آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

و اندر احوالات شما

1392/12/14 13:05
نویسنده : مامان مریم
443 بازدید
اشتراک گذاری

میبینی چقدر واسه این سنت پست گذاشتم......آخه عاشق این تایمتم شیرین شدی شیرین و خواستنی الان که عکساتو نگاه میکنم باورم نمیشه نخوردمت!!!!!!!!!!!!!!niniweblog.com

توی فندقی که وقتی به دنیا اومدی میترسیدم بغلت کنم تو 9 ماهگی 8/200 کیلو وزن و 73 سانت قدته .... به علت نداشتن تجربه که نمیدونستم باید نشستن رو باهات تمرین کنم از 8 ماهگی نشستی و 10 روز بعد سینه خیز رفتنو به خاطر دستیابی به لب تاپ یاد گرفتی و دیگه سیمی نبود که از زیر فرش و میز تلوزیون رد نشده باشه و تو همه رو بیرون نکشی niniweblog.com

اوایل که سینه خیز میرفتی فقط دست و پا میزدی و یه سانت هم موفق نمیشدی بری و چند روز بعد با دست به زور خودتو جلو میکشیدی و من دلم ضعف میرفت که چه جوری کمکت کنم و خیلی زود حرفه ای شدی.........عاشق توپ قرمزی هستی که از شمال خریدیم همه جا سینه خیز دنبالش میکنی تا زیر یه صندلی گیرکنه و بعد آنچنان مظلوم نگام میکنی که اول میچلونمت بعد تحویلت میدمniniweblog.com

 اصلأ ددری نیستی خونه رو به همه جا ترجیح میدی البته منم همه وقت بیداریتو باهات بازی میکنم فکر کنم واسه همین خونه رو بیشتر دوست داری ولی چون دوست دارم اجتماعی بشی هرروز عصر میبرمت کالسکه سواری به همه میخندی و من عاشق خوش اخلاقیتمniniweblog.com

 

آیدین

 niniweblog.com

 آیدین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)