آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

لحظات آشنا

1393/11/26 12:51
نویسنده : مامان مریم
7,099 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی اتفاقی....لبخندی...صحنه ای یا فقط یه تکرار خاطره مثل یه فلش بک تورو میبره به همین خاطرات نه خیلی دور.....

اون وقته که یادت میاد فقط دو سال گذشته و تو این دوسال چقدر همه چی عوض شده...خوشحال میشی ولی دلت هم میگیره....نمیدونم شاید حتی این دلگیری هم قشنگ باشه

تو گیرودار خونه تکونی آباژور اتاق خوابمونو که بیشتر از یک ساله از دست تو قیدشو زده بودم دوباره میزارم رو پاتختی تا ببینم  باز قصد تخریبشو داری یا نه؟...اولین حرکتی که باهاش رفتی مثل همون فلش بک بود برام....درست همون شیطنت ها و ذوق های دو سال پیش تکرار شد...تو اگه این صحنه ها تو ذهنت باشه دلت میگیره یا خوشحال میشی؟؟؟من هردو حس رو داشتم...کدومش بیشتر نمیدونم ولی ....دوسش داشتم....دوست دارم...

 

                 

این مدت روزهای شلوغ پلوغی داشتیم...اگه فکر میکنی حتی تو روزهای شلوغ یادم میره باید تند تند ازت عکس بگیرم شاید بعدها کمتر حسرت بخورم سخت در اشتباهی

الان که برای این 10 روز اومدم پست بزارم دیدم بالای 500 تا عکسه....گلچینشون شد این....

روزهات با بازی میگذره....توشون خرابکاری هم هست...ولی خوب حق داری...تو یه خونه کوچولو نمیشه بهت ایراد هم گرفت....این تریلی عزیز همه کاره خونمونه فعلا.....کشوی کتابهاتو که با سلیقه و از بزرگ به کوچیک و با مداد رنگی ها برات میچینم و خالی میکنی و بار میزنی و کلاهتو هم میزاری توش و میگی گنبد و گلدسته درست کردم!

                   

و گاهی هم یه کوسن میزاری و توش میشینی

                    

 

                    

و باز بار میزنی و باز همه سلیقه من در چیدمان چند لحظه پیش رو نابود میکنی!

                    

گاهی هم کلی میگردی و جرثقیلتو (به قول خودت!)پیدا میکنی و باهاش لگوهاتو به مقصد جابجا میکنی!

                    

 

                    

از خیلی قبل از بارداریت یه رستوران پیدا کردیم که پیتزا پنجره ای هاش خوب بود...کل بارداری خیییلی اونجا میرفتیم...به دنیا که اومدی اولین بار شش ماهت بود رفتیم....تو کریر بودی و کللللی اسباب بازی برات برده بودم...بعدها خیار سالاد رو دستت میدادم...و بعد تر ها سیب زمینی سرخ کرده....اولین بار که پیتزا خوردی هم خوشحال بودم و هم ناراحت...آخه برام مهم بود غذاهات همیشه سالم باشه و حالا.....انقدر خوشگل و انقدر با لذت پیتزا میخوری که با محمد بیشتر از ذوق دیدن لذت خوردن تو میریم اونجا و یه چیز جالب.....تنها جایی هست که پیتزاشو میخوری....و یه جا دیگه نزدیک حونمون که بیرون بر داره و میاریم خونه

به عشق تو هرهفته حتما میریم و دوست داشتم یه بار عکسشو برات بزارم که بزرگ شدی ببینی حق داشتم برات ذوق کنمآرام

  راستی اینو هم یادم رفته بود بگم....پسرم دیگه حتی گاهی درخواست جلو اومدن هم نمیکنه و خوب متوجه شده جاش تو صندلی عقبه...برام مهم بود که حتما اینو بگم...درسته چند ماهه عقب میمونی ولی الان کاملا عادی و تعریف شده ست برات...حتی ماشین سپیده و بابایی و جاهای دیگه هم خودت میری عقببغل

                  

برات یه ظرف میگیرم و من همون برشهای کوچولو رو کوچیکتر میکنم و تو با چنگال میخوری...و آب...

خداروشکر جدیدا چیکن برات میگیریم و اوایل فیله هارو در میاوردی و این بار خوردیشون....الان عذاب وجدانم کمتر شدهخجالت

                    

 

                    

این اولین اسباب بازی هست که محمد برات خرید...باردار بودم و کلی فامیل باهاش خندید...این آقا الاغه غش غش میخنده و خرغلت میزنه.....تو خونه تکونی پیداش کردم و کلی با خنده هاش خندیدی

                    

 

                    

پسرک من که بعد خوردن شیرکاکائو همون بالا خوابش برده...یک ساعتی همون شکلی و اون بالا خواب بودی...

                    

یه شب رفتیم پارک و دوست قدیمیت پیشی خان هم اونجا بود....کلی باهاش بازی کردی و من هم فرداش استخونهای غذارو جمع کردم و باز رفتیم و پیشی جون بعد غذا حسابی شارژ و شیطون شد

                    

 

                    

 

                    

 

                   

 

                  

با هم ورزش هم کردین!خندونک

                  

 

                 

 

                 

 

                

 

                

 

                

 

               

این ماشین ها دیگه عزیز نبودن.....اما بعد غیبت چند ماهه باز عزیز شدنچشمک

               

گیر داده بودی با سبد اسباب بازی ها میخوام خونه بسازم و برم تو خونم!!!من هم برات درست کردم به سبکی دیگه...دو تا صندلی...یه آبازور پایه بلند و یه ملافهخندونک

               

 

               

کلی هم تو خونت بازی کردی

               

این قطار رو دو هفته پیش که با مامانی فرستادمت مهمونی خونه دوستت محمد جواد از داداشش محمد مهدی به غنیمت اوردی...انقدر هم ذوق داشتی که نگووووو....حالا دارم روت کار میکنم دفعه بعد ببری و بهش پس بدی و تشکر کنیدلخور

               

ای هم حموم های پدر و پسری.....این تشت رو تو حموم برده بودم برای کاری دیگه و تو هم دیدی و استفاده بهینه ای ازش کردی....فعلا نمیتونم ببرمش بزارمش سرجاش!!!

               

خرید بودیم و خیلی پسر خوبی بودی...یه ست ماشینهای سنگین همون اول خریدی و محمد هم برات این ست لباس زیر مک کویین رو خرید....شورت ها سه تاست و تو یه کیف کوچولو و یکیش رو پوشیدی و دو تایی بعدی تو همون کیف تا چند روز همههههه جا دستت بود...

               

ابراز احساسات مادرانهزبان

               

این برچسبهارو هم همون روز محمد برات خرید...رو تخت میچسبونی و تا شب دیگه نیستن و همه جا هستن!

               

این هم چهارشنبه 22 بهمن که عروسی دعوت بودیممحبت

               

لباس مک کویین رو درنمیاوردی...بهت گفتم میزاریمش تو کف مک کویینت و با خودمون میبریم و اونجا میپوشیم!!!!!قانع شدی!خندونک

               

تو ماشین خوابیدی و 1 ساعت اول همش تو بغلم بودی و بهونه میگرفتی و با دیدین محمد جواد یخت باز شد...تو عکس ها داره پشتت میدوه!

               

 

              

 

              

              

              

و تا رسیدیم خونه لباس های عزیزت رو پوشیدی و از ذوق 20 دور غلت زدی!!خنده

              

این هم هنرنمایی هات رو دست و صورت من و خودت...

              

و جمعه صبح هم رفتیم سروش برات فیلم و کارتون بخریم و بعد هم پارک ساعی و این هم ایدین خوشحال من که خریدهاشو تا ته گردش محکم دستش نگه داشت و بهمون نمیداد که حتی راحت بدو بدو کنه!!!خیلی هم با کلاس بودی و بیشتر کارتون هارو میگفتی من خودم داااارم!هرکاری کردم یه ماشینهای جدید بردار قبلی شکسته قبول نکردی!

              

 

              

 

              

 

               

سوار یه مجسمه ماهی شدی به قول خودتبغل

               

 

                

 

                

و پیشی های ملوس که خیلی هم مهربون و ناز نازی بودن

                

 

                 

قو ها و اردک ها و مرغابی ها خییییییییییلی خوشگل بودن ولی از دور باید نگاشون میکردی.....زیاد هم به اندازه مرغ و خروس و طوطی برات جالب نبود...

                 

این سبک پیاده روی های زمستونی ماست!!!هروقت تو خیابون ببینم خسته شدی و اروم راه میری میبرمت رو خط مستقیم سنگ فرش ها و بهن میگم قطار کوچولو بدووووو....کلاهتو هم از پشت میگیرم و هوهو چی جی میکنم و تو هم پرواز میکنی و غش عش میخندیبوس

                 

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

 

                 

باردار که بودم برای آزمایش غربالگری رفتم نیلو بغل پارک ساعی....یادمه مامانی اینا همون روز داشتن از مکه میومدن و محمد خیییلی سرش شلوغ بود و بهش گفته بودم خودم میرم.....هوا مثل امروز عااالی بود...البته اون موقع 16 فروردین بود!

تو نوبت قبل سونو اومدم پارک و خییلی حال کردم...به محمد هم زنگ زدم و گفتم هوا معرکه ست

اون روز هم این قسمت رو بیشتر از همه جا دوست داشتم...دوران نامزدی هم همینطور....از همه جاش خلوت تر و دنجترهمحبت

                  

کلللی سه تایی رو این سکو ها بدو بدو کردیمخجالت

                   

 

                   

 

                    

و این هم کارتون های جدید پسریمونبوس

                    

 

شب هم تالار دعوت بودیم و با النا کلللی بازی کردی...البته باز اولش کلللی بهونه گرفتی ولی بعدش خوب بودی

این پست خیییلی عکس داشت و برای همین زیاد پرحرفی نمیکنمخجالت

فقط یه چیزی رو چند ماهه یادم میره بنویسم:

چند ماه پیش داشتم نماز میخوندم که اومدی و لپمو کشیدی و گفتی چیگرتو بخورم من!تعجب

پس از نماز کلی چلونده شدی و الان هم جزو تیکه کلام هاته...خصوصا برای منمحبت

و باز چند ماه پیش متوجه شدم کمی از تاریکی میترسی!...برای تو خیلی عجیب بود چون از بچگی میری تو اتاق تاریک و یا ما شبها خوابیم خودت تو پذیرایی تاریک بازی میکردی...

یه شب قبل خواب سایه پرده رو که نور اتاق خواب باعثش بود و از قضا چین هاش شبیه انگشت های دست بود نشونم دادی و گفتی اون دست کیه؟؟!!!

احساس کردم بهترین وقته و بهت کامل توضیح دادم که وقتی همه جا تاریکه و یه نور کوچولو مثل چراغ خواب روشنه اون نور میفته رو وسایل و سایه هاشون میفته رو دیوار...

بعد هم بلند شدم و برات با دست و پام رو دیوار سایه درست کردم...پرده رو هم تکون میدادم و میگفتم ببین دست نیست...پرده ست...از روز بعد هم چین پرده رو جوری درست کردم که اون تصویر ور رو سقف نندازه...

چند روزی هرشب میپرسیدی اون چیه و من همون داستان سایه و نور رو برات تعریف میکردم

الان یک هفته ای هست قبل خواب محمد رو صدا میکنی و دقیقا و به طور کامل فرایند ایجاد سایه توسط نور رو براش تعریف میکنی و در اخر با پات براش تو نور سایه هایی ایجاد میکنی و روشنش میکنی این اتفاقات چطور میفتهخندونک

و بر اثر بی توجهی به اون ترس اندک ، از بین رفت....الان هرشب قبل خواب یادت میفته یه سرجهازی که باید بیاد تو تخت فراموش شده و خودت میری تو پذیرایی و از تو سبدت انتخاب میکنی امشب باید با چی بخوابی و چراغ هارو خاموش میکنی و میاییبغل

و در آخر....خیلی عزیزی....و من عاشق خاطرات مشترکمونم که تا یه سنی مشترکه.....بعد ها خاطراتت جدا از من خواهد بود....برای همین میپرستم این خاطرات رومحبت

نظرات (71)

مامان علی
26 بهمن 93 13:06
کلی با این پستت کیف کردم عکس آباژور دو سال پیش و الان و همان ذوق کودکانه چه لذت بخشه... فدات بشم که عاشق لباسهای مک کویین هستی و حاضر نیستی در بیاریشون... هلاک اون جرثقیلت شدم امیدوارم از سی دی های جدیدت نهایت لذت رو ببری عیب نداره مامان جون هفته یکبار پیتزا خوردن.. نوش جونش چه کار خوبی کردی که با توضیح دادن ترس اندکش هم ریخت فدای این پسمل مهربون که به مامانش گفته جیگرتو بخورم محکم ببوسیدش هفته ها و روزهاتون مملو از شادی و نشاط
مامان مریم
پاسخ
سلام سپیده جون...ممنونم عزیزم این دقیقا حسی بود که من داشتم....وقتی ازش عکس گرفتم یاد دو سال پیش افتادم و اینکه دقیقا همچین عکسی ازش دارم جرثقیل مارو بیچاره کرده...کل زندگیمون باهاش جابجا میشه الان که پیتزا مرغ میخوره نگرانیم کمتر هم شده...عوضش اون روز رو خیلی مفیدتر باهاش جلو میرم قربووونت عزیزم....ممنونم از همه محبتت شما هم ببوس دسته گل هاتو خانومی
˙·٠•●♥مامان و بابای علی♥●•٠·˙
26 بهمن 93 13:13
عالی نوشتی مامانی تا تهش خوندم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم محبت کردین
مامان آروین(مهناز )
26 بهمن 93 13:57
سلام مریم جون عکس و خاطره آباژور خیلی جالب بود چقدر لباس زیر مک کویین بهش میاد حق داره عوض نکنه لباسشو عزیزم لباس عروسیش هم قشنگ بود شادیهاتون مستدام و سرشار از سلامتی میبوسم روی ماهتون رو
مامان مریم
پاسخ
سلام مهناز جونم...ممنونم عزیزم مرسی برای همه لطفت خانومی و ممنونم برای آرزوی زیبات گلم تو هم آروین عزیزم رو ببوووس
مامان کیانا و صدرا
26 بهمن 93 16:58
سلام مریم جانم خوشحالم که در خانه تکانی عیدت نیز بسی شادمان و ذوقلو گشته ای و البت احساساتت دوباره غلیان نموده و نمه اشکی نیز بر گونه ات جاریو از همه مهمتر زیبایی خاطراتت و در انتها پیدا شدن الاغی که از کیف خر غلت میزند و تمام اینها خود خاطره ایست پرستیدنی و به یاد ماندنیپس امید که همواره در کنار پسرت آیدین عزیز و عشقت آقا محمد مهربان شادمان باشی و ماندگاربخند که لبخند گل زیباست
مامان مریم
پاسخ
سلامی چو بوی خوش اشنایی عمرا اگه نمه اشکی پدیدار شده باشد....نگران ابازورمان بوده و بعذها بادیدن عکس تازه یادمان امد همچو عکسی در ارشیو کودکی های پسرک داریم باور کن فکر کردم میخوای اخرش بنویسی همواره در کنار پسرت و آقا محمد مهربان از ذوق خرغلت برنید!!! قربوووووووونت دوست جوووووووووون
مامان کیانا و صدرا
26 بهمن 93 17:01
و اما آیدین جونم سی دیهای جدید و لباس زیر خوشملت مبارکت باشه و ازت ممنونم که یارو یاور مامان مریم جون هستی و با گفتن جملات عشقولانه ات همانند تو جیگر منی!دلشو آب میکنی و لبخند رضایت بر لبانش مینشونیضمنا تا میتونی با تریلی و جرثقیل خود ساز و خونه بازیت کیف کن
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جوووونم خاله از تو چه پنهون قصدم آب کردن دلش نیست....دور از جون همه مامان ها خرش مینمایم مرسی خاله جونم....فقط به مامانم بگو اون جرثقیل ابداعی منو هی قایمش نکنه...حالا باهاش کنترل و گوشی بلند میکنم یا به جون دیورا میفتم دلیل بر این نمیشه که ذوقمو کور کنه!!!نه؟؟؟؟ عزیـــــــــــــــزمی مرضیه جووونم
مامان کیانا و صدرا
26 بهمن 93 17:02
خب پس سه نفری رو سکوها دویدینعالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیهآفرین به این بازی گروهی شما و دست مریزاد
مامان مریم
پاسخ
نه خواهر هنوز انقدر سبک نشدیم یه بار محمد و ایدین و یه بار هم من و ایدین و نفر سوم عکسی میفرمود و ماهی های خیالی رو نشون بچه بینوا میداد که به دوربین نگاه بندازه غافل از اینکه اون دوره پپه میرزای ما بود و این بچه ها عمرا گول نخورن!!!
مامان کیانا و صدرا
26 بهمن 93 17:04
منم شدیدا هوس پیتزا نمودم.ولی افسوس با این زکامی که مزه و بوی هیچ چیز را درک نمینماید فعلا پول خرج کردن برای پیتزا نادرست استامید که ما نیز بهبود پیدا نماییم و برویم پیتزا خوریخیلی خوبه پیتزا میخوره با آب.ما که جز با نوشابه و آنهم مشکی از گلویمان پایین نمیرود و اگرچه میدانیم ضرر دارد
مامان مریم
پاسخ
آره ها.....الان اصلا سراغ فست فود نرو..هم براتون خوب نیست و هم هیچی از طعمش نمیفهمین والا برای من و محمد هم فقط با نوشابه طی طریق میکنه به دستگاه گوارشمون ولی آیدین همینجور که تو این سه سال سالاد و سبزی خوردن و ماست رو تو سفره ما ندید که یاد بگیره..خداروشکر حداقل نوشابه رو هم ندیده گرفته بچمون غذاشو فقط با اب میخوره
مامان کیانا و صدرا
26 بهمن 93 17:07
و اما توجیه کردنت نیز در مورد تاریکی کاری درست بوده است و شایسته تقدیرعروسی هم مبارک و لباس زیبایی پوشیده گل پسر با آن کراوات یا کروات خوشگلشهمواره سعادت و خوشبختی سایه گستر وجودتان.شبتان خوش و روزهایتان سرشار از زیبایی
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم مرسی خاله جونی مهربووونم ممنونم از ارزوی زیبات....خیلی تلاش کردم تا تونستم دوبله کنم کامنتتو ....خانوم معلم اون سایه هه تو خونه شما هم بیفته خلاصه
مامان یسنا
26 بهمن 93 17:20
سلام دوست مهربونم از فلش بک اول پست و مقایسه امسال و دوسال پیش و از ریزبینیت خوشم اومد.آفرین 500 تا عکس ...اونم طی 10 روز کجا نگهشون میداری؟ نه واقعا میخوام بدونم. آخه ما هم از یسنا زیاد عکس و فیلم داریم و هنوز نمیدونیم بهترین راه نگهداریشون کدومه؟ تو هارد اکسترنال؟ یا دی وی دی؟ کامپیوترمون در حال انفجاره و نمیدونیم چیکارشون کنیم
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیـــــــــــــــزم ممنونم خانومی....قربون محبتت آره دوستم....نه که این پسرک اصلا با این جمله به دوربین نگاه کن میخوام عکس بگیرم واکنشی نشون نمیده....مجبورم هربار 100 تا عکس بگیرم که چند تاش خوب در بیاد و بعد هم دلم نمیاد پاک کنم اتفاقا لبتاپ من هم داره رمش پر میشه....درایو C پر شد و رفتم سراغ D!!! امروز و فرداست که اون هم پر بشه....بعد دیگه نمیدونم باید چیکار کنم باید یه تجدید نطری بکنم و حداقل تکراری هاشو که بازی میکنه یا بیرون میدوه و تصویرش معلوم نیست یه روز همت کنم و حذف کنم که باز دلم نمیاد...باید برم همون سراغ هارد اکسترنال
مامان ریحانه
26 بهمن 93 17:31
سلام مریم جونم اول اینکه خسته نباشی خواهر از خانه تکانی بعد اینکه چه با ذوق عکسهای گذشته و حال را در کنار هم گذاشتی آخر متوجه نشدم آباژوره دیگه برقرار ماند میگما آیدین جونم هم کم تو خونه تکونی کمک حالت نبوده ها میدونی حالا قیمت یه کامیون که بخواد بار جابجا کنه چنده فدای اون جرثیقلش بشم من چه ایده هایی تو ذهن این وروجکاست چنگالک سالاد شده جرثقیل پیتزا خوریشو عشقه واقعا حق داری مریم جون ذوق کنی یه موقعهایی دیدن یه یادگار از گذشته کلی آدم و سر وجد میاره درست مثل اسباب بازی قدیمی آیدین جون میگم آیدین چه قشنگ گربه رو ناز میکنه واقعا دل و جرات می خواد که من اصلا ندارم راستی مریم جون دماغ آیدین چی شده خوشحالم که تعطیلات خوبی داشته اید به همراه عروسی و خریدهای قشنگ برای آیدین جون و پارک و دیدن پرنده ها و....... امیدوارم که همیشه در کنار عزیزای دلت خوش باشی دوست عززززززیزم فدای تو و آیدین مهربانم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم ریحانه گلم تازه دارم شروع میکنم مگه با ایدین به این سادگیه...باید یه دونه کشو رو بریزی و سریع جمش کنی وگرنه همه رو برده جاهای مختلف نه دوستم...برقرار نماند....انقدر روشن و خاموشش میکرد که لامپش جدا شد و بعد تعمیر رفت همون جای قبلی...ایشالا مدرسه رفتنی از سه دوره باید عکس بزارم! اون چنگال عزیز از تولد من باهاشه و هرروز هم کاراییش بیشتر میشه آیدین مثل خودمه...انقدر حیوون میبینم ذوق میکنم که اون هم علاقه مند شده...اگه من هم میترسیدم اون هم حتما میترسید ولی الان حتی دستشو رو تو قفس خروس هم میکرد که من نگران میشدم گازش نگیره پست قبلی نوشتم که....رو دیوار بالای مبل هی کاغذ کادوشو مثل تابلو نصب میکرد و دستش خورد و قاب عکسمون افتاد رو بینیشحالا هم تا میخواد خوب بشه هی میکندش....الان دیگه داره میره اگه باز نکنه ممنونم دوستم برای همه مهربونی ها و محبتت و اروزی قشنگت....ببوس نازنین نازمو عزیزم
مامان ریحانه
26 بهمن 93 17:36
وای که مریم جون منم تو این عکسا موندم کامپیوتر ما هم داره منفجر میشه از بس عکس توشه امان از دست این دل ما مادرا که حاضر به حذف هیچ کدوم از عکسهای پاره های تنمون نیستیم حتی اونایی که کیفیت ندارن پس لازمه بهترین راه رو برای نگهداریشون انتخاب کنیم
مامان مریم
پاسخ
واقعا هم ریحانه جون من هم دلم نمیاد...حتی عکس معمولی که از پشت ازش گرفتم و چهرش معلوم نیست! باید همه یه فکر بهتری بکنیم....قربووووووون خودشون و عکساشون
مامان یسنا
26 بهمن 93 17:49
قربونش برم با اون جرثقیلش.... ولی چه جالب. یسنایی هم با این جرثقیلا!! خیلی از روزها لحظاتی رو سرگرمه. خودش از کشو در میاره و خودشم میبره سر جاش میذاره پیتزا هم نوش جونتون... اون الاغه واقعا باحاله... دیدمش تو مغازه ها اما هیچ وقت قصد خریدنشو نداشتم. شاید این بار بره تو لیست خریدام حتما یسنا هم ببینتش کلی غش غش بخنده عسییییسم چه ناز خوابیده و چه جایی هم برای خوابیدن پیدا کرده دور لبشم هنوز شیر کاکائوئیه عجب گربه ملوسیه..چه باحال ..راستی راستی که ورزشکاره خط آخر دگرگونم کرد.... تا یه جایی مشترکه و بعدها خاطراتمون جدا از من خواهد بود
مامان مریم
پاسخ
الهی.....یسنا هم؟؟؟ خییییییییییلی خوبه....انقدر خوشم میاد یه چیزی تو بچه ها مشترکه من هم ندیده بودم....باردار بودم که محمد خرید....قبل آیدین همه باهاش بازی میکردنیکی هم خیییلی از چیزی ذوق زده میشد میگفتن مثل خر ایدین خوشحاله!فک کنم خوشش بیاد یسنا جونم اونجا مقر جدیدشه...همون جا خوراکی میخوره و همونجا کارتون میبینه و این بار هم خوابش برد....اصلا چون دور لبش شیرکاکائویی بود ازش عکس گرفتم گربه هه اخرش بود...انقدر قشنگ میپرید و بازی میکرد...همش هم دنبالمون بود الهی.....ایشالا این خاطرات مشترکمون شیرین ترین هاش باشه عزیزم
مامان یسنا
26 بهمن 93 17:53
خیلی خیلی ممنون بابت آدرس.
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم دوستم...امیدوارم خوشت بیاد و اندازه من راضی باشی ازشون
mahtab
26 بهمن 93 17:56
سلام عزيزم هيچ وقت نتونستم کامنتي بذارم که حق مطلب پستهاي زيباتون رو ادا کنه عالي بود بالاي مبل خوابيدن ايدين جان محشر بود تيپش تو عروسي هم حسابي چلوندني بود و جمله ي حين.نماز خوندتون هم واقعا جالب بود ببوسش پسر نازتو و هميشه.به خريد و گردش
مامان مریم
پاسخ
مهتاب عزیزم این چه حرفیه دوستم...ممنونم برای همه مهربونی هات مرسی خاله مهتاب گلم مرسی برای این همه لطفت دوستم شما هم ببوس علیرضای گل مارو
مامان کیانا و صدرا
26 بهمن 93 18:23
تو که خواهر تا احساساتی میشدی نمه اشکت میومد؟؟چرا اینبار نگریستیبه این میگن احساسات متضاد خخخخخخخخخخخ خدا چیکارت نکنه من بنویسم خر غلت؟؟؟؟بازم تضاد و تناقض
مامان مریم
پاسخ
آحه تا حالا پای جون آباژورم درمیون نبود....میفهمی....مسئله مرگ و زندگی بود والا جمله بندی یه جوری داشت پیش میرفت که حس کردم ادامش به این خواهد رسید هاااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!این تضادها نشان این بیدن که من یک مرد بیدم...الان نی ونی وبلاگی ها وویگولنج اینو وگیرین...مرد بیده!!!
مینا
26 بهمن 93 19:49
سلام مريم جونم ايشالا كه اين روزا حالتون خوب باشه و دماغتون چـــــــــــــــــــــــــــاق آخي عزيزم پ توام مشغول خونه تكوني بودي اين روزا. خسته نباشي دوست جونم عزززززززززززززيزممممممم من عاشق عكساي بچگيتراي آيدين جونمم دوس دارم قورتش بدم ازبس ك مامان بوده. مخصوصا عاشق موهاي هميشه پريشونشم ك هميشه روپيشونيشه از هر غذاي ناسالمي بشه گذشت از پيتزا نميشه ديگه حتي منم نميتونم ازش بگذرم چقد حس خونه ساختن بچگي و توش بازي كردن شيرين بودن. ي حس امنيت و مالكيت خاص ك آدمو حسابي سرذوق مياره. ماهم درحال خونه تكوني هستيم. مبلارو كه كنار هم چيده بودم وسطشون ي فضا ايجاد شده بود كه اتفاقي اونجا قرار گرفته بودمو خاك مبلارو ميگرفتم. يدفه ياد همين خونه ساختناي بچگي افتادم و چند ديقه از تجربه دوباره اون حس لذت بردم ميگما ايدين چقد با كراوات بقول خودش جيگر شده به چشم دومادم خيلي خوب شده، منم كه مجردم درجريان كه هستي! مادرشوهر به خوبي توام عمرا پيدانميكنم ديگه 17-18سال اختلاف سنيم كه طبيعيه. ازما گفتن بود آخييييييييي رو مماخ آيدين جونم چي شده؟؟؟؟؟؟؟؟ باگذاشتن عكس پارك ساعي منو بردي به بچگيام عزيزم يادش بخير. چقد عاشق اون باغ وحش كوچولوش بودم. چقد از رو پله هاش بالاپايين دويددمو بازي كردم راستي مريم جونم خيلي دلم واست تنگ شده بود خوب شد عكستو گذاشتي. بوس بوس
مامان مریم
پاسخ
سلااااااااااام مینا جووووووووونم...خوبی دوستم...ایشالا حال تو هم خوب خوب خوب باشه عزیزم تازه دارم شروع میکنم مینا جونم....خودت اوضاعمو با ایدین تصور کن قربوووووووووونت خاله مینای مهربوووووووووووووونم....من کلا دوست دار عکس های ایدینی طبیعی باشه...برای همین نه موهاشو هی شونه میکنم و حتی دور لب کثیفش برام طبیعی تر و زنده تره اینو گل گفتی و صد البته ساندوییییچو البته ایدین ساندویچ وست نداره الهی....راست میگی.....خیلی قشنگ بود.من هم باید براش تذاعی کنم...البته فکر کنم اندازه ما براش جالب نباشه مرسی مینا جوووونم.....قربوووووووونت من مادر شوهر خوبی هستم...اختلا سنی برام مهم نیست....باید پسرم بپسنده و اون وقت منم مشکلی ندارم بر اثر شیطونی تابلو عکس افتاد رو مماغ محترم و ایشونم هی میکنه و نمیزاره خوب بشه آخی.....باید حتما بهار یا تابستونی تهران بیای که یه عالمه خاطره رو زنده کنی قربونت برم مهربوووووووووونم....مرسی برای همه محبتت
مامان راحله
26 بهمن 93 20:12
همیشه به شادی و گردش عزیزم .. عکس هات خیلی قشنگ بود . پیتزا هم نوش جونت .... وای هوس کردم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم خاله جووونم ببخشید دوستم هربار پیتزا خوردنشو میدیدم دوست داشتم یه عکس ازش بزارم که ببینه بعدها چقدر خوشگل و مستقل میخورده ولی همیشه برای همین هوس دیدن عکس نمیزاشتم که دیگه این بار ...
مامان راحله
26 بهمن 93 20:13
مامان علی
26 بهمن 93 21:40
سلام مریمی نه خسته خواهر! ما که باز مجروحیم!باز مچ دست دررفته ودرگردن مبارک است!!!!خخخخ احتمالا تا دقایقی دیگ. مهمون برسه اکه کامنتهام نصفه موند دوباره میام من نمیدونم نمیدونن من علیلم!
مامان مریم
پاسخ
سلااااااااااام دوستم الهی بابا تو که انقدر ظریفی نباید با این دستت انقدر ور بری خوب....ناراحت شدم باور کن دور از جونت ولی واقعا چرا قبول کردی...حداقل شام مام رو بپیچون....بفرست پسرشون از بیرون غذا بگیره به خودشون بیان
مامان علی
26 بهمن 93 23:24
خخخخ! اون وقتل که اون نظر قبلی رو گذاشتم ساعت 9 بود! صفحه باز رفتم پیشواز!حالا ااومدم دیدم نوشته کدامنیتی صحیح نیست ولی من سیو کرده بودم!!! خوب بریم سراغ آیدین خوشمزمون چید جیگر شده بااین لباس مهمونیش.الان تواین عکسها درحال دنسه؟؟؟ ی آقا کوچولوی خوردنی،ببوسش مریمی راستش با این پست ماهم قرابت بالایی داریم! از آباژور بگیر تا....... البته که من میخام آباژور وامسال روی یک پایه بزارم امسال درحال مذاکراتی با حضرت والا هستم! ازاونجا که من به شدت از سال جدید و....متنفرم!هی در این چیدمانو امور خطیر خانه تکانی با یک زبل خان درمنزل هی امروز فردا میکنم! آیدین جآن هم که چیدمان شمارو اساسا نابود میکنه بابریز وبپاش وجرثغیل اختراعیش قربونش برم خوب بچه ها حسابی کیفور میشن وقتی سوراخ سمبه ودل وروده خونه د مقابلشون آشکار میشه!من خودم تو کوچیکی عاشق گشتن مخفیگاههای مامانم وبازی با شکستنیها وجهازیهای نازنینش بودم!
مامان مریم
پاسخ
واقعا کارت درسته....من هزار بار به خودم میگم سیو کن هاااا...جتی همون موقع هم کسری از ثانیا مکث میکنم و زورم میاد و میفرستم میبینم نت قطع و وصل شد و پیام پرید قربوووووووونت عزیزم....دنسش کجا بود بابا.....داره بدو بدو مبکنه......چسبیده بود به من و من هم گولش زدم و گفتم بچه ها دارن دور تالار قطار بازی میکنن و اون هم گول خورد و به دنبالشون رفت...اون هم با هیجان زهرا جون اون آباژور تا پارسال هم رو پاتختی ما بود و به جز روشن و خاموش کردن زیاد کار باهاش نداشت ولی.....پارسال یاد گرفت بره رو پاتختی و لامپ رو خاموش و روشن کنه و تو مسیر اونو هم شوت میکرد زمین!!!کلا لامپ جدا شده بود و تعمیرات زدم روش!! دلت رو به این مذاکرات خوش نکن....قول الکی میدن سال جدید که خوبه از اون بهتر اومدن بهار و خوب شدن هوا و بیرون رفتن های هرروزه ست از همه اینا بهتر خلوت شدن تهرانهیعنی باورت نمیشه....شهرمون نفس میکشه.....همیشه دوست دارم تو خلوتی عید همش تو خیابون ها ویراژ بدم و بگم آآآآی مردم هرجا هستین همونجا بمونین!! آی گفتی....آیدین هم منتظره یه جا رو بریزم و حال کنه با کشفیات جدیدش
مامان علی
27 بهمن 93 0:34
شبکه پویا یار دیرین منزلهای ما!!!! پسرک من اصلا تی و ی نمیبینه!بجز تبلیغات ولی خوب همیشه اگه قرار بفروشند بودن تی وی باشه باید پویا جان باشه!منم مخیام یک داداش پویا واقعی واسش بیارم دست ازسر این کانال برداره!!!!!مزاح بود خواهر!آخه یکی ازاسامی. انتخابی علی قبل تولدش پویا بود!حالا ایشاالله دومی پیتز انوش جونتون،راستش من تاحالا غذا بیرونی علی ندادم،پیزاروهم خودم میزنم براش!مرغ وقارچ!والبته فقط قارچ ها شو میخوره! ولی درکل به نظرم بدون سوسیس و....باشه که ضرری نداره!نگران نباش،وجدیدا پسرک ما. نوشیدنی میخوره!!!منظورش دلستره! وساندیس انگورقرمز!اینقدر قشنگ میکه نوشیدنی زیر دال کسره میاره، البته م ن دوسومش واب میریزم!
مامان مریم
پاسخ
راستش آیدین فقط از شبکه پویا مهارت های زندگی و ملوچ و یه کارتون حیوانات جنگل و این کارتون دهه فجر بچه های دیروز رو دوست داره و من هم براش ضبطشون میکنم واقعا بهت تبریک میگم حتی درباره بچه دوم شوخی میتونی بکنیمن حتی شوخیش هم چهار ستون بدنمو میلرزونهایول داری دوستم.....شوخی شوخی نی نی دوم میاد آیدین پیتزای خونه رو اصلا نمیخوره...تازه از این همه رستورانی که ما میریم فقط پیتزای همونجا رو و یه جا تو شمال و یه جا هم نزدیک خونمون رو میخوره راستش حتی پیتزا مرغ هم سوسیس داره...فقط یه تعدای فیله خورد شده هم روش داره که با حساب فلفل دلمه و قارچ و نون و پنیر میشه گفت سالم ار از بقیشونه الهی.....نوشیدنی گفتنشونووووش جونش باشه
مامان علی
27 بهمن 93 0:36
چه الاغ بانمکی!چه خر کیف!!! چشایی داره این پیشی!یک برقی داره چشای گربه ه به نظرم قربون پسرک حموم دوست،یک دستت رو سر علی
مامان مریم
پاسخ
واااقعا هم خرکیفه....یعنی غش عش ریسه میره و میغلطه پیشی هم دوستمونه دیگه علی رو ببر تو تشت آب بازی کنه...اون وسط ها هم با بازی آب رو بگیر رو سرش....آیدین هم از سر شستن همچین خوشش نمیاد
مامان علی
27 بهمن 93 0:47
خانومم واسش کلبه بخر خیلی حال میکنن بچه ها با هاش،یادش بخیر ماهم تو خاله بازیهامون همیشه با چادر رنگیها اینجوری خونه میساختیم. چه جالب یعنی سی دی میزاره ومیبینه؟؟؟؟؟پسری من فیلم میلم تو کارش نیست! چه پارک قشنگی وجه عکسهای قشنگ تری جمال دوست را عشقست،مثل همیشه خانوم و خوشتیپ، راه رفتن تو یک مسیرم خیلی برای ما پیش میومد باعث خنده وهیجان بود،میگم بود چن ماههاست فقط با ماشین دورزدیم وپیاده روی نداشتیم! . جونم تکیه کلام خوشکلش وفدا خیلی دوست دارم اینجوری بچه ها رام مو ن میکنن!علی میگه عرضم به حضور مامان گلم!!!مانی جونم پسرم!!!قشنگم وای خیلی وقته دلم میخاد بیام براش وبش وآپ کنم نتونستم!میترسم حرفهای شیرینش فراموشم بشه خیلی پسرکم وجای من ببوسش ولپش وبکش قربونش بشم خیلی نمکین شده، شب خوش،التماس دعا
مامان مریم
پاسخ
باورت میشه دیگه جا نداریم.....یه ذره آپارتمان چیه که این همه اسباب بازی و کامیون و تریلی و ماشین بزرگ و فرغون و ....توش باشه و تازه کلبه هم بزنیم....همین هنرهای دست ساز مادرانه بسشه اوه اوه باید ببینی با چه عشقی این سی دی هارو شب هم میاره و زیر بالشش میزاره....خداروشکر فقط کارتون نمیبینه و همزمان بازی هم میکنه....یعنی نمیشینه میخ بشه به تلوزیون....یک ساعتی میبینه و بعد همزمان با بازی حواسش به تی وی هم هست مرسی زهرا جوووونم....مثل همیشه لطف داری بهمون عزیزم زیاد نمونده گلم...بهار که بیاد همه ما مامان ها راحت میشیم قربون علی شیرین زبونم برم....آره تروخدا بیا و هم برای علی بنویس و هم مارو خوشحال کن عزیزم...دل من هم برای خوش زبونی های علی خیلی تنگیده فدات بشم عزیزم....تو هم ببوس علی نانازمو...قربونت مهربونم
مامان مهراد
27 بهمن 93 9:08
سلام. مریم جون. اولا خسته نباشی ماشاله چه پست پر و پیمونی گذاشتی..... چه عکس جالبی شده این فلش بکتون. واقعا راست میگی این بزرگ شدن بچه ها هم آدم رو به ذوق میاره هم باعث گرفتن دلمون میشه. چه موجودات عجیب غریبی هستیم ما مادرها.... چه گنبد خوشگلی درست کرده آیدین جونی. مهراد هم به چیده شدن کتابهاش آلرژی داره و هر وقت من مرتب بچینم به محض ورود به اتاقش میریزه زمین. چه جرثقیل با حالی. مهراد هم چند وقته عاشق جرثقیل شده ولی انبرک سالاد هنوز در امانه. من هم همیشه پیتزا مرغ سفارش میدم تا اگه خدا بخواد ضرر کمتری داشته باشه. البته هنوز هم سیب زمینی سرخ کرده رو فراموش نکردیم. ای قربون پیتزا خوردنت برم. نوش جونت. گوشت بشه به تنت عجب خر غلتی میره این الاغه... راستی مریم جون خوش بحالت خونه تکونی رو شروع کردی شیطون بلا.! من که هنوز هیچ کاری نکردم.
مامان مریم
پاسخ
سلام مهری جونم گلم شما خسته نباشی دوستماین هفته سرم شلوغ بود و عکس هم زیاد بود و از این گلچین تر نمیشد...شرمنده ام مرسی عزیزم....میبینی....حتی احساساتمون هم دیگه از کنترلمون خارجه...خدا همه کوچولوهامونو حفظشون کنه ای جونم مهراد نازماین وروجک ها همه کاراشون عین همه مهراد داره میره تو دوره عشق ماشین های سنگینما تازه داریم از این دوره رد میشیم...بهت نوید میدم که کل تابستون باید جلوی ساختمون های نیمه کاره عملیات خونه سازی رو تشریح کنی ما هم قبلا سیب زمینی رو حتما داشتیم ولی الان کمتر تا شامش رو بخوره....آخه سیب زمینی ببینه یا فقط اونو میخوره یا سیرش میکنه...شب هم هی تشنه میشه قربووووووووووون محبت دوست گلم خونه تکونی فعلا نمیشه گفت...مقدماتشه...توی کشوها و کابینت ها و کمد دیواری و .... کارهای اصلی مونده با همسری که ایدین هم نباشه....با ایدین خیییلی سخته راستش میخوام دو هفته آخر کارم تموم شده باشه که با آیدین بزنیم لای شلوغی مردم و دیدن ماهی و سبزه و هفت سین تو خیابون ها
مامان مهراد
27 بهمن 93 9:18
چه رابطه خوبی داره آیدین با پیشی....!!! من که نه خودم نه مهراد اصلا رابطه خوبی با گربه نداریم. الان که عکس های آیدین جون رو میبینم راستش مو به تنم سیخ میشه. چه چشم هایی هم داره ..... پیشده خونه ای هم که درست کردی خیلی قشنگه .... والا من که خونه بازی مهراد رو براش درست کردم فقط دو روز جذاب بود. این روش خیلی بهتره حداقل مدت زمان بیشتری جذابه و میشه مدلش رو هم عوض کرد. اه چه جالب ما هم لنگه همین قطار چند روزی هست که پای ثابت بازی هامون شده تازه با ریل و متعلقاتش. تیپ عروسی تون هم خیلی جنتل منی و شیکه آقا آیدین. سی دی هات هم مبارکه خاله. بسلامتی نگاهشون ککنی ولذت ببری. درضمن مریم جون کلا خونوادگی خیلی شبیه هم هستین ها
مامان مریم
پاسخ
الهی خوب چون خودت با پیشی رابطه خوبی نداشتی مهراد هم نداره دیگه من از چند ماهگی ایدین هرجا گربه میدیدم آیدین رو میبردم و با پیشی حرف میزدیم...از یک سالگی هم با هم نازشون میکردیم....بعد ها دیگه خودش هرجا گربه میدید میدوید سراغش اتفاقا من هم براش اصلا نخریدم خونه بازی رو....آخه این بچه ها هرچیزی فقط براشون چند روز جالبه....اون چادر به اون بزرگی رو هم نمیدونستم باید کجا بزارم از بچگی هرزگاهی با یه پتو و ملافه و ...براش یه خونه درست میکنم و متنوع تره پس قطار هم وارد بازی های مهراد شدهالهیبراش کارتون توماس رو هم دانلود کن خیلی لذت میبره همزمان بازی کنه و قطار هارو هم ببینه ممنوووووووونم خاله مهری مهربوووووووووونم من و همسری پسرعمه و دختر دایی هستیم گلماین شباهت هم برای همینهاتفاقا من هم میخواستم بهت بگم شما هم اسم هاتون خیییلی به هم میاد
بانو
27 بهمن 93 11:54
سلام مریم جون کلی لذت بردم از خوندن مطالب و دیدن عکسهاتون ایشاله همیشه شاد و خندون باشید
مامان مریم
پاسخ
ممنونم بانوی عزیزم...همیشه لطف داری بهمون
مامانی
27 بهمن 93 13:26
سلام گلی خانم خونه تکون جرثقیلشوووو... ما هم داریم خواهر البته نه با نام جرثقیل خیلی وقته ندیدمش امید که تو خونه تکونی پیدا شه چه با کلاس پیتزا میخوره پسرک ما چیتزا نمیدوسته فقط ذوقشو داره که بریم پیتزایی بعد هم یکی دو تا گاز و تمام ولی به جاش مامانش تا بتونه میخوره کم کم داری عکاس میشی هاااا عجب عکسی گرفتی از این پیشیه انگاری فقط یه پا داره
مامان مریم
پاسخ
سلام ریحانه جون خونه بتکون نه دوستم...مال ما به خاطر اون چنگک شبیه جرثقیل همین نام رو داره اتفاقا خودم هم انقدر قایمش کردم آخر گمش میکنم آیدین هم پیتزای اونجا رو انقدر با عشق میخوره....جای دیگه ای بریم نه....باید سیب زمینی براش بگیریم این پیشیه داره فشن راه میره...یه پا جلو یه پا عقب!!!چشماشو هم خمار فرموده
مامانی
27 بهمن 93 13:29
خونشو به به... یه جایی خوندم که اگه بشه واسه بچه ها تو خونه یه گوشه دنج و خلوت درست کرد خیلی خوبه چون بچه ها هم نیاز دارن در طول روز برن یه گوشه و واسه خودشون تنها باشن و بهترین چیز هم یه خونه کوچولو یا یه پتوی لوله شده است که برن اونجا کار خوبی کردی ما هم تقریبا شبیه همینو ولی با پتو داریم
مامان مریم
پاسخ
این مطلب رو محمد هم خونده بود و بهم همش میگه اتفاقا از این اتفاق هم فلش بک دارم...پارسال با پتو باهاش درست کرده بودم و عکسش تو وب هم هست مرسی دوستم
مامانی
27 بهمن 93 13:32
هه هه ما مادرها خلاقیتامونم داره مثل هم میشه این قطار توی خیابون ما ماشینشو داریم دو تایی میشیم ماشین و بدو بدو خووووووووووووووووووش باشششششششید
مامان مریم
پاسخ
ماشین هم خوبه...مهم اینه که ترغیب بشن و خوششون بیاد و ایدین من بیشتر قطار دوسته....تازه گاهی کاپشنشو ول میکنم یعنی من جا موندم و آآآی میذوقه و بدووووووووووووووو میره و غش غش ریسه شما هم همینطور دوســــــــــــــــــــــتتم
مامان فهیمه
27 بهمن 93 14:15
سلام مریم جون.آفرین چه پست خوب و پر عکسی کلی ذوق کردم.واااای چه جالب بود اون عکسه آباژور تو دو دوره زمانی مختلف.عزیزمکوچیکیای آیدین جونوووووو عشقههههههه امان امان از این جرثقیلا البته علی به اسم جرثقیل ازش استفاده نمیکنه ولی همین کارایی و واسش داره شباهتو داری عزیزم تو بچه ها ویه چیزه دیگه اینه که این خر رو که دیدم یاد خر خودمون افتادم آخه دقیقا منم تو دوران بارداری برادر شوهرم اینو تو خیابون دیده بوده واسه نی نی تو شکمم خریده بود ولی حالا که دیدم گذاشتی یادم اومد بهش چون جمعش کرده بودم حالا باید برم بیارمش واسه علی.مرسی دوسی جونم که یاداوریم کردی عزیزم چه قشنگ خوابش برده
مامان مریم
پاسخ
سلام فهیمه جونم....ممنونم عزیـــــــــــزم قربون محبتت دوستم....مرسی برای همه مهربونی هات خیییییییییلی جالبه....فکر میکردم این علاقه تو ایدین خاصه و امروز دیدم همه وروجک ها با این انبرک خیییلی فعالیت دارن....ای جونم علی نانازم خواهش میکنم عزیزم...چه خوب که یادت افتاد.....یه مدت دیگه حذابیتش براش کمتر میشه...الان درست وقتشه
مامان فهیمه
27 بهمن 93 14:25
عزیزم خوشتیپ باید اسفند دود کنی مریم جون واسش خیلی تیپش قشنگه مثله خودش مخصوصا اون پلیور دکمه ای طوسی رنگه من خیلی از این مدلا دوست دارم.راستی بینیش چی شده زخمه. منم اولین باری که علی پیتزا خورد عذاب وجدان داشتم واااااااااای آیدین جونی تو دقیقا نقطه مخالفه علی هستیییییییا تو زمینه گربه علی خیییییلی از گربه میترسه چند شب پیش با جییییغ شدیدی از خواب پرید و اروم نمیشد چسبیده بود به باباش و جیغ میزد خودم از جیغاش تپش قلب گرفتم بعد صبح ازش پرسیدم علی دیشب چرا جیغ زدی و گریه کردی ؟فکر نمیکردم که یادش باشه یا اصلا معنیه خواب دیدن و بدونه تو قصه ها بهش گفته بودم که ادم چجوری خواب میبینه .بعد یهو گفت گربه اومده پریده
مامان مریم
پاسخ
مرسی فهیمه جونم من هم مدلش رو خیلی دوست داشتم و تا دیدمش خریدم...البته بزرگه براش....برای سال بعد گرفتم یکی از تیپ های عیدش تو پست قبلی نوشتم که....قاب عکسمونو انقدر باهاش وررفت افتاد رو بینیش....اگه انقدر دستکاریش نمیکرد تا حالا خوب شده بود فهیمه جونم الان به مامان مهراد جونم هم میگفتم...من از چند ماهگیش آیدین رو جلوی گربه که سهله هر جک و جونوری میدیدم میبردم...البته خودم هم حیوون دوست دارم ولی میخواستم ایدین هم اینجوری باشه که شد الهی....چه جالب که یادش مونده....بابا این تابستونی با باباش بفرستش بیرون ترسش از گربه بریزه
مامان فهیمه
27 بهمن 93 14:31
داستانه لباسای مک کوئینم جالب بوده هاااا ایشالا همیشه شاد باشین و بدو بدو کنین و بخندی.همیشه به گردش و تفریح.عزیزم این وروجک و چجور سفت این پلاستیک و گرفته دستشو میدوهیه فرقه دیگه که با علی داره این آقا ایدین ما اینه :علی هنوز به دیدن کارتون علاقه ای نشون نمیده تی وی رو خیلی دوست داره ولی اینکه بشینه موش و گربه و پلنگ صورتی و بقیه کارتونای دیگه رو نگاه کنه اصلا بیشتر اونایی که همراه باشعرن و دوست داره شایدم اقتضای سنشه نمیدونم.اااا راستی بره ناقلا رو میبینه و اون مهارتهای زندگی که دیدم تو تی ویتون.عاااشقه مهسا هست
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جونی مهربووووونم ممنونم برای این ارزوی خیییلی زیبا علاقه مند میشه دوستم...البته نشد هم بهتر....من ایدین کوچولوتر که بود انقدر دوست داشتم یک ربع بشینه پای تی وی تا من به کارام برسم و راحت یه پلو رو آبکش کنم! و بعد ها که فهمیدم کارتون قطار و ماشینی باشه دوست داره کلی کارتون جمع کردم براش اوایل همون یک ربع مینشست پاش و الان بیشتر ولی خداروشکر میخکوب تی وی نیست و میره پی بازیش ولی باید روشن باشه آیدین هم بره ناقلا خیییلی دوست داره...مهارت های زندگی رو هم هردو دوست داریم...واقعا آموزنده ست برای بچه ها...کاش همه کارتون ها انقدر مفید بود حالا که بره ناقلا دوست داره شاید برنارد و اسکار رو هم دوست داشته باشه حتما امتحان کن
خاله ی بنیتا
27 بهمن 93 23:45
سلام مریم جون و ایدین عزیزم چقدر جالب که عکس اباژور 2 سال پیش مثل عکس الانه..دقیقا همون عکس العمل ای جونم که همش تو فکر ساختن گنبد و گل دسته ای جرثقیلشو بیبن خدا چقدر با نمک افرین پسر خوب که میری صندلی عقب میشینی..واااای پیتزارو بیبن حق داره بجگی منم دلم خواست با اینکه همین الان شام خوردمنووش جونت عزیز دلم گوشت بشه به تنت ای جان بنیتا هم ازین خرا داره خییییلی با نمکه اوخیییییی پیشی ملووووس چه خوب که اینقدر مهربونی با این دوست ملوست عزیزممممم قربونت برم که هر وقتم بری پارک باهاش بازی میکنی خوش تیپ خاله ایشا.. همیشه تو جشن و شادی و عروسی باشی عزیزم..چقدر عکس ذوق کردنت بعد از پوشیدن لباس مورد علاقت به ادم انرزی میده چقدر خوب که جمعه ی خوبی داشتی عزیزم عکساتون هم خیلی خوشگل شدن.. واااای جونم به این شیرین زبونت قند عسلجریان سایه هم خیلی با نمک بودامیدوارم همیشه لحظه هاتون پر از شادی و ارامش باشه
مامان مریم
پاسخ
سلام سانی جون گلم...خوبی دوستم همین شباهت باعث شد یادم بیاد که این اتفاق دقیا همین شکلی قبلا تکرار شده قربووونت دوست خوبم...ممنونم برای همه محبت هات خانومی اصلا آیدین به عشق پیشی میره پارک...شب اول کلی دنبالش دویدم که بیا بریم پارک و پب دوم تا گفتم برای پیشی غذا ببریم سریع خودش اومد و حاضر شد....یه بار هم سوار سرسره و بقیه وسایل بازی نشد...فقط با پیشی بازی میکرد...هی هم میگفت دوستم...دوستم....بدو دنبالم قربون بنیتا عسلیم بشم من ممنونم برای آرزوی زیبات و محبتی که داری دوست گلم ببوس بنیتای قشنگ منو.....روزت خوش سانی عزیزم
مامان آنیسا
28 بهمن 93 8:55
خسته نباشی خواهر از خونه تکانی قربون آیدین کوچولوی خوشکل با این عکسای نازش
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست خوبم قربون محبتت عزیزم
✗ دختربهاری✗
28 بهمن 93 14:42
عشق منــــــــــــــــــــــــــــــی!!!
مهربوون(محیا)
28 بهمن 93 18:19
سلام مریم جوون .. آیدینی خوبه ؟ ببخشید دیر اومدم چند روزی دسترسی به نت نداشتم... چقدر ذوق کردم دیدم پست جدید گذاشتید ... چقدر خوووب ... یاد خاطرات سال قبل و .... کنار گذاشتن عکس ها ... عیده و خونه تکونی ... خسته نباشی عزیزم... نوش جونتوووون پیتزاها ... عزیزززززم خودش میره تو کامیونش میشینه ..منم گهگاهی پسرخالمو جا میدادم تو کامیونش اما دوس نداشت و میفتاد😁😁 با اون الاغههه هم ما داستانی داریم .. پسرخالم میترسید ازش😁😁😁خوبه که آیدین دوسش داشته... کارتون های جدیدت هم مباررککههههه... دست مامان و بابا درد نکنه ... خیلی نازه اونجا که داره پیشیهارو ناز میکنه .. ارتباط برقرار کردنش خیلی خوبه با حیوانات ...عزبززززم .... چقدر جیگر خوابیده اون بالا .. فرم خوابیدنش رو ببین😍😍 قربووون اون پاهای کوچولوت عزبزززززم ... چه تیپ ناززززی ... لباسات خیلی خوشگلن و بهت میان ... همیشه به تفریح و عروسی مریم جوووون
مامان مریم
پاسخ
سلام مهربون جون....ممنونم عزیزم...این چه حرفیه خانومی مرسی برای همه محبتی که داری دوستم الهی....شاید هنوز کوچولو بوده...بعد ها علاقه مند خواهد شد...هم به کامیون و هم به الاغه ممنونم از لطفت دوستم.....من خیییلی دوست دارم ایدین همه حیوون هارو دوست داشته باشه مرسی خاله محیای مهربوووووووووون ممنونم برای آرزوی زیبا و همه محبتت دوستم
مامان کیانا و صدرا
28 بهمن 93 19:23
سلام مریم جون خودمممنونم که دلایل علمی منو کاملا قبول داری و درکم میکنیخسته نباشی
مامان مریم
پاسخ
سلاااااااااااام مرضیه جوووووووووووووونم خواهش میکنم....دوست انست که گیرد دست دوست.....در پریشان فکری و تنبل شدن!!! قربوووووووونت
الهام مامان علیرضا
28 بهمن 93 20:14
سلام مریم جون خوبی؟ آیدینِ خاله خوبه؟ حق با توئه اتفاقا منم گاهی با برگشت به پست های قبلی وبلاگ علیرضا می بینم خیلی چیزها مدتی نبوده و باز دوباره تکرار شده و خاطرات قبلی برام زنده میشه مثل همین روزها که گاهی علیرضا مثل یک سال و نیمگی صندلی رو برعکس می کنه تا ســـــــــُـــــــر بخوره غافل از این که حالا دیگه قدش تمام صندلی رو می گیره و سر خوردن مثل گذشته که کوچیک بود حال نمیده
مامان مریم
پاسخ
سلام الهااااااااااااااااام جووووووووووووووووونم خدارو شکر ...همه خوبیم الهام دیدم کامنت گذاشتی کلی به خودم بد و بیراه گفتم که چرا یادم رفت بهت بگم تو این شلوغی سرت الکی وقتت رو برای کامنت دادن نزاری هاااا الهی....حتما یه عکس کوچیکی و الانش رو بزار....برای من که تفاوتش خیییلی شیرین ولی خاص بود میتونم تصور کنمش
الهام مامان علیرضا
28 بهمن 93 20:20
کامیون ش و باش با اون گلدسته هاش شبیه سازی شو عشقه من مدتیه که کامیون علیرضا رو گذاشتم بیرون و فقط وقتی میریم لتیان با خودم می برم آخه تو خونه شروع می کنه از این طرف به اون طرف با سرعت میره و حسابی کلافه کننده ستگاهی هم حواسش نیست و چنان با ضربه به پای ما برخورد می کنه که آه از نهادمون بر می خیزه الهی چرثقیلشو! علیرضا هم عشق همین بریز و بپاش هاست و خداروشکر حواسشون به همه چیز هست چون بی دغدغه ست این روزهاشون منم پیتزا خواستماونم از نوع پنجره ای آفرین به آیدین خان که جای خودش رو توی ماشین پیدا کرده خدا رو شکر علیرضا هم میره صندلی عبگ! حالا موندم که اگه بخوام رانندگی کنم چطور بنشونمش روی صندلی جلو کنار خودم و براش کمربند ببندم بالاخره ترمزهای بیجا و ناجور جز لاینفک رانندگی من خواهد بود
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله الهام جوووونم راستش الان این کامیون یا به قول کودکمان تریلی شده همه بازی ایدین....کلی افسوس خوردم که کاش زودتر براش میگرفتیم....البته بد هم نشد...جذابیت جدیدی بود امروز با یه بند کفش ماشینهاشو باهاش میکشید و اون برخورد با پاهای بیچاره رو کااااملا میفهمم!!! واقعا هم خدارو شکر برای همین بی دغدغه بازی کردن هاشون الهی....شرمنده ام دوستمیه عاااالمه عکس پیتزاخوری از ایدین دارم و هیچ وقت اینجا نمیزاشتم که بد نباشه....این بار خیلی با اشتها خورد و خواستم خاطره ای از این علاقه بمونه اتفاقا همون عقب براش کمربند ببند که عادت کنه....نترس بدون اینکه بگی خودش میاد جلو...همین ایدین وروجک با سپیده و محمد و خود من سوار ماشین بشه و کسی نباشه خودش میاد جلو ترمزها زود زود تموم میشه...نگران نباش
الهام مامان علیرضا
28 بهمن 93 20:31
خونه تکونی همین قسمتش از همه باحال تره که گمشده ها پیدا میشن واقعا خر باحالی بود چه خواب نازی و چه جای خواب نازتری رفیق پیشی ت و عشقه آیدین خان مشخصه پیشی، آیدین و خیلی دوست داره که همه جا باهاش رفته این ماشین ها هم خیلی دوست داشتنی هستند و علیرضا هم خیلی بهشون علاقه داره بچه ها همه شون عشق خونه اند من و به هوس انداختی خونۀ علیرضا رو دوباره برپا کنم ابراز احساس مادرانه ات هم زیبا بود و مبتکرانه ای جانم عروسی چه آقا کوچولوی خوش تیپی خریدهای جدیدت مبارک پسرم پسرها تو عروسی غر نزنند، عجیبه؟! انگار خُلقشون تنگ میشه چهتکیه کلام قشنگی علیرضا هم قبلا با آوینا تو پارک خیلی سایه بازی می کردند زیر نور نورافکن های پارک آیدین خاله رو ببوس مریم جون
مامان مریم
پاسخ
آره الهام جونم البته من یادم بود که این الاغ کجاست ولی نمیخواستم خونه رو شلوغ کنم که تو خونه تکونی شلوغ بازی طبیعیه و چه خواب بی موقعی....از صبح میزاره و تازه ساعت 6 میخوابه و من هم گذاشتم بدجا باشه که زود بیدار بشه قربون علیرضای گلم الهام جونم هر چیزی یه دوره از تکراش بگذره باز براشون جالب میشه...حتما دوباره امتحان کن ممنووووووووونم عزیزم مرسی برای همه محبت و لطفت دوست خوبم واقعا هم اخلاق پسرهاست...همه دخترها قرتی و رقاص...پسرها بدخلق و شاید غیرتی فدای دوست خوبم....ببوس علیرضای گلم رو
دنیا
28 بهمن 93 22:51
فدات شم عشقم راستی!!یه چیزی بگم؟؟؟ شما و همسرتون خیلی به هم شبیهین
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم درسته خانومی....هر سه شبیه هم هستیم
عمه فروغ
29 بهمن 93 0:03
سلام مریم جون خوب هستید؟ آیدین گلم خوبه؟ پست هاتون رو خیلی دوس دارم پر از حس خوب و انرژی مثبت هست هزار ماشاا.. به آیدین گلم حسابی از دیدن عکس هات لذت بردم الهی همیشه همین طور لب هات خندون باشه و غم و غصه ازت دور باشه
مامان مریم
پاسخ
سلام فروغ جون ممنونم عزیزم...شما و آرشیدا گلی خوب هستین ممنونم برای لطفی که بهمون دارین عزیزم من هم برای شما بهترین آرزوهارو میکنم دوستم
مامان فهیمه
29 بهمن 93 1:30
سلام عزیزم.واااای نمیدونم چجوری یادم نیست اصلا واسه اینکه گفتی قاب افتاده رو صورتشایشالا زودتر خوب شه. و همچنین ممنون از پیشنهادت واسه کارتون چشم حتما امتحان میکنم واسه گربه هم آره با همسری یه فکرایی کردیم اگرم خواست بره بیرون من نباید اصلا باهاشون برم شاید ،که نه حتما نمیتونم جلو خودمو بگیرم.
مامان مریم
پاسخ
سلام فهیمه جوووونم.....تقصیر تو نیست که...تقصیر منه انقدر پرحرفی میکنم همه چی درهم میشه ممنوووووووونم دوست گلم آره عزیزم....حتما حتما همین تابستونی با همسری بفرستش بیرون و پیشی بازی.....بزار قبل از استقلال و مدرسه ترسش بریزه....اگه همسرت براش بازی با پیشی رو جذاب کنه خیلی هم خوشش خواهد امد
مامان محمد مهدي (مرضيه)
29 بهمن 93 10:47
سلام دوست خوبم ببخش بدقولي كردم و نتونستم زودتر از اين آدرس لينكي كه خواسته بودي رو برات بذارم الان حالم زياد رو به راه نيست،‌سرما خوردم و بدنم به شدت درد داره سر فرصت برمي گردم و پستت رو مي خونم علي الحساب آدرس لينك رو داشته باش تا بعد http://www.aparat.com/v/IfU9o/%D9%85%D9%84%D9%88%DA%86
مامان مریم
پاسخ
سلام مرضیه جونم خیییییییلی ناراحت شدم ....بابا هنوز کمرت خوب نشده بود اخه نه نه نه....اصلا اصلا وقتت رو برای پست و کامنت نزار مهربونم...خوب استراحت کن...امیدوارم زود خوب بشی واااقعا ممنونم که با این حالت برای لینک زحمت کشیدی.....خیلی مواظب خودتون باش عزیزم
الهه مامان مبین
29 بهمن 93 18:35
سلام به روی ماهت مریم جونم اول از همه تاخیر من رو ببخش دوست عزیزم چند روزی هست که درگیر خرید و رفتن به دندون پزشکی و ... بودم و اصلا به نت نیومدم . امروز همین که از کار خونه فارغ شدم و جوجوم خوابید نشستم پای نت و بهت سر زدم
مامان مریم
پاسخ
سلام الهه جونم....خوبی دوستم این چه حرفیه خانومی.....دوستیهامون فراتر از چند تا کامنته....فکر میکردم مشغول خونه تکونی بودی...خدارو شکر خرید و به فکر سلامتی بودی خسته نباشی عزیــــــــــــزم.....قربوووووووووون جوجو
الهه مامان مبین
29 بهمن 93 18:39
ای جونم چقدر اون عکس بچگیت رو دوست دارم آیدین عزیزم قربون اون ذوق کردنت بشم من چقدر جالب خیلی خوشم اومد از ایده عکس آباژور مریم جونم قربون اون گلدسته درست کردنت منم همیشه درگیر این تمیزی و چیدمان منظم هستم که متاسفانه چند لحظه بیشتر طول نمیکشه و دوباره توسط آقا مبین گل گلاب همه بهم ریخته میشه چقدر خوشم میاد از نمای خونتون احساس میکنم خیلی دلبازه خصوصا از اون شاخه های درخت که از پنجره معلومه
مامان مریم
پاسخ
ممنونم خاله الهه جووووووووووونم مرسی برای لطفت دوستم حالا باورت نمیشه من این چند روز درگیر خونه تکونی هستم و کتابهاشو مرتب نمیچینم اصلا نریختتشون ممنونم الهه جون...اتفاقا خونمون خیلی کوچولوستاین هفته باز با محمد بحث رفتن از این خونه به یه خونه بزرگتر بود ولی دلبستگی هامون اینجا خیلی زیاده...8 ساله اینجاییم و من عین همه این 8 سال بهار که میشه مبل هارو میارم روبروی اون درخت های بلند که سبزیشون تو چشممون باشه اصلا عاشق این چناریم با آیدین که بهار و تابستون خونمونو رویایی میکنه
الهه مامان مبین
29 بهمن 93 18:43
ای جونم قربون اون پیتزا خوردنت نوش جونت باشه عزیزم ... منم خیلی دوست دارم..... توی بارداری مبین از بوی سوسیس و کالباس و پیتزا خیلییییییییییییییییییییییییییییی بدم میامد یادمه یکی از دوستامون ما رو به خاطر بارداریم شام دعوت کردو ومارو برد رستوران فست فود و پیتزا خوردیم . اونم چی برای من پیتزا سبزیجات سفارش داد که ضررش کمتره وایییییییییییییییییییییییی مریم نمیدونی اونشب چی کشیدم اینم شده یه خاطره برام فدات بشه خاله که دیگه متوجه شدی نباید بیای جلو و پیش مامانی بشینی عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان مریم
پاسخ
قربون همه محبت و مهربوووووووونیت دوستم خوش به حالت که تو بارداری پیتزا دوست نداشتی الهه جونم من کل بارداریم اصلا ویار پیتزا و ساندویچ و نوشابه داشتم و خیییییییییییییییلی هم خوردم....یعنی یه دونه قرص اگه از سردرد هم میمردم نمیخوردم که برای نی نی بده ولی فست فود تا دلت بخواد میفهمم حالت چه بد شده بوده....من هم چند ماه اول معده ام یهو اشوب میشد و هی ترش میکردم...بدون هیچ تهوعی ولی آزار دهنده بود مرسی خاله جونم...تازه از دیروز باز صندلی ماشینش نصب شده که هی تنوع بدیم به این استقلال
الهه مامان مبین
29 بهمن 93 18:47
چقدر ناز خوابیدی بالای مبل عزیزم چه گربه نازی وای چه چشایی داره خیلی خوبه که آیدینم از حیوانات نمیترسه و همشون رو دوست داره فدات بشه خاله نفسممممممممممممممممممممممممم عجب خونه خوشگلی درست کرده مامانی برات عزیزم لباسهای خوشگلت هم مبارک باشه چه عکس نازی شده اونی که با دستت قلب درست کردی ایشاا.. عروسی خودت آیدین عسلم قربون اون تیپ خوشگلت
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جونم آره خداروشکر هردو علایق مشترکی داریم مرسی الهه جون...ممنونم برای این همه محبتت ببوووووووووووس مبین نانازم رو
الهه مامان مبین
29 بهمن 93 18:49
همیشه به گردش مریم جونم آره جمعه هوای تهران خیلی عالی بود اتفاقا ما هم تهران بودیم واقعا هوا مثل بهار بود من حتی کلاه برای مبین نذاشتم برعکس شب که برگشتین قزوین از سرما نمیتونستم از ماشین پیاده بشم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم...اره هوا خیییلی عالی بود....من لباسای ایدین رو هم سبک کردم براش البته الان دو شبه شب ها سرد میشه....پریشب بیرون بودیم و با ایدین فقط میدویدیم که یخ نزنیم....قزوین باید از تهران سردتر باشه....همیشه برف هم بیشتر میاد...خوش به حالتون
الهه مامان مبین
29 بهمن 93 18:51
قربون اون سایه بازیت بشه خاله چقدر جالب که این دوره سایه بازی رو همه مامانها میگذرونند مریم عزیزم : همیشه براتون بهترینها رو آرزومندم و امیدوارم همیشههههههههههههههههههههههههههههههههههه شاد و خوشبخت زندگی کنید یه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس گنده هم برای آیدین عسلممممممممممممممممممممممممممم
مامان مریم
پاسخ
قربووووووووونت دوستم.....علایق مشترک نی نی هاست دیگه الهه گلم ممنونم برای این همه محبت و مهربونی و ارزوهای زیبا و احساس قشنگت اینا هم مال دوست خوبم و پسر ماااااااااااااااهش
مامان کیانا و صدرا
30 بهمن 93 9:18
سلام مریم بانو.چطوری؟چه خبرا؟خونه تکونی کردی در حد تیم ملی!!!درسته خواهر؟؟؟خب اگه دوست داشتی برو خصوصی
مامان مریم
پاسخ
سلام دوستم....مرسی مرضیه جونم....تیم ملیم کجا بود...انقدر خودمو هلاک کردم تازه کابینت ها تموم شده و یه کمد دیواری وااااااااااااااای مرضیه من عااااشق این پسرکتم....سردش شده....یعنی تا حالا انقدر قانع نشده بودم
الهام
30 بهمن 93 11:25
سلام مریم جون خستۀ کارها و خونه تکونی نباشی رفیق ممنون بابت لینکی که گذاشتی رفتم و اون فیلم و دیدم میخواستم دانلودش کنم ولی بهم گفت باید عضو سایت بشم و حق دانلود ماهیانه پرداخت کنم. میخواستم ببینم شما هم این کار و کردید یا این که راه دیگه ای هم هست غیراز مشترک شدن؟
مامان مریم
پاسخ
سلام الهام جونم ممنونم دوست خوووبم حواسم به اینکه ممکنه اون پنجره برات باز بشه نبود عزیزم....شرمنده نه من هم همون عضو رایگان شدم که حتما خودت هم شدی تا بتونی بری تو دریافت فایل دانلود....همه کارتون هامو هم بدون اون عضویت دانلود کردم...یعنی برای همه کارتون ها و فیلم ها اون پیام نمیاد و بعضی هاشون اینطوریه... تو قسمت کارتون ها هم بعضی از کارتون هارو همین پیامومیداد....ولی کارتون هایی که من میخواستم همشو تونستم بدون عضویت با هزیته سایت دانلود کنم اون فیلم رو چند ماه پیش که کانال دو میداد ساعت 8 صبح جمعه بیدار شدم و برای ایدین ضبط کردم....فقط چون دیدم اون سایت همه فیلم های پخش شده توسط صدا و سیما رو داره برات سرچ کرده بودم و پیداش کرده بودم وگرنه خودم از تی وی ضبط کرده بودم من دارمش و اگه راهی هست بتونم برات بفرستمش بگو تا این کارو بکنم....البته همونطور که گفتم کارتونی نیست و یه فیلمه...میتونی بزنی جلو و ببینی....شاید هم علیرضا اصلا خوشش نیاد ولی آیدین چون نقش اول فیلم توماس و مامور قطار بود خیلی دوسش داشت...الان هم تو فلشم خونه مامانم جا مونده و یک ماهی هست ندیده و میدونم ببینه باز چند روزی براش غزیز خواهد بود ولی برو تو آرشیو کارتون های کانال پویا و هر کارتونی که علیرضا از پویا دوست داشته رو از قسمت اول تا همین پخش زنده الان رو داره و میتونی براش دانلود کنی
ساناز
1 اسفند 93 18:42
دوستتوووووووووووووووون دارم
مامان مریم
پاسخ
قربووووووووووووووووونت ساناز جووووووووووووووووووونم اگه بدونی چقدر خوشحال شدم دیدم باز اومدی نی نی وبلاگ
ساناز
1 اسفند 93 18:42
ببخشید دیردیر میاد مریم جوون ولی همیشه پستهای قشنگت رو راجع به ایدین عزیزم میخونم کلی ببوسش
مامان مریم
پاسخ
قربووون دوست گلم....اصلا این حرف ها چیه ؟ پست ها خاطرات بچه هامون هستن....دوستیمون مال خودمونه.....عزیزمی
مامان کیانا و صدرا
2 اسفند 93 9:16
سلام مریمی خوبی؟خوشی سلامتی؟حالت چطوره؟؟
مامان مریم
پاسخ
سلاااااااااااااام عزیزم....ممنونم گلم....تعطیلاتی سرگرم بودیم دوستم
سولماز
4 اسفند 93 22:54
سلام مریمجون خییلی زیبا می نویسی با وجود سه تا بچه وسر شلوغیهای سه برابر مدتها می شینم ومطالب می خوانم ار نگاهت ونوشته ات لذت می برم ممنون که اینقدر زیبا وناب می نویسی ایدین گلی را ببوس دنیاتون شاد شاد
مامان مریم
پاسخ
سلام سولماز عزیزم خیییلی خیییلی ممنونم دوست گلم نگاه شما زیباست خانومی....من هم از دیدن سه تا دسته گلت و خوندن احساسات لطیفت خیلی لذت میبرم شما هم فرشته هارو ببوس دوستم
منیر
4 اسفند 93 22:59
سلام عزیزم . خوبی . ارمین جون خوبه . دیگه به ما سر نمیزنی؟
مامان مریم
پاسخ
سلام منیر جون پسرم اسمش آیدینه خیلی وقته اپ نکرده بودی...من هم این روزها درگیر خونه تکونی هستم ببوس امیر علی جون رو
مامان کیانا و صدرا
5 اسفند 93 8:51
باز نوشته درگیر خونه تکونیمبابا چقدر میتکونین؟؟؟بی خیال جنابراستی سلام
مامان مریم
پاسخ
چیه خانومی مامان خییییییییییییییییییییلی تمیز ندیدی از صبح بشور و بساب دارم من راستی علیک سلام دوســــــــــــــتم
مهسا مامان نویان
5 اسفند 93 11:46
سلام مریم جونم دلم براتون تنگ شده بود قربون آیدین شیرین برم با این فعالیتهای خوشگلش عکس اولی عالی بود عاشقش شدم واااای این پیشی بازی چه خوبه آیدین عزیزم چقدر خوب باهاشون ارتباط برقرار میکنه نویان حاضر نیست بهشون دست بزنه ولی باهاشون بازی میکنه و اصلا نمیترسه عزیزم چه خوشتیپ شدی رفتی عروسی امیدوارم همیشه خوش باشین منم واسه شب عید فقط میخوام با نویان بگردم ما که اصلاعید خونه نیستیم کل تعطیلات شمالیم پس کار خاصی هم نداریم ببوس آیدین خوشگل
مامان مریم
پاسخ
سلام مهسا جووونم ممنونم عزیزم...من هم همینطور....فکر میکردم شمال هستی و پیش خانواده گل مرسی دوست خوبم آیدینی مثل خودمه...هردو علاقه مند از نوع شدید به حیوانات....کاش ما هم شمال بودیم ...البته قسمت های روستایی اونجا جای مانورش برای ارتباط با حیوون های ناناز بیشتره قربون محبتت دوست خوبم چقدر عااالی...حتما حتما این کار رو بکنین...نزدیک عید خیییلی جذابه..هم برای ما و ه بچه ها ممنونم مهسای گلم...شما هم نویان گلم رو ببوس
مامی پدرام فینگیل
5 اسفند 93 14:52
عالی بود عزیزم.شاد باشید
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست خوبم شما هم همینطور عزیزم
مامان کارن( رزیتا )
6 اسفند 93 8:03
عزیزم عکس اولی فوق العاده بود ... همیشه به عروسی و پارک و پیشی بازی و پیتزاخوروون .... آفرین به پسر قند عسل که دیگه می دونه جاش صندلی عقبه خصوصی داری مریم جون
مامان مریم
پاسخ
سلام دوست گلم ممنونم عزیزم مرسی برای همه محبتت....و ممنونم از اعتمادت خانومی
مامان مهراد
6 اسفند 93 11:58
مریم جون من و همسرم هم با هم نسبت داریم. مادر هامون دختر عموهستن. ولی شباهت اسم هامون اتفاقی بوده..... برای مهراد هم کارتن توماس رو سه قیمت دانلود کردم و خیلی دوست داره.... میگه توماس که چراغ نداره ...یا توماس زرافه رو بزار. راستی لینک دوبله شده کارتن توماس رو داری دانلود کنم.
مامان مریم
پاسخ
سلام مهری جونم چه جالب...ولی شباهت اسم هاتون خیلی قشنگه الهی....پسر کوچولو هستن و توماس و قطار دوست اون توماس دوبله شده یه فیلم بود و کارتون نبود برای الهام جون لینکشو گذاشتم و گفت باید عضویت شارزی سایت میشد تا بتونه دانلودش کنه یعنی باید به سایت هزینه پرداخت میکرد که ارزش نداره ولی لینک سایت رو برات میزارم چون همه دانلود هاش با عضویت هزینه دار نیست
مامان راحله
6 اسفند 93 18:31
_$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$
مامان آنیسا
7 اسفند 93 7:13
سلام خاله جون آیدین عزیزم چطوره ؟ تو خونه تکونی کمک میکنه یا مثل آنیسا ی من دوبار کاری میکنه واست ؟؟ ببوس گل پسرمو
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیـــــزم ممنونم گلم...انیسای گلمون خوبه؟ کاش دوباره کاری کنه....کلا پشیمونم میکنه قربونت عزیزم...شما هم ببوس دخملمونو
مامان کیانا و صدرا
7 اسفند 93 7:15
سلام آبجی مریم.میدونم لالا هستی ولی اومدم ساعت زنگدارت بشم بیدارت کنم تا بری خونه تو بتکونیچه خبرا؟؟سلامتی برقرار شد؟؟
مامان مریم
پاسخ
سلام مرصیه جووونم لالا بودم دوستم...بعدش رفتم خونه تکونی خونه مامانم و این آیدین هممونو رواااااااانی کرد قربونت عزیزم...خداروشکر....ببووووووس دسته کلارو
مامان کارن( رزیتا )
7 اسفند 93 9:43
سلام مریم جون ممنون از لطف و مهربونیت ..خیلی نگران شدم میشه مراحلش رو بهم بگی رفتم تو تنظیمات ولی نتونستم
مامان مریم
پاسخ
سلام رزیتای گلم...ببخش عزیزم نمیخواستم نگرانت کنم برو تو مدیریت وبلاگ و بعد هم ابزار کاربردی و جلوگیری از راست کلیک رو انتخاب کن بعد اون کد رو ببر تو تنظیمات وبلاگ و اسکریپت های اختصاصی کپی کن و ذخیره تنظیمات رو بزن معذرت میخوام که باعث نگرانیت شدم....چون عکس ها خصوصی بود دلم نیومد اینو نگم
مامان کارن( رزیتا )
7 اسفند 93 10:00
قربونت برم مریم جون که همیشه بهم آرامش میدی ....
مامان مریم
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنونم گلم...خوشحالم خیالت راحت شد
الهام مامان علیرضا
7 اسفند 93 12:10
خصوصیشو یادم رفت
مامان مریم
پاسخ
سلااااااااااام الهام جونم قربوووووونت
مونا
9 اسفند 93 19:51
سلام مامان مریم گل. چقدر اینجا موج مثبت وجودداره. عکسای آیدین ماشاله ناز هستند و خنده هاش به زندگی آدم جون میده. انشالا لباش پرخنده باشه. چه عکسای قشنگی. خودت هم مثل همیشه زیبا و پر نشاطی. زندگیتون لبریز شادی باشه. چقدر بازی کردن آیدین و ریخت و پاشای بازیش جالبه و آدم دلش میخواد بشینه باهاش بازی کنه... ایکاش منم به اندازه شماها وقت داشتم بشینم سر حوصله با علی بازی کنم... راستش غصه دار میشم از اینکه نمیتونم خوب در خدمت علی باشم .... ولی میدونم خداوند کمک هممون میکنه... دیر اومدم پیشتون چون مدتی بود اینترنت نداشتم. میبوسمتون
مامان مریم
پاسخ
سلام مونا جون عزیـــــــــــــزم ممنونم دوست خوبم...مرسی برای همه مهربونی ها و لطفی که بهمون داری گلم مرسی برای آرزوهای زیبات دوستم....حتما شما بیشتر از من هم حوصله داری...مامان دوتا فرشته بودن خیلی سختتره و کارت قابل تقدیره عزیزم خدا حتما کمکمون میکنه...از خدا مهربون تر خودشه ممنونم برای همه مهربونی هات عزیزم...ببوس فرشته هارو خانومی
مامانی
10 اسفند 93 14:03
سلام دوست جونم امروز تو تقویم هخامنشی روز پسره...9 اسفند ﺭﻭﺯ ﭘﺴﺮ ﻣﺒﺎﺭكــ بابايي هاي اينده سلطان غــرورا تكيه گاهاي محكــم غيرتيـــاي خواستنــي تـه ريش دارا گــُل پسـرا كه دنياشون پر از پیراهــن و شلواره پر از کتونی و کالج و ادکلن قربون صدقه هایی که از مادرشون میرن چشم غره هایی که به باباهه میره صاحب تلفن های 1 دقیقه ای عاشقهای مطلق مامانا ابهت دستهای مردونه سر گذاشتناشون روی پای مادر عاشقان سیب زمینی سرخ کرده آهنگ گوش دادنای نصف شب,تو اتوبان با ناراحتی ﺑﻪ یه عکس نگاه کردن دوش گرفتنای 5 دقیقه ای قولهایی که وقتی میدن رد خور نداره کلمه های رمزی که فقط خودشون معنیشو می دونن دنیای پسراشاید پر از غصه های یواشکیه ولی، پر از عشقه که اخرش به مامانشون ختم میشه اهای پسر دارها......... روز پسرهاتون مبارك ایدین جونم روزت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک
مامان مریم
پاسخ
ممنوووووووووووووونم عزیـــــــــــــــــــزم روز آقا پسر گلمون اریا جوووووونی هم مبارک
مامان مونا
11 اسفند 93 12:55
سلام مریم جون. نظر بلندبالایی فرستادم اکی شد ولی انگار گم شده....بازمیام پیشت
مامان مریم
پاسخ
سلام مونای عزیزم ممنونم ازت دوستم...راضی به زحمتت نیستم خانومی....قربووون محبتت