از ذوق هاش هم میشه حس و حالش رو خوب درک کردیعنی این پسر توانایی بالایی برای انتقال احساسش به دوربین داره ای جوووووونم آیدین عشق شمال و دریا رو ببین که صبح به اون زودی با فهمیدنش حسابی شارژ شده که خوابش پریده همیشه به سفر و شادی ان شاا.. همیشه خوش باشید به به مامان مریم موتور سوارحالا بازم خوبه که میترسیدی و این همه با سرعت میرفتی و گرنه.. ای جان 1000 ماشاا.. به آیدین که واسه خودش مردی شده و این روزها عکاس مامان و بابا شدهو چه عکسی شود این عکس ها خریدهات هم مبارک باشه گل پسر ان شاا.. به شادی و خوشی ازشون استفاده کنی به به میبینم که خیلی زود دعاتون مستجاب شده مریم جون در ضمینه یدک شدن ماشین میگمبازم خوبه که با این حال هم کلی به آیدین خوش گذشته و براش تجربه جدیدی بوده شاد و خوش باشید.ایام به کام
مامان مریم
پاسخ
سلام فروغ گلممم ممنووووووووونم از محبتت دوست جون خووووووووووووبم این پسر توانایی زیادی نداره....مامانش از ذوق کردن هاش سواستفاده میکنه....اونم عادت کرده دیگه دوربین رو تو دستم بی خیال باشه و به ابراز احساساتش ادامه بده بازم ممنوووونم دوست گلم وای نگو...من کل بچگیم نتونستم دوچرخه یاد بگیرم حتی....ولی موتوره سه چرخه بود و خوب سرعت هم حال میده...البته رو شن سرعتش زیاد هم نمیشد آی که این عکس ها حاااال میده هاااا قربون تک تک مهربونی هات که از قلب پر از عاطفه ات هست فروغ گلم ببوس آرشیدای ناز منو
مامان ریحانه
2 دی 94 0:32
همیشه به سفر مریم خانوم گل خوشم میاد خواهر خیلی سفر رفتنو راحت می گیری من خیلی اینجوری دوست دارم ولی متاسفانه خودم اینجوری نیستم برای رفتن به سفر خودمو خیلی خسته می کنم از بس می خوام وسیله بردارم قربون اون چشای خواب آلود آیدین برم که خیلی خوشگله یه رویای شیرین بوده این سفر برای پسر کوچولومون وای کاش من اونجا بودم همه ی خیار شورهای آیدینو می خوردم از بس خیار شور دوست دارم از شانس هیچ کس تو خونمون زیاد خیار شور دوست نداره و همه خیار شورهای ساندویچاشونو به من میدن منم خوش به حالم میشه نه بابا... مریم خانوم موتور سوار مریم فکر کنم ایمنی موتوره بالا بوده نه عکسهای کنار ساحلتون خیلی زیباست خصوصا عکسی که آیدین جون از مامان و بابای مهربونش گرفته واقعا اون موقع پاییز بوده خیلی برگ درختا سبزه و باز یدک کش و اینبار حضور آیدین در یدک کش و از روحیه ایی که من از آیدین شناختم مطمئنا خیلی ذوق داشته برای نشستن در یدک کش و چه خوب که از هر فرصتی قشنگترین و رویایی ترین فرصتها را بسازیم چادر آتش نشانی و همچنین کیف مک کویین آیدین عزیزم مبارک و درود دوست خوبم برای تمام جملات ناب و زیبایت روزگارت خوش و زندگیت پر از مهر و صفا
مامان مریم
پاسخ
سلااام ریحانه گلمم ممنونم عزیزم....راستش فقط حواسم به ایدین هست...این سفر یه روزه که جز یه دست لباس گرم هیچی برنداشتم...ولی حتی سفرهای سه روزه شمال هم فقط واسه ایدین لباس و اسباب بازی زیاد میبرم...خودمون دو سه روز چیزی لازم نداریم که قربووون خاله مهربوووون....من و محمد خیارشور دوست داریم...آیدین چی رو تست میکنه که خیارشور بخوره حالا آره بابا سه تا چرخ داشت...وگرنه من هنوز دوچرخه هم نمیتونم کنترل کنم چه برسه موتور ممنونم ...چشم هات قشنگ میبینه دوستم آره بابا پاییزه...هفته بعد از تولد آیدینه....ولی سبزه سبز بود ممنونم برای همه مهربونی هات ریحانه گلم ببوس نازنین قشنگم رو عزیزم
مینا
2 دی 94 12:54
سلام مریم عزیزو مهربونم. امیدوارم حالتون خوب باشه دوست گلم واقا امسال پاییز خیییییییلی قشنگ بود. من ک با تک درخت حیاطمون کلی حال کردمو ازش عکس گرفتم تو برنامم بود حتما یه روستای نزدیک قوچان ک اسمش نوروزی برم و عکس بگیرم ولی متاسفانه دیر بخودم جنبیدم وقتی رفتم دیدم ای دل غافل تموم برگای رنگی خوشگل درختا ریخته... ایشالا سال بعد جبران میکنم اتفاقا این سفرایی ک با ی اتفاق غیرمنتظره روبه رو میشن بیشتر خاطره ساز میشن. خداروشکر ک واسه ماشینتون اتفاق خاصی نیفتاد عزیزدلم آخ آخ من ک عاشق این فروشگاهای خانه کاشانم. تو بجنوردم ی شعبه این فروشگاها هست و من هردفه میرم کلی خورده ریزه میخرم مخصوصا قاب عکسای فانتزی ک عاشقشونم ایشالا همیشه شادو خوشبخت باشین و لبخند رو لب آیدین مهربونم باشه
مامان مریم
پاسخ
سلام مینا جوووونم خوبی دوستم...خوشحالم تو هم با پاییز کلی حال کردی و لذت بدی...واسه سفر هیچ وقت دیر نیست...ایشالا فرصت بهتر ممنونم از محبتت مینا جون خوبم وای آره خیلی جالبه...حالا با اینکه شعبه های تهرانش بهم نزدیک نیست دارم یه برنامه میریزم بی آیدین برم ...انقدر که اونجا تو راهروها منو کشوند و نزاشت یه دور کامل بزنم ممنووونم دوستم...منم براتون آرزوی شادی و خوشبختی میکنم
الهام
3 دی 94 10:53
سلام مریم جون، خوبی؟ آیدینم خوبه؟ عکس های پارک قیطریه رو گذاشتی یاد خودم افتادم که تنهایی زیر درختای بلندش قدم نزدم چون خیلی خلوت بود و من تنهایی می ترسیدم ما هم یه بار علیرضا رو بردیم زمین بازی پارک قیطریه و کلی خوشش اومد و از روی طناب ها و گره ها بالا و پایین رفت! چون شب بود و من عکس ننداخته بودم، الان با دیدن عکس های شما برام یادآوری شد ایشالا بتونید به زودی خونه بخرید! ما پیش خرید کردیم تا بتونیم پولش رو کم کم بدیم و بهمون فشار نیاد، نمی دونم خبر داری یا نه ولی وام مسکن با سود هجده درصد برای تهران هفتاد میلیون وام میده، سودش زیاده ولی خب چون مبلغ قسطش کمه می ارزه. من مدتی پول گذاشتم تو بانک قرض الحسنۀ مهر ایران و وام قرض الحسنه م رو می تونم چند ماه دیگه بگیرم و برای یکی از قسط های خونه بدم. قسط دادن سخته و بعد از خرید خونه آدم تا مدت ها نمی تونه خوب خرج کنه ولی خب ارزشش رو داره خیلی خوشم اومد از خلق لحظه های شاد و بهره بردن از شادی های لحظه به لحظه و مخصوصا موتور سواری منم سال ها پیش چند بار سوار شدم ولی خب الان فکر نکنم بتونم برات لحظاتی پر از شادی آرزو می کنم و آیدین گلم رو می بوسم
مامان مریم
پاسخ
سلااام الهام جوووونم فدای تو...تو خوبی...علیرضام خوبه حالا الهام من نمیدونم چرا تو پارک قیطریه حتی شب هم نمیترسم...حس امنیت دارم اونجا...شاید به خاطر سیل خاطراته آره اون طناب ها واسه بچه ها فوق العاده ست...البته یه جاهایی پاره شده بود و یه شب محمد کلی گره بازی کرد وای الهام گلم مبارک باشه عزییزم...خوشحالم که خونه پیش خرید کردید...ایشالا به سلامتی دوستم راستش 70 تومن کارمون رو راه نمینداخت...دست کم 150 تومن وام لازم بودیم...حالا با سند اقدام کردیم...دعا کن ایشالا زود تموم بشه این وام بازی ها اون موتور رو همه میتونن سوار بشن...همه هااااا...وقتی من سوار شدم یعنی علیرضا تنها هم میتونه ممنونم از آرزوی زیبات عزیزم...منم علیرضای نازم رو میبوسم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
7 دی 94 14:04
از خدا پرسيدم: خدايا چطور مي توان بهتر زندگي کرد؟ خدا جواب داد : گذشته ات را بدون هيچ تاسفي بپذير، با اعتماد زمان حالت را بگذران و بدون ترس براي آينده آماده شو . ايمان را نگهدار و ترس را به گوشه اي انداز . شک هايت را باور نکن وهيچگاه به باورهايت شک نکن . زندگي شگفت انگيز است فقط اگربدانيد که چطور زندگي کنيد مهم اين نيست که قشنگ باشی ، قشنگ اين است که مهم باشی! حتي برای يک نفر مهم نيست شير باشی يا آهو مهم اين است با تمام توان شروع به دويدن کنی كوچك باش و عاشق... كه عشق می داند آئين بزرگ كردنت را بگذارعشق خاصيت تو باشد نه رابطه خاص تو باکسی موفقيت پيش رفتن است نه به نقطه ي پايان رسيدن فرقى نمي كند گودال آب كوچكي باشي يا درياي بيكران... زلال كه باشي، آسمان در توست
مامان مریم
پاسخ
بسیاااار زیبا...خیلی ممنونم
مامان فهیمه
8 دی 94 1:11
سلام مریم جونم خوبی عزیزم حالا فهمیدم اون روز که جوابمو تو یکی از پیام ها راجع به پاییز گفته بودی و گشت و گذار بیرون واسه چی بود "امسال پاییز خیلی قشنگه" خیلی هم خووووب.البته بگما من خودم عاااشق پاییزم قربون آیدین جونم با اون عکسای پاییزی خوشکلش توی پارک.اونجاییکه کلاهشو دیگه سرش گذاشته و دستشم تو جیبشه داره میخنده رو خیلی دوست داشتم حسی که از اون عکسش گرفتم سرمااا بود مریم جون اون همه گربه رو یه جا دیدین جای ما رو هم خالی میکردین دیگهوااااااای از دست تو آیدین و واااااای از دست من و علی عکسای کنار دریا هم عالی بود مخصوصا با اون نمیدونم کاپشن یا سوییشرت خوشکله جنسشو تشخیص ندادم از تو عکساآیدین جونم که چقد ترکیب رنگش بهش میومدمااااااشالا چه عکس خوبی هم گرفته گل پسر مریم تو فوق العاده در برابر اینجور اتفاقات خرابی ماشین منظورم بود.من همش دارم تو رو الگوی خودم میکنم جمله آخری هم خیلی به دلم نشست
مامان مریم
پاسخ
سلام فهیمه جوووونم من اصصصلا پاییز رو دوست نداشتم و امسال وااااقعا عاشقش شدم...انقدر که پاییز تهران خوشگل بود...بعد سالها برگ های زرد و نارنجی دیدم ممنوووونم خاله جون مهربووووون پیشی ها واقعا باحال بودن هااا....جات رو خالی هم کردیم...کاش علی پیشم بود یه پیشی باز درست و درمون تحویلت میدادم مرسی از محبتت دوستم....آبی چهار خونه سویی شرته....آیدین تقریبا تا آخر پاییز اصلا کاپشن نپوشید...انقدر که هوا خوب بود وای نگو فهیمه...من خودم یه عالمه جای کار دارمممم فدای محبتت...ببوس علی جوجوی منو
دختربهاری
9 دی 94 12:10
مامان سمانه
10 دی 94 17:08
سلاااام مریم جوووون خوبی عزییزم ؟ هکیشه به گردش و شادی ... ماشا... به آیدین جوووونم ، یعنی اینقد بزرگ شده که از شما عکس دو نفره میگیره؟؟؟؟ ای جوووووونم یعنی اینقد بزرگ شده که سبدخرید بر میداره و خرید میکنه آآآآ قربونش بشم من چه چیزایی خریده گل پسر ، مباااارک باشه سفرتون چه خاطره ای شده
مامان مریم
پاسخ
سلام سمانه گلممم...تو خوبی....دختر مثل فرشته ها نازت خوبه آرهههه سمانه....یادته آریسا رو باردار بودی میگفتی یعنی میشه مثل آیدین بره دریا...ببیم چه خانوم شده دخملت قربووون همه مهربونی هااات دوستم ببوس آریسا گلم رو
بهاره مامان الینا
13 دی 94 9:28
مرین جون عکس های پاییزی تون حرف نداره روی ماه آیدین جون رو ببوس[ماچپیش ما هم بیایدد متن اول پستت فوق العاده زیبا بود
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم...ممنونم از محبتت حتما دوستم....شما هم ببوس الینای قشنگ رو
مامان آیلین
16 دی 94 10:34
سلام. امیدوارم همیشه خوش باشین و با روحیه عالی. چقدر دلم برای شمال تنگ شد!!!
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم...ممنونم
عمه فروغ
22 دی 94 20:21
سلام مریم جون خوبی عزیزم؟ نیستید؟کجا رفتید؟دلمون براتون تنگ شده منتظر پست جدیدتون هستیم ان شاا.. هر جا هستید شاد و خوش باشید
مامان مریم
پاسخ
سلام فروع غزیزم ممنونم از محبتت دوستم....چشم خاومی...منم دلتنگم ولی واقعا درگیر مرسی از آرزوی قشنگت...ببوس آرشیدا گلی منو
مامان مهراد
27 دی 94 7:54
سلام مریم جون. خوبین ؟ چه خبرا؟ خیلی کم پیدایی ؟ امیدوارم که سرت به کارهای شاد گرم باشه که فرصت نمیکنی بیای نی نی وبلاگ. دوستون داریم.
مامان مریم
پاسخ
سلام مهری عزیزم ممنونم دوستم....راستش تقریبا خوش خبری بوده...و اگه خدا بخواد داریم صاحبخونه میشیم ممنونم از اینکه حالمون رو میپرسی دوستم