آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

آیدین عشق ما

یه مامان که دوست داره همیشه همسن پسرش بمونه!

آیدین و ماه رمضان

امسال برای ماه رمضون خیلی استرس داشتم، آخه یه پسر کوچولو دارم پر از انرژی که یه مامان پایه میخواد نه یه مامان کسل و بی حوصله....امسال شب قبل ماه رمضون از خدا خواستم روزه گرفتن تاثیری رو مامان بودنم نزاره و مامان صبوری باشم....میدونی که خدا خیلی مهربونه.... اون روز خونه مامانی وقتی 1 ربع از اذان گذشته بود و تو کماکان با گریه میگفتی بریم بیرون ،اول اون شیوه تربیتی که خونده بودم رو اجرا کردم و بعد بغلت کردم و بوسیدمت و رفتیم سر سفره افطار ،خیلی خودم هم از آرامشم تعجب کردم و دیدم خدا خیلی بزرگه... روزا تو استخر بادی هستی یا شن بازی و یا خونه ماشین بازی میکنی و محمد هم که دید عاشق دوتا برچسب کارتون ماشینها هستی تا بازار رفت و برات در دو...
30 تير 1393
1213 17 24 ادامه مطلب

پارک آب و آتش

پارسال تابستون و درست همین ماه رمضون با آقا مرتضی و مریم جون و دخمل نازشون النا رفتیم پارک آب و آتش و امسال هم یه قرار دوباره همونجا گذاشتیم و البته با میزبانی مریم جون که دست گلش درد نکنه و یه غذای خوشمزه هم درست کرده بود پارسال آیدین جونی 1 سال و 9 ماهش بود و النا خانوم  هم 2 سال و 2 ماه و آیدین جونم اصلا از آب بازی خوشش نیومده بود و از آتیش هم ترسید و فکر میکردم امسال قضیه فرق کنه ولی گویا هنوز هم همونطور بود   بقیه تو ادامه مطلب اینجا منتظر النا یا به قول خودت  اِنانا  هستی و اینجا هم بعد کلی توپ بازی با النا و بعد اذان که مریم جون زحمت کشیده بود و لقمه های خیلی خوشمزه و خوشگل ...
21 تير 1393

کشتی☀

بچه داشتن یعنی از اول بچگی کردن، یعنی دنیا رو از نگاه بچه ها دیدن، یعنی آرزوهای قدیمی رو دوباره حس کردن... از وقتی از شمال اومدیم محمد همش یاد اون استخر های کوچولویی بود که تو جاده همه صنایع دستی ها جلوی مغازه هاشون داشتن و دائم میگفت باید بره منیریه و برات بخره و من هم داشتم تورو تصور میکردم که حتما از آب بازی تو این گرما لذت میبری چون به خاطر گرمای هوا فقط عصر و شب میریم بیرون و من هم دائم به خاطر این موضوع عذاب وجدان داشتم اسخر کوچولو چند روزی تو خونه بود و تو توش ماشین بازی میکردی و خوراکی میخوردی و اسمش هم کشتی بود و همه جایی که میتونستی فرو کنی میبردیش تا بلاخره بردیمش پشت بوم و با یه ملافه برات سایه بون درست کردم ،چون تو دریا ...
18 تير 1393

شن بازی

از وقتی بندر ترکمن رفته بودیم عمو امیر مهربونت برات یه کیسه بزرگ از جزیره آشوراده شن جمع کرده بود و آورده بودیم ولی همین جور تو پارکینگ مونده بود و بعد دیدن شن بازیت تو سفر آخر یک هفته بعد و روز دوم ماه رمضون باهات رفتم پارکینگ و یه نایلون زیرت پهن کردم و تو و کامیون جدیدت و شن بازی:     بقیه ادامه مطلب   خیلی خیلی استقبال کردی و حسابی مشغول شدی                       و فقط مشکل این بود که من روزه بودم و شدیدا گرمم شده بود و تو اصلا راضی به برگشتن به خونه نبودی و ت...
13 تير 1393

شهر بازی

همیشه از دیدن زخمی شدن بچه ها ناراحت میشدم و تا حالا هم نزاشته بودم برات این اتفاق بیفته ولی....... چند روز پیش قبل از پارک رفتن چون یه تاپ پوشیده بودی که مال 6 ماهگیت بود و دوباره دیدیش و خواستی برات بپوشونم و تازه جالب اینکه اندازت هم شد ، ازت چند تا عکس انداختم و بعد از بازگشت از پارک زخمی بودی و برای همین عکس قبل و بغد از زخمی شدن داری   بقیه ادامه مطلب اینا عکسای قبل از پارک رفتن و مصدوم شدنه         و تو پارک یه صخره بزرگ هست که چند روزیه علاقه مند به نوردیدنش شدی و هیچ کدوم از هشدارهامون فایده نداشت تا بلاخره از روش سرخوردی و گونه ات خراشیده شد...واین هم...
9 تير 1393

بلاخره رسیدم

سلاااااااااااااااااااااااااام  چهارماه طول کشید تا بلاخره همه خاطرات پسرکوچولومو از اول تا همین حالا بنویسم و به تصویر بکشم روزایی که وسط زمستون عکسای بهاری و وسط بهار عکسای برفی میزاشتم و این عکس العمل دوستام میشد که گاهی فکر کردن ما اصلا ایران نیستیم بلاخره رسیدم به حالای پسرکم و این هم روز مرگی های این روز های ما:     بقیه عکسا ادامه مطلب     این نتیجه کار یه مامان ساده لوحه که فکر کرده پسرکش مثل بچگی های خودش انقدر سادست که اگه یه مشت نخود و لوبیا و لپه و عدس رو قاطی کنه بده دستش تا خیر سرش راحت بره آشپزخونه و غذا درست کنه ، اونم میشینه واسه خودش تمـیـــــــــــــــــــــز هم...
3 تير 1393

دریا

همیشه وقتی عکسای بچه هارو میدیدم که لب ساحل شن بازی میکنن دلم غنج میزد یه روزم با تو شن بازی کنم و زمان چقدر زود میگذره پنج شنبه صبح زود راهی شدیم و تو هم تا خوابالو بغلت کردم بیدار شدی و تا گفتم داریم میریم شمال خندیدی کل مسیر خوابالو تو بغلم بودی و اذیت نکردی و خداروشکر جاده دیزین شمشک باز شده بود و این یعنی لازم نبود تا کرج و چاده چالوس بریم و دوباره صبحانه رستوران دونا و پسرکم یه صبحانه کامل خورد...... هر وقت تو اینجور با اشتها و کامل غذا میخوری واقعا غذا بهم مزه میکنه 1 ساعت بعد ویلا بودیم و بعد ناهار که یه کباب تابه ای خوشمزه پختم و تو هم دوست داشتی خوابیدیم و عصر رفتیم دریا.......... یه ساحل خیلی خوب پیدا کردیم و تو و محمد...