آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

آب بازی

1392/12/13 17:31
نویسنده : مامان مریم
578 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی تو اومدی گذر عمرو بیشتر حس میکنم niniweblog.com

انگار همین دیروز بود که برای اولین بار حمومت کردم و چقدر نگران بودم ......تا 6 ماهگی حونه مامانی با کمک خودش حمومت میکردم دستش درد نکنه گذاشت پله پله یاد بگیرم تا آخراش که حرفه ای شدم بهار که شد دیگه خونه خودمون حموم میکردیم آخه دیگه نگران سرما خوردنت نبودمniniweblog.com

این تصاویری که میبینی پروسه یک حمام قبل از خوابه با هنرمندی بـابااااااااااااniniweblog.com

 

عکسا    ادامه مظلب

 

لذت لخت شدن قبل حموم niniweblog.com  این روتختی 6 ماه رو زمین پهن بود که روش غلط بزنیniniweblog.com

آیدین

 

قربون اون خنده های قشنگتniniweblog.com

آیدین

 

آیدین

 

آیدین

 

آیدین

 

آیدین

جان من پاهاتونیشخند

آیدین

یه پسملی ترو تمیز بغل باباشniniweblog.com

آیدین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Dayi Moden
13 اسفند 92 22:38
بابا این عکسارو تو اینترنت نذار عکس بچمون پخش میشه تو فیسبوک
مامان مریم
پاسخ
اِوااااااااااااااااااا
مریم(مامان کیان)
29 مرداد 93 15:20
عزیزم معلومه که خیلی خوردنیه .... مریم من قبلنا تو بیکاریم تو یه روز کل وبت و خونده بودم اما نمیدونم چرا کامنت نزاشته بودم!!!!!! اون روزی که تو پست های قدیمی ما رو میخوندی یادم افتاد که منم خونده بودم اما کامنت نزاشته بودم
مامان مریم
پاسخ
مرسی مریم جووووووووووووووووووووووووووونم شما کامنت نداده عزیــــــــــــــــــــزمی دوست جوووووووووووووون