آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

به به

1392/12/15 15:27
نویسنده : مامان مریم
513 بازدید
اشتراک گذاری

من زیاد بد غذا نیستم ولی بابا محمد هست و یه ضعف که هردو داریم اینه که از میوه خوردن فقط خرید کردنشو بلدیم و آخر هفته تخلیه یخچال به سطل زباله چون هربار کلی درمورد فواید میوه داد سخن سر میدیم ولی یادمون میره ....به خاطر همین عادات بد غذایی تصمیم داشتم از بچگی به تو همه چی بدم بخوری تا عادت کنی ولی از ژنتیک غافل بودم ، به هر حال من همه سعیمو برای میوه خور شدن تو کردم امیدوارم حداقل یه کوچولو تونسته باشم به ژنتیک غلبه کنم

 

Bild

 

 در حال خوردن آلو سیاه顔絵文字 のデコメ絵文字

آیدین

 

 و آنالیز پرتقال*グーミン* のデコメ絵文字

 آیدین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

Dayi Moden
15 اسفند 92 17:49
مریم ایدینم به داییش میره ما درسته میوه خور نیستیم ولی دست ردبه سینه میوه پوست کنده نمیزنیم
مامان مریم
پاسخ
بلــــــــــــــــه خیلی چیزاش به داییش رفته دونه دونه ذکر خواهم کرد